Emilies utgave
forrige:
Emilies utgave
forrige:
Other urls found in this thread:
org.ntnu.no
twitter.com
forst for psyk 'O' logi
FÅR NÅRSKE HORER!
hmmmm
Men jeg skulle mekke samisk hivladning utgaven
>Barnehageansatt bedriver med prostitusjon utenom arbeidstiden
>Dette er greit siden prostitusjon er 100% lovlig i norge
Nei Goldenberg, når samme hendelse gjentar seg 40 ganger på rad så er det ikke tilfeldigheter lenger
Håper hun betaler skatt og MVA, ellers blir det månelyst!!!
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
Observert på Gardermoen. Mann, kone og to unger. Ungene og mannen sitter på mobilene sine og kona sitter der med livlosblikk og ser tomt ut i luften. Når ei flyvertinne går forbi sjekker mannen ut rumpa hennes
>Når ei flyvertinne går forbi sjekker mannen ut rumpa hennes
basert
Jævlig snålt at man ikke bruker begrepet "dögn" på engelsk
ett dygn är väl en fortnite på engelska?
"A fortnight" er 14 dager
hvem kan være bakom dette?
er slik de fleste forhold som varer lenge nok ender opp, gloden blir bort en periode. klarer de å holde sammen til ungene har flyttet ut så vil gloden i forholdet komme tilbake.
i
Arabiske jenter er som forbud frukt
>dfn trykk seksten kisen er utsatt pga tennis
Persiske jenter er overlegne Arabiske.
hva skjedde med han som maste om snölös 24/7?
Han hengte seg, takk og pris.
>flytter ut av hybelen min
>min belgiske romvennine ser at jeg er på vei ut
>hun sier med en aksent som ligner litt på hvordan fra ske folk snakker engelsk "Are you leaving"
>svarer ja
>jenta gir meg en klem og sier at hvis jeg noen gang er i Brussel området så må jeg kontakte henne
Foltes egentlig godt å få ei klem fra ei jente som ikke er mamma eller stesoster
Jeg bare han oppsöke henne, han gjorde det. Anonsen sto uten for boligen hennes i to timers tid, jenta ble redd og kontaktet politifrosken.
Hvem jentevenn blir med meg på sommerferie for å besoke mamma?
Ruller
Skjonner ikke hvorfor noen har et behov for å kunne kalle folk negre. Har ingenting å si hva du legger i ordet, hvis samfunnet regner det som rasistisk, så er det rasistisk.
Prov å kall en samisk mann for lapp, samme hva du mener vil han fortsatt bli sint.
Hva ville moren din sagt hvis du tok med ei jentevenn hjem som tilfredsstilte preferansene dine 100%
ruller för vaktmestern fjerner!
Ruller
Gratulerer, du vant.
Ramadan hores ut som en interessant ting å gjore forovrig, å folge et skjema som gjor ting med kropp og sjel og kan gi fokus innover og rense opp i topplokket litt. Fole litt på disiplin og å klare å ofre noe, Tipper man kjenner mer på hva som er viktig, og at mat ikke er så selvsagt osv. Problemet med alle sånne ting, som meditasjon eller klosteropphold eller ting man gjor for å få tak på seg sjol er jo å mote hverdagens kjor i etterkant - man suges fort opp i ting rundt en uansett. Sikkert fint om det er et så stort fellesskap, og en tradisjon som minner om jul. Kanskje bare enda bedre med stor glede og fest etter et offer, enn den der fest etter prefest som vi har til jul.
Vet at noen i Europa fremdeles driver med "faste" fra askeonsdag og ut på den måten at de bestemmer seg for å droppe en ting og evt donere noe på slutten. Det kan være å droppe royking, noe man synes er en uvane, eller feks godteri, snakke for negativt, hva som helst. Litt kontemplasjon og rituale.
Kan virke fjernt, men mange lider litt av at de foler seg revet med og fanget i et samfunn der alt bare buser avgårde med hundre prosent eget ansvar, og man ikke helt henger med med egentlige egne valg. At man gjor mye som man selv synes er moralsk vanskelig eller uprosessert og foler at man kanskje har litt lite kontroll når man egentlig har alt man trenger, masse fritid, men ikke helt klarer å lande i hverdagsro og tilfredshet.
heng deg, negerlapp!
Det vet jeg ikke.
Herlig, må legger til Samon som venn på Snapchat slik at han kan få bilder når jeg og jentevennen min holder på
muslimer er baserte.
tar over norge og ekke redd for noe (bortsett fra kutt i nautgryna)
>lenge hatt en greie for jenter fra Midt-Osten
>sprengermamma gnåler om islam stadig vekk
Tja hvem vet hva hun hadde sagt
Ruller
Fy flåbbe, for en grusom ting å gjore!
Min muslimske nabo heiset det norske flagget under Eid...... Er det dette som er islamisering?
Lenge leve den nordiske emirat.
"neger"
han gjorde det nok for å håne nordmenn ja
hvordan redde norge fra å bli et islamsk negerkalifat: legg ned velferdsstaten
verre enn det er det ikke.
Hva vil skje når Norge til slutt må kutte(etter å ha tappet alle mulige ressurser)i naut lonna til våre nye landsmenn
>på toget
>går inn på fjesboka
>forste som kommer opp er et brev av ei naken svart kvinne med et barn i armene
>publisert av Aftenposten
Dfn innholdet på blå brett er mer trygg for jobb enn Aftenposten
Bare flytt ut av byen. Villmarka er ukjent territorium for muslinger.
Pass deg for samekniven.
Eller bare kutt av strom for en uke om vinteren.
det blir höy allah akkbar faktor en stund.
etterpå vil flesteparten (de uten jobb) flytte ut av landet siden det ikke er mer nautgryn å hente her.
Da smeller det. Norge vil være blant de siste landene som kollapser. Folk vil dra fra andre europeiske land til Norge for å få norske nautgryn når deres land kollapser
der tar du nok feil
Hvorfor skattelegger vi ikke bomstasjonene sånn at de må betale penger for hver bil som passerer? Vil ikke det lose problemene med å betale for infrastruktur herunder veier, gangvei og sykkelsti?
-Omvendt sosialistlogikk.
>m-men det loser ikke klimaproblemene.... k-kliiiiiimakriseee vi koooooker klodern skjonneru???
Får vel trene på joik, slik at Samon tror jeg er en av hans folk
Faktisk helt enig, kanskje legge på 25% moms i bomstasjonene
Nei, hold det for deg selv, ikke send fristelser på Snapchat som kan få det til å svartne for sjakksamen.
hæææææ?
Det skal vi bare være glade for. Tenk om situasjonen var snudd og det var vi som trengte hjelp? Og hva om vi i fremtiden trenger hjelp? Da vil jo andre automatisk være like snille med oss fordi at vi ikke var dumme og slemme med dem.
Det tenkte du ikke på nei, nå foler du deg nok temmelig dum tenker jeg.
Om du vil ha meg unnskyldt, noen argumenterte mot bomstasjoner og innvandring på facebook, jeg må bruke et par timer av livet mitt på å argumentere mot dem sånn at vi ikke ender opp med å koke kloden slik at havnivået stiger flere meter og gjennomsnittstemperaturen stiger med 10-12 grader.
03-05 or 11-12 roll (or even emma 2bh) 16-17 also good
01-02 good too
voe as well, 96 as well
Poenget er at sosialister skal lose alle problemer med okte skatter og avgifter, og at alle skatter kan legitimeres i rettferdighetens navn.
>2019
>tråden elsker samer, mangfold og homser
Hva skjedde?
er det ikke moms på bompasseringer? ola nordmann er allerede vant med å betale moms, hores ut som en potensiell inntektskilde til staten (som er deg og meg) det her
>Eid er fra og med neste år en offentlig flaggdag
hva mente de med dette?
At mangfold er vår styrke og muslimsk jentevenn er tingen
Sutreanon fikk til slutt jaget bort alle nassene fra tråden.
Tror nesten jeg liker Sutreanon nå jeg
>96 as well
HOLD DEG UNNA KRONPRINSESSA!!!!!!
prover (((deg))) på psyk 'O' logi her nå ja
Det du beskriver kalles faste, og varer fra februar til påske.
Ta det helt med ro, han rullet Erna.
Vet aldri hva disse burgerne finne på!
Får holde med én.
Jepp, kaster psyk 'O' logi på deg
Hva er formålet med disse brevene egentlig
>muslinger prater
>de sier wollah opptil flere ganger per setning
Kristendommen er for gamle rasister, abortmotstandere og homohatere.
Islam er nytt og spennende!
Nytt og spennende = progressivt. Gammelt og traust = konservativt.
Konservative = klimamotstandere, rasister, nazister og facister. okei?
skape splid.
Faste er eldre enn kristendommen.
du prove kaste psyk 'O' logi på meg ja
kan skje du skal til lestdet eller fjes(((berg)))
ingen sted for pingle insektmann denne
Ruller for alt utenom Sumaya, Erna, Siv eller Bollestad
Islam er den mest rodpillede religionen som finnes og ville utvilsomt om den ble dominernde i Norge fjernet slike sojagutter slik at de ikke forpestet miljoet med sin konstante idioti.
Å fytti helvete
var noe sutreanon startet med i fjor höst etter at han feilet med å drite ned tråden med VPN og bannerlöse utgaver i hytt og vær.
hver gang noen snakket om ting han ikke likte begynte han å spamme ned med "psyk 'O' logi" fjas.
aner ikke om det fortsatt er han som står for mesteparten nå, eller bare andre folk som gjör det ironisk
Blir bolling av Bollestad på deg må
Han er en turbodrittautist av verste sort som ikke gjör noe annet enn å klage på alle brev brevet i /norgetråden/.
Hver eneste gang det er på tide å lage ny tråd (ja, hver eneste) lager han hundre tråder for å pröve å få vaktmesterne til å slette den rettmessige tråden.
Han pröver å forstyrre bannerordningen vi har i /norgetråden/ ved å unnlate banner på samtlige av disse falske trådene han lager.
Han brever på ekstremt "overdrevent" nynorsk for å gjöre narr av språket.
Mest sannsynlig er han kilden til all negerkukbrevingen i /skandi/.
Sutreanon er paranoid schizofren og kommer til å breve med seg selv i timesvis i et av sine utallige forsök på å ödelegge /norgetråden/.
>veltrent muslimsk tordenkuk
>lytter til Tay Tay musikk
Er en og samme fyren.
>sutreanon sutrer i tråden igjen
hva med og pröve å bidra med noe konstruktivt og dra diskusjonen over i en annen retning om du missliker temaet i tråden så veldig?
ja, jeg bare spör!?!?!?
>buhuuu... de snakker om negere igjen. men jeg har ikke noe lurt å komme med selv, så jeg bare sutrer som vanlig
sorter ut deg selv!
Bæsj bæsj prump prump
Vet ikke hvordan jeg foler om at Sutreanon bruker mine gamle brev fåvæ. Det brevet der må jo være flere måneder gammelt, hvordan gjor han det?
Hva ville dere uironisk ha gjort hvis dere ble sammen med knuset til en kjent brever, gutta?
jbs
tenk å prosjektere trådautisme på andre når man mekker ny tråd uten banner når forrige er på side 1
sykt å tenke på at sutreanon har vondt i rumpestumpen sin
>Alt blir til iiiiiiiis