Prinseudgaven
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtu.be
twitter.com
Hei venner.
Hej ven
varmt
meget varmt
>tæppe
>frossen halvanden liter vand
>to skolejoints
Så er jeg klar til at tage sol
godmorgen gutter
husk en sandwich, og lidt musik
>lidt musik
youtube.com
VI VIL HA CHIPS
VI VIL HA CHIPS
HVAD VIL VI HA
HVAD VIL VI HA
VI VIL HA CHIPS
VI VIL HA CHIPS
Popcorn
Popcorn er nice, dog ikke så nice efter du har spist dem 3-4 gange
Rydder op og gor rent hver lordag.
Gidder ikke at rydde op og gore rent i dag.
Men du gider godt putte et ekstra 'd' ind i 'gider' to gange? Rimelig wicked, mand
er du ikke sodt at holde op med af rette os min venne?
Det udtales gidder, så jeg vidste ikke bedre.
Har samme problem med ordet foder, og som boomer er min neuroplasticitet degraderet til et niveau hvor jeg ikke længere kan lære nye ting, så jeg fortsætter ufortrodent med at lave de samme stavefejl. Hvis jeg skulle have lært at stave et ord korrekt skulle jeg have lært det da jeg var 20.
Jeg har en powerbank med bas og hojtalere i, men vil ikke tiltrække opmærksomhed fra andre. Her kommer næsten aldrig bogen
Hvad laver folk i dag siden I ikke er her?
Hvad er en skolejoint?
Besoger min soster på Sjælland. Her er fandens varmt.
Det er en cigaret cone, hvor tobakken er taget ud og erstattet med hash og tobak
Mister hashen ikke noget af effekten ved at skulle igennem er cigaret filter?
Jo, men jeg smider også et filter i mine normale joints.
For et par år siden blev mit slim, som man hoster op når roget i nogle år, meget sort, og tænkte det var nok ikke så godt. Men nu er det slim jeg hoster op gennemsigtigt igen
Nå, okay. Håber du er OK. Det er ikke et problem jeg selv er stodt på.
Jo tak jeg har det fint. Blev tjekket for KOL, også for et par siden, og der er ikke noget.
Men jeg ryger ikke noget længere uden et filter
Vil gerne slikkes i måsen af en sod og flot pige. Findes der ikke en form for sexlegetoj der kan simulere dette?
Hvorfor? Jeg har været sammen med piger der er begyndt at slikke mine nipples, fordi dem de for har været sammen har kunne lide det.
Der er fandeme mange mænd derude med mærkelige tendenser.
er den her drikkelig?
Hæld træsprit i og så bliver det den bedste
Hit or miss? Det er altid det store sporgsmål når SpaceX forsoger at lande en 16-etager hoj raket på en pram i havet.
Hvil i fred, booster B1057. Din utidige dod tegner ikke godt for fremtidige landinger på et himmellegeme med et atmosfærisk tryk på 610 Pa, hvilket om ikke andet bidrager til at gore tilværelsen interessant.
Ved det ikke, men dit brev minder mig om at jeg for flere måneder siden havde tænkt mig at prove en Oban 14 og en Dewars 18. Det havde jeg glemt alt om.