Skåningen är inte som andra. Framförallt är han baserad.
Han har inte stockholmarens cuckhet, inte heller västgötens fula tryne eller gutens stöd för centerpartiet. Har har icke norrlänningens hbtq-rättigheter eller jämtens dumma dialekt.
Nej, skåningen är i sanning en prydnad för nationalismens framgång. Likt ett majestätiskt monument står han stolt. Hans hår är blont, eller är guldbrunt? Det är svårt att se. Hans ögon är grönare än Skäralid. Detta är tack vare hans helkskånska bakrund. Svenskt blod flyter i hans ådror, liksom det danska blodet från andra sidan av Öresund.
Ändå- allra mest baserad är han inuti.
Där klappar ett ädelt hjärta som brinner för nationalism. Skånsk nationalism.
"På fredagsnatten larmades polisen till en adress i centrala Nyköping där en berusad man klistrade upp lappar med främlingsfientligt innehåll.
– Han klistrade lappar på människor, stolpar och skyltar, säger Mikael Larsson vid polisen i Nyköping.
Lapparna hade ett främlingsfientligt budskap och händelsen filmades av ett vittne, uppger polisen. Den kraftigt berusade mannen, som är i 35-årsåldern, ska även ha ropat nazistiska slagord.
– Han är nu misstänkt för hets mot folkgrupp, ofredande och olaglig affischering, säger Mikael Larsson."
Basis och rödis.
Asher Reyes
Jag har tittat på att gå med i Svenska Lifcompagniet, men det finns inga söta tjejer där
HMF är oironiskt förtryck a'la sovjet som dessutom används friskt för att anmäla "gränsfall" för att folk ska vara rädda. Då tänker jag inte ens på att sackar skinskalle-kalle inte får stå och heila och säga hur han vill mörda alla judar.
Vafan ska du få i dig 200 jävla gram protein om dagen för? Kan inte tänka mig du behöver mer än hälften av det. >m-men Jow Forums sa jag ska ha 2gram för varje fö fe fö et fu kilo jag har Jow Forums är idioter, är du inte extrem toppatlet behöver du absolut inte det >ja men det är jag Nej det är du inte, håll käft.
>HMF är oironiskt förtryck a'la sovjet som dessutom används friskt för att anmäla "gränsfall" för att folk ska vara rädda. >Då tänker jag inte ens på att sackar skinskalle-kalle inte får stå och heila och säga hur han vill mörda alla judar.
Exakt. Det börjar påminna om hur judar i USA använder lagen som vapen sk lawfare för att tysta dissidenter eller göra sig av med konkurrenter.
Sverige är ett mycket sjukt land där vi har marinerats i stat på tok för länge.
Owen Green
Om du är bög som inte käkar något så tryck i dig whey blandat med rödmjölk och avsluta kvällen med ett paket 500g keso.
Robert Kelly
Kommer ni ihåg Mitt i naturen med Jan Danielson? Det var tider det!