Sverigetråden

Nattupplagan

Attached: 1555371587011.jpg (1930x2070, 452K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2l7X05Wfnqs
i.4cdn.org/wsg/1559093241642.webm
youtube.com/watch?v=qvaxPH3ftUQ
youtube.com/watch?v=f5DSbyl7WYs
youtube.com/watch?v=bQLdF93rRzY
m.youtube.com/watch?v=oDoM4BmoDQM
m.youtube.com/watch?v=lyV8TUlV3Ds
m.youtube.com/watch?v=U5kEzxOb-3c
youtube.com/watch?v=7U5ZUP36deI
twitter.com/NSFWRedditImage

Attached: 1553237189945.jpg (848x1200, 470K)

missade bö ti så vi flyttar fram den en timma

kapich?

Attached: 1538102246070.png (720x483, 441K)

flampnallen...

>när tradden kickar in

Attached: 23523423.png (643x377, 353K)

/vår grabb/ Jason nazbollar igen
youtube.com/watch?v=2l7X05Wfnqs

Attached: bashargroyper.png (420x420, 88K)

fast hela det där argumentet är helt snurrigt ur ett antropologiskt perspektiv. Vår civilisation har växt fram långsamt under 17,000 år. Att fråga varför det inte funnits något utbrett användande av hjul i Sahara är lika meningsfullt som att fråga sig varför det inte skedde några större tekniska framsteg under hela romarrikets storhetstid. Svaret är att det finns massor med olika faktorer som påverkar, och många av dessa är högst miljöberoende. Vi vet t.ex. att tillgång till en stabil födokälla, ex. spannmål, är en grundpelare i mer komplexa samhällen. Det är av denna anledningen de första civilisationerna uppstod i den bördiga halvmånen och kring nilen, vilken har en regelbunden översvämmningscykel och därav är extremt enkel att odla kring.

I stora delar av afrika är klimatet förhållandevis instabilt med långa torr- och regnperioder. Detta gör att tröskeln för mer avancerade samhällen att uppstå blir väldigt hög. Hur övertalar man en stor grupp människor som aldrig sett en stad att släppa allt de håller på med för att chansa på att man kommer kunna odla så mycket tillsammans att man klarar sig över hela torrperioden? Det är i stort sett omöjligt. Detta är en lång process som måste få växa organiskt i form av småbruk som sakta övergår i större samverkan.

Vad hände oironiskt med Libbe?

i.4cdn.org/wsg/1559093241642.webm

Attached: Screenshot_20190529-205034_Chrome.jpg (1079x1533, 670K)

>hjärnkulting
>negerälskare
>bölar över att folk är otrevliga i tråden
Jag vet inte varifrån du kom ifrån, men det är uppenbart att du ej hör hemma här

Han lyssnade och hade sex. Tyvärr så hade han det med fel kön

>de första civilisationerna uppstod i den bördiga halvmånen och kring nilen, vilken har en regelbunden översvämmningscykel och därav är extremt enkel att odla kring
(((jared diamond))) har redan blivit blåst åt helvete av den alternativa hypotesen.

youtube.com/watch?v=qvaxPH3ftUQ

Påminnelse att människan var som lyckligast när vi var jägare-samlare

nej tack, orkar inte titta på något alternativhöger clown bara för att du är för lat för att formulera ett argument

turades han om med farsans negerpv?

Påminnelse att människan var som lyckligast när vi inte existerade

What does this paper say ? I see 2D

>de första civilisationerna
Atlantis????

>jag tänker inte ta till mig andras argument för jag är för lat för att lyssna på andra
okej, då vet man hur seriöst man kan ta dig som kopierar judeargument från sedan länge motbevisade judeböcker :)

>judejudejudejudejude
ok bra att veta att ens meningsmotståndare är schizofrena

>Jag kan inte nog
>men jag vet
>jag tycker inte
Inga argument

inte han men
>man måste vara en otrevlig fitta för att breva i svt/på 4kanal

häng dig

utkastade ur 109 länder

I sjätte skolåret spöade jag skiten ur en mobbare. Han sprang gråtandes hem... med alla klassens oroliga tjejerna omsorgesfullt medföljande i tåg efter sig som tröst. Sen dess har jag i princip inte kunnat se på kvinnor som människor kapabla till empati. Ett muskigt svart piller fävä

varje folk har sitt land.

du är definitionen av en ignoramus som är kvick att avfärda alla motargument med ad hominem argument (höhö han är "alt right")

pinsamt

2D traps don't exactly fall into gay territory
It's more "between"
If you believe otherwise you're just an insecure idiot

Och judarnas är israel

förutom zigenarna....

kek nice, and whos the fat mexican on it

>NEEEEJ SLUTA VARA TASKIG DU SÅRAR MIN SYSTERS BLANDBARNS KÄNSLOR

Attached: 1559661452231.jpg (716x800, 162K)

Vad är Indien

säger han som förkastar modern antropologi pga "muh judar"

Tänk att vara så hjärnhanrejad att man inte fattar vad "the bell curve" är för något.

Ras spelar roll!

Attached: natur.jpg (960x729, 97K)

A lebanese fag who used to be a regular in the thread

youtube.com/watch?v=f5DSbyl7WYs

>Vad är Indien

Attached: 1530876299194.png (1200x1335, 509K)

stor svart

typ Sumer, proto-Egypten och Induskulturen

ett bajssamhälle för asiatnegrer

(((jared diamant))) är inte modern antropologi, han är en jude utan källor som häver ur sig ogrundade hypoteser.

bara sluta, jag kan mer om ämnet än du någonsin kommer lära dig under en livstid.

he's a lebanese incel who grew up in sweden but was forced to move back to Lebanon at age 12 or something and became a huge incel retard who couldn't speak arabic or swedish perfectly and had a rich mother, so he lived a luxury life in lebanon but was an autistic incel fuck who spent 90% of his days in the sweden thread.

we were his only friends.

amazing

vissa nätter gör det extra ont över att ens snopp inte är längre än 13 cm

De blev utkastade därifrån för länge sedan, det är fan förbryllande att de inte blivit utrotade favä

he was a good friend

Nej, du kan inte ett skit. Att du tror att Jared Diamond på något sätt är framstående inom detta område bevisar bara hur dålig koll du har.

i truly enjoyed him because he would be here until like 3 AM every night and post pictures from when he went to the restaurant with his milf mother and talked about going alone to the cinema.

we miss him. he was also a huge anti-semite and hated jews.

>Jag kan inte nog om afrikansk historia för att kunna säga vad der beror på, men jag vet att det inte beror på ras.

Attached: 1527771411315.jpg (1875x1889, 196K)

>he was also a huge anti-semite and hated jews.

Vart finns den här baserad kebaben nu?

jag saknar han så fakin mycket

Attached: 1559143447333.png (916x634, 311K)

vidare, faktumet att du inte klarar av att hålla dig till ämnet tyder på att du inte har någonting mer att komma med. Det är därför du smiter iväg med svansen mellan benen och kastar din favorit dutub-profet på mig. När jag sedan kräver att du faktiskt presenterar ett riktigt argument så kräver du att jag ska argumentera mot en video istället.

feg och obildad, det är allt du är.

gå hem nybög

han försvann när snubbelbögar började kartlägga och uta honom

Libbe var för bra för den här tråden

Attached: 1550307975623.png (676x673, 125K)

du bemödade dig inte ens med att lyssna på hans argument vilket säger allt om din så kallade integritet.. usch

>och det är i stora delar samma, och på andra annorlunda.
Det är till stor del annorlunda och därför är det inte en "hårfin" skillnad.
>Den delen som ska ske frivilligt måste vara det individuella valet, inte någon kollektivistisk omröstning om att folk utifrån inte får komma in.
Men blandningen sker kollektivt.
>att de bor i svenska områden kan bara vara bra för att öka integrationen och förhindra bildning av fattiga områden där invandrare koncentreras
Nu snackade jag om vad svenskar föredrar. När det gäller invandrare varierar det, de som föredrar svenska områden gör det av ekonomisk orsak medans de som föredrar invandrarområden gör det för att de känner sig utanför bland svenskar.
>Det kanske är möjligt, om än sjukt otroligt, men det skulle inte vara något fel med det.
Det är möjligt, globaliseringen är redan en bra bit på väg.
>så länge sådana typers erövringar och assimileringar förhindras i framtiden så kommer saker va bättre.
Det sker här just nu.

lyssnat 20 gånger...

varför skulle jag? han "bemödade" sig inte ens med att presentera sitt eget argument. Och du har antingen valt att ta hans sida för att du tycker samma sak som honom, vilket är beklagligt då ni då är dubbelt så många som har helt fel.

Bokstavligen hur ny?

wish i could speak some hurri to shit up your threads like some of you do like to do at times. but anyways, for some reason my fennoswede friend looks very mongol whereas i look white. stupid meme catogeries for finns who happen to speak swedish.

had to open up, i know you don't care but this was the first result when searching "gay" in google

Attached: fug.png (559x660, 37K)

Har oironiskt börjat bli kompis med min kaosbabbegranne för att vi båda röker på och brukar snacka när vi är ute och röker

Attached: 1345907834798.jpg (259x194, 8K)

>kapitalism gillar inte att folk är missnöjda
HahAhaHAHAHA!

Attached: 1559759649562.png (608x1042, 586K)

ironiskt nog var hans enda vän en jude när han växte upp

D-DU KAN INTE TA B-BORT MINA VIDEOS!
DET ÄR C-CENSUR!

Attached: 1547657275596.jpg (644x800, 87K)

Han var på någon 2d radio efter han lämnade oss, borde vara svårt att missa honom om du faktiskt letar

youtube.com/watch?v=bQLdF93rRzY

Attached: 1540045634723.png (518x496, 146K)

träffade ett amerikanskt gammalt fyllo som erbjöd öl och hasch inatt

Atlantis var en del av faraonernas rike enligt Platon.

VI VAR ATLANTOIDER

Nordafrikaner var Atlantis...

>googlade bögblobben för att hita libanon arkiv
>hittade bögbloggen istället

kommer aldrig ha sex LOL

VI

Åk hem

Attached: very good.png (900x1042, 120K)

Du ska ringa polisen på alla amerikaner och utlänningar som gör skit i Sverige

Alla idioter här..... Svenskar var atlantier,.......

Som låg i Atlanten och ej i nord afrika

ha sex

med din mamma

m.youtube.com/watch?v=lyV8TUlV3Ds
m.youtube.com/watch?v=U5kEzxOb-3c

ping andra kodapor

varför startar man inte bara ett aktiebolag och söker kunder och arbetar på sina egna villkor (läs: på distans med lön som man själv bestämt)?

Attached: 1530851801158.png (550x535, 305K)

Att driva ett företag är inte trivialt... Prova själv.

Varför skulle man vilja vara egenföretagare i Sverige. Blir man inte knullad av skatter osv? Är väl därför alla företag flyr landet.

Jo jag funderar på att göra det men först när jag har lite mer erfarenhet av arbetslivet i ryggsäcken och min jagjagcivingexamen. Om kanske en 5 år.
Har ju en kollega som arbetar på vårat kontor som är självanställd konsult via hans eget bolag, och gör samma uppgifter som oss. Förstår inte vad som inte är trivialt med det?
Dum fråga men kan man då inte starta företaget utomlands och erbjuda tjänsterna på distans till företag i sverige? Eller når skattemasens klor över globen.

>Förstår inte vad som inte är trivialt med det?
Byta fokus från kodning till kundkontakt, ekonomi, reklam osv förändrar situationen och du är inte längre fokuserad bara på koden. Blir något uppskjutet blir hela apparaten fördröjd, kom igen du borde förstå hur system och flöden fungerar...

Jo visst är det en utmaning, men jag ser inte att det är omöjligt. Alternativet är att göra som trälberg säger till punkt och pricka livet ut.

sprängarN... borde inte du sova?

veronica maggio är ju jättebra varför har ingen sagt något

Hon är en kvinna och alla incels hatar henne för det

ja men hon sjunger ju bra uwu

Attached: haha grodan.png (383x315, 19K)

Vad använder ni för program att rita i? W10 paint suger kuk för man kan inte fylla bilder utan att det blir fula vita prickar runt hela skiten.

paint.net
man kan ställa in hur tolerant den ska vara mot prickar etc men fortfarande väldigt basic och nybörjarvänligt, typ MSPaint+
om du vill ha mer avancerat och gratis tror jag gimp ska vara bra

Ett papper och en penna

Ska pröva det, använde Krita men det har cpiga verktyg och kändes som ett frustrerande photoshop.

hon gör sketen pop och du är bög

transa men nära user

Breva klitta

Attached: 1556788076225_0.gif (370x335, 593K)

youtube.com/watch?v=7U5ZUP36deI

Attached: headphones.jpg (689x526, 119K)

Hallå? Breva klitta

Attached: 1556158814800.jpg (542x437, 41K)