/mämmi/

Paniikkipainos

Attached: 1534606780579.webm (404x720, 1000K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0mAIgtDq4cw
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa talvi

oispa loli

Mihin aikaan te menette yleensä nukkumaan?

Attached: 1539199460182.jpg (1920x1200, 542K)

Illan pantsuvisan aika! Minkä väriset pikkupöksyt Sakura Mikolla on hameen alla?
Oikein vastanneille lähtee liput pyhäkkö kiertueelle Jaappaniin Mikon johdattamana.

Attached: Miko - okunin185.png (1050x1200, 508K)

mobiilinetti pätkii ihan vitusti heti jos sataa vettä tai on tuulista

Lieru

voispa postata kuvia ja pienoisvideoita

EIKS NOI SAATANAN TYÖTTÖMÄT TAJUU VITTU MISTÄÄN MITÄÄN EI HELVETTI
YLÄKERRAN VAMMASET TYÖTTÖMÄT PORAVASARALLA SEINÄÄ VIELÄ TÄHÄN AIKAAN YÖSTÄ EI JUMALAUTA

kusenkeltaset

neekeri

Pinkit.

Ei pantsuja näyttää sen verta

Hetkinen, jos saksassa oli toisen maailmansodan syttyessä 200 000 juutalaista ja muualla euroopassa 4 miljoonaa ja kuusi miljoonaa niistä kuoli keskitysleireillä ja sodan jälkeen oli enää 5 miljoonaa jäljellä niin montako niitä oli alunperin?

kirsikan kukan punaiset

jokainen hankki kolme lasta sodan aikana

Hiljaisuus vasta kymmeneltä.

what are you drinking part two!

nyt on hyvä aika

Mitä luottokortilla tekee? Ketä on debit card? Miksen voisi käyttää electronia, kuten olen viimeiset 10 vuotta käyttänyt. Häh?

vettä

luottokortilla voit ostaa velaksi

se on lasten kortti, sitte ku täytät 26 ja siitä on pakko alkaa maksamaan niin sama ottaa sellanen mikä toimii korttilaitteiden vioista huolimatta 24/7 kun se ei tarvi katevarausta

ei niin mittään, amerikkalaisten jutkutuksia

maksamaan?

vihreät
ei ne nyt vihreät ole, mut sanon silti vihreät
heitän jokerikortin

2 biljardia

Pepsi max 2 pack

Ihan sama, silti voi olla käytöstavat.

Nii, kattele pankin sivuilta mitä muuttuu ku täytät 26 tai 25, jonne

Sen takia ne mulle sitten varmaan soittikin tänään, kun kohta tuo lukema paukahtaa.

Mä tiiän tän matikan kysymyksen. Vastaan 6 miljoonaa!

NYYMI!!!

sit kun neekeriviesti tulee

debit cardissa tilin saldo kortin maksukyvyn varmistamiseksi tarkistetaan harvemmin, eli käytännössä on mahdollista ja paljon helpompaa vetää tili miinukselle
visa electronilla se tarkistetaan vissiin jokasen oston jälkeen tai jotain et sitä on käytännössä mahdoton vetää miinukselle ainakaan ihan kauheasti
luottokortilla maksaessa et oikeasti maksa mitään vaan "lainaat" rahaa luottokortiltasi missä on ennalta määritelty luottoraja
eli jos sulla on tonnin luottokortti niin sä voit ostaa sillä kamaa tonnin verran ennen kuin et voi ostaa enää
sit luottokortin velka maksetaan pois jossain tietyssä kuukausierässä (esim 20€/kk) tai sit sen voi maksaa kaiken kerralle jos haluaa ja on varaa
jos jätät yhdenkin näistä kuukausieristä maksamatta edes yhden päivän yli eräpäivän niin kortti menee saman tien lukkoon ja pankki alkaa tykittää viivästyskoroilla

debit korteissa ei ole käytännössä mitään ostajan turvaa koska pankkia ei kiinnosta, kun sun rahat meni jo. luottokortilla taas ne on ostohetkellä vielä pankin rahoja ja pankkia yhtäkkiä kiinnostaakin jos sitä kusetetaan.

milk 1.5%

mulla on huumeita kehossa

mul on avohaava

oispa suomessa samanlainen luottokorttikulttuuri kuin amerikoissa. siellä työnnetään luottokortteja jokaselle ja niissä on oikeasti hyvät bonukset. täällä saat maksaa luottokorteista vuosimaksua viiskymppiä ja eivät edes mitään bonuksia halua antaa

no mitä vitun vittua muutenkaan kun luottokorteilla maksaa vain maksukyvyttömät köyhät?

Attached: 1559489653996.webm (510x640, 1.95M)

OPlla luottokortti oli muistaakseni tietyn opintopisterajan ylitettyä ilmanen opiskelijalle tai jotain

boikotoin noin huoran näkösiä mikoja

olem täyttänä jo eikä minnulta mitään ole laskutettu, omituista

Norwegianilta saa(sai?) ilmaisia lentoja

EU. Voit ottaa ulkomaisen pankin kortin. Ainakin joku mikä antaa bonuksia lentopisteinä mainosti suomalaisille

ei oo mitään syytä maksaa pankkikortilla jos voi maksaa luottokortilla

00:30

voiko hakee luottokorttii jos on parikyt tonnii ulosotos?

ainahan sitä hakea voi

Sillon kun on väsy. Oon yläpalkin kellon ottanu koneelta pois ja neljä kanavalla on css joka piilottaa myös ajan, joten ei vahingossakaan stressaa asian takia

Attached: 0.jpg (1401x1424, 1.11M)

Voitte kutsua mua mun lempinimellä. Se on "Hurrintappaja"

voin lainaa sulle mun korttia

Tein pyörälenkin aluksi yhteen suuntaan ja sitten toiseen. Menomatkalla aika 27:03, paluumatkalla 27:06. Aika hyvin osaan samalla nopeudella pyöräillä.

meitsil enemmä ku toi. salee 40k. kantsii vaa olla nopee nii saat setit. myös sairaalast saaltismalest benet jos jaksat pygeittää. en kyl oo ite selvän 2kk mut silti...

tiedätkö sä mikä on "lenkki" vitun autisti

Jaa, voipi olla taas jotain OP:n omia jutkutuksia

asia selvä, herra turrinhappaja

Ite oot kun tuollasesta välität.

TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Attached: kanata3.jpg (1132x720, 273K)

HILJAAAAAAAAAAAAAAA

ei kanata töötäilä

Kumpi oli oikeassa, suutustaja vai vihastuja?

Attached: 1559577156863.png (674x458, 145K)

SÄKI OOT VARMAAN JOKU VITUN TYÖTÖN KUN VIELÄ TÄHÄN AIKAAN MEKASTAT

herptkinen
oliko toi nyt se presidentti?

Juuh

Attached: 1559576022806.png (960x1378, 387K)

TÖTTÖRÖÖ

Attached: 456.jpg (620x352, 63K)

Kaksi voittaja nyymiä tälle illalle! Ei sitten riehumista Inari pyhäkössä tai muuallakaan ja seuraatte Mikon ohjeistusta aina.

Hyvät arvaukset mutta ohi män. Parempi onni myötä ensi kerralla.

Attached: Miko - yuta moeki.jpg (1600x1200, 195K)

Aloitan päiväni polttamalla aamujointin. Sujuu loppupäivä joutuisasti.

Vittu te animepedarit oksetatte mua. Häpeäisitte edes.

Taisit eksyä Seura-lehden keskustelupalstasta

ei hävetä yhtän

No jos tähän aikaan herää niin mitä vittuakaan siinä muuta voi.

kissakin käy,,,

sövö kisu

Piirretyiden pikkutyttöjen perään kuolaaminen on ihan vitun sairasta touhua.

youtube.com/watch?v=0mAIgtDq4cw

Mulla on viinirypäle fantaa ja salaneuvos goudaa (>3kk)

Nyymi...

Attached: 1559576493133.png (364x452, 99K)

m-mitä???

söin just 600g kylkiluut

j-j-joo?

What happens here?

Attached: autowanker.jpg (261x193, 7K)

Niin kai sitten, itseäni ei paljon kiinnosta aihe

öööh???

Räsäsen Sepi fiksailee autoja

Luotettavaa ja asiantuntevaa korjausta jo vuodesta -78

Ota tästä 3d ja palaa sinne mistä tulit

Attached: 3088_alizee.jpg (1024x576, 130K)

mikä on nyymin koulutus?

Attached: 31757573297_0882fb337f_o.jpg (3480x6190, 1.54M)

ompas tämä tyhmä

Attached: 1541770789922.webm (640x640, 1.19M)

suunnittelu-assistentti

jos kerron naiselle että olen firman tj ja rikas, niin onko se sitten raiskaus jos sitä panee?

joku raapii sängyn alta ja elukka parka runnoo nokkaansa
ompas hauskaa

joo

mitö helvettiä mistä lähtien imurit ovat olleet yli satasen sijoitus

>n November 2015, British Judge Roger Dutton sentenced a 25-year-old woman, Gayle Newland, to eight years in prison for pretending to be a man as a means of having sex with an unnamed woman of the same age. Newland had made her female victim believe that she was a man by means of deception and used the deception in order to have sex with her on more than 10 occasions. Newland's victim was shocked to discover that her "boyfriend" was in reality female, and testified in Chester Crown Court to a jury that she would have preferred to have been raped by a man
katoin wikipediasta ja briteissä oli tällanen tapaus. transujen pitää kaiketi kertoa että ovat transuja tai syyllistyvät raiskaukseen.

suomesta en kyllä löydä tapauksia jossa olisi joku identiteetistään valehdellut, enkä oikeastaan puhettakaan siitä.

Jos olet Nordean asiakas niin tietynlaisille asiakkaille se on maksuton. Tosiasiassa kuitenkin sisällytetty muihin palvelumaksuihin, joten ei oikeastaan.

EU

Mulla on 30 euron imuri ja ihan hyvin se imee