/mämmi/

Nyymi kotona-painos

Attached: kämppä.jpg (960x540, 105K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=18_yXt1s2yc
areena.yle.fi/1-4350173
i.4cdn.org/wsg/1560093703173.webm
twitter.com/NSFWRedditVideo

ohoh

Attached: 1535547962473.jpg (640x661, 71K)

oispa loli

Sit tuet vittuun Suomesta.

Parempi kuin dino.

Joo taidan minäkin erota jos ne nyt oikeasti aikovat tukea jotain homoseksiorgiaa keskellä katua

Valitse!

Attached: 1556817267342.jpg .jpg (875x7283, 2.64M)

oispa talvi

ohhoh
niin monta!!

Kaulassa on outo patti

Lääkäriin.

Kas vain, lausui kasvain ja kasvoi vain.

Attached: 1558733205880.jpg (850x598, 65K)

sun veljes on kasvamassa ulos

Oispa nyymi jonka kanssa viettää aivan ikimuistoinen päivä yhdessä ja illan päätteeksi tappaa itsemme!

Miksi talouden kasvu tuottaa noita?

Miltäköhän ministereistä tuntuu kun naisella on enemmän kiveksiä kuin heillä?

Vaikka Päivillä on mielipuolisia näkemyksiä monista asioista ja varsinkin alkoholi tulee ekana mieleen menneiltä vuosilta minkä johdosta en koskaan äänestäisi, niin arvostusta siihen että erittäin vankkana pysynyt uskomustensa kanssa, moista ei voi sanoa monesta muusta kansanedustajasta.

Miksi ette ole jo nukkumassa?

Attached: 1549088509790.png (330x380, 131K)

Juurikin tämä.

Koska enemmän tuloja tarkoittaa enemmän hyödykkeitä. Vähemmän tuloja, vähemmän hyödykkeitä. Enemmän hyödykkeitä on parempi kuin vähemmän hyödykkeitä.

Turhakkeita*

Ei pride ole mikään homoseksiorgiakulkue Suomessa. Aika kesy siltä osin. Ihan helvetin politisoitunutta paskaa kyllä kun kaiken maailman antifapellet ja kommunistit tunkee sinne sekaan.

Alkoholihan on kaikille pahasta jo vähäisinäkin määrinä. Pyhä kolminaisuss Päivi, Jumala ja Jeesus on oikeassa tässä asiassa.

Nää. Ortodoksilaisuus kieltämättä kiinnostaisi

Jesselle kyllä maistui viini.

En nyt väittäisi, että esim. syöpälääkkeet on turhakkeita. Tai autonomiset ajoneuvot.

Haluutteko nähä mun peniksen?

Joo.

Päivi Räsänen joi ekat kännit 12 vuotiaana muuten

Jesse sanoi, että liika on pahasta. Jumala loi viinin ihmisten iloksi raamatun mukaan, mutta Jeesus ja Mooses sanoivat, että humaltuminen ja riippuvuudet ovat saatanasta.

Talouden kasvu ei tarkoita enempiä tuloja.

Minkäs luulisit olevan syypään syövän yleisyyteen, noin niin kuin ihan itse aateltuna?

Ois varmaan heruttanu helposti kans sillo.

Eihän kukaan halua tuloja, paitsi Roope Ankka, vaan hyödykkeitä.

Ylipaino ja liikunnan puute. Syöpiä syntyy kuitenkin myös urheilijoille.

... ja ne sun itsekseen kulkevat ajoneuvot toimivat vain pääkytkimen takaa. Niin on jo nykyisten autojen kanssa. Tämä idea hyödyttää vain niitä, joilla on pääsy siihen kytkimeen.

Mitäs muuten ostit tällä viikolla kaupasta?

Psykoosi

youtube.com/watch?v=18_yXt1s2yc

jokohan sitä

Hyödykkeitä.

Ymmärrätkö, kuinka keinotekoista ja tuettua se on, että siirrät työksesi ilmaa paikasta toiseen? Samalla puhut itsestäsi ammattilaisena, mutta todellisuudessa et osaa tehdä etkä tiedä mistään yhtään vitun mitään.

Siis naispapit ja seurakuntaämmät ovat pahimpia degeneraattisuvakkeja mitä suomesta löytyy, kuka vittu haluaa maksaa KIRKOLLISVEROA siitä että ne paijaa ählyjä ja transuja

Lanka taas täynnä syöttimestarin yksinpuhelua...

Attached: 1515482584914.jpg (1000x800, 59K)

Ei ollenkaan. Mitä paremmin resursseja allokoidaan, sen paremmin niin kutsuttu reaalitalous toimii.

paijaisivat edes kotimaisia syrjäytyneitä

mä voin paijata sua mielelläni

päädyn kuitenkin lusikkaan

vois ittensä

Huomenna siirryn 800kcal vaiheeseen.

Täysin päinvastoin. Samaan aikaan kun on keksitty uusia muka-ammatteja ja nostettu tyhjäntoimittajat jalustalle, reaalitalouden kierrosta on poistunut rahaa. Nyt meillä on iso joukko ihmisiä, jotka siirtävät työkseen ilmaa paikasta toiseen. Kun nämä kuvittelevat olevansa taitavia ja osaajia, mikä ei vastaa todellisuutta, vaikutukset ovat myös yhteiskunnallisia ja psykologisiakin. Yhteiskunnan kulutusvoimaisin ja täten poliittisesti vaikutusvaltaisin kansanosa koostuu nyt kuolaavista, ilmaa paikasta toiseen siirtävistä idiooteista. Suurin osa ammattilaisista ei osaa eikä ymmärrä yhtä työvaihetta pidemmälle. Työnantajan ja työntekijän välillä vallitsee yhä suurempi valtaero. Jne. Jne. Jne.

yli vai ali kulutuksen?

Mun vero rahoilla
areena.yle.fi/1-4350173

Erittäin hyvin sanottu

Näköjään nykyään voi kaikkea paskaa lähettää Cannessiin.

ali

i.4cdn.org/wsg/1560093703173.webm

huh huh,,,

Jos ne olisi turhia, niistä ei maksettaisi. Toki valtion virat ja tilaukset on asia erikseen ja niistä pitäisi leikata, koska ne ovat aina tehottomia.

Kuinka moni teistä ajaa autolla? Olen miettinyt jo jonkin aikaa kuinka helposti voi olla maksamatta pysäköintimaksuja, ettei saa pysäköintisakkoja? Jossain kaupungissa, lähiössä tai skutsissa. Itse en tiedä näistä asioista siis mitään.

Kysyntä monelle viralle on luotu täysin keinotekoisesti, esimerkiksi lainsäädäntöön vaikuttamalla.

Nykyään on kokonainen toimihenkilöiden keskiluokka kaikissa normaaleissa teollisuuden aloissa joiden ainoa tehtävä on palvella tietokonetta

>Jos ne olisi turhia, niistä ei maksettaisi.
Nyymi...

Oispa loppusijoituspaikkaa johon kärrätä sekopäät perheenjäsenet tahdosta riippumatta

Attached: b1484a85.png (617x397, 123K)

Mä jätän aika usein pysäköintimaksun maksamatta, mutta sillon kyseessä on yleensä maks 5min pysäköinti.
Ihan tuuristahan tuo on kiinni, kyllä parkkipirkot on ihan oikeita ja ne käy töissä. Yhden parkkisakon olen saanut mopojonnena.

Jees, mutta tämä ei olekaan markkinataloutta.

Jos se on huono päätös, nämä firmat häviävät kilpailijoilleen ja kohta näitä töitä ei ole.

Nyymi...

Mikä on skutsi?

Jo isojen kaupunkien nukkumalähiökunnissa parkkisakon saaminen on pieni ihme.

Oispa loppusijoituspaikka johon kärrätä sekopäät nyymit tahdosta riippumatta

Mistä tietää kun näkee ihmisen joka ei ole muuta elämässään tehnyt kuin lukenut teoriaa?

tänään on tiistai ja mä oon kännissä

Tässä kontekstissa maaseutu/metsä. Jostain syystä epäilen että niillä alueilla on parkkipirkkoja, mutta toisaalta en tiedä asiasta mitään

puhuu liikaa

Talouden kasvun ja teknologian kehityksen pitäisi johtaa lyhyempiin työpäiviin eikä turhiin hyödykkeisiin

Onhan se johtanutkin. Suomessa duunarit mitään muuta teekään kuin on lomalla. 2,5 kuukautta vuodesta.

Selkään sattuu

Jos ihmiset tekee lyhyempiä työpäiviä niin talous ei kasva.

Ja silti se on johtanut vain pidempiin, tai ainakin vaativampiin, työpäiviin. Eikä edes töihin pääsy ole läheskään niin helppoa kuin ennen.

Voin tulla hieromaan, jos uskot sen auttavan yhtään.

Sori siitä talouden finanssoitumisesta. Pus pus, ei muistella pahalla.

Attached: productivityincome.jpg (1514x1213, 207K)

Kiitos demareiden kommunismin.

Mitä tapahtuu:
Teknologia kehittyy -> tuottavuus nousee -> samaan työhön tarvitaan vähemmän ihmisiä -> ihmisiä vähennetään -> ihmisille etsitään jokin turhempi työ
Mitä pitäisi tapahtua:
Teknologia kehittyy -> tuottavuus nousee -> ihmisten tarvitsee työskennellä vähemmän

Voitte vaikuttaa tähän asiaan vähentämällä kulutusta.

Onko tässä joku ongelma? Tai liittyykö tämä johonkin?

Mistäs vähennät kun melkein kaikki menee ruokaan ja vuokraan yms. välttämättömään?

Pöpilään vaan. Lausuntoja parilta muulta sukulaiselta ja kaverilta niin sinne menee että lomps.

>ihmisille etsitään jokin turhempi työ
Kuka etsii?

>Voitte vaikuttaa tähän asiaan vähentämällä kulutusta.
Miksi vähentäisin, jos minulla on mahdollisuus ostaa hyödykkeitä?

kannattaako olla köyhä

>URRHGRHURG OON VASTARANNAN KIISKI JA TEESKENTELEN VAMMASTA, KOSKA OON JOKU VITUN MYÖHÄISJONNE x-DD

Ota asiosta itse selvää saatanan kretiini.

Veroista.

Takaisin Venezuelaan.

liian kuuma nukkumata hrmph mrph

Jaahas, kokoomus on saapunut mämmiin.

Pienituloisilta tietty. Ei köyhiltä siis vaan pienituloisilta

ihmiset pelottaaaAAAAAAAAAAAAAAAAA

jätesäkit ikkunoihin krooh pyyh

>Kuka etsii?
Yhteiskunta. Ihmiset alkavat haluta turhempia ja turhempia hyödykkeitä sen sijaan että vähentäisivät työntekoa. Jokin orjamentaliteetti taustalla.

>Miksi vähentäisin, jos minulla on mahdollisuus ostaa hyödykkeitä?
Jottei tarvitsisi tehdä töitä.

sama mutta xanax auttaa

nukkumiseen*

En näe onnellista loppua tälle elämälle.

Ryssän kätyreitä.

Kaikki suomalaiset ovat pienituloisia. Helsingillä on pienempi BKT per capita kuin Bukarestilla ja Varsovalla.

Miten se on turha, jos joku haluaa sen? Halutessaan voi vaihtaa hyödykkeen myös vapaa-aikaan.

>Jottei tarvitsisi tehdä töitä.
Se on ihan sun valinta. Itse valitsen työn. Sulle ei toisaalta pidä antaa mitään tukia muilta, koska haluat elää siivellä.

>kuka etsii?
>yhteiskunta

Jumalan siunausta sinulle viattomalle joka et ole koskaan joutunut asioimaan työkkärissä.

en mäkään

>Miten se on turha, jos joku haluaa sen?
Ihminen on helposti manipuloitavissa. Sen saa helposti haluamaan turhuuksia.

Antaa ihmisten tehdä mitä ne haluaa. Kommunistit aina luulevat tietävänsä, mitä ihminen haluaa ja tarvitsee, mutta ovat sitten väärässä.

mitä on nyymin hyödykkeet?