/norgetråden/

snutenutgaven

Forrige:

Attached: Adobe_20190602_073105.jpg (753x674, 78K)

Other urls found in this thread:

nrk.no/troms/lea-er-norges-sterkeste-13-aring-1.14566049
youtube.com/watch?v=FnkTuHP9q3o
vg.no/nyheter/innenriks/i/opw5EK/nye-vikingfunn-menn-gikk-med-sminke-og-gamle-ble-kastet-i-doeden?utm_source=vgfront&utm_content=row-2
twitter.com/classiclib3ral
twitter.com/fuchsiablix
twitter.com/morten
twitter.com/sumaya_jirde
twitter.com/majarattkjelke
twitter.com/vestkantraddis
twitter.com/v36ar
twitter.com/Xaphoon148
twitter.com/eivindtraedal
twitter.com/zei_nabq/
twitter.com/sgaarder
twitter.com/BEASTIE_JOYCE
twitter.com/HumaF_
twitter.com/ostepop
twitter.com/renenyg
twitter.com/forsberg
twitter.com/stigfostervold
twitter.com/KSteigen
twitter.com/vhd_feminist
twitter.com/vathne
twitter.com/Klungtveit
twitter.com/andersskyrud
twitter.com/Essensielt_no
twitter.com/MortenElster
twitter.com/AndersTangenes
twitter.com/romvesen
twitter.com/marie_h_
twitter.com/ArneBlixhavn
twitter.com/ThomasSeltzer
twitter.com/mohamabd86/
twitter.com/CJentoft
tine.no/produkter/melk
twitter.com/NSFWRedditImage

Eg må drite

>kommer på at jeg brukte ordene "jeg tror at..." i jobbsöknaden jeg sendte for stillingen jeg har ordentlig lyst på
Det er over.

Huff, jeg kringler

Skulle ònske jeg hadde arvet mer enn bare overdimensjonerte òyne fra mine neandertalerforfedre.

>tjall

Attached: IMG_0166.png (644x800, 15K)

Får vel dulte denne da

nrk.no/troms/lea-er-norges-sterkeste-13-aring-1.14566049

Hva tenker tråden om dette?

Stot er mer teknikk enn styrke fåvæ

hvad synes /norgetråden/ om vampyrer?

Attached: Buffy-920x584.jpg (920x584, 60K)

>Men nå er det altså slik at bilkjoringen din påvirker klimaet like mye om du er millionær eller om du sliter med å betale regninger. Det er for mange som kjorer bil, og det betyr at vi må ta grep som gjor at flere folk slutter med det. Hvis du vil fjerne bomringen så må du komme med et tilsvarende alternativ for hvordan vi skal få færre mennesker til å kjore bil.

Attached: npc.png (416x435, 114K)

Så at jeg bruke setningen "jeg har på fölelsen at..." i en av mine söknader

Tenker at jenter fra Troms er Norges mest maskuline jenter.

Jeg elsker deg, jeg elsker deg. Ikke heng deg, bli hos meg

Knuset viste meg i går bilder av klesrommet sitt. Hun er söt og hyggelig, men alle de klærne og flyreisene hun drar på viser at hun koker kloden.

Du kan jo si at hun heller kan koke sodd, men soddet skal ikke kokes det skal syde derav sodd fra det norrone sjóða

Jeg vil ha en stor og tykk svart en

>han har knus
>han snakker med henne
Fyfaen

Attached: 1559467850546.jpg (951x887, 116K)

hahaha smart guling.

vækket

Hei hvite gutt, har du lyst til å bli pult av en innvandrer?

Hva med dette?

Massiv sentralisering. Jeg snakker i storrelsesgraden millinprosjektet i sverige hvor de bygde en million nye boliger på kort tid. Dette vil så bli etterfulgt av fornuftig fordeling hvor nærheten til arbeidsplassen avgjor om du får boplass eller ikke.

LOL. Lykke til med å få politikerne og alle boomerne til å akseptere politiske tiltak som reduserer verdien på boligen deres. Dessuten.. hva slags jobber som faktisk skaper verdier har man i en bykjerne? Det hjelper ikke på okonomien å legge begrensninger på folks ferdsel.

What kind of industry does Alesund have?

Så de har gitt opp el- og hydrogenbiler? Jeg synes det er en reell losning jeg da.

Attached: rivian.jpg (3669x1730, 1.66M)

Helt greit det, men folk har jo ikke råd til det. Forurensningen er nok sterkt overdrevet uansett og den er uansett ikke den virkelige motivasjonen for bomstasjoner, det er det penger som er.

Why did you type this in Jow Forums instead of Google? To answer this we have to use Google too.

Offshore supply ships and construction vessels

They ded now tho

youtube.com/watch?v=FnkTuHP9q3o

Attached: 20664186_1830307833662985_98984255502054298_n.jpg (900x735, 136K)

Vi må bare holde kursen til teknologien blir billigere og prisene på dem går ned. Det finnes allerede elbiler som ikke er rådyre, men de er ganske kjipe (leaf, prius). Vi trenger en folkebil som vanlige folk vil kjope, og som de onsker å kjore og kan være stolte av.

Bomstasjonene kommer til å vedvare selv om at det skulle bli tilfellet.

>jeg husker på den gangen jeg skrev "for meg virker det ingenlunde alt for usannsynlig at ..."
gjör slutt på det hele nå snart

Vi får se. Bompengebevegelsen er som en liten versjon av gule vester i Frankrike. Det finnes allerede politiske gevinster å hente hvis du er et "anti-bompenger" parti. Men jeg skjönner også at bomstasjoner handler mer om hvor mye penger de kan ta fra oss enn å faktisk bry seg om miljöet. Motoristen er en evig melkeku som skal tömmes for penger. Og selv med elbiler så må man ha penger til vedlikehold av veier.

spǿr meg om norrǿnt da

Attached: 40giseqe11.jpg (1920x1920, 1.13M)

Gule vester i Frankrike er en så spredt gruppering. Det finnes de som bare er mot okte avgifter på bensin og diesel. Så finnes det de som stiller seg sporsmål om sentralbankene (hvem eier bankene) og Macrons tette bånd til Rothschild (pute de juif).
Bompengepartiet som har vokst stort i år, er stort sett bare mot bompenger, men for masseinnvandring. Da kan det hende man gjor seg en bjornetjeneste ved å få disse inn i styring.

Jeg ville aldri stemt på et megmegparti som bompenge partiet, men det sender et budskap til andre partier at nordmenn er lei av bompenger. Så må de og begynne å love mindre bomstasjoner for å ikke miste stemmer.

>Bompengepartiet som har vokst stort i år, er stort sett bare mot bompenger, men for masseinnvandring
Hva i helvettes bompengeparti er det? Hva skjedde med at ensaksparti holder seg til den ene saken. Skjonner ikke maset om hva er deres holdning på kvotesystemet for trålere i lofoten.

Det eneste de greier å gjore pga manglende fantasi er å ta inn de pengene på andre steder i form av okte skatter og avgifter. De vil aldri gjore det eneste riktige som i å redusere allerede for hoye utgiftsposter som f.eks i forhold til innvandring.

Basert som faen. Det er faktisk fornuftige kvinner der ute..

Attached: Screenshot_20190602-142843_Chrome.jpg (1440x2960, 1.01M)

Jo mer tegnsetting, jo smartere er du

Ser på bildet at hun er litt oppi åra, tror de fleste kvinner ikke innser disse tingene för de er blitt gamle.

Hun får hets i kommentarfeltet av andre kvinner, og hun slenger ut flere rode piller også.

vg.no/nyheter/innenriks/i/opw5EK/nye-vikingfunn-menn-gikk-med-sminke-og-gamle-ble-kastet-i-doeden?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

er dette sant, eller er det et typisk forsok på å svartmale vikinger som homser?

fyflåbbe så jævlig basert sjingsjonger

hvem artikkel er dette? hvor finner jeg feltet

Det er definitivt en del politikk i historie, mange forskjellige mennesker/organisasjoner önsker å projisere sine verdier på vikingene så det passer deres agenda best. Det er også utrolig mye spekulasjon rundt vikingtiden som særlig nettaviser elsker å bruke som klikkagn. Folk lager masse teorier om vikingene som er umulige å bevise. F. eks. dette med at menn gikk med sminke kan de ikke bevise med mindre de kanskje har funnet et velbevart lik (mumifisert) som har sminkerester på huden? Og hvis de finner det så kan de bare spekulere om hvorfor han gikk med sminke, hvilken hensikt det hadde.

Hi
How common is tax evasion in Norway?

Attached: 1551026838098.jpg (501x641, 51K)

Det er ulovlig.

t. Ervin Kohn

Ivory.......

...can be ground into powder and increase your sexual prowess when inhaled.

it is also illegal to shoot children.

har han rett?

Attached: ahmed.jpg (724x506, 102K)

fy flåbbe gutta
fikk en stripe av no skikkelig brus i går
satt og fresa i hele natt

finnes ikke skikkelig i norge

Han får holde seg til sin egen rase.

twitter.com/classiclib3ral
twitter.com/fuchsiablix
twitter.com/morten
twitter.com/sumaya_jirde
twitter.com/majarattkjelke
twitter.com/vestkantraddis
twitter.com/v36ar
twitter.com/Xaphoon148
twitter.com/eivindtraedal
twitter.com/zei_nabq/
twitter.com/sgaarder
twitter.com/BEASTIE_JOYCE
twitter.com/HumaF_
twitter.com/ostepop
twitter.com/renenyg
twitter.com/forsberg
twitter.com/stigfostervold
twitter.com/KSteigen
twitter.com/vhd_feminist
twitter.com/vathne
twitter.com/Klungtveit
twitter.com/andersskyrud
twitter.com/Essensielt_no
twitter.com/MortenElster
twitter.com/AndersTangenes
twitter.com/romvesen
twitter.com/marie_h_
twitter.com/ArneBlixhavn
twitter.com/ThomasSeltzer
twitter.com/mohamabd86/
twitter.com/CJentoft

Attached: slurp.png (620x453, 79K)

du får si det til nissen oppe på lasken
der snor det året rundt

dfn har ikke bil og blir ikke rævkjort av bompenger

fy flåbbe passet mitt går ut denne måneden

På Aftenposten sin fjesbok side. Bare bla ned.

Attached: 20190602_152935.jpg (1440x2960, 930K)

Kjenner folelsen, men jeg blir likevel avfyrt av bomstasjoner.

>Mfn har bil men ikke forerkortet.
Bompenger er en urettferdig bot mot folk som kjorer da.

Skal kjope en elsykkel i dag. Noen som har erfaring med XXL sin VeloCity by White serie? Tenker på de to billigste (selvfolgelig). Onsket å se hvor mye lyd de lager på joderoret men hver eneste person hadde lagt musikk over når de kjorte sykkelen..

Attached: 43bcf04046ea48f7a62ec41eeef94fe8.jpg (490x490, 57K)

>dfn hvis jeg kvittet meg med bilen så måtte jeg også ha sagt opp jobben og blitt arbeidsledig

kriseskuespill?

Attached: 093210930912.jpg (676x463, 69K)

ta kollektivt da vel, eller sykle

Ikke han. Men ikke faen om det frister å være avhengig av kollektiv transport. Kan ikke komme og dra når jeg vil heller. Ikke om jeg skal på tur en plass stoppe akkurat hvor jeg vil heller.

så du vil koke kloden fordi du er egoistisk?

Ja.

Attached: 66.jpg (240x194, 10K)

Hvilken sjokolademelk er best?
Det finnes:
>Tine Lettmelk Sjokolade
>Tine Lettmelk Kaffe og Kakao
>Tine Sjokomelk
>Litago
>Tine Milkshake sjokolade
>Litago Milksjake Sjokolade og Karamell
>Iskaffe Mocca.

Skal handle i morgen og trenger å vite vilken som er best.
tine.no/produkter/melk

Attached: 1543463248880.jpg (717x664, 33K)

sjokomelk er ekkelt som faen

Generelt eller Sjokomelk TM? Det er det jeg drikker nå.

generelt

Cocio er ganske bra fåvæ
eller så er Q sjokomelk bra

Nei det er helt uproblematisk. Staten kan fylle rollen som forelder 1 eller 2.

Jeg må kunne kjore rundt til kunder i hele Agder og jobbe onsite. Av og til på veldig kort varsel. Bussstilbudet er ikke i nærheten av hva jeg trenger.
>sykkel
ja ok kjære kunde, jeg kommer til Risör. Sykler fra Arendal nå, vi snakkes.

For en kronidiot. Joder var da som nå et kjempeproblem.

Tine sjokomelk tror jeg. Litago er også god.

Are Knivsmed Stromeng knives good?

oboypulver er geit
ellers er cocio undervurdert

amerikanern spor om det som fremstår som kinesiskproduserte samekniver. jeg sokte opp navnet og kom fra til hjemmesiden demses.

De er lagd av noen samer i Nord-Norge, ikke Kina. Det er den mest berömte sameknivprodusenten vi har, og sannsynligvis den beste. Det er de som leverer til Forsvaret også.

Norgetråden ikke Sametråden ok?

is this a sami joke or something
your military uses them and apparently they're good

Yes, they are good. It's a respected brand in Norway. Some people probably overrate it because of bias, but I reckon it got that popular for a reason.

Being used by the military just means it's a government work program to keep sami people from beating their women, fucking their daughters and drink themselves to death.

disse to

Attached: s.jpg (1198x600, 396K)

faen så sjuke i hodet samer er. det kryr jo av pedofili der oppe. hvorfor er de så gale i skallen? er de hvite negere?

Hvem faen vil ha en samekniv som ikke er samisk? Du mister jo all den ritualistiske kraften når den ikke lages på rett måte...

Hvorfor er du overbevist om at de er laget i Kina egentlig? Jeg har sett folk filme i sjappa til Strömeng, de har et eget verksted hvor de lager disse knivene.

I appreciate the confirmation, might pick one up despite the pricetag then

Har ringt dette innlegget inn til politiet for samehets.

>Vet du, jeg foler meg ikke komfortabel eller kvalifisert til å gjore dette

Jeg har en åtte tommers Stuoraniibi hengende over kjǿkkendǿra, spǿr meg hva som helst.

Jeg ekke OP, bare sier hvorfor man må han en skikkelig kniv laget av en same. Den beste er faktisk hvor du holder en ofring av rein og bruker dens bein som skafte.

men slapp av mann, Strömeng har ryggen din. Den kommer med magiske krefter.

Attached: mk.png (1193x482, 88K)

Så lenge vi har vår egen valuta kan staten stryke all gjeld og tvangsflytte hele befolkningen til massive boligblokker i Oslo så og si over natta uten nevneverdige konsekvenser

>så og si

Du er ganske dum, du.

Anbefal meg en skikkelig god kniv til bruk i skog og mark.