Eid mubarak, hilsen alle dine venner i Oslo byregjering-utgaven
forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
Eg må drite
Det irriterer meg mer at det står "eid" enn at de henger opp de reklamene. Det uttales faktisk "id", med en lang i, "iiid".
t. viter
Sjekket og dritepillet
Likar denne tråden
Åh, de er så medmenneskelige disse AP-menneskene, jeg må nesten bare gråte :')
JÖYE MEG!
Men for helvette
ser på ny mobil, hva betyr ip rating?
>drar og ser Sluttspillet på kino sammen med din to år eldre venninne
>hun har kjǿpt det stǿrste drikkebegeret som selges i kinokiosken, for at det skal vare hele filmen
>drikker halvparten under kinoreklamene fǿr selve filmen har begynt
>drikker resten i lǿpet av den fǿrste timen
>gjennom filmens andre time legger du merke til at hun vrir seg ukomfortabelt i kinosetet
>i det filmen nærmer seg sitt klimaks lener hun seg inntil ǿret ditt og hvisker
>"Anonsen, jeg må så jævlig tisse"
Hva gjǿr du?
Står for hvor "vanntett" og "stovtett" mobilen skal være.
Er bare tull, kommer mobilen i kontakt med vann og den slutter å fungere så gjelder ikke garantien eller reklamasjon selv om den ifolge IP greia skulle tålt det den ble utsatt for .
mulig det, treffer helt inn når jeg puler henne, men tror jeg traff en vegg jeg da
har ikke boyd penis
men men
sånn kan det gå
Gå på do da din ekle töse
Ser ikke kappebæsj da jeg ikke er et amerikanisert mannebarn
Anonsen? Jeg fortalte mamma om deg, og hun sa at du virket som en hyggelig gutt. Hva om du kommer over til mitt hjem på onsdag så kan vi to og familien min feire slutten på Ramadan sammen og du bli kjent med familien min?
*Flirer*
Gå med i Nordiska motståndsrörelsen!
Hun kan jo ikke bare gå på do når filmen er på sitt mest spennende?
Skrell bananen min svenne
Jeg kan spolere den for henne
det heter faktisk livmorhalsen, eksen hadde problemer med hundestil fordi jeg kom for langt inn og jeg mörbanka livmorhalsen hennes. samme med misjonærstil om jeg ikke satte meg mer på huk. men å ligge langstrak imellom lårene hennes var selvfölgelig best og hun måtte bare tåle det.
har forövrig bare 16,5cm i lengde og må bruke sånne grande/magnum kondomer så ikke alt for mye som skal til.
samme skitten hver jævla dag
Jeg ber henne...
Nei vent, dette er fjerde gang jeg svarer på det brevet. Du får nesten bli mer original, tissefetisjanonsen
Ellers takk, jeg så ei fin eksotisk jente i forrige uke da jeg tok eksamen ved UiT.
Tidligere mente jeg også at den skandinaviske rasen var overlegen, men nå tror jeg at det kanskje er noe i alt dette pratet om multikultur og mangfold. Tenk hva menneskeheten kunne oppnådd dersom folk i alle land sluttet å kjempe og startet å jobbe sammen. Vi kunne unngått at kloden koker, kolonisert Mars og mye mer.
vi pulte i hundestil
mulig jeg kom helt baki da jeg har en 19 cm lang mikropenis
men men sånn kan det gå
>en 19 cm lang mikropenis
pent. skulle gjerne önsket 2-3 centimeter ekstra, selv om det hadde blitt mest kosmetisk siden jeg bunner ut på alle jver uansett
var det ikke en i tråden som faktisk ble invitert på besok til ei muslimsk jente for å mote familien hennes?
3!
2!
>når du finner det fulle navnet til knuset, med riktig årstall i parentes, i slektsboka til din salige bestefar
1!
strawpoll.me
strawpoll.me
strawpoll.me
Jeg er genuint nysgjerrig hva JV statusen til tråden er. Vennligst svar
Hvis jeg bare har hatt sex med prostituerte, krysser jeg fortsatt av for "har hatt sex"?
>har ingen jv, hatt sex
>har ikke lyst på jv
dårlig stråstemme, kan bare velge én
Har hatt jv, har aldri hatt rullestoljv.
Så klart. Sex er sex. Den ene betaler du for å spole forbi middagen og rett til sengs mens den andre betaler du for middag og date for du er i sengen.
Hva hvis jeg kun har hatt sex med en kompis, men önsker jentevenn fordi jeg er ikke homo.
Homsesex bare skjedde for å teste
ingen jv, aldri hatt sex.
Dansk tissefetisj-user?
Fölg deg Rasmus, föler deg.
Det er komplisert
Hvis du ikke har lyst på jv stemmer du på det.
ja. tror jeg er syk i hodet
Svar på denne
Svarer du klokt vil hun bli din jentevenn.
tak, nå må jeg runke.
jeg ser på et svar senere
bare tiss i pappbegeret, da
*filmer tissingen og ansiktet hennes med telefonen for utpressing senere*
Samme her, August
eg må uironisk drite
*inviterer deg på middag*
Bokstavelig talt meg. Får vel bare gi opp gutta. Hva er vitsen å jobbe og betale skatt for velferd jeg ikke får jv tilbake på?
Det er ikke noe vits. Lev sparsommelig og billig, og ikke gå etter kvinner. Kvinner er tapt.
Det är Haramadan nu, gutter.
Dette synes jeg du burde holde deg for god til fåvæ
Jeg får match på Tinder men er så odelagt av årevis med avvisninger og dårlig behandling fra kvinner at jeg ikke tor å prate med en "match". Og de er alltid stille, de tar aldri initiativet så vi kommer ingen vei.
Dette. Leste i kommentarfeltet til aftenpostens artikkel om "hvorfor kvinner får barn med menn som ikke vil ha barn" og alle kvinnene som skriver i kommentarfeltet skylder alt på menn og vrir om artikkelen til "hvorfor menn som ikke vil ha barn får barn med kvinner".
Har jobbet i helsevesen i 10 år nå og alle jenter sier de er forskjellige, men observerer at alle gjor likt. De få unntakene er gifte med videregående kjæresten siden de var 16 og gifter seg tidlig 20 årene. Resten er vrak rester og roastbiff som faen som bare klager alt på menn og tar aldri ansvar for egne handlinger. Å jobbe i norske helsevesen er en rödpille i seg selv. Makan til urettferdig or uverdig behandling pasienter får. Får nesten lyst å tyste på staten og få livet mitt odelagt. Nærmer seg dag for dag...
Jeg trodde dette skulle være en slags tissefetisj-webm.
>trener som faen
>drikker som faen
>flukserer fram og tilbake mellom synlig six-pack takket være en viss annen six-pack
>bytter ut pilsen med sukkerfri schweppes og gin
>130 kalorier i det som tilsvarer 0,75 pils i.h.t alkoholmengde
fyfaen gutta, jeg er et geni! Nå kan jeg opprettholde en fasade av sunn livstil imens jeg dreper meg selv innvendig for å dempe smerten av den meningslose hverdagen!
Det som gjor det hele enda artigere er at ingen andre enn meg selv kommer til å se kroppen min i sin fulle prakt ettersom jeg har sverget å holde meg i frivillig solibat fram til jeg finner en jv som er hustru-verdig, hvilket vi alle vet IKKE FINNES I 2019!!!
nei da.
vi snakker jo om jentevenn
Har du fortalt faren din om dette
hva med å gi litt mer faen, tenkt på det?
fy flåbbe livet er kjedelig gutta
Hva med å trene for rasekrigen?
Nei? Men han vet sikkert at jeg drikker mer enn han, jævla pyse
>dfn ingen sigöyner- eller jödejentevenn
Kan man virkelig kalle seg autist hvis man ikke går rundt i hjemmet sitt kun på tær, mon tro
Gjor det for faen, av og til må noen ofre seg for å få en endring til å skje. For the greater good etc.
Nå vil jeg at gjestene mine skal gå.
Dette er bare slemt og bidrar til radikalisering av muslimer
Når sprengermamma driver med slektsforskning og finner ut at vi er i slekt med Lysbakken
Kondolerer Anonsen.
tviler sterkt
Rent statistisk deler du og jeg minst en felles forfar de siste 500 årene.
Alle er jo i slekt med alle sånn rent genetisk sett, går du langt nok tilbake så er du i slekt med epletreet i hagen din. Så en dokumentar engang som slo fast at alle levende vesner på kloden stammer fra sånne svamper som lever i havet. Tenk på det du.
>ingen "er soper, aldri hat sex" alternativ
Alle er vi stjernestov
Tenk å være homse og ufsöl, fyflåbbe
Kan da ikke være mulig, selv den styggeste homsen vil få match på Grindr.
Det er det jeg mener. Homseufsöl må være den dummeste formen for ufsöl som finnes.
Han besökte familien hennes, moren hennes og brödrene likte Anonsen som menneske. Problemet oppsto da han ble sammen med muslimske jenta, alle brödrene og fetterne hennes jakter nå på henne for å utföre æresdrap.
Anonsen er helt trygg, han gjorde ikke noe galt. Er hun som er hore
Er ikke mangfold bare vakkert? Æresdrap og voldtekt på åpen gate :)
finnes det jenter som lever i ufrivillig sölibat?
Nei, finnes alltid en mann som er villig til å stappe kuken sin inn i selv den styggeste jenta.
t. Incel
Kan sexe deg jeg
?
>
Ja det var ei kvinne her i 2015, Ivory var innom tidligere i år og vi alle vet at en av jentene til Espen av og til er i tråden.
Aner ikke hvor höy jeg er
Om du er hoy, så hevd 1,79.
Om du er lav, hevd 1,60 - du har allerede tapt, da kan du like gjerne få andre mannlinger til å fole seg ræva.
Jeg var 1,75 i femteklassen
ser på sopranos gutta
italienske mafian er litt stilig egentlig
synd at norske innvandrere aldri etablerte noen mafia
da kunne jeg reist til amerika og blitt mafioso
Jaha ja, nok et nach som blir til en rolpete polsefest. Ja ja, morsomt var det nå lell.
Eneste grunnen til at den serien eksisterer er for å lage et roykteppe for den jodiske mafiaen.