Suomalainen mies-painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
*hörppää*
juuh
>maahisjäbä
Pettymys.
Tässä langassa ei sitten kiusata kissoja
Eikun mitä ehmettiä, WAIT kusi jostain syystä. Tuohan on Zaregoto.
entäs mypa
miltäköhän tuntuis jos joku oispattais sua
tältä
Mitä mieltä /mämmi/ on meikistä?
kutsuiko joku?
naiset on aika pirun rumia
En tykkää.
oispa talvi
oispa kaljaa
pitäis kieltää, pistäis naiset ruotuun
jotkut tarvii, toiset ei. kohtuudella ok kaikilla.
harrastakaa seksiä incelit :)
Kusettamista. Ihan epäreilua.
Kumarru ja laske housut ;)
Nyt kun tytyt sokerideittailee niin mitä jos nyymit ruvettais etsimään rikkaita vanhoja naisia ja tarjouduttaisiin käveleviksi dildoiksi, tietenkin kohtuullisesta korvauksesta (sokerideittailu ei ole seksin myyntiä! Korvaus tulee seurasta ja jos seksiä nyt satutaan harrastamaan niin se on täysin sattumaa t. tytyt)
nyyh nyyh incel :)
hyi.
Tuu istumaan mun kyrvän päälle ;-)
miltähän s*ksi tuntuu
>nyyh nyyh incel :)
ttps://youtu.be/7_3XYMT_FzU
>Saavatko miehet meikata?
>Joo
>Seurustelisitko meikkaavan miehen kanssa?
>En
En tiedä
tää
ottaapa jotkut nää nettiväittelyt tosissaan. laitoin viestin keskusteluun illasta ja menin sen jälkeen nukkumaan. sitten aamulla huomasin että langassa oli mulle pari vastausta. aluks perus (tyhmä) vasta-argumentti ja sitten sen jälkeen se oli vielä laittanut sellasen "noni etkö pysty enää vastaamaan kun olit väärässä" perään.
jaa jaksat vieläkin jauhaa siitä. harmittaako noin paljon olla väärässä, vieläpä internetissä?
suostumuspohjaisen raiskauslain ansiosta meikkaaminen voi olla raiskaus. suostumus perustui valheeseen eli ei ollut pätevä.
>ilmeesi kun nyymikommuuni rahoitetaan seksin myynnillä puumille
Tostahan on ihan oikeuden päätöksiä, kun sulhanen näki morsiamen ilman meikkiä vasta häiden jälkeen ja halusi heti purkaa avioliiton
nainen ei voi raiskata :)
onneksi translaki muutetaan ja sukupuolenmuutoksesta tehdään ilmoitusluontoinen asia. ilmoitan olevani nainen ja sitten en voi raiskata.
ei toimi noin :)
joku larppaa naista? hassua ettei kukaan larppaa työttömyytään. vakkari duuni onkin tosi perseestä, niitähän jokaisella riittää
istun paskalla töi
Isäni laittoi 4-5 kerrosta vaatetusta lähtiessään ulos. Pärjääkö se?
vähän heikoilla olet nyymi jos yksin lähdet vänkäämään /mämmi/:n työttömien kanssa
>implikoi
en lähde siin on se juju, nyymit ei tosin pysty hillitä itseään kun puhutaan työttömyydestä. syitä siihen työttömyyteen;
1. ei uskalleta hakea töitä
2. laiskuus/saamattomuus kun pelit ja anime-paska
3. töitä ei ole paikkakunnalla
4. "käy" koulua
5. "sairaudet" ja harvemmin oikeasti sairaat
Missä MT-ongelmat?
en keksi mitään järkevää syytä tehdä töitä suomessa.
Valtio jakaa rahaa ilmaiseksi
*hankkii lukon muttei vapauta sitä*
kts. "sairaudet"
Mutta ei ne ole edes "sairauksia".
*hankkii siveysvyön ja antaa nyymille avaimen*
Mitkä samisetit ostan kaupasta?
*nielaisee avaimen*
tsili springlessejä, mounttista ja pandalakua
pussillinen manda riineja
Munkki päivässä pitää pyllyn pyöreänä.
Pyynikissä oli kyllä ihan hyviä munkkeja.
Paljon jäätelöä.
nakkeja, sämpylöitä, kurkkusalaattia ja majoneesia ja juomaksi appelsiinilimonaadia
twitch.tv
Siitä kattomista viikolle jos on tylsää.
missä avaruusraketit
hyi vittu mitkä ahdistusolot heti aamusta. Tärisee koko kroppa ja tekis mieli vaan kuolla.
Käynnistin koneen ja jouduin odottamaan että paska asentaa jotain saatanan päivityksiä vaikka on jo yli vuoden ollut automaattiset päivitykset pois päältä voi helvetti vaihdan linuxiin kun hankin seuraavan tietokoneen.
Kiitos että luitte blogipostauksen.
En ole autisti.
No mikset tapa itseäsi?
win10 on kaksi päivitysvaihtoehtoa, automaattiset päivitykset ja automaattiset päivitykset kysymättä.
Luulin että pystyisin välttämään sitä paskaa olemalla siirtymättä win10. Olin nähtävästi väärässä koska nyt mikkisofta taitaa olla tunkemassa pakkopäivityksiä vanhempiinkin versioihin.
>yhyy käyttis estää mua olemasta täysi vitun idootti byäääähhhhhhh
tee oma jollei kelpaa, homo
>No mikset tapa itseäsi?
En uskalla.
Olet ajasta jäljessä, ne on tehneet tota vanhemmillekin versioille jo pitkään.
>hän käyttää botnettiä herran vuonna
En olis laittanu automaattisia päivityksiä pois päältä jos olis ollu joku toinen yksinkertainen tapa estää konetta lataamasta haittaohjelmaa joka pakkovaihtaa käyttiksen win10:ksi
>yksinkertainen tapa estää konetta lataamasta haittaohjelmaa joka pakkovaihtaa käyttiksen win10:ksi
vaihda käyttis win7 tai linux
sen siitä saapi kun juopi
En paljon mitään mieltä koska meikkaaminen ei kuitenkaan muuta kasvojen rakennetta mitenkään joten en näe paljon eroa siinä onko jollain meikkiä vai ei.
Kyllä säkin vielä joskys kuolet nyymi. Lupaan sen.
Työukot huutaa toisilleen niin kovaa että siitä tulee enemmän melusaastetta kuin itse remontista. On ne hassuja.
Oli kuolettava darra mutta onneksi pari betsoa hlelpotti.
>w10
>haittaohjelma
varo ettet saa viiltohaavaa foliostasi :)
en tykkää kun wintows poistaa minun peli raksut kysymättä
Ostin jotain fairy astianpesutabletteja, niis on tommonen muovi ympärillä pitääks se ottaa pois?`yritin leikkaa saksilla mutta sieltä alko vaan tulla vaan alko valuu sitä pesuainejuttua.
Vieläkö tiellä on kuvabannit?
Eikö paketissa ole ohjeita?
Kyllä sinäkin vielä joskus opit lukemaan :)
Raksu
Rakas, rakastan sinua
>Olet raksu.
>Raksu, tuletko tänne?
Raksu
Murot, aamiaismurot, kuivaruokalastu, kuivaruokapallero
>Tahdotko aamupalaksi raksuja?
Raksu
Kaikki luulee et se tarkottaa sanaa "rakas" mutta oikeasti se on "Vitun homo tapan sut"
>Hei raksu
??
Osa noista tapleteista on kääritty semmoseen vesiliukoseen kääreeseen jota ei tarvii ottaa pois ja osasta se taas pitää ottaa pois. Jos tökkäät kostutetulla sormella ja se pinta tulee semmoseks limaseks ja alkaa liueta niin on tuota ekaa tyyppiä
Ostin juuri 48 tölkkiä monster ultraa verkkokaupasta
miksi juot energia limusia
kokeillaan
juu on
aika kallista onks toi ees hyvää
ei
>en tykkää kun wintows poistaa minun peli rakkaat kysymättä
>en tykkää kun wintows poistaa minun peli aamiaismurot kysymättä
>en tykkää kun wintows poistaa minun peli vitun homot tapan teidät kysymättä
ei mikään näistä nyt oikein vaikuta kovin toimivalta lauseelta. haluan vain tietää mitä tällä tarkoitettiin
kodeks viirus ohjelmat
Mämmi on hiukan tylsempi kun idiootit ja vantaalaiset ei voi postata kuvia.
Jos istun ilman housuja meinaa tulla paskat mutta sitten kun vedän housut jalkaan ei paskata enää yhtään vaikka kävisin takaisin istumaan. Käykö kellään muulla näin?
Kävin psykologilla.
Miksi hän pitää naamaria?
Turhakkeita, jos jtp:tä puhutaan.
Tarkoitus olisi selvittää onko mulla keskittymishäiriö.
mikä on, mikä?
Joo tää nyymi oli oikeassa.
Moi