/mämmi/

kesäkunto -painos

Attached: kesäkunto.jpg (940x317, 183K)

Other urls found in this thread:

areena.yle.fi/1-4670632
files.catbox.moe/c1oozd.jpg
twitter.com/SFWRedditVideos

oispa_talvi

Oispa pepsi max 2 pack

Maanantaita odotellessa

Katson nyt areena.yle.fi/1-4670632

Mitäs nyymien sunnuntaihin

jaa

Attached: 1519988391405.jpg (657x527, 66K)

Attached: vitunnaisetsaatana.jpg (1297x1229, 407K)

lähen salille

Tää on kivaa kateltavaa kun huomaa niiden pettymyksen kun ne tajuu et pitää tehdä töitä pelkän nussimisen ja bilettämisen sijaan

>kiva katella kun naiset on vitun tyhmiä ja perseilee ja jonku miehen pitää sitten korjata kaikki paska mitä ne aiheuttaa
juuh

On

naisaivo

nii

Oksensin ja paskoin samaan aikaan yöllä. Muija totes että "Ei sun tarvi sitä hävetä että oksensit ja paskoit samaan aiksan, sitä sattuu ihmisille"
Kiitti.

Kuulostaa asialliselta emännältä

Mutta sitä kannattaa hävetä että olit silloin sängyssä kun oksensit ja paskoit samaan aikaan ja nyt joutuu ostamaan uuden patjan kun se oksennusripuli on imeytynyt sinne sisään eikä tahra ja haju lähde pesemällä

oho

Kääntää vaan patjan, hölömö

tylsää ja mälsää

Sormia käpristelee ja silmiä kirvelee kun pesin äsken uunin jollain tökötillä. Kuoleeko tähän?

Riippuu tökötistä

Täs mä aika kun mämmissä valitetaan kuumuudesta

Attached: 9cd2e45389ad922d73fae14e3e9e44ab.jpg (787x787, 59K)

Täytyy lopettaa huumeijen vetäminen ja katsoa palaudunko. Täytyisi myös kaljan juominenki lopettaa. Voiko ilman päihteitä olla ihan mukavaa elämää?

lainasin frendin luurii et saan tilattuu ählyilt limun et saan palautettuu pulloi kauppaa et saan kessuu haettuu ku oli 30 senttii vajaa

Mitä vikaa kaljassa?

Ei.

Olin pöntöllä ja laatat heitin lavuaariin

Ei

Voi, voit esimerkiksi alkaa lenkkeilemään ja keksiä muita harrastuksia. Paras olisi kuitenkin jos pystyt edes juomaan kohtuudella ainakin mielestäniu.

raiskaan sut

pirkan uunitököttiä

Miksi pitää valita tämä ääripää että joko narkkaa tai ryyppää kokoajan kun voisi käyttää kohtuudella?

oho

No yks huume se on muiden joukossa. On omiaan aiheuttamaan uupumusta ja alakuloa viikoittaisellakin käytöllä. Lisäksi kännissä tulee helposta vedettyä jotain muutakin kun estot hälvenee.

koska kohtuus on perseestä

files.catbox.moe/c1oozd.jpg

Suklainen juustokakku. Suklaakeksipohja, täyte tavallisen juustokakun tapainen mutta seassa kirsikoita. Kirsikkainen suklaakuorrute päällä sekä muutamia kirsikoita. Kirsikkasiirappia lorautettu vähän myös päälle. Ihan maukasta on.

Kuvapannassa niin joudun linkkaamaan kuvan. Jos joku tarjoaa kuvien lankaanpostaamispalveluita niin voisin sellaisen tilata.

Miksi juoda kohtuudella jos voi olla melkein aina humalassa?

tiesittekö että itä-suomessa sanotaan askia topaksi ja toppaa massiksi?

juustokakut kyllä oksettaa juusto ei vaan kuulu kakkuun

hyvältä näyttääpi taas, ehkä olisin jättänyt ruttuiset kirsikat pois päältä

Ei mulla käyttö ikinä päivittäiseks oo menny. Mut niin paljon kaikenlaisia ylilyöntejä sattunut huumeiden parissa vuosien aikana et olis pakko lopettaa.

herkun moisen näköstä

Ite sanon toppa tai presut

Ite aion harrastaa seksua tänää :P

Mulla on samaa kamaa ja ei siitä mitään ihmeellistä tullut, tosin käytin hanskoja ja vältin liikaa hengittelemästä.
Eikös alkoholi ole päihde eikä huume

toivottavasti opit ennen kun menee luottotiedot ja kaikkee muuta

Huumeilla ja päihteillä on vaan se ero et huumeet on laittomia. Huumeen määritelmä on laiton päihde. Tämä on siksi että normojen olisi helpompi sysätä kaikki laittomat päihteet samaan kategoriaan ja tehdä niistä yksittäinen ja helposti ymmärrettävä yhteiskunnan vihollinen.

>päihde eikä huume
ainoa ero päihteen ja huumeen välillä on laillinen kategorisointi

hyi helvetti millanen katku tosta uuniaineesta tuli kun heitin uunin päälle. Kohta on varmaan keuhkosyöpä

MUISTAN NEEKERIKESÄN

No sittenhän se oli ihan normaali päivän avaus. Ihme juttu että muija viitsi edes kommentoida sitä.

u-u uuu

Juuh, resepti ne sinne halusi ja olin reseptin orja. On mulla noita kirsikoita joita en kiehauttanut vielä jäljellä niin niitäkin voisi tuohon päälle laittaa.

tappakaa mut oon paskaa

ostan huomenna mansikoita ja kermavaahtoa

tappakaa nyymit ne on paskaa

No niin, sitä vähän tarkoitinkin

halatkaa mua oon hauskaa

*nappaa nyymin lusikkaan*

*halailee nyymiä*
*kädet eksyy nyymin pakaroille*
mmm-mh, tosi piukat!

Raiskaus on lumivalkoinen

Lintu paskoi päälle

Jaa täällä uushomot menee nistilarppaajien vuosia vanhoihin syötteihin. Säälittävää.

Enkelin

Vastaan tarkoituksella joka kerta samoihin syötteihin, koska olen niin kiltti, että haluan kaikkien nauttivan (You):ista.

Vedin metaa kolme päivää ja flippasin ku poltin savut.

En oo lauennut kuuteen päivään ja tänään aion paneskella

Anna mullekin

Attached: 765.gif (480x238, 415K)

Ei teistäkään vittu ole mitään apua edes yhen kepapin valittemisessa

Aurarulla otat, eikö tämä ole nyt ihan selvä

iskender

juusto ei kuulu kepappiin

Onko näiden pikkuautojen tarkoituskin olla vitun epävakaita suurilla ajonopeuksilla?

En ole eläessäni syönyt kebabia, niin en liiemmin osaa valinnassa auttaa. Jos pizzaan haluat vaihtaa, niin siihen tulee kinkkua, aurajuustoa ja ananasta.

Attached: 1527532305841.gif (195x229, 1.29M)

juusto ei näy kepappiin

Ny rupee olee sevvert haparaa tua su kävelys et voisit varmaa iha kotii men seuraavaks.

Sanoo _________nen portsari

Ehkä jos se on jostain 90-luvulta.

>OP:n avainlukulista vaihtuu kesäkuussa johonkin mobiilihirvitykseen
Pilalla tääkin

Juusto ei käy ylipäätään lihan kansa. Piste ja kysymysmerkki!

Nordean Tunnusluvut ainakin voittaa lukulistan 10-0, todella kätevä

onko hyvä?
käytän vielä paperiliuskaa

Ai että tuli sellanen kolmen sekunnin laivan sumutorvea muistuttava pieru semmonen kovalla paineella tasainen matala TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT. Voi juku paras pieru ikinä.

Attached: 1550027171829.png (657x527, 11K)

Ääni on vain puolet pierusta, miten haju?

Ei psykedeelit oo päihteitä, ne on tietoisuuden avaimia. Ootko koittanu meditointia? Siankärsämötee autto mun krooniseen ripuliin. Suomen luonnossahan on siis tosi paljon kaikkia terveellisiä yrttejä ja kasveja. Mä joskus pureskelen näitä koivunlehtiä ihan huvikseni.

mitä vittua
>ei ikinä syönyt kebabia
>ottaa ananasta pitsaan
onko vammaisempaa ihmistä edes olemassa? en usko.

Se lepää :DDD

Todella kätevä meikän mielestä. Kulkee aina mukana eikä tarvii mitää numeroita viivaamas yli (tosin kaikilla pankeilla ei vissiin viivailla). Varsinkin kätevä jos käyttää mobiilipankkia.

oisit ottanu vocaroon :(

Mussuta vaan sitä kebabbias vitun suvakki. Itse en tue yhtäkään mutakuonon pitämää raflaa

kätevähän tuo, harmittaa vain keskittää niin paljon tärkeitä juttuja puhelimeen

Minne sperma lentää?

kebab on koiranruokaa

Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteet.
t. eri

Täähän se on. Koko elämä menee vituiksi jos puhelin häviää tai hajoaa kun kaikki palvelut on pakotettu sinne.

Tämä vahvasti. Neekerit vittuun suomesta.

olikohan se joku pinkoodin tyyppinen juttu ku muistan et oisin laittanu sen päälle mut en muista mitään koodia

mun suuhun. nam nam *nielee*