>VAR? Den vanliga: Träffbänken på Gärdet i Stockhom Väst: Mitt emot Björngårdsvillan i Slottskogen i Göteborg (för alla nybögar, se karta) >NÄR? 6 juni, klockan 13:00 >Vad ska man ta med? Dryck och möjligen mat/snacks
Det viskas i väster och öster, hör du det inte kamrat? Det är borgarnas skrämda röster, hör du dem inte kamrat? De ser med skräck hur den växer var dag, de utsugnas organiserade här. De rustar sitt välde med ordning och lag, som riktas mot dig, Proletär!
Det hände aldrig och om det nu hände så var det inte så farligt. Om det var det så är det ingen stor grej. Om det är så var det inte hans fel. Om det var så var det inte meningen. Och om det var det så förtjänade de det
Fattar inte varför ni bölar om er kuk om den är tjockare och längre än 2 fingrar för isåfall räcker det. Tror inte någon här har en riktig micropenis om ni inte är en av transbajsbögarna. Ha sex...
Jordan Wright
trevligt. snart är jag dock under jord.
Carson Jackson
>ugh det finns faktiskt bara stalinism och nazism du får inte välja något annat!
Camden Gonzalez
Vi kan lyssna på din mamma
Connor Ramirez
Mitt land av Ultima Thule är passande dagen i ära. Och Alexandra för SVHO-estetiken.
Om en kvinna dissar en för att man har en medelstor kuk är det en riktig lös hora ändå.
Dominic Young
Oironsikt detta
Anthony Cruz
Varför då?
Oliver Hill
Nej de är pissdåliga och kronch favä. Ingen jävla boomerconnymusik
Aaron Scott
är inte värd att leva och finns ingen mening att fortsätta.
Owen Nelson
Stalin fick reda på att Barbarossa skulle ske i förhand från amerikanarna, britterna och till och med från hans egna underrättelsetjänster. Han tog det inte seriöst och tog inga särskilt starka åtgärder till förberedelse vilket resulterade i de enorma förlusterna i början på kriget. Om du som kommunist tycker att det var rätt gjort av honom är du efterbliven.
Caleb Stewart
Är någon intresserad av att köpa lite vapen på träffen?
vocaroo want to hear your voice state your name, intresses, how you are and why you want to leqrn swedish
Lucas Evans
För helvete user, slå lite vett i brorsan din.
Dylan Harris
Varför blir svenskar så hysteriska så fort det blir varmare än 20 grader? Första sidan på SVT varnar om en värmebölja. Ta't lugnt. Ni kommer överleva lite sol.