Kyllä, asun Vantaalla. Mistä päättelit? - painos
/mämmi/
oispa yde
youtu.be
toka animelle ja animemusiikille
oispa talvi
Ksfskko oopokqso okpkookowr kdoasfmmoworkq oowqpwrok poqworkqpwork
Vantaa on perseestä. En oo koskaan käyny tosin.
t. Oululainen
Ihka aito turkkilainen!
yle
Vois juoda vettä
Join just vettä
minä juon nyt kahvia
poljenko mäkkäriin vai tilaanko pizzua/kebua
Aion juoda pepsi max 2-pack kun se on viilentynyt tarpeeksi
syö poika pottuja
polje mäkkii
jääkaapissa ois alkoholia vaikka millä mitalla mutta ei tee mieli juoda
nämä perheenyhdistämisen helpotukset kyllä tuovat ennätysmäärän neekereitä tänne. myönteisiä turvapaikkapäätöksia oli 2018 2740. näistä uusintahakemuksia vajaa 200. myönteisiä perheenyhdistämisen päätöksiä (ensikertalaisia) oli 9009. tässä on kyllä mukana myös reilusti esim venäläisiä ja thaimaalaisia. jos otetaan pelkät ählämit ja neekerit mukaan niin myönteisiä päätöksiä oli n. 5000, eli melkein kaksinkertainen määrä verrattuna itse turvapaikanhakijoihin.
tällä hetkellä perheenyhdistäminen ei muutenkaan ole hirveän vaikeaa suomessa verrattuna joihinkin muihin eu maihin. saksassa pitää toimeentulon lisäksi olla asunto ja pitää olla "kotoutunut".
>pyrin tuhoamaan suomalaisen perinteisen yhteiskunnan noudattamalla kulttuurimarxistista doktriinia. Minua kutsutaan juutalaisen maailmanvallan huoraksi ja maanpetturiksi, joka joutuu vielä maksamaan rikoksistaan.
Ja sitten kehtaa itkeä että netistä löytyy vihaisia viestejä. Voi voi kun nykyaikana ei edes anneta mädättää rauhassa vaan aina joku suuttuu.
juo ruuan kans. kaadoin salkullisen pytystä alas ku alko laihis. jäi se ylimääränen tölkkirumbakin sikseen
Kävin muuten lähiprismassa, jotta pystyin käyttämää niiden wifiä ja tekemään uuden langan
Avasit jokaisen tölkin erikseen ja kaadoit ne yksitellen pönttöön kauppaan palauttamisen sijaan?
oliko naisten vessa vieläkin rikki?
Toi on sitä alkoholin väärinkäyttämistä
näin pääs käymään
Eikö oo hassua että kielen tehokkuus katoaa puhekielessä? Sen sijaan että käytettäis esimerkiksi täsmällistä muotoa "jokainen" sanotaankin "kaikki", mikä oikeasti viittaa muihinkin kuin pelkkiin henkilöihin
ei oo hassua en nauranut
Siellä on avoimet ovet
hyvin tehty
kutsutaanko ihmisten rotuerikoisuutta klassikissakin; 'jokainen on omillaan'? ja purkaa käytettynäntyrmäyksen?
en tiiä mut teen hunterin classicis
mä teen druidin
ei ole tommosia rotuerikoisuuskia klassikossa
puhutussa kielessä on myös paljon enemmän toistoa
puheen litterointi onkin jännää hommaa, siinä huomaa nämä seikat
mä teen taikurin jos ees pelaan. liikaa neekereitä eu servuillakin
toivottavasti ryssillä on omat serverinsä niin ei pilaa taas jotain englanninkielistä
Naapurin valkoroskat muutti pois. Sitten lotto pyörimään minkälainen jätekasa tulee tilalle
huomentu :3
neeker
ähläm sähläm
Muuttaispa naapurin valkoroskat pois..
helsingin sanomat
Somaliperhe
Teenkö velhon vai maagin classicissa? En osaa päättää.
Intialaisia, jotka keskustelee huutaen ja joiden curryhaju tunkeutuu sunkin kämppään.
katotaan sitten
riippuu pystyykö velhokin aoe farmaamaan massia
kummat on säälittävämpiä? weeaboot vai westaboot?
Perkele
ai saatana runkkasin ja hörpin kahvia samalla ja läikytin kuumaa kahvia kullin päälle
Satuin muuttamaan Korson mutta kävi hyvä tuuri ja pääsin asumaan hyvällä alueella.
oon nyymiboo
No vittu
Voi samperin samperi!
>valko-roskaa
m.youtube.com
>Die-Hardman
>ei bruce willis
vaikee kuvitella että suomessa ois mitään huonoja alueita, pääkaupunkiseutu on kyllä yks kehitysmaa
Heräsin hengissä!
herran siunausta
Nää uudet Megaman pomot ei oikein vakuuta.
No mut sä laskitkin sit sen alueen arvoa ratkaisevasti.
Onhan joka kylässä se yksi kunnan vuokratalo johon pahimmat nistit ja elämäm kulut ahdetaan pois silmistä. Siitä se paska sitten säteilee koko korttelin alueelle ja valurautaiset polkupyörätelineetkin varastetaan...
mitä nyymit nyt niin ähkyy puhkuu ja mahtailee
ettekö te tiedä, että kiroilu on huonoja käytöstapoja
>Onhan joka kylässä se yksi kunnan vuokratalo johon pahimmat nistit ja elämäm kulut ahdetaan pois silmistä.
jaa empä tiiä, tässä kaupungissa aika suuri osa vuokra-asunnoista on juuri niitä kunnan taloja
Mun talossa itse asiassa on jo yks neekeri, muutti hiljattain ja puhuu ok suomea, välillä vähän huonosti. Se on ollu ihmisiksi. Mannet myös osanneet käyttäytyä, mikä on vähän yllätys. Sit on muslimiperhe, ja nekin on ihmisiksi.
Jostain syystä kaikki mitkä on aiheuttaneet häiriötä on olleet valkoroskaa ja/tai nistejä
Mulla asuu yksi mamu alhaalla ja mamuperhe ylhäällä. Myös naapurin taloissa asuu jonkin verran mamuja. Ja kun menee vähän keskustaan päin niin varmaa 50% ihmisistä on mamuja.
V A N T A A
A
N
T
A
A
youtube.com
parempi kuin suomen darude
wanha
jaa. en halua olla niiden idiootti neekereiden kanssa missään tekemisissä siltikään. ei auta kuin vahingossa suutuspäissään sanoa pahasti niin se on hyvästi
Asun Vantaalla ja en ole nähnyt naapurustossa kolmen vuoden aikana kuin yhden mamun. Asemalla sitten enemmän.
>There's no life without your life in misery.
on ne suomea puhuvat nekrut ihan fiksunoloista sakkia junaakin ventatessa. toista on nämä rättipää-pellet
miks neekerit tulee aina pummii röökiä
en mä polta
imuroin, luuttasin sekä rättäsin ja nyt on olkapää kipeä
ne on neekereitä
Juuh.
Neekerit tapaa olla ainakin 50% ns. brain drain väkeä, eli älymystöä, kun toisaalta hiekkaneekerit on niitä rajan yli kävelleitä "asylum asylum" kusiaisia. Ei ole mikään ihme, jos nuo neekerit on asiallisempia.
>mene kauppaan
>vartija lähtee seuraamaan
en vihaa neekereitä enkä rättipäitä
Vittuako "niitä" ottaa tänne enempää lorvikataroimaan kun ei kerta saa päättäjät pidettyä "niitä" töissäkään
V
kallio...
Te nistit olette neekereitä pahempia.
puhutko nyt kokemuksesta? kerro
teist ei kumpikaa sanois mitää päi namaa
How do I get pussy in Finland?
älä nyt ole noin HIILTYNYT :D
There are animal shelters in almost every town :3
Puhun. Nistit pöllii kaiken, tunkeutuu kellarivarastoon, jättää lemmikit nälkiintymään ja riehuu sekä möykkää. Hirteen, saatana.
No ei tietenkään. Nistit niin arvaamattomia ja sekopäitä, että käyvät puukolla päälle jos jostain huomautat. Vitun neekereitä, kaikki.
go to bar, drink beer, talk to vagina
Oot täyty puhua Suomea
nyt se vastaa itelleen kahdella lipulla, on se jännää
Ihan asiallista porukkaa suurin osa nisteistä on.
Jos nyymit saa joskus lapsia niin älkää missään nimessä antako niiden leikkiä kauppojen leikkipisteissä. Neekerin kikkareet nimittäin räpeltää niissä aivan homona, joten kihomatojen ja eksoottisten tautien riski on suurentunut.
Onko mä jännä suulle? :3
juu. eihän niitä kaikkia ole välttämättä edes rokotettu, niin kohta on vesikauhua ja tuhkarokkoa täälläkin...
nikita...