forrige tråd:
/danmarktråden/ 3.1
Godmorgen
Der skal dog ikke være link til tidligere tråd eller nummer på tråden hvis den gamle dode
virker dog som generel god praksis at have link til den gamle tråd bare for at gore det lettere at kigge bagud
Jeg fik mit rektum inspiceret i dag
Jeg er sulten
>regeringen dropper besparelser på DR
Mareridtet er allerede begyndt.
Åh nej
Hva kommer der så til at ske med licensen?
også mig!
Det burde jeg nok også få gjort. Har haft ondt i numsen i længere periode, men jeg vil hellere tage chancen og håbe det ikke er tarmkræft end at tage til lægen.
Det er da kun godt
Fuck DR
Åh nej jeg læste det lige igen
Ååååh nej åååååhneeeeeej nejnejnejjj
Gad vide hvor længe der går for "gamle hvide mænd" bliver fremmed- og nedgjort i Danmark.
dr.dk
Det storste problem for mig ved en S regering er forslaget om forogelse af arveskatten.
>det heter 'och'
>'också' stavas med 'ck', inte 'ochså'
men men. bara något jag tänkte på
I burde ærligt fjerne bogstavet C fra jeres alfabet.
Det er unordisk
Dejligt at leve i et maoistisk samfund. Kan ikke vente til vi alle ryger i gulag.
Hvorfor
nej? ni brukade ju c förr i tiden?
på gammal danska hette det "och" eller "oc".
Jeg vil gerne spille Playstation med Mao
Det kan også være du har en hæmoride eller noget i den stil. Synes alligevel du skal tage til lægen.
Lægen skulle kontrollere om alt var okay, efter min koloskopi for 3 måneder siden
Ja, og det var på grund af latinsk indflydelse
Generelt mener jeg at bogstaverne c, q, w, z, og x burde fjernes fra vores alfabet, da de enten er overflodige, eller repræsenterer en lyd som vi ikke har i vores sprog
eller så kanske folk sa "åsj" i fordoms tid
jeg håber du har det godt
Jeg har det dejligt. Lægen sagde at det var helet godt, så alt er i sin skonneste orden igen!
Har DU det godt, Storbritannienanon?
Ja, jeg har det godt!
hvorfor er borgerlige så tåkrummende?
Kom med et eksempel
Kan ikke gå langsomt nok, fuck boomers
Mente du hurtig?
Ups ja haha kom til at blande det sammen med "kan kun gå for langsomt"...
mongolhjerne der ikke har fået kaffe endnu
Har artiklen ændret navn? Nu er det 120.000 konservative
Egentlig en autistisk artikel. "Loven og processen bliver fulgt helt som den plejer i England".
hvilket chok.
Det er derfor jeg foretrækker TV2 frem for DR
Jeg er egentlig fan af DR generelt og som koncept - især DR Radio er helt udemærket- men nogle gange kan man godt mærke er der er folk fra RUC som skriver deres artikler.
>klikmadding
>klikmadding
>klikmadding
Jeg vil sgu hellere klikmaddes end at læse artikler som har et så tydeligt bias at det næsten gor ondt
fjols
det kan du selv være
Korer i tog og lytter til Iron Maiden
Koldbrygget kaffe var en success. Nu kan jeg få mit kaffe i det varme vejr uden besvær
god eftermiddag, venner!
jeg tror jeg vil gå en lang tur i dette nydelige vejr
baseret
Det giver faktisk mere mening at indtage varme væsker når der er varmt. Det oger din kropstemperatur, hvilket får lufttemperaturen til at foles koligere. Grunden til at du fryser når du har feber er fordi din krop er varmere end normalt i forhold til lufttemperaturen.
Hygge, har lige taget Ritalin og skal til at læse en hulens masse mens jeg lytter til The Cure
Husk at drikke vand, og noget mad ik
Er træt af at go'e gammeldaws Internetfora er ved at gå dinosaurernes vej fordi Reddit åbenbart er stedet hvor kloge hoveder diskuterer deres interesser nu om dage.
Efter et år hvor jeg ikke rigtig har fulgt så meget med i Le Mans-nyheder plejer jeg at give mig selv en hurtig nedkorsel ved at læse TenTenths Motorsport Forum, der i over 15 år har fungeret som samlepunkt for motorsportsjounalister, ingeniorer, industri insidere og fans. I dag er TenTenths så godt som dodt, og diskussionen er flyttet til Reddit, men her drukner samtalerne i dad jokes, upvotefiskeri og andre ligegyldigheder.
det er begyndt at flytte fra reddit til facebook også, som er ENDNU mere lortet end fucking lorte reddit
fuck facebook og reddit, og fuck web 2.0
jeg kan ikke nævne noget godt ved det nuværende internettet, udover de små lommer af guld man kan finde her på Jow Forums af og til
jeg savner irc, og de gamle internetfora
Enig. Bruger det til få ting som ikke har alternative fora men Reddit er helt utroligt elendigt lavet. Centraliseringen/udflytningen af alle internetdiskussioner fra hyggelige sider til Reddit og Facebook er seriost den storste tragedie.
Er glad for at 4kanal stadig har en charme man ikke finder andetsteds
hvordan kan fortidspensionisten veje 50 kg i en alder af 28 år
Jeg forstår ikke dem som kommer i store diskussioner og slagsmål på facebook
Deres navne bliver jo klistret på og alle kan klikke ind og se, at de har været oppe og skændes med folk på internettet
hvor får du ritalin fra
ræverode dr
Heller ikke mig, jeg syntes det er meget mærkeligt
Og de mennesker jeg ligger mærke til der gang på gang deltager bliver vildt mærkelige af det
Har en som ALTID skal sige sin mening om ALTING, og hans mening er ALTID den bedste
Jeg forstår det virkelig ikke, og han er blevet en kæmpe nar
Som bare sidder fast i det der positive feedback loop, og får blæst sit ego op af likes og underlige emotes
Sletter altid min kommentar/opslag et par sekunder efter, da jeg indser at jeg slet ikke vil have noget med det at gore
Syntes det er ulækkert, og falsk på en eller anden måde
Hvis det giver mening
hvorfor fanden i helvede bruger du din tid på at "debattere" derinde?
du er sikkert også aktiv på Jow ForumsDenmark
drak en halv flaske jägermeister men jeg har det fint dagen efter
troede jeg ville have ondt i maven
Jeg forstår dig fuldstændigt
Bruger selv kun facebook til at kontakte normalsvansvenner hurtigt og let og så til at holde styr på nogle arbejdsting
Lavede dog et opslag for nyligt hvor jeg opfordrede alle der læste det til at værdsætte livet og alle de rare mennesker man kender fordi livet sgu er for kort til at tage noget for givet
Sociale medier er én af de storste fejltagelser i menneskehedens historie. Og vi er stadig kun i den sene ende af den tidlige fase af deres udbredelse.
Skrålende chimpanseflokke der i ét væk smider bæ efter hinanden og anklager De Andre for at larme og lugte af lort, mens alt det der faktisk betyder noget omkring dem stille og roligt centraliseres og konsolideres på færre, og rigere, hænder.
Alt korer efter planen.
debaser
Du dum at hore på user
Man skulle næsten tro at du slet ikke læste hvad jeg skrev overhoved
Og man skulle næsten tro at du projicere din aktivitet på reddit over på mig
Samme her, har mest facebook så gamle barndomsvenner eller mennesker generalt kan komme i kontakt med mig
Dejligt at hore du bruger din facebook til noget positivt, det kunne jeg godt bruge mere af på min "meme xd"-ramte newsfeed
Min mors gener (meget lav appetit) kombineret med en hjertefejl (som gor at min krop kræver flere proteiner).
Det er sgu træls. Tog motorcykelkorekort i 2008 og glædede mig til at få en ordentlig fuldfed brumbasse af en cruiser når jeg blev 21, men sådan en baryler vejer 300kg. Jeg provede at sidde på en ved en forhandler. Kunne ikke engang få den af stottefoden.
du bruger tid på at skrive kommentarer og opslag.
så er det da nærmest ligegyldigt, om du sletter dem kort efter
hold kæft svinehoveder
>svinehoveder
Ka' I huske da Barcelonas fans smed et svinehoved efter Luis Figo i 2002? Husker at jeg horte det i morgennyhederne dagen efter. Jeg så det på vores 14-tommer billedrors-TV i kokkenet mens jeg spiste Coco Pops i mine underhyler.
Og jeg er dybt enig, det er derfor jeg sletter dem igen
Nogle gange når jeg stoder på et opslag der går imod mit hjerte, bliver jeg fanget af en eller anden virkelig irreterende lyst til at sige min mening
Det er spild af tid, spild af tanker, og folelser, så derfor lader jeg vær med at deltage
Men nogle gange fanger jeg mig bare selv i at skrive så hjertet vælter ud, og jeg forstår ikke hvorfor
Du husker godt. Jeg har desværre en dårlig langtidshukommelse.
baseret
baserede boomer
jeg er ikke den du svarede, men det burde da være mere behageligt at nyde varmen og så kole sig ned med en kold drink
>nyde varmen
foj
jeg er for fed til varmt vejr
baseret. facebook er samfundets nedfald, og jeg har ondt af dem, der bruger tid på at blive sindssyge derinde
generelt er alle fora, hvor rækkefolgen af opslag ikke er kronologisk, men bliver bestemt af en algoritme for at folk skal bruge mere tid på siden, fandens værk
bare solcreme på og så læs en hyggelig bog i haven, ven
:) en ven
skal du have bank
>det er ikke spild når jeg selv sidder på et anonymt vietnamesisk olentusiast forum
I det mindste herinde har man accepteret på forhånd at ens breve og holdninger er meningslose da de bliver slettet efter et par dage og man er anonym. Lidt mere tåkrummende inde på fb hvor folk tror at de ikke spilder deres tid (plus at de frivilligt sætter navn til deres holdninger)
/danmarktrådens/ officielle aftensmad
du skal bruge
>1 pose pasta 500 gram
>1 glas pesto 130-190 gram
>noget kod hvis du er til det
>noget peberfrugt eller parmesan ost hvis du også er det til
sådan gor du
>kog pastaen
>steg kodet og grontsagerne
>hæld vandet fra det kogte pasta
>hæld pastaen over på din pande
>hæld så pestoen på
>bland det hele sammen
voila, og så er der serveret.
næ, fordi herinde kan man i det mindste have det sjovt
på facebook er der ikke andet end midtvejskrisebosser der skændes og formularisk bliver mindet om at skrive tillykke til deres venner, i håb om at de får et tillykke tilbage når det bliver deres egen tur
dette
du må se meget spojs ud
hvis du giver en ol tager jeg gerne bank
hvor mange gram pasta er det almindeligt at bruge til én person? jeg plejer at tage 250 til mig selv, men det er også det eneste måltid jeg får
>kod
foj
baseret
det ved jeg ikke jeg spiser til jeg er mæt men der er omkring 2-3 portioner i en pose 500 gram pasta for mig
>spiser til jeg er mæt
men hvor meget pasta koger du? hvis du ikke kan have mere af hvad du har kogt, smider du det så bare i koleskabet?
ja jeg kommer resten i en plastik pose og varmer det dagen efter
min brystvorte er kloende
det er jeg glad for at hore
som sagt så bruger jeg en hel pose (500 gram)
er du en pige?
så klo igen
hvilken nogle af dem her er værd at kobe udover jägermeister?
Tak
Kahlúa. Bland 1/4 Kahlúa med 1/4 vodka og 2/4 mælk for en ægte NEETdrik.
Tænk at denne video vil gå under snuden på de fleste mennesker
Vi ses robotter
buuump
tag et billede af den færdige mængde med pesto og hele svineriet
>min fætters datter skal dobes
>vi er inviteret til dåb
>bliver nodt til at melde afbud og fortælle dem vi ikke har råd til at komme der in
hvem her /fattig/ :(