/SverigeTråden/ plastpappa-upplagan

najs
behöver aldrig jobba igen
rösta på VPK för neet-bidrag

Attached: 1551498895417.jpg (750x738, 236K)

Godmorgon!

Attached: 1552536917711.jpg (341x228, 23K)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Attached: 1538542030670.jpg (1323x1355, 336K)

Gå till vårdcentralen och prata med någon som får betalt för det då

Oironiskt sant. Efter en viss ålder så förstör det en man om man aldrig fått vara intim. Fyfan vad jag hatar mitt liv.

Inte han men är för feg för att ta emot hjälp och känns extremt förödmjukande.

huffingtonpost.in/2016/10/26/if-you-are-unable-to-find-a-suitable-sexual-partner-who-may-c_a_21592138/

>The World Health Organization is making a change in its definition of 'infertility'. Until now, WHO considered the failure to achieve pregnancy after 12 months or more of regular unprotected sex as 'infertility'. Now, they want to classify infertility as disability.

>In a new set of guidelines, WHO has announced that the inability to find a suitable sexual partner – or the lack of sexual relationships which could achieve conception – could be considered an equal disability, reports The Telegraph.

>Through this change, WHO want to grant everyone the "right to reproduce". This move will help heterosexual single men and women, as well as same-sex couples, get equal access to in vitro fertilization.

Hur stor påverkan har WHO här då? Tror inte detta kommer vara en grej favä

Bra

Du är personens vän, då ska man väl finnas där för dem? När någon berättar för mig att de mår skit så lyssnar jag på vad de var att säga, visar empati och håller med om att set är en sketen situation. Att säga ”ryck upp dig och skaffa ett jobb” har aldrig hjälpt en sjuk person.