Autismupplagan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
twitter.com
twitter.com
youtube.com
twitter.com
hoppas mer höger dutubers blir av med sin inkomst favä
Får väl fråga igen, varför använder ni inte Ecosia istället för Google?
Nån som kommer ihåg WoW?
Hitler gjorde absolut inget som helst fel.
alternativt ddg
Tack. Ja, möjligt att jag ändå kommer få lägga 2-3 år på den, men fortfarande bättre än fem.
Jag borde kunna kolla upp vad det är jag ska lära mig på kurshemsidan och hitta böckerna på internet. Är detta en gångbar väg, eller måste jag fortfarande börja läsa dem för att få tenta av dem?
Annars är det väl bara att stifta goda bekantskaper med ledningen.
Man behöver inte hoppa skepp så fort det börjar sjunka
youtube.com
aj gått diimånnetajsd
skitdåliga sökmotorer
>dkn kommer aldrig uppleva en kärlek så ren som den här
gör ont i mitt hjärta grappar
AHHHHHHHHH sv ho grannen röker cigg hela jävla tiden luktar bajsneger
Så här kommer det gå för alla blattar och negrer som satt sin fot i Skandinavien när svennebanan märker att välfärd inte kan skapas ur ett magiskt hål utan att folk var tvungna att arbeta smt villiga att ge upp minst 60% av sin inkomst.
använder AnkaAnkaGå
ddg fungerar måttligt, använder endast g**gle om jag söker efter något särskilt
cigg luktar gott, sojis
du googlar ändå inget viktigt, kom igen stå emot monopolet det blir kul
Baserat som fan. Hans berättelse är jävligt intressant.
>ladingtons
t. zoomerjonte som tjuvrökt 1 cigg från morsan
Tror att regeln som gäller allmänt är 45 HP per termin, alltså max 150%. Men alla lärosäten behöver kanske inte följa detta utan kan anta dig om det finns lediga platser. Det kan du dock inte räkna med att det finns första året om du läser någon populär utbildning.
Det är vanligt på min utbildning (indek) att man läser antingen en ekonomikandat eller en civilekonom samtidigt, men då ska du vara varse att det bara är en massa överpresterande statushoror som gör detta. Fast såklart, vissa är ju Max Tegmark också och kan läsa Y och civilekonom samtidigt.
Ancap gang
Det är en fluga i mitt sovrum!
>gör video om mem
>memen blir kapad av nazister
>får kommentarer av nazister
>blir klassad som nazist
då va man visst nazist
Inte han men jag röker inne och tycker det luktar gott
Döda
Det värsta av allt var att dom 3 var mest ansvariga. Om de inte vore för deras kåthet i att bli befodrade så hade så många aldrig dött
Och som gränder på moset fick dom knappt något straff, bara 10 års straffarbete
Och chefen som beordrade testet och hotade arbetare som vägrade genomföra det FICK GÅ FRÅ EFTER 3 ÅR
så mycket för att vara ”för arbetarna”
Soviet bytte bara ut kapitalistiska byråkrater och rövslickare till statliga
>jag röker inne
Detta, kan vi bli av med dem ifrån alla andra bräden utom pol när vi håller på?
är det någon skillnad på fryst och färsk broccoli?
>Baserat som fan. Hans berättelse är jävligt intressant.
Bildbevis.
Bokstavligen vad? Är det något episkt rödpillrat ryskt alternativ som baserade små stormare krälar till ny när de blir trottoarstampade precis som när de kastade ut ifrån facebook?
Gräddet*
Axel...
Sjud mer
brevar min oc igen för mer (du)s
>avstog nyss från min största sexuella fantasi
hoppas Gud vår fader är stolt över mig och att jag kommer till himlen
känns iallafall att han har förlåtit mig för mina sexuella handlingar som jag utövade
Nä, det är en sökmotor som planterar träd i Afrika och Sydostasien med intäkterna.
Försökte men han teleporterade sig bakom mig, han verkar ha lugnat sig med sitt surrande för tillfället. Ska rota fram min flugsmälla imorgon och döda honom om han invaderar mitt territorium igen.
Baserat
Att läsa om casapound gör mig sugen att flytta till Italien favä. Skulle vara trevligt om svenska motsvarande organisationer kunde dra lite lärdomar från dem
flampan...
har runkat till BBC tre gånger idag
Undrar men det är som sjuder jag.
>NEEEEEJ DEN GYLLENE BEHÖVER PENGARNA! HANS GÖSRIUS DÖWTER AS-TRISD KOMMER FRYSA IHJÄL NU!
Extremt baserat av dig
Bara människor med stor självkontroll och självrespekt kan göra det du gör
>Ja, självklart jag lever endast på bidrag. Varför skulle jag dedikera min värdefulla tid åt att vara trälbergs slav när jag kan vara ledig och bygga på mina välskulpterade muskler?
Vad in i självaste av det heliga Norden betyder HE FU SE? Vänliga gammelbög svara.
Döda den nu.
Man kan ju läsa annat på sin fritid om man inte bryr sig om examen. Till exempel filosofi duger ändå inte mycket till att skriva på CV:t, så då kan man ju lika gärna strunta i att anmäla det och slippa all byråkrati.
Men man kan alltså inte tenta av kurser som man redan kan om man skulle gå över 45 HP?
HELL FUCKING SEGER brorsan
>hela detta brevet
1. jajks
2. sjud mer
De tre svinen som var skyldiga för olyckan skulle blivit avrättade
Samma person i luvan till vänster som på bilden?
Jag använder startsida, som oftast funkar hyfsat. DDG är rent skräp, använder det i torwebbläsaren. Värre pissökmotor får man leta efter.
>Att läsa om casapound gör mig sugen att flytta till Italien favä. Skulle vara trevligt om svenska motsvarande organisationer kunde dra lite lärdomar från dem
De är extremt duktiga. Jag har inte haft ynnesten att själv besöka dem i Italien men flera svennebananer har varit där och de blir alltid väl mottagna. Egna restauranger, eget "hostel", egna gym, övergiven tunnelbanestation som nu är deras pub, mopedklubb, hockeyklubb, studentorganisation (BloccoStudentesco) och mycket mer. Fantastiskt helt enkelt.
godnatt tråden
HELL
FUCKING
SEGER
Lärosätet måste registrera dig på kursen, vilket de inte gör om det inte finns lediga platser.
Ingen aning, kolla näringsinnehållet.
>bbc
kan inte stå svart kuk, äcklar skiten ur mig
tackar user
jag avstod från f1h1 incestwinset sex, kunde blivit f1h1 då allt var perfekt.
Min man! Hell Knullande Seger!
nej tror inte det
de är väldigt lika dock
Men då måste jag gå upp ur sängen och jaga honom och jag har det så varmt och skönt under täcket.
Även om man bara ska tenta? VIF
Går det att tenta av kurser på andra lärosäten än det man går på? Alltså bli antagen hos t.ex Högskolan i Borås för en kurs, åka dit och tenta av den, och räkna den till sin examen?
Casapound är verkligen ett föredöme
Kommer ihåg att jag såg nån snabb dokumentär om ”nyfascismen” i Italien o då visade dom Casa Pounds kontor som hade sjukhus/mat för hemlösa, rum att sova i för nationella som behövde ett ställe att vila på, klubbrum för att hänga och mycket mer
Extremt häftigt att se något sånt organiserat och stort
>NEEEEJ! CENSUR! ODEMOKRATISKT! LAGSTIFTA MOT DETTA OMEDELBART!
Kan någon breva jagjagen där de står och duschar och tänker. Den ena tänker på rymden, massakern i Kina etc och den andra tänker på Nintendo etc. Uppskattas! Tänkte modifiera den till en svensk version.
Vem delar du tecket med idag då? ;3
Färsk kan du få till vilken konsistens du vill. Fryst blir alltid sådär dinkig och mjuk.
Du är bättre än så user
Su gjorde rätt val
Ja.
Håller med
Man blir helt enkelt inspirerad.
Däremot kan jag erkänna att Italiens historia samt situation är annorlunda än Sveriges och att detta gör det svårt att jämföra. En analys borde göras för att skapa den bästa svenska ”motståndsorganisationen”, som kan locka flertalet.
Just nu är det ganska katastrofalt då svenskar som regel litar mer på staten, är inte lika exponerade för våld eller dåliga ekonomiska situationer, är alldeles för fast i trygghetsnätet samt att historien av Sverige har varit präglad av stabil, nära på förtryckande demokrati.
Med Italien är det ju tvärt om.
baserat
>blir tillsagd att sjuda mer
>sjuder mer
rätt roligt favä
>har det så varmt och skönt under täcket.
Hoppas fluggan lägger ägg i näsan/öran på dig.
Ja till vilket?
varför lever inget det liv de förespråkar?
de nya uppdateringarna är rätt smidiga, snart lär de ta röstkommandon också
tack user
lmao
Kan du bara sluta förihelvete
Har inte järnkoll så det är bättre att du hittar någon på universitetet du är intresserad av och gör en plan med den personen.
Ja
>jobb
Så du ser inga problem med om t.ex HSB tyckte att du inte fick hyra bostad där för de inte tyckte om dina politiska åsikter?
Det går inte att bli en massrörelse i nuläget, det krävs en lågkonjunktur.
Vad som däremot kan göras är att etablera något som är redo att bli det.
En politisk rörelse som folk känner till och som de vänder sig till när de går åt helvete.
Det viktigaste tror jag är att ha kompetent folk, och se till att sålla bort psykfall, fetton, osv redan tidigt i rekryteringsprocessen. Detta kommer minska medlemssiffrorna kortsiktigt, men det kommer förhindra organisationen från att kollapsa.
NMR är ganska nära idealet, men de verkar inte ha så mycket duktigt folk och de verkar inte ha bra koll på hur man ska föra politik (efterblivna klisterlappar osv)
Ska jobba imorgon
>tenta imorn
>har bara druckit öl och lökat hela dagen
kommer gå bra grabbar
jobbar en dag i veckan och det är fan på tok för mycket
>dkn fick 1,7 på HP som 15-åring första gången man skrev
känns bra att inte vara en hjärnkulting
Fick 2,0, eftersom du frågade.
Hur många gånger fick du skriva?
>nmr är nära idealet
Ett krav att medlemmar ska vara pålästa, att arbeta mer på lokalnivå och att poängtera och utöva nationalismens goda sidor är bra grejor. Tänk de PR-uppdrag som casapound gör- hjälper fattiga, hemlösa och mållösa unga män.
Om budskapet i grund och botten är positivt och med fokus på handlingskraft drar det till sig många.
>gjorde aldrig det
bara hjärnkultingar tar HP på allvar favä
Det är ingen mänsklig rättighet att någon ska hyra ut sin privata egendom till dig.
Ingen, har ingen att dela täcke med...
Okej, jag dödade honom nu.
usch, måste upp tidigt och suga kuk imorgon
En gång.
NMR har såna PR-jippon med, där de delar ut mat till hemlösa. Det hjälper inte så bra.
Vad de behöver ta in är mållösa unga män, ja. De borde också försöka få sina medlemmar att vara pålästa. De har någon slags studiecirklar, men det verkar inte vara så seriöst.
Så du ser inga problem med det?
Och om ICA inte skulle vilja sälja mat till dig pga. dina politiska åsikter, fortfarande OK?