powerpuffutgåva
forre:
powerpuffutgåva
forre:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Forst for FUCK NEGRE
Andre for svarte damer med stramme daier
hvor får man tak i LSD? har bare provd gront for
>fuck negere
Du må henge i miljoet
du må henge i miljoet
ska eg gidde lage middag no eller
HENG DEG, stygge bergenanon, sverigeanon er vår konge, du regjerer ikke her lenger.
Basert
Men i
fokk norwegian, for var bagasje og setereservasjon inkludert i alle billetter og alle flyselskap serverte gratis kaffe
norgetråden LSD-motopp om to uker i egersund, vi motes på kniv og gaffel house of burger i jernbaneveien.
sverigeanon skal fungere som guide.
150kr per person.
Jeg gir faen i hvilket sete jeg får, og reiser ofte uten bagasje. At selskaper starter å tilby passasjerer som meg billigere billetter er en helt naturlig utvikling
har litt sympati for dem tatt i betrakning at flyvertinner nå skal ha millioner i lonn ellers går de på streik.
>spiser potetgull i senga di
>promper på putene dine
>putter sand i skoen din
>smorer vaselin på doringen din
>spytter i melka di
>blander snus i pulverkaffen din
>klipper av den ene skolissa di
>stror sand på tastaturet ditt
Kunne gjerne tenkt meg å tatt litt mer attentin, men vet at det fort ville blitt problemer så jeg får utsette det over fler dager og mpbeferz
Skal stalke dere og skremme dere som faen.
Sprengermamma hevder at fly har blitt billigere de siste 30 årene, det kan umulig stemme
narkotika er for tapere
Hva er for vinnere?
sverigeanon banker deg lett.
snus
abstinens
snus er også for tapere
Vi får se på det.
EG E BARE EIN MANN
EG E BARE EIN MANN
hvor melder man seg på? hva er planen?
>setter meg på en vaselinsmurt doring
>"mmmh, så glatt"
>sklir rompeballene rundt på ringen
>rompehårene mine blir blanke og klissete
>setter meg så doringen er mellom rompeballene
>kjenner den slimete porselenen mot rompehullet og testiklene mine
>gnir fram og tilbake, begynner å bli stiv
>stonner og peser
>begynner å bli stiv
>fortsetter
>rompehullet er nå full av vaselin, det demmer seg opp
>sklir en finger inn og fortsetter og stryke pungen mot kanten
>maserer prostataen med fingern
>forsæden lekker ut
>er som en hund i hete
>klemmer pungen hardere og hardere mot den glatte overflaten, kroppsvarmen min har gjort hele rommet klamt og hett
>"ååååå åååååååå!"
>begynner å runke voldsomt, all vaselinen gjor at det klasker noe voldsomt
>rompehullet begynner å stramme seg rytmisk
>"jeg kommer, JEG KOMMER!"
>skyter en lang solid stråle sæd rett i trynet
>"ah, det var deilig"
>går å koker meg en kopp kaffe, den smaker salt og jævlig
Kom på kniv og gaffel i tolv tida den 8. neste måned. der sitter vi og prater og koser oss til klokka er rundt 2, så drar vi opp ut i skogen og dropper lsd så sant det er fint vær, hvis ikke må vi ordne lokale eller hotellsuite.
du trenger hjelp
Norgetrådens quizkveld:
1. Hvor er dette?
2. Fortell meg hva de fire ringene inneholder.
kjekt å sjå deg igjen svenne
tok å lagde meg en kjapp middag likevel, var sulten som faen
vanvittig brev.
håper du kommer på motoppen.
ekke jei som går rundt og smorer vaselin overalt, jeg bare griper sjansen når jeg ser den!
Innafor å bli hard av å lese dette?
men hvor er negerkuken?
Toyen i Oslo, ringene inneholder negre
Dette, vi trenger en guttefitte eller to å kose med.
Feil svar, og ringene inneholder forskjellige ting.
Gronnland i Oslo, ringene inneholder pakisser, negre, narkisser/alkoholikkere og sojagutter
Nei igjen.
Til helvete med Oslo
tenk å knulle boble
FAAAAAAAAAAAEN! JEG KLARER ALDRI Å GJORE NOE RETT!!!!
Motoppen? Har ikke vært i tråden på noen dager, skal vi motes en plass og gi hverandre håndjagere elns?
Jo, det har faktisk blitt helt sykt mye billigere.
fleinsopp, det har jeg sett mange ganger.
faktisk så vokser det i bestefars hage.
helt utrolig hvor dårlige politiet er på å kontrollere dette stoffet.
vi skal motes i egersund om 2 uker.
fyfaen så sykt lættis, synd at jeg JOBBER
>sitter i bilen med en kompis
>han strekker hånda mot girspaken men tar meg i skrittet istedenfor
>vi ler begge to også kysser jeg han på munnen
>han ler enda hoyere, vi er ikke homser så det er bare helt hysterisk morsomt
>han kjorer inn til siden og drar fram kukken, jeg peker og ler
>han dytter ansiktet mitt ned mot kukken og jeg får kukken hans i munnen siden jeg har latterkrampe
>han begynner å lage toglyder "tsjoff tsjoff tsjoff! her kommer sæden roper han
>holder på å kveles av kukken fordi jeg har lattis
>svelger sæden hans også kysser han meg på munnen igjen som en liten homsegutt
>klarer nesten ikke puste fordi jeg ler så fælt
alle litaugere jeg har mott har vært trivelige og lovlydige. Forstår ikke hatet.
latviere, derimot...
Tromso. Blå ring er Åsgård mentalsykehus, rod ringer er Åsgård studentboliger, lilla ring er vel en kirke eller noe om jeg husker rett, gul ring er gårder barnehage tror også uit har et bygg der
Er hele klimahysteriet iscenesatt av venstresiden og media for å skremme unge fra å stemme på hoyresiden?
Dette var nesten helt riktig. Jeg vil gi deg muligheten til å spesifisere lilla og gul nærmere.
>knuset sa at hvis jeg er i Oslo-området så må jeg stikke innom for besoke familien
Jeg har autisme
Sikkert ikke alt sammen, men du kan jo se denne videoen
youtube.com
jomfru oversetter av gamle pastaer
tordenkuk original drittbrever
Finnes ikke noe hoyreside i Nårge
Er litt dumt at hoyresiden ikke klarer å ta del i klimadebatten da. Istedenfor å komme med fakta så nekter de siden de er konservative og styrt av markedskreftene. Hoyre og Populist-FRP har ikke sjans. Man trenger et parti som er anti-migrasjon og som fokuserer på god klimapolitkk istedenfor tull som skader den vanlige personen. Flytt feks. fabrikkene fra kina/russland til ost-europa der det er renere fabrikker, slutt med shipping rundt halve kloden og få produksjonen nærmere istedenfor.
En okonomi som suser, eller en levbar klode. Hva velger du ?
God kveld gutter, hva gjor dere? Jeg er syk så jeg sitter opp å spiller videospill inatt jeg. Noen her som har spilt the Withcer3? Jeg sitter litt fast og lurer på hvordan jeg blir bedre
DET SUSER!!! EVIG VEKST
ALLE ER RIKE
klimahysteriet er et komplott for å kondisjonere folk til å akseptere draconiske lover og regler og å gi mer makt til staten og jodene. det eneste hele opplegget kommer til å produsere er en innskrenkning av personlig frihet og kjopekraft, maskert som miljovern. Vindmoller skal få folk mer komfortable med gigantiske uastetiske statlige utbygginger av norsk natur og solidifisere elitens eierskap av landet. Gront er egentlig rodt.
Suser så klart, jeg kan bygge i hoyden
>Flytt feks. fabrikkene fra kina/russland til ost-europa der det er renere fabrikker, slutt med shipping rundt halve kloden og få produksjonen nærmere istedenfor.
Ja fordi den gjengse normiss blir jo kjempeglad for å måtte betale 2-3 ganger mer for mobiltelefonene sine og vårens H&M-kolleksjon.
Ble ganske skuffet over witcher, er ganske oppskrytt egentlig. Kampsystemet er skit og det er ikke noe bra loot. Kjop deg Kingdom Come istedenfor.
Skal vi koke kloden da eller? Er ikke akkurat veldig humant for de jentene som jobber 16 timer dagen på de klesfabrikkene heller.
jeg har aldri kjopt et klesplagg.
Hfbs? De jentene vil uansett om bare noen år bli erstattet av automatiseringen.
Poenget er at det er umulig å fore effektiv miljopolitikk samtidig som man appelerer til den gjengse velger, det er derfor MDG går for folgod politikk med lav effekt som klimagasskvoter og bilfritt sentrum.
Oi gutta dette her ser jo kjempe goy ut! men blir det ikke litt for vanskelig for meg? jeg er ikke så flink i videospill jeg bare liker rollespill.
>digert svart krater som fortsatt gjor vondt en måned etter at jeg trakk visdomstanna
Klasse altså den der, takk min venn.
Folk flest gir faen i klode koking når de forst selv må ofre noe. De ungene som streiket er ikke villig til å droppe ny iPhone eller ferie til Granka og Thailand.
hvem her liker tissende jenter? loft hånden din
Granka Granka Granka
Ikke spill hardcore mode, det er en dlc uansett. Det er et kjempebra rollespill og superrealistisk. Er det beste spillet jeg har spilt iallefall. Skogen blir skikkelig mork, kampsystemet er bra, du må spise og sove og mye annet som du får oppdage selv.
*rekker opp hånda*
Kan jeg bli dronninga av /norgetråden/ hvis jeg poster bilder av meg selv?
Skulle ǿnske Espen var her. Han kunne hjelp oss.
Jeg skriver det ned også kjoper jeg det når jeg er ferdig med Witcher3,Vermintide2 og Den bubonske pest simulatoren.
Cirno-chan en sǿt!
nei bipolartranseanon. du blir aldri "dronning".
er det tissebilder?
kom deg inn i visuelle noveller det er veldig enkelt, har utrolige historier, valgene dine er meningsfulle og endrer retningen til historien + sote 2d jver
jada sverigeanon, det kan du sikkert
Ja
muligens
Bare hvis du er ei biologisk jente.
lenge leve vår prinsesse
det er ikke sverigeanon det er bipolartranseanon
Bare hvis du tisser i buksa
Normiss ut!!
Det er ikke 3. januar i dag.
Verden vil bli et bedre sted hvis du henger deg.
Hvor har dere det fra at bipolaranon er transe?
TENK å bo i Japan da gutta, bare tusle ned til stranda nedenfor den lille landsbyen din der du lever med foreldrene dine og lillesoster... Ja det hadde vært noe, å spise vannmelon med salt på etter et deilig bad sammen med lillesoster.
hen tror hen har klart å skjule det, men så har epikrisene hans blitt lekket så vi har klart å lese mellom linjene. så nå vet vi at han er uber paranoid og transe.