"Dere lot tråden svinne hen, så nå blir det anime!" - utgaven
forrige:
/Norgetråden/
Other urls found in this thread:
edl.no
youtube.com
nrk.no
nrk.no
toi.no
world-flags.org
twitter.com
Fy faen jeg har lyst til å drikke (alkohol)
Morn
Veldig fin utgave. Det er skikkelig koselig å sette seg ned med en episode av Senko, den hjelpsomme reven. Tenker jeg gjor det nå, jeg.
Meld dere inn i EDL (Etnisk og Demokratisk likeverd) i dag!
EDL kjemper kampen mot den rasistiske lovgivningen som gir folk med samisk avstamning særrettigheter og privilegier som går utover resten av befolkningen.
Les mer om "Er samene egentlig et urfolk?" og "Til Finnmarkeiendommens styre så teller stemmene til de som er av samisk avstamning 6 ganger mer enn en norsk stemme" på EDL.no
da sprenger jeg av gårde til Svinesund gutta
Er jo lettere å registrere deg i samemanntallet på falskt grunnlag og påvirke sakene direkte heller enn å bli med i en kringlete organisasjon som bare vil bli skyldt for å være rasister fåvæ.
Sjæl
Har nettopp kjopt en sikspækk nå må jeg bare holde ut til jeg har tatt all antibiotikaen min for i dag også fått i meg en grillpolse
Fy faen jeg kommer til å ha ekstremdiare i morgen
Var det noen som sa negerkuk?
Spör meg Hva som helst om kjonnssykdommer
Spor meg hva som helst om mannlige afrikanske kjonnsorganer
lavkarboanon er höykarboanon idag
Er det sant at det var Ervin som gav Shoaib herpes? Hvem ellers kan ha gitt en muslim herpes?
Jeg tok en gulrot oppi rumpa i dag. Bare sier det, tehe tada
det er innafor å spise karbonader en eller to dager selvom du holder deg unna karbonader ellers i uken
Min kjæreste og samboer er uironisk ei same.
kanskje jeg skal runke litt til pels, tanker?
Jeg er så lei av å være fattig
få deg en jobb då
Kanke du bare gi faen i å være så fattig, du får oss alminnelige rikinger til å se fæle ut fordi vi ikke gidder å være fattige, og gir skamfolelse til fattigfranser som sparer i fond og gleder seg til å leve som folk heller enn kveg når de blir pensjonister fordi de sparer penger til seg selv heller enn å gi dem til deg.
Hvem mange karboer har du spist a?
Utdyp?
Hvorfor hater du det nordiske folk?
>han tror det er på grunn av de små mengdene fargestoff og ikke metallet i pennen
Hello my NORTHERN BROTHERS
Its quite likely that I'll be moving to Norway within the next few months.
Is there anything I should know?
Why are you moving here, and where?
>Why are you moving here
For work
>and where
Somewhere around Stavanger
Hej får jag skitposta här? Varför är norrmän så söta?
nei takk fåvæ
>work
>Stavanger
You want in on the oil adventure?
I just have relatives that live there
Tror dere jeg kan få billigere törrfisk hvis jeg bosetter meg ved törkeriene?
Joda, jeg går bare bort på hjellene og plukker meg noen når jeg ser det likt.
Gutta, er butikkene stengt nå?
JA
Det er de, åpner på tirsdag igjen.
>tirsdag
Han derre Breivik virker som en skikkelig dust
Sayoko...
>tfw må flotta frå nydlege Sogn til Hedmark
Dfn ingen jentevenn
Hedmark er da ikke så ille. Bodde på bygda i indre Hedmark et år etter studier, sparte mye i husleie
>dfn ingen rullestoljv
>dfn ingen svett jv å slikke på
Hvorfor brever en med spansk flagg på norsk om Hedmark? Jbs
E berre 2-5 år so gaor vel fint tippa eg, ska bu pao studenhybel men faor bu solo dao, ganske nice
que pasa puta
du redd eller
bur vel i spania dao, e jo mange nordmenn so ha hus/leil i spania.....
>sto opp nå
>butikken er stengt
MEN I SVARTE SVINGENDE DA!!!!!!!!!!!!!
...
får vell bli pitsa fra tyrkern da, siden vi bor i sovjet
Ene Anonsen har tidligere snakket om at foreldrene hans bor på Granka
Står parkert utenfor mega og ser på folk som ikke kommer seg inn i butikken. Er jo tomt på parkeringsplassen, forstår ikke at folk ikke klarer å slå 2 og 2 i sammen.
fleste folk e idiota lmao
Blir det hoy promille og dod idag?
Fullfor setningen:
"Du er ikke mannfolk inntil -"
du har suttet på en svær negerkuk
du har en 10tb ekstern harddisk kun for anime
Ikke hvis du bare skal drikke rusbrus, din feminine sussebass.
Skal du innta din alkholholdige drikke ved å plassere flaskehalsen innenfor dine kjonnslepper lmao din jævla blodhomo
nå går jei å henter pitsan gutta!
fökk rema reitan den jævla jöden som skal holde stengt!
Skal blande litt absolutt og litt vodka etterpå, blir komfi
Dynk en tampong i vodkaen og sett den i vaginaen din
Skal prove
Nå er det drikking! Ol, vin champagne og vodka skal ned
Fyflåbbe så feite damene blir av alkohol
hva faen, butikken er stengt
hvorfor er det ingen som forteller meg om sånt noe
nå blir det pitsa
Hva tenker Samon om dette, tro?
Så helt jævlig ut.
Jau
hva er det i den posen?
nigger
burde jeg bare omfavne suget og doble ned på å være den merkelige dommedagseremitten som gir blaffen i alt og alle og som gjör akkurat det som faller meg inn?
Ol og vin
I folge SSB så har nordmenn aldri vært gladere for å bo i Sovjet.
Det er din egen feil at du ikke tok utbedanning og fikk deg jobb i offentlig sektor.
nrk.no
>Forsker: – Handelen oker som regel i bilfrie byer
>Handelsstanden er blant dem som har vært mest skeptiske til forslaget om å fjerne biler fra byene, men sentrumshandelen blir som regel styrket når det strammes inn på bilbruken.
Tror ikke at salget av soja latte på stjernegryn oker i noe nevneverdig grad av å bannlyse bilene fåvæ.
>All forskning viser at...
Gi meg en kilde på det, YouTube, resett og andre konspirasjonssider er selvfolgelig ikke godkjent
Husker mdg gikk ut å sa at mengden folk hadde okt i sentrum etter at det ble vanskeligere å kjore bil. Senere måtte de ta dette tilbake da det viste seg at eneste gangen de hadde målt antall mennesker i sentrum var under finalen i fotball VM på kontraskjæret
>2019
>drikker alkohol
Kos dere i Jahannam.
Nå skal vi dekonstruere falske nyheter her.
>Erfaring og undersokelser viser at begrensninger for biltrafikken kan bidra til at sentrumshandelen blir styrket
Kan er nokkelordet er. Det er ingen konklusjon, handelen kan.
Men hos NRK blir overskriften
>Forsker: – Handelen oker som regel i bilfrie byer
plutselig er kan blitt til som regel.
Det er også verdt å merke seg forsker. For forsker i hva? I folge hvilken undersokelse, gjort av hvem. Vi finner svaret
> forskningsleder Aud Tennoy, forskningsleder i Transportokonomisk Institutt til Stavanger Aftenblad.
Så vi har altså navnene Aud Tennoy og Transportokonomisk Institutt, så hvem er de?
VI finner Aud Tennoys CV her
toi.no
>I sin doktorgradsavhandling studerte Tennoy plan- og beslutningsprosesser for å belyse
hvordan og hvorfor planleggere lager planer for arealutvikling og utvikling av
transportsystemene som, hvis de blir gjennomfort, gir vekst i biltrafikken.
Forklaringsfaktorene som ble undersokt var egenskaper ved ekspertkunnskapen om
samordnet areal- og transportutvikling, ved planleggerne og ved planlagingsprosessene.
Så Tennoy har hele sin karrier vært imot privatbilisme. Hm. Det er jo merkelig å ikke være objektiv i forskningen, men aktivt arbeide for at privatbilen skal tape for offentligheten.
>IPTC: Public transport and urban development: Improving public transport competitiveness
versus the private car. Finanisert av Norges Forskningsråd (NFR), 2017 – 2021 (prosjektleder)
hmm. dette blir merkelig.
Du burde breve denne i kommentarfeltet på fjesboken under artikkelen fåvæ, meget basert brev
Mdg er faktisk mer jõdete enn jõdene selv
>zprenger som går ute med massive öretelefoner og öynene klistret på smart telefonen for å unngå menneskelig kontakt
hvem av dere er dette?
Her er et sjakkparti og noen lammelår.
I dag skal vi ta for oss Vladimir Borisovitsj Kramnik.
Kramnik studerte, som vår kjenning Kasparov, ved Mikhail Botvinniks sjakkskole som ung.
Hans forste store utmerkelse var en gullmedalje for det russiske laget i sjakkolympiaden i 1992, da som 17-åring.
Han stod som sekundant for Kasparov i 1995, og oppnådde samme FIDE-rang som Kasparov (2775) i 1996, men ble rangert som nummer én da han hadde vært mer aktiv enn Kasparov i tidsperioden. Da var han kun 21, og med det verdens yngste ener - En rekord han beholdte i 14 år, for en viss tonsbergenser klarte det samme i 2010, 20 år gammel.
Så var det dags for VM.
Kasparov hadde kuket rundt med sitt eget forbund, men når det opphorte å eksistere i 1996 var det kun FIDE igjen.
Kasparov ville ha en kvalikrunde i 1998 for å velge hvem han måtte spille mot, basert på deres rang. De to nest hoyest rangerte spillerne var godeste Kramnik og Viswanathan Anand, men Anand mente at han ikke behovde å delta i denne kukkeluren. Derfor falt valget på nestemann, Alexei Shirov.
Shirov vant over Kramnik, 5 1/2-3 1/2, men Shirov ville ikke spille i California (men mente at han ennå hadde rett til en match)
I 1999 gav Kasparov seg faen i å spille mot Shirov, og Kasparov begynte å se på mulighetene for å spille mot Anand.
Likevel klarte ikke partene å bli enige i sine forhandlinger, så i 2000 forhandlet han fram et VM med Kramnik, og de to mottes i London hvor Kramnik vant 8 1/2 - 6 1/2.
Her er det andre partiet:
1.d4.Nf6
2.c4.g6
3.Nc3.d5
4.cxd5.Nxd5
5.e4.Nxc3
6.bxc3.Bg7
7.Nf3.c5
8.Be3.Qa5
9.Qd2.Bg4
10.Rb1.a6
11.Rxb7.Bxf3
12.gxf3.Nc6
13.Bc4.O-O
14.O-O.cxd4
15.cxd4.Bxd4
16.Bd5.Bc3
17.Qc1.Nd4
18.Bxd4.Bxd4
19.Rxe7.Ra7
20.Rxa7.Bxa7
21.f4.Qd8
22.Qc3.Bb8
23.Qf3.Qh4
24.e5.g5
25.Re1.Qxf4
26.Qxf4.gxf4
27.e6.fxe6
28.Rxe6.Kg7
29.Rxa6.Rf5
30.Be4.Re5
31.f3.Re7
32.a4.Ra7
33.Rb6.Be5
34.Rb4.Rd7
35.Kg2.Rd2+
36.Kh3.h5
37.Rb5.Kf6
38.a5.Ra2
39.Rb6+.Ke7
40.Bd5.1-0
Dro du ikke på ferie allikevel?
Matchen Kasparov - Kramnik var litt av en match. Det viktigste Kramnik gjorde for sjakken var kanskje å gjenintrodusere Berlinforsvaret i toppsjakk i denne matchen, noe som etter kort tid ville bli den mest populære måten å besvare kongebonden på. Litt trist at han la opp tidligere i år, men ingenting varer evig.
God aften, tråden! Nå er det helg, så da smeller vi til med en salme. Likevel er der noen daier, så er der der noe for alle.
Leid, milde ljos, igjennom skodde-eim,
leid du meg fram!
Eg gjeng i myrke natt langt frå min heim,
leid du meg fram!
For du min fot; eg treng ei sjå min veg
so langt og vidt eitt steg er nok åt meg.
Du veit det vel, eg bad ei alltid so:
leid du meg fram!
Eg vilde velja sjolv min veg, men no
leid du meg fram!
Eg vilde leva vilt, var stolt og strid
og stor i mod −, gloym den dårskaps tid!
Di makt hev signa meg, då veit eg visst
du leider enn
i myr og fjell og heid, og so til sist
ein morgon renn,
då til meg smiler engleåsyn blid,
som eg hev elska for, men mist ei tid.
>vetle er sjakkanon
Nei, det der må være min navnebror. Jeg vet ikke hva dere skal kalle ham. Om han skal til Etiopia, kan vi jo kalle ham Haile Selassieanonsen.
Når jeg så det brevet begynte jeg å skrive på en liten epistel om den etiopiske kirken og tidlig kristendom, og hvis det ikke går så alt for hardt for seg på fest i aften skal jeg prove å ha den klar til i morgen.
Tanker?
world-flags.org
Nesten alle forstorrerene jeg ser holder på slik, er faen meg utrolig at vi ikke har flere ulykker eller hoyere kriminalitet.
Faen betyr alle de gulingbokstavene for noe?