Attached: 1549013548291.png (1920x6627, 1.59M)
Sverigetråden - Spökupplagan
Josiah Rivera
Nolan Jackson
cyberpunk är dyspotiskt
bara transor nekar detta
Gavin Bell
Bor ensam, päronen flyttade upp i norr för några år sen efter jag flyttat hemifrån. Kan inte spara, har noll självkontroll så super upp pengarna.
Leo Sanchez
det är officiellt
cadde går på steroider
Wyatt Barnes
Brody Davis
Längtar till jag får mina pengar så jag kan köpa mer sprit
Lucas Davis
Först för nazbol
Noah Gutierrez
baserat
Dominic Smith
Isaiah Brown
ajdå
det är lätt att säga det på kanalen men har du gjort några försök att sluta?
Parker Sanchez
expressen.se
vad fan händer i det här landet, barnen får inte ens riktig mat
Ryan Mitchell
Undrar oironiskt vad som hände med Kolmårdsanon.
Nathaniel Hughes
fyfan, urbanism var ett misstag
Leo Watson
>dkn spenderar ännu en sommar på lookism.net
Ethan Ramirez
>Utskottet såg det som det bästa av dem sämsta alternativen, säger Irja Gustavsson (S)
>dem
är detta verkligen korrekt skrivet?
Josiah Williams
Försökt men sen blir man på skithumör eller bara deppig och drar å köper en flaska/dunk med sprit och pengarna är borta.
Ethan Jenkins
Vem skulle du välja?
Michael Perry
tycker oironisk vattugumman är en spöklig historia
Jaxon Ross
vif
beroende är inget att leka med
t. snusberoende, brukade aldrig snusa mer än två prillor om dagen men håller långsamt på och öka och blir frustrerad och deppig om jag är utan
Ayden Peterson
missade förra tråden men ja sommaren är 100 gånger bättre än vintern
sommaren=liv
vintern=död
bara incelinnesittare föredrar vintern
Brandon Brown
>dkn har över 15 flaskor vin, 16 plattor öl och flera lådor med starksprit tillgängligt i brorsans garage efter vår tysklandsresa
Nicholas Rogers
Jag till höger
Sebastian Young
Farfar vet
Owen Gomez
Avis
Logan Ramirez
Ok nbög, du har inget här att göra. Ut med dig.
Daniel Wright
>incels fortsätter fortfarande använda normalbög som en förolämpning
Connor Lewis
Svart topp. Hon ser fin ut, lagom mjuk.
Christian Lopez
Jordan Ortiz
Nbögar har inget i tråden att göra. Jävla nbög
Jace James
drömde att jag pippade libbe i röven, fick en känsla av skam och illamående, det slutade med att jag grät och gav herrens bön inför gud och renade min kropp i en källa, det kändes så jävla riktigt så när jag vaknade fick jag lov att tänka till om det hände
Brody Davis
drömde att jag pippade libbe i röven, fick en känsla av skam och illamående, det slutade med att jag grät och gav herrens bön inför gud och renade min kropp i en källa, det kändes så jävla riktigt så när jag vaknade fick jag lov att tänka till om det hände
Wyatt Green
Blev ett 3700X grabbar.
Jason Perez
römde att jag pippade libbe i röven, fick en känsla av skam och illamående, det slutade med att jag grät och gav herrens bön inför gud och renade min kropp i en källa, det kändes så jävla riktigt så när jag vaknade fick jag lov att tänka till om det hände
Henry Murphy
lyssnar ni int på tungmetall är ni int män punkt slut
youtube.com
Sebastian Cox
>dkn pantade flaskor och burkar för över 600 kr idag
Kärringen i kassan på Coop såg riktigt tjurig ut när jag inte handlade något och bara tog ut alla pengar
Anthony Mitchell
>J-JÄVLA N-NORMALBÖG
Julian Sanders
drömde att jag pippade Iibbe i röven, fick en känsla av skam och illamående, det slutade med att jag grät och gav herrens bön inför gud och renade min kropp i en källa, det kändes så jävla riktigt så när jag vaknade fick jag lov att tänka till om det hände
Adam Gray
Yay
Caleb Hernandez
Brorsan är medlem i Meadows End så det blir mycket sånt för mig favä
Evan Richardson
>radikal hedonism
Tyler Collins
>var jag
>var ful
>få ändå ligga för att man snackar mycket
Dabbar oironiskt på incelsen i denna tråd
Jaxon Campbell
är det ett finare namn på att pippa libbe i röven?
Caleb King
måste varit ren tortyr och stå där så länge.
är jobbigt när man bara pantar för 100kr
William Nguyen
>Meadows End
Baserat. Grymt bra melodiskt död
>youtube.com
David Watson
borde verkligen åka utomlands ensam som folk i tråden säger.
hade kunnat åka till thailand, vara där i ett par veckor, knulla en massa, dricka en massa, bara åka runt och vara för mig själv.
något slags lås i skallen som hindrar en, som att man är för feg för att göra något som kanske skulle vara givande och kul. kan inte säga annat än att man är psykiskt sjuk.
Andrew Robinson
Kek tog nästan 1 timma och 10 minuter, fick byta maskin två gånger och vänta medan personal tömde lådan där inne. Faktiskt lite träningsvärk i armen.
Kayden Carter
Jag till vänster och obekväm
Christian Mitchell
Fyfan vill bara ta min kuk på deras lena mjuka kroppar
Carson Russell
>haha ja får ligga
är du 15 eller något?
Jaxon Wright
>jobbar med connyjobb för misslyckade
>hälften av männen har thaifruar
det är fan sjukt
Gabriel Perez
bara gör det fegis
men åk inte på knullsemester åk ut och utforska världen istället
Jaxon Stewart
På plussidan så kommer de få jävligt fina döttrar iallafall.
Brody Morales
Kayden Thomas
Har glommat:
1 misosoppa
Ett gäng musslor
8 california rolls
1 stor skål udon med kyckling och ägg
8 grönsakstempura
Dricker nu:
En liten flaska vin
Elijah Perry
Befinner mig framför ett nu mognat vetefält vid foten av en urnordisk barbarikulle bestigen av självaste northern bröders.
Bokstavligen allt är ju på plats, så vart fan är min renrasiga tradpaj i vit klänning?!
Hon skulle ju vara här sa ni!
Hunter Jenkins
20% av män har inga barn i det här landet
Carson Hernandez
>dkn när man får kram av båda syrrorna och är helt omringad av mjuka kroppar men hjärnan skriker "FÖR HELVETE DITT ÄCKEL LÄGG NER" men kroppen tänker annat och man bara står där som en staty och dör lite i själen
Bentley Foster
Varför har NMR börjat rekrytera fantasyvarelser som skelett och dvärgar?
Christian White
Cameron Hill
>inte nämna zombien till vänster
Caleb Lewis
ska utforska din mammas fitta lmao
Colton Perez
Lyssnar på Dido ikväll.
John Anderson
>korvbröna är slut
>får improvisera
Jace Roberts
sommaren suger, man kan inte åka skoter på sommaren
Cooper Martin
Dåligt.
Hunter Robinson
Drar mig till minnes en user som berättade hur han åkte själv till Tokyo för att komma ifrån allt och bara ta sig ur sitt skal. Han bara gick omkring planlöst som på en lång nattpromenad och var lika stel och ensam som alltid. Man ska fixa sig själv innan man lägger pengar på sånt.
Jack Allen
Blåa trosor och svart bh såklart
Elijah Gonzalez
Okej, nu räcker det, sötnos
Mason Harris
Du är söt och fin, kan du bli min~
Isaac Ward
Jason Watson
Jag fick åka bil med kvinnlig sötpaj kusin i knät i flera timmar förra vintern. Jävla tur att man hade lager med kläder på sig.
Parker Martinez
kusin är ändå svårare då de naturliga bromsarna inte finns där.
Lucas Ward
Mina döttrar Yui och Chi-chan är så söta
Xavier James
mitten ser mysig ut
Eli Clark
>Han bara gick omkring planlöst som på en lång nattpromenad och var lika stel och ensam som alltid
dystra sanningen. finns ingen flykt eller enkel lösning. föddes trasig och kommer alltid vara det, är bara en fantasi att saker kan bli bättre
önskar jag hade modet att berätta för min familj hur mycket jag hatar mitt liv och hur mycket jag vill ta livet av mig
Easton Martin
Antingen en transa eller psykopat.
Camden Reed
Någon som har länken till den arkiverade tråden om amerikanen som åkte till Japan och blev ignorerad av alla tjejer?
Dominic Peterson
vad har ni gjort för kampen idag?
David Phillips
Skrattat åt stormbögar i centrum.
Anthony Rodriguez
slängde ett tuggummi på gatan
Nathaniel Morris
SAGT ÅT MAMMA ATT BLI RÖDPILLRAD
GENOM ATT STÖRA MIN BRORSAS HÖGTIDER
GENOM ATT BESÖKA NÄSTE 15 MED NÅGRA AV MINA KAMRATER
Justin Jones
bara...
John Mitchell
Hej söt, vill du gos? >///
Jaxson Clark
Krinsh
Tyler Fisher
cuckanon...
Dylan Parker
Läst två kapitel och städat mitt rum samt handlat mat.
Robert Evans
Sitt inte som en fjolla
Xavier Cook
>trasiga autismskor
>tjock
>smutsiga connybyxor
Dampus...
Thomas Fisher
hatar att vara skelett, jobbigt och dyrt att äta för att gå upp i vikt och fysiskt aktivitet är en skit och fryser
Leo Davis
Smaklig skruvmejsel
Jeremiah Diaz
Tror du skulle ångra det favä, man känner sig bara ännu mer konstig då. Har personligen kommit en bra bit från min mörkaste tid genom att jobba på mig själv, men bekymmerslösheten kommer aldrig falla sig naturligt för mig. Har ibland tänkt att det är något fundamentalt konstigt med mig, känt mig nästan som jag vore nedstrålad här och inte egentligen tillhör människorna som alla andra. Vanliga sysslor och situationer är när allt är som värst en pärs, som om det vore onaturligt för mig. Bara.
Ryder Peterson
Skitmat är ju mycket billigare än kalorisnål mat. Kolhydrater är billigare än piss ju.
Thomas Taylor
Har också ett sånt där hemma, fast åkte inte ensam.
Ayden Brown
WT som fan
Joshua Gomez
Samma här, men har börjat dricka en gainer som heter serious mass och får i mig ca. 1300 kcal/shake som jag gör. Slipper laga/trycka i mig lika mycket mat när jag dricker en sån, och kan göra det direkt efter att jag ätit andra måltiden för dagen så har jag fått i mig tillräckligt för att öka i vikt.
Bentley Adams
Fast ska han äta mer blir det dyrare ändå, ska man äta massa pasta blir det MASSA pasta för det är billigt men volymen när den är kokt är ganska stor för kalorierna
Dylan Lee
Kostar ju åndå typ 90 spänn för en middag varje dag
Julian Young
tillhör definitivt inte människor. kan inte ens relatera till majoriteten av folket på kanalen
hatar mig själv så mycket önskar en flykt fanns men nej kommer alltid vara så här och det kommer aldrig bli bra
27 år gammal ingenting att se fram emot, ingenting jag upplevt under de senaste 12 åren
Lincoln Cox
Hur jävla fattig kan man ens vara Sverige 2019? Om du inte har råd med pasta och ris så är det nåt verkligen fel med din budget.
Alexander Cruz
även om det kanske är enkelt att trycka i sig vill jag ogärna ta till dyra skräpiga gainers