Päivän mietelause-painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
twitter.com
Oispa tyttö ystävä
ai saatana mimmosen rautakangen kanssa heräsin taas
Kakka pissa
Ystävä joka on tyttö vai tyttöystävä?
Pieru yrjö
Molemmat kelpaa
Tänään teen pizzaa mutta en teekkään sitä pannussa koska se on ilmeisesti aika vaikeaa
nyymi kesätöissä
Kuuma
meen kohta nukkumaan niin herään kun on taas viileämpää
Ei menny ajokortin teoriakoe läpi. Yhdellä vitun pisteellä. Arvaa vituttaako.
Ei täällä vaan
Mikä ton sarjan juoni oikein on? Nähnyt aika pähkähulluja kuvia tuosta, mutta en halua katsoa kun en ole pedofiili.
>Hillitään päivittäistavarakauppojen ylivoimaista neuvotteluasemaa lainsäädännöllisin toimin, muun muassa private label -tuotteet
mitä vittua seis.
>loli ja shota
>maassa kolo
>loli ja shota menee koloon
>kolossa on myös turri
>loli, shota ja turri menee syvemmälle koloon
Missä muka?
perus kommari meininki
Oispa maailmanloppu ja tyhjät kaupungit.
Miksi ne menee koloon? Mitä siellä tapahtuu? Pääseekö ne sieltä enää pois? Huolestuttavaa.
En tiedä mutta sen musiikkeja kuunnellut usein.
>Miksi ne menee koloon?
Kun siellä on juttuja
>Mitä siellä tapahtuu?
Ne tapaa parhaan tytön
>Pääseekö ne sieltä enää pois?
Lue manga.
Totuus /mämmi/stä
Näin unta että olin pankkiryöstäjä jonkun ryhmän kanssa ja sit jouduin ryöstön jälkeen pakenemisvaiheessa teloittamaan niistä lähes jokaisen. Yks tyyppi päätti että se ei jaksa ajaa moottoripyöril jotka meillä oli jemmattu pakoa varten vaan juoksi meidän perässä. Annoin sille kuulan kalloon. Sit yks päätti Pysähtyä ja pitää tupakkatauon kesken pakomatkan. Käännyin antamaan sillekin kuulan kalloon. Sit meitä oli enää 2 jäljellä kun päästiin johonkin metsään piilopaikkaan. Meillä oli sit lento varattuna pois maasta, mutta tää toinen tyyppi rupes väsää jotain jointtia just ennen kun piti lähtee lentokentälle. Ammuin sit senkin ja lähdin yksin rahojen kanssa pois maasta.
Jännä uni ja kiitti et jaksoitte lukee mun blogin!
oispa talvi
Mämmi on niin hidas, että kukaan ei huomaa kun myönnän olevani mies.
>mies
juu niinhän me kaikki :3
Jännä, että mämmissä on ihka oikeita sosiopaatteja.
tosi kiva juttu nyymi
11/10
ryöstötovereiden pettäminen on yksi parhaista tavoista olla jäämättä koskaan kiinni
Mitäköhän tein, kun google vaatii captchan tekemistä koko ajan. Eilen ja monta kuukautta sitä ennen riittii vain en ole ropotti painikkeen napauttaminen
jouduit seurattujen listalle, rippaa rauhassa nyymäri
En ikinä ryöstä pankkia sun kanssa.
syöttäkää mulle pajunköyttä
kyllä kaikille on joku joka niitä rakastaa koko sydämmestä
vittu
Tuplilla jatkan rappioitumista
Ole kiltti ja lopeta
nyt joudut parantamaan tapasi!
Ei kun pidän vaan tämän päivän taukoa syöksykierteestä.
olen etsinyt arkistosta vammavocaroita ja nauranut niille
LÄHETTIIN PÄMPPÄÄ
PISTETTIIN LÄÄVÄKS PARI KÄMPPÄÄ
EI JUOTU PELKKII KIELOJA
Huh, melkein sai puhelinmyyjä minut vakuuttuneeksi. Olipas lähellä.
*vakuuttaa nyymin*
Luovuta nyymilupasi, äläkä enää ikinä tule mämmiin. Noin vammaisia pellejä ei täällä katsella.
Kävin tänään lukemassa Jow Forums:ia.
Ei ihme että kyseinen paikka tuottaa massamurhaajia.
Hmn, mielmen kiintoista. Kertoisitko tarkemmin *laskee puhelimen pöydälle ja menee keittämään sumppia*
Toimii joka kerta
Ei olisi ollut hassumpi diili. 200 euroa halvempi uusi puhelin jos lähettäisin vanhan luurin Elisalle.
Sitten tajusin, että vanha toimii ihan hyvin niin mielummin säästän rahaa.
mitenkä on mahdollista. itsellä menee (jos ne ikinä soittaa)
>hei blaablaablaah
>ei kiitos, moi
ja sit katkasen puhelun
ite aika harvoi noihin ees vastaan ja jos vastaan nii suljen heti ku kuulen et myy jotai
Itse vaan jätän vastaamatta ja Googletuksen jälkeen pistän numeron estoon.
On kyllä aika häiriintynyt paikka. Pidän itseäni todella maahanmuuttovastaisena ja melko rasistisena, mutta nuo pol-ukot ovat ihan eri sfääreissä.
Paskat jatkot jos ei ole kovia huumeita tarjolla
V
Surullisinta on ehkä puhtaan misinformaation määrä. Linkkejä johonkin aivan kaistapäisiin äärioikeistolaisiin "uutis"sivustoihin. Lähteet uutisissa taas toisiin samanlaisiin sivustoihin.
mun pippeli hieroo persettäs
Onko noissa säästörahastoissa mitään järkeä vai pidänkö rahat tilillä varttumassa pahaa päivää
Näin unta että olin ainut joka selvisi maailmanlopusta koska makasin sohvalla krapulassa.
Näin unta että englanti voitti saksan futiksen MM-kisojen finaalissa. Sitten mun hiukset sytty palamaan mutta ne olikin tulenkestävät. Sit hengailin palavien hiusten kanssa stadionin parkkiksella.
oispa vaaleanpunainen sika
Mistä muusta kuin mätöstä, kaljasta ja runkkamisesta saisi helppoa dopamiinia?
Rahastojen ongelma on vähän siinä että vähäriskisten tuotot katoaa rahaston kuluihin ja isompiriskiset on todellista arpapeliä. Jos on sellaista varallisuutta jonka ei tarvitse olla nopeasti käyttöön otettavissa niin vakavaraisten ei turhan suhdanneherkkien yritysten osakkeet on hyvä. Eikä niitä tiuhaan tarvitse tuijotella, kun riittää että kerran vuoteen arvioi salkun tilannetta
toi hiihto on hyvä
noitten kaikkien pois jättämisestä
Amfetamiini
harrasta seksiä
Oon nyt just syömässä, en ehi jutella. Jos on jotain tärkeää niin jättäkää tänne viesti niin luen kun ehdin, kiitos.
Sun lounas on myrkytetty
viesti jätetty
Animesta
Sekotin sun setteihin risiiniöljyä!
mitä vittua
KOTIMAINEN PAHA, ULKOMAINEN HYVÄ!
no ne nyt oli AIVAN perseestä muutenki! mitä vaan ostit niin halvinta paskaa, pelkkää kuoria jalopeenoissa ja vettä mehussa. Varsinkin rainbow ihan paska
>vielä 6 tuntia, että pääsee takaisin nukkumaan
Xtran chilipähkinät on ihan hyviä, puol' kiloa, leivitettyjä, maistuukin chililtä ja halpoja jos vertaa joihinkin Taffelin vastaaviin.
>Päivittäistavarakauppojen ylivoimaista neuvotteluasemaa oltaisiin hillitsemässä lainsäädännöllisin toimin
Kuulostaa kyllä käänteisilmaisulta jollekin täysin muulle, jos totta puhutaan. Tuota juttua täytyisi lähteä purkamaan kauppaketjujen ja tuottajien välisistä sopimuksista, jotka ovat aika hurjia, ja ennen kaikkea lopettamalla valtion tukien antamisen SOK:lle ja Keskolle. Kuntien sisäiseenkin korruptioon pitäisi alkaa kiinnittää huomiota. Mutta ainuttakaan tällaisista oikeista toimista ei tulla koskaan toteuttamaan.
Voi vitun vittu miksi olen näin saatanan toivoton autisti?
Pitää soittaa yksi vitun puhelu ja jo siitä että näppäilin numeron ja pidin puhelinta kädessä mutta en kuitenkaan päässyt vielä soittovaiheeseen tuli paniikkikohtaus ja kauhea hiki. Oli pakko pistää puhelin pois ja kerätä itseni.
kelle olit soittamassa
Sulle.
sama homma aina itellä ja sitä yhtä puhelinsoittoa stressaan aina etukäteen jopa viikkoja ja yöunet menee välillä sen takia
# # #
Huhhuh
sex bätäng
ui juma tuli taas homoiltua unessa
ui juma
haluatko homoilla oikeasti?
kerran kun olin kaverin luona ja sille soitettiin, niin se laitto mut vastaamaan sen puolesta
Mun vastaava uni oli semmonen missä pakenin vankilasta hienon suunnitelman kanssa, jossa ylitin vankilan aidan sen sortuneesta kohdasta ja vähän matkan päässä oli piilossa pakoauto ja vaihtovaatteet. Sitten loppu uni oli sitä että ajelin ympäri kaupunkia kun kaikki uloskäynnit oli suljettu.
HERÄSIN KYLPPÄRIN LATTIALTA
TÄÄLLÄ OLTU AIEMMINKIN
Omistan tämän biisin Nyymille™
youtube.com
Ohhoh. Nukuin yli 12 tuntia.
Yöllisiä kokemuksia: osallistuin Savon sotaan (aseistuksena nahkalompakko joka ampui luoteja), matkustin pari viikkoa tulevaisuuteen kesken taistelun, pidin puheen jossain juhlissa missä minua ihailtiin koska olin Savon sodan tärkein osallistuja ja vastasin yleisön kysymyksiin ja sitten uni päättyi kun Halla-Aho tuli pitämään jotain tiedotustilaisuutta. Jäi kyllä vähän mietityttämään että mitä se olis puhunut jos en olis herännyt.
Vituttaa aivan saatanasti vanhempien ihmisten pisteiden käyttö. Se on joko . tai ... eikä ,,,, tai .. tai .....
TEKIS MIELI PILLUA
et saa hähää
Mitä vikaa ??