/mämmi/

Lauantain ja sunnuntain välinen yö-painos

Attached: d9d21d0c.jpg (750x1071, 86K)

Other urls found in this thread:

is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000792823.html
twitter.com/SFWRedditGifs

Ketä tällästä painosta pyysi voi helvetti?
Missä on mun tyttörakkaus ja kukat? Tai ne kakut?

Syön suklaata

Attached: 7340011401971_0.png (320x480, 144K)

postaan tähän

Tämä on niistä vanhin

näis langoissa on ihan paska meta

>Despacito
huutista joka tuutista

>ylijonnen paskapainos
ei kiinnosta vaikka oliskin ensimmäisenä tehty
postaan mieluumin tänne

Oispa

mä mainasin lolipostaaja, mut vitu hiro nerffas kuvapostaajat ja nyt en tiiä mitä clässii mun pitäs pelaa vittu

Minulle, se on tämä.

ostin tota viime viikolla
hintaan suhteutettuna erittäin hyvä ostos
kaikki muu suklaa juutalaisten hintainflaation pilaamaa

Nonni. Jokerissa ois menny kaks oikein.

Noniin kuka vittu oli taas tilannut tämmösen postissa? Voi noutaa mun huoneesta, siellä se edellinenkin on.

Attached: IMG_0780.jpg (1200x1000, 106K)

Samaa mieltä. Näit on tullu ostettuu yli 10 tän vuoden puolella kun saa pienen levyn samaan hintaan millä muilta valmistajilta saisi vain patukan

tarkistatko nopee onko sillä pörrönen pimpero. Mä saatoin tilata sen jos on.

Oispa WoW: Classic

Attached: classiclock.jpg (1280x1024, 1.08M)

how do I get a bydlo finnish gf?

>määrä korvaa laadun
hyi helvetti mitä valkoroska laardilateja täälläkin lyllertää

have sex

Tuut Suomeen ja sanot sille olevasi turvapaikanhakija

perusteltu pve servu make

Tää on posliini.

siinä välissä on se kultainen keskitie senkin vammakko

oispa

Attached: IMG_0827.jpg (800x534, 113K)

mikä on etä-äiti?

(Juu juu

ostin mutsille tommosen mut panda ja normi suklaa

Mikä on etä-äiti?

Speak French.

Lapset isällä koska äiti tärähtänyt.

oispa tääkin

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 82K)

Itse käsitän sen niin että on se harvinainen tapaus kun isä saa sen päähuoltajuuden ja äiti sitten saa ne (joka toiset) viikonloput ja jne

onko tässä liikaa naista nyymeille?

Attached: 0a2c544a.png (301x734, 128K)

valkosulkaa maistuis nyt kyllä

Sais olla sieltä 130-150 cm välillä jtp.

On. Nyymeille kelpaa vain lapset tai piirretyt lapset niin kuin

Oho

Attached: 927538fa.jpg (240x240, 9K)

Lol, törmäsin itse tähän pari päivää sitten ja annoin liken, vaikka olen manlet :D

Oispa 190 senttinen amatsoni

>80% yli 30v suomalaismiehistä lapsettomia
lol vitun incelit tehkää laps- eiku hetkinen...

Muista että sunlaisille tyypeille on sitten vankilassa olemassa ns. KOS-sääntö (kill on sight) ja ne viimeiset hetket on myös äärimmäisen tuskallisia.

Ei. Voisin puhua kaikilla kielillä. Ja myös rakkauden kielellä. Voi voi.

sanoisin että liian vähän naista liikaa miestä

Attached: 45c58dad9ee5d16e4ff2bbc69de4cc67.jpg (500x622, 31K)

Niin ja nuin pitkähi vielä. Myyty!
Itse olen 172,5.

Ei helvetti että viikonloppu/mämmi/ on syöpää

Attached: 1456200360892.png (657x527, 30K)

ei kylläoo itte asiassa, 2cm pidempi kun mä, vielä siedettävä

joku huora katto mua ulkona, sharia milloin?

sexiwau

vähän vaikea uskoa että kyse on yli 30 vuotiasita eikä ali

ite normopostaat ni pid pääs kii

Ulkona kylmä

>ei osaa puhua EN
Ei kiinnosta

Jaa miks ne ei tykkää lyhyistä ihmisistä?

He he

Attached: 1546206685262.png (345x446, 192K)

>Yksille?
Tossa kohtaan vasta särähti korvaan. Mitä jos mentäisiin vaikka rannalle juomaan limpparia ja kahvia? Ja sit ehkä puristelemaan ja pussailemaan jonnekkin,

Lauantai-illasta sunnuntai-iltaan on kaikki megasyöpä konsentroitunut mämmiin. Tilanne paranee hiukan taas sunnuntaiyönä

nauroin

älä postaa tämmöstä ku mua alkaa pelottaa

harrasta seksiä

No hei, pitää olla töissä. Muuta elämää ei ole kuin töitä. Ja jos on töitä niin voi menettää työt niin pitää painaa töitä ettei menetä töitä. Sitten ei elätetä ketään jos ollaan työttömänä koska Kokoomuksen mielestä työttömyys/köyhyys on oma valinta. Köyhät ei ansaitse lisääntyä.
t. Juhana Vartiainen

Tämä oli viimeinen avautuminen.

tässä 4/10 tylleröiden vaatimukset miehelle

mitenkä sitä sais normaalin tytyn jos ei täytä näitä?

Attached: standardit.png (1218x852, 1.9M)

pelottelee

harrasta seksiä

meemis ei vastaa todellisuutta, mee ulos ja nauti hetki raittiista ilmasta

nyymillä on ainostaan mahdollisuus max 2/10 tylleröihin ja niihinkin harvoin

Oikeesti tarttee vain olla rahaa.

no niin nyymi, mä vien sulta nyt poikuuden

Helpottaa jos näyttää tältä.

Elikäs vinkki numero 1:

Näytä tältä

Eipä siinä kai muuta. Huoria nyt ainakin voi ostaa jos on rahaa mutta ne usein päälle 40 ja aika rumia.

Attached: makekollaasi.jpg (1364x3640, 1.46M)

Oon ollut 8kk koditon ja saan tytyjä no problem.
Oikeesti tarttee vaan katsekontakti, itsetunto ja inhimillisyys.

Kirjaimellisesti ei mitenkään

Nyt jos ei kohta laatu parane niin menee mämmi kiinni.
Ja se on sitten ihan täysin teidän häviö.

ou shid :DDDD

Käy sääliksi niitä jotka epäironisesti uskoo että rahalla tai statuksella on merkitystä.

Koditon mallin näköinen pummi saa vitusti helpommin kuin kaljuuntuva lyhyt keski-ikäinen miljardööri

Attached: lookism.png (800x2141, 227K)

*postittaa tytylle CV*
Toivottavasti saan pillua 8 treffien, 3 illallisen, brunchin ja etelänmatkan (jolle en osallistu) jälkeen!

Musta ihan laadukas niin kuin aina. En huomaa eroa.

kaikki mä

Voiko neitsyt olla kiimainen? Voiko haluta jotain mitä ennen ei ole saanut?

Mikset vaan tule parempaan lankaan

Kohta haiset niin pahasti kuselta että ne huomaa kun hiivit niitten taakse kalikan kanssa.

some of these finish plebs are hilarious.

ihan vitun tyhmä kysymys

milloin pystyn taas postaa kuvia .-.

nyt

Attached: 8 totuutta.jpg (671x687, 77K)

eikä saa
epäironisesti harrasta seksiä, aivan naurettava kuva sulla maailmasta

Kysyn ihan oikeasti. Pitkään ole. jo miettinyt. Nyymini puolesta kysyn.

Nyt on naisten vuoro kertoa, mikä ulkomaalaisessa miehessä viehättää:

"Ulkomaalaiset ovat avoimempia ja iloisempia. Tutustuminen on heille luontevampaa ilman alkoholia. Eksoottinen ulkonäkökin viehättää; suomalainen nöpönenä-look on ehkä ihan herttainen, muttei kovin miehekäs."
- Sanna

"Moni on kohtelias, huomioonottava, hyvätapainen, sopivan kypsä ja huumorintajuinen. Siis virkistävän poikkeava. Ei aina viinahuuruinen kännykässä roikkuja. Kansainvälisyyshän voi myös olla mahdollisuus ja eksotiikkaa. Ehkä suomalainen nainen toivoisi, että häntä kohdeltaisiin arvostetusti - ei vain tasavertaisena palkannauttijana, äitinä ja kodin vastuuhenkilönä."
- Arvostus

"Oman kokemukseni perusteella voin sanoa, etten ole vielä löytänyt suomalaista miestä, joka kunnioittaisi naista yhtä paljon kuin ulkomaalainen. En myöskään yhtä avoimesti romanttista."
- Ikävä on

"Olen ollut pitkässä parisuhteessa (5v ja 3v) sekä britin että jenkin kanssa. Heissä viehätti se, että he molemmat puhuivat asioista, tunteistaan ja olivat kiinnostuneita uusistakin asioista. Britti oli myös äärettömän kohtelias ja oikea herrasmies, osallistui mielellään kaikenlaisiin kotihommiin oma-aloitteisesti. Ehkä suhteet ajan myötä kuitenkin "kaatuivat" kulttuurieroihin tai juttu ei muuten vain enää toiminut. Molempien kanssa olen edelleen ystävä, hyvä sellainen. Nyt olen huomannut, että kyllä suomalaisissakin miehissä löytyy puhujia ja keskustelijoita, joita kiinnostaa monenlaiset uudetkin asiat."
- sani

Ite hommasin passin

Olen niin kovin väsynyt...

jokainen saa joka haluaa ja osaa käyttäytyä, jopa sosiaalisesti vammaiset quasimodot saa viimeistään maksullisilta, ja sihteeriopiston katalogista löytyy kaikki kakskymppiset entiset yläasteen hymytytöt. ainoa vaatimus pillun saannille suomessa on se että tekee asian eteen jotain eikä vaan paskapostaa ja itke internetissä. säälittävää.

Mun maailmankuva perustuu faktoihin, sun johonkin "no musta tuntuu nyt tältä" paskaan

Täällä onkin oikein mukavaa kävellä tähän aikaan.

1. BBC
2.
3.
4.
6.
7. Isätön ruskee lapsi
8. Elatustuki

faktoja ulkomaalaisista miehistä:
-lihaksikkaita
-komeita
-pitkiä
-arvostavat naisia
-osaavat ottaa naisen
-romantikkoja

suomalaiset "miehet"
-lyhyitä
-rumia
-pottunokkia
-sauna kalja makkara perheväkivalta viina putka itsemurha

Sihteeriopisto suljettiin joten sinne meni mahdollisuus maksullisiinkin saatana

jahas mulatti taas purkamassa katkeruutta

"Kertooko tämä meidän naisten viehätyksestä ulkomaalaisiin miehiin vai viehätyksestä miehiin, jotka tekevät aloitteen ja ilmaisevat halukkuutensa? Veikkaan jälkimmäistä."
- Amatsoni

"Ulkolaiset miehet osaavat antaa huomiota ja posiitiivista palautetta sekä osaavat keskustella suomalaisten naisten kanssa - jopa nauttien siitä. Suomalaiset naiset kaipaavat huomiota sekä keskusteluseuraa! Suomalaiset naiset rakastaa keskusteluja ja toivovat saavansa sitä muutenkin kuin tyttöjen kanssa FB:ssa. Maamme on täynnä fiksuja naisia. Nyt miehet ja naiset pois kotisohvilta ja haastamaan jutteloita eri elämän alueilta."
- Ymmärrän

"Ne nyt vaan on monet ulkomaalaiset niin paljon komeempia kuin suomalaiset verkkarihousuiset hikiset suomiäijät. Ulkomaalaiset keskimääräisesti myös pitävät parempaa huolta ulkonäöstään. Osaavat kehua naista sopivassa määrin. Ja puhuakin ne osaa.
Tästäkin kommentista suomiäijä jo suuttuu. Suomiäijät ihan syystä pelkää että ulkomaalainen mies vie naiset heiltä!
Suomimiehelle ohje: jätä viina, peseydy usein, käy vaatekaupassa ja parturissa säännöllisesti. Haise hyvälle. Ja muista naistasi muulloinkin kuin sängyssä!
- suomineito

"Suomalaiset miehet ovat alkoholisteja, väkivaltaisia ja epäsiistejä, eikä heillä ole käytöstapoja. Ulkomaalaisilla miehillä on kaikki tuo käytös hallinnassa, lisäksi he osaavat käsitellä naista eivätkä ole itsekkäitä !!!!!!!!!!"
- Nanna

"Naisia kiehtoo ulospäinsuuntautuneisuus sekä suomalaisia kiehtoo yleisesti ulkomaalaiset turistit. Suomimies on valitettavan usein todella humalassa ja puhelahjat eivät ole kauhean hyvät. Valitettavasti."
- 108.08.

"Ulkomaalaiset miehet ovat fiksumpia, komeampia, kohteliaampia, huomaavaisempia ja ennen muuta varakkaampia kuin me suomalaiset. Suomalainen mies pukeutuu huonosti ja juo itsensä känniin itsetuntonsa löytämiseksi. Suomalaisella miehellä ei ole huumorintajua, eikä hän osaa nauraa itselleen. Jos em. luettelosta löytyy poikkeus, hän on - ja pysyy - varattuna mahdollisesti ulkomaalaiselle naiselle..."
- Akhilleus

is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000792823.html

Ok, veli.

faktat sulla on perseessäs hinttari, tosi elämä on aivan erinlainen kuin sun mielikuvitus höttö
kato tilastoja jos kiinnostaa faktat