/Norgetråden/

Popstjerneutgaven

Forrige:
The following flags are especially welcome to join us:
>Iceland
>Austria
>Guatemala

Attached: Skjermbilde-2019-02-28-kl.-07.54.06-780x458.png (780x600, 655K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?time_continue=17&v=FvJJN8v52mo
startskudd.no/prosjekt/flåklypa-grand-prix--dataspillet/fd02e7a0-e8c3-4909-bb3a-75532f6997a0
youtube.com/watch?v=Dj0FHDk23oA
youtube.com/watch?v=RINHjxsPOEg
twitter.com/AnonBabble

sykt at astrid kun er 22 år gammel

Eh, HEY HOHOHO HAHA HOHO-utgaven var bedre.

>Lille Sverigeanon er forelska
Nommen, så sott.

for negere

Attached: negerdame2.jpg (1000x1000, 92K)

Hvordan vite om ei jente liker deg????? Jbs

hvis henne ler av vitsene dine ;)

Hvorfor er hun så perfekt?

Attached: BI1Ugw3JgJAmUlTlx9XrMgMnvKMtI6QYGT0RPsdIg2gg.jpg (1000x567, 133K)

Dette! Hvis jenta ler av den mest kringlete jodevitsen din så vil hun suge kuken din

breva bra memar

Attached: a8ed7e27921c7c21bb7f7b7fd8206c71.jpg (679x960, 90K)

he he

Attached: 29-minion-memes-about-work22-1.jpg (604x548, 72K)

Skjonner ikke hvordan noen kan like jenter i rullestol bedre enn jenter i barnevogn

Attached: post-106660-0-28023300-1307915132_thumb[1].jpg (250x250, 13K)

yes!
denne fyren har skjönt det!

Attached: alex.gif (177x210, 2.12M)

Attached: 61805592_10219997604320048_8047930141814292480_n.jpg (545x778, 76K)

På tide å ta med tråden bak vedskjulet, spor du meg.

*PANG!*

Basert.

Attached: sppprt.jpg (1024x1217, 160K)

Ja men for helvete da mann, du må da i det minste ha noen hundretusener i fond eller aksjer? Eventuelt eie en leilighet du kan selge eller stille som sikkerhet?

>Jenter over 18

Attached: 333.jpg (800x420, 38K)

haha, for en taper!

Attached: Soss[1].png (500x600, 320K)

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Derefter så jeg fire engler som stod på jordens fire hjorner og holdt jordens fire vinder, forat det ikke skulde blåse nogen vind over jorden eller over havet eller på noget tre.
Og jeg så en annen engel, som steg op fra solens opgang og hadde den levende Guds segl, og han ropte med hoi rost til de fire engler som det var gitt å skade jorden og havet, og sa:
Skad ikke jorden eller havet eller trærne for vi har satt innsegl på vår Guds tjenere i deres panner!

Attached: ee97483df6e3d794ff502249d98d1ca9.jpg (2619x1488, 940K)

Klokken er 8 mann..

Kan noen gi meg en kjapp löpned på hvorfor vi produserer 100 millioner liter for mye med melk? Burde vi hver og én ta en runde med oss selv, og tenke over valget vi gjorde i melkedisken da vi tok med oss en deilig flaske med ferskpresset ananasjus?

kupromp koker kloden

Ville bare prate litt, men nå er jeg i kasjotten

>gått ned ca 15kg
>fortsatt et motbydelig fleskeberg

når var det siste dere våknet etter en våt drom med sæd i trusa?

Det der har aldri skjedd. Er såpass klar i drommene at jeg klarer å motstå drommehorene.

basert!

har aldri opplevd det.

Husker ikke når, men har opplevd det kanskje fem ganger totalt.

da jeg var på nullnapp-november i fjor

har aldri opplevd det

Attached: D9arluGWkAEbQ52[1].jpg (1024x830, 172K)

Ok?

vet ikke hva som er poenget ditt, men hun er garantert jode

J Ö D E N E
Ö
D
E
N
E

Gikk 100 dager nullnapp i starten av 2019, hadde vel 5-6 våte drommer så med tanke på å spare sperm er det ikke noe poeng å gå mer enn to uker. Finnes andre grunner til å gå lenger også da.
>sæd i trusa
At folk klarer å sove i truse/bokser, klær generelt.

J Ö D E N E
Ö
D
E
N
E

hvem, faen, bry, seg, jeg, bare, spor,

I dag tidlig, jeg var i en furry strippeklubb og ronket en lovedame med stor pikk også våknet jeg.

>han er lonnshanrei

Attached: huutis bera.jpg (1036x919, 190K)

J Ö D E N E
Ö
D
E
N
E

youtube.com/watch?time_continue=17&v=FvJJN8v52mo

startskudd.no/prosjekt/flåklypa-grand-prix--dataspillet/fd02e7a0-e8c3-4909-bb3a-75532f6997a0

Norsk utviklet scamstarter spill skal komme ut i år...

Dfn dette er din fetisj, og din jv tar del i den.

>norske spill

Attached: 1560601753345.jpg (1077x1077, 89K)

Polser i kveld guttæææææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR

Attached: e24.png (295x300, 115K)

grillpolse eller wiener?

jai vær otlenning. jai ikka lika stå i ko. jai ikka lika snakka med folk, ja brok self-checkout.

>At folk klarer å sove i truse/bokser, klær generelt.
Jeg passet en hund en gang, og han brukte å slikke meg på pikken hvis jeg hadde den hengende ute. Om jeg sov hjalp det lite, den jævla soperen dro dyna av meg og slikket meg i skrevet som en syk jævel. Åpne dorer kunne han òg, så til sist måtte jeg låse ham inne på badet i kjelleren for å få nattero. Om du skulle befinne deg i en lignende situasjon og ikke har bad i kjelleren, kan det hende at du tenker at den beste utveien er å sove med underbukser på.

Har gått 200 dager uten å få noe våte drommer.

>alt jeg ikke liker er jodenes feil

Attached: 11286600.jpg (470x570, 59K)

Attached: 1555091972624.jpg (383x384, 20K)

J Ö D E N E
Ö
D
E
N
E

Jag älskar Therese Margaret. Finare hora får man leta efter

>The following flags are especially welcome to join us:
>>Iceland
H-hej med jer

Attached: 1465648611843.gif (728x720, 550K)

>han skal ikke kjope bilkapplopsspill med behagelig musikk og baner
forstå det den som kan
youtube.com/watch?v=Dj0FHDk23oA

pass deg for J Ö D E N E

Veitur til Belgia gutta. Er ved Kolding i Danmark nå.

de blir gått åg såve

Attached: 1554087938651.jpg (1121x1023, 125K)

Faktisk minimalt med forskjell på papirflytter jobb i det offentlige og nautlivet

Fåvæ hva spiller det for noen rolle hvis Norge kutter ut oljeutvinning når ettersporselen etter olje på markedet forblir den samme? Kan ikke bare USA utvinne mer oljesand osv.?

Jeg liker ikke Astrid med kort hår

norsk olje koker kloden

Attached: gt142.jpg (650x433, 21K)

Hulda og Christine, ikke Greta. Ok?

Attached: 35476.jpg (976x449, 74K)

Kanskje jeg bare skal... henge meg?

mekk en direktestrom der hvor du snakker om hvor dritt livet er og på slutten så henger du deg i taklampa

Det ble en fin date i kveld, gutta. Hun ga meg en klem da vi skiltes, vi skal treffes igjen til helga.

tiss
tiss
bæsj
bæsj
sæd
sæd
promp
promp
fitte
fitte
pupper
pupper
daier
daier
kuk
kuk
forhud
forhud

Kan gått gjore det om noen år hvis dere vil det.

Men sånn seriost, hva er objektivt sett den beste måten å begå sudoku på? Kjope ren nikotin på sånn dampesjappe og drikke det? Det har jeg hort er ganske effektivt fåvæ

Attached: 1490328914732.jpg (540x360, 14K)

hei

jeg er en halvveis crippled på vei til rullestol jente

vet dere om det er noe marked for meg å selge brukte klær?

Nikotinforgiftning suger rimelig hardt altså. Ville heller satset på en slutteballong eller en heltedose heroin.

Er ikke sluttballong ganske vanskelig siden de blander oksygen i tankene man får kjopt? Jbs

>jeg er en halvveis crippled på vei til rullestol jente

Utdyp

Bedre å kjope en tank med helium, da sovner du bare istedet for å ligge på gulvet spy mens du foler deg helt jævlig. I tillegg kan du ha det morsomt med stemmen din med heliumet.

Attached: helium.png (800x388, 148K)

skal prate med legen min om hvorfor beinet mitt plutselig slutter å fungere og opplever store smerter.

Kommer du til å havne i rullestol snart?

kanskje...

Man får ikke 100% ren helium nok til at du dauer av det og man blir hjerneskada gronnsak for resten av livet sitt hvis man ikke gjor det riktig.
Bare tenn på hele kåken din og innhaler masse royk og brenn ihjel, mye mer effektivt og sikkert.

Vi får håpe du blir ei skikkelig rullestoljente, ikke ei jukse-rullestoljente.

Er noe nervos kjenner jeg, skal motte de andre på ny jobben imorgen. De spanderte flytur og hotel for 4 dager. Har bare hilst på 2 av de igjennom kanskje 1 time med skype.

Nei du har et poeng der. Har også sett at ikke innholdet av kjemikalier og sammensetninger deklareres på kommersielle produkter.
Ellers har man alltid repet og botta, ikke helt smertefritt men jeg vil si det er bedre enn nikotin.

Helt ærlig så burde man bare gå en god stund uten å spise noe, bare mummifisere seg selv sakte og så avslutte det på en måte som ikke lager mye sol.

Du får ikke tak i nikotin i Norge uansett, må bestille det fra EU.

De har det på tobakksbutikker i Sverige

Du får ren helium hvis du kontakter AGA.

Orker ikke gjore det for å være helt ærlig. Jeg tar heller en liter vodka og 20 engangsgriller i et rom uten roykvarsler en dag. Forhåpentligvis brenner jeg ned halve kommunen samtidig.

Helium er en begrenset ressurs som ikke burde kastes bort på bagateller som tivoliballonger og smertefritt selvmord.

Sverige er jo med i EU da, men kan tenke meg at bare har sånn 18mg max, du blir bare dårlig av det. Må iallefall ha 100mg

Referer til Husk å ta opp max i forbrukslån i månedene for sluttdatoen, lev som en greve i dine siste dager.
Horene og colaen i Brasil skal være tipp topp

Ikke noe problem, du kan bruke nitrogenoksid også, like kjapt, like smertefritt. Gass er bedre enn å brenne seg siden det blir mindre skade på hus og mental helse av den som finner deg.

>Gass er bedre enn å brenne seg siden det blir mindre skade på hus og mental helse av den som finner deg.
Karbondioksid eller hva det er for noe er jo en gass. Har du noensinne hort noen klage over at de dauer av roykkvelning oppe i senga når det har begynt å brenne nede i stua?

youtube.com/watch?v=RINHjxsPOEg

Nå tenker jeg heller på gasser som ikke er giftige i seg selv så det ikke er noen fare for de som finner deg.

Gasser forsvinner ut i atmosfæren innen dognet er over, problemet er når noen finner kroppen din en uke eller lenger etter at du har dævva.

Hva med det gamle trikset med å la bilen gå på tomgang i garasjen?
Ikke helt miljovennlig men...

Hvis du har bil kan du jo bare kjore så langt du vil, hvor du vil.

du har en faste bil
jeg har en ticket til alle sted lang