>WAAR ROTTERDAM CENTRAAL, STATIONSPLEIN >WANNEER ZATERDAG 29 JUNI 14:00 >WAT GAAN WE DOEN NAAR DE WITTE AAP >MAAR IK WOON NIET IN DE RANDSTAD KOM GEWOON >MAAR IK BEN TATTA KOM GEWOON >MAAR IK WIL NIET NEERGESTOKEN WORDEN KOM GEWOON >MAAR IK MOET WERKEN KOM GEWOON LOONSLAAF
Ik zou nog niet dood in de randstad gevonden willen worden.
Hudson Walker
KOM GEWOON LOSER
Michael Sanchez
/Neder/miet Utrecht.
>idee: kom we gaan naar Utrecht, naar de grijpschuur; er gaat 100% geneukt worden. >realiteit: mijn voeten doen zeer, ik vind deze muziek eigenlijk niks. begeleider? *trekt aan mouw* kunnen we niet ergens anders heen?
Jose Rodriguez
Patriciër: Lekkerspelenmammie Connaisseur: Katri3n Lage klasse: Mac Donalds kechs
DIT GODVERDEKANKER k3 is het eindelijk gelukt om een stel minderjarigen een club in te krijgen en dan willen ze weer weg OOK NET VOORDAT HET KANKERFEEST ECHT BEGON
k3 en zijn vd waren wel precies zoals ze hier zijn
Joseph Thompson
Lol ik heb daar letterlijk gewoond als student.
Elijah Baker
>dvw geen lekkerspelenmammie om mee naar het thuisland te gaan
Cooper Kelly
*k3 en zijn vd zijn hier wel precies zoals op de miet
Nicholas Hall
ze IS mijn vd
Josiah Fisher
Wacht, er was dus serieus een miet, jullie maken geen grap? Wie was er dan allemaal? Gewoon de normaaltjes van de draad of ook enige draadpersoonlijkheden?
wil jij niet meer reageren lelg ik ben hier voor mijn rust en niet om mensen uit een nepstaat dingen uit te moeten leggen met handgebaren en keelgeluiden
Xavier Perez
Ik zie linksonder nog wel eens.
Henry Anderson
Koffie is er nog, die oranje rechtsboven
Jordan Barnes
Dat is Robin Vos, niet koffie
Leo Rodriguez
had ie geen spraakgebrek
Grayson Turner
Gaart zit nog op de zijbuis
Gabriel Robinson
niks van gemerkt
Liam Phillips
Ik moet vaak naar Utrecht voor mijn werk. Wat denkt ge van de 7e?
Benjamin Long
hij zat hier te verkondigen dat hij echt een turboautist was en dan is het gewoon een normaaltje
We konden allemaal door voor normaaltjes oetz. Ik denk dat autisten door isolatie en 4kan een te slecht zelfbeeld krijgen en een verheven beeld van normaaltjes. Het helpt natuurlijk ook als je in een oordeelvrije groep wordt opgenomen waar je jezelf kunt zijn en je elkaar steunt. Als ik in mijn eentje kleding ga kopen, sperg ik een stuk harder.