Ragnarök kommer. Tror du att det kommer bli raskrig i ditt land? Kanske är det lugnare på Island och Färöarna men i Sverige, Norge och Danmark pågår redan, enligt min uppfattning, ett lågintensivt raskrig.
Dominansvåldet breder ut sig i Stockholm och många undomar blir rånade på kläder och mobiler. Kvinnor blir våldtagna och känner sig allt mer rädda. Bara i Stockholm har det varit två terrordåd och flera uzbeker har blivit utvisade för att de planerat ett dåd i Stockholm.
>der kommer ingen raskrig. Vi vil alle assimilere ind i hinanden og leve godt.
Mångkultur kanke fungerar bra på Färöarna men i Sverige är den ett riktigt helvete. Här är en bild på Jenny Lemon som blev gruppvåldtagen av fyra somalier.
>gev teimum trí ættarlið og teir fara at uppföra seg sum vanligir sviar.
Jag är ledsen men jag förstår inte färöiska. Jag provade med google translate som tror att det är isländska och svara att du säger "For the most part, family members and teirs are willing to perform some common sores." men jag vet att du säger "uppför sig som vanliga svenskar" i slutet av meningen. Vet tyvärr ej vad du säger kompis.
Gabriel Rogers
tillbaka till reddit med dig
Anthony Bailey
giv dem tre generationer og de vil opfore sig sum vanglie svenskere.
Chase Cook
Carola och hennes son Emil Herlin blev dödade av en neger när de var inne och handlade på IKEA i Västerås. Anledningen var att "de såg ut som svenskar". Hade en vit man slaktat två negrer/araber någonstans i Sverige för att de "såg utländska ut" så hade vi fått se demonstrationer mot rasism, vi hade fått se diverse dignitärer vara förbannade och begära att mer pengar satsades för att svennebanan inte ska vara rasist men nu, när en neger mördade två svenskar så hände det vi alla kunde förvänta oss nämligen ingenting. Sverige är ett jävla pissland.
"Män vars föräldrar har invandrat från icke-västliga länder är de mest kriminella i hela Danmark, visar nya siffror som statliga Danmarks statistik har sammanställt. Vid brott mot den danska brottsbalken är andra generationens somalier överlägset mest överrepresenterade i den danska statistiken."
Mångkulturen fungerar precis lika bra i USA som den gör i Sverige.
"En inkvoterad somalisk polis sköt ihjäl en 40-årig förlovad kvinna Minneapolis i samband med en uttryckning. Nu har han dömts till tolv och ett halvt års fängelse, rapporterar ABC News."
Vad ska vi tala om då? Vilken anime som är fetast just nu på Island? Varför "snopp" heter "murtur" på färöiska? Varför norrmän envisas med att äta ost som smakar kola?
Är väl kul att få veta vad islänningar tycker om mångkulturssituationen eller om danskar och norrbaggar tror att det kommer bli ett paradis med alla pakistaner, kurder, somalier i sina länder.
90% av all skit man ser på 4kanal är politik. Det blir lite tröttsamt ibland. /skandi/ ska vara en hyggetråd för bröder. du behöver inte "rödpillra" någon här, det är som att predika för kören din Jow Forums nybög
Om tre generationer är alla svenskar borta, dumfan
Kayden Adams
>Om tre generationer är alla svenskar borta, dumfan
Han är färöingsnbög som med all säkerhet inte sett hur kosovoalbaner, kurder, somalier, afghaner, iranier och araber kan förstöra ens land till oigenkänlighet.