/mämmi/

Isoluupainos

Attached: 9619.jpg (1024x768, 88K)

Other urls found in this thread:

fi.m.wikipedia.org/wiki/Muuntohuume
eu.usatoday.com/story/news/nation/2019/07/07/youtube-software-engineer-injures-lsd-rampage-police/1669362001/
youtube.com/watch?v=0500usRAtTM
youtube.com/watch?v=N9G-lvqaBfM
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa talvi

oispa loli

oispa hampurilainen

Oispa nyymi jonka kanssa tehdä vähän "sitä"...

Oispa Latvala

>Don Rosa
>CS: Source
>Duke Nukem 3D
>Red Alert
>Mad Croc
Laatutietoinen herrasmies

Pikku psykoottisen episodini kaksivuotispäivä lähestyy. Vieläkin välillä kummittelee mielessä.

Attached: Screenshot_20190708-162734__01__01.jpg (1080x443, 88K)

irc-gallerian tyhjentäminen kokonaan ois helpotus monelle entiselle teinille

>sorsa
>ei 1.6
Noh noh. Kyllähän se jotain tietää, mutta selvästi vakavia puutteita yleissivistyksessä.

Attached: vlcsnap-2019-07-02-17h35m59s339.png (1920x1080, 1.29M)

>ei 1.3
takas reddittiin hipsteri

2/17 ei kotiudu koskaan

Miten normo olet, mitä kivaa näit ja asteikolla 1 - 5 miten hauska kokemus?

Miksi sait LSD:stä psykosiin?

tankkitytön pylly

että tää lets play anime on tyhmä, idoli animelta nyt en mitään odottanutkaan mutta jotkut näistä anime ideoista on aivan perseestä
nooh ei kaikki voi olla palomies shoneneita

huhhels

Mämmimittarilla varmaan turbonormo. Normojen mittarilla taas epäsosiaalinen outolintu.

Kokemus 0/5, mitään kivaa ei matkalla näkynyt. Totaalinen flippaaminen ja järjen menetys. Muistikuvatkin vähän hatarat.

Baho!

Tämän takia olen jättänyt kaiken pilveä vahvemman ottamatta. Pilvikin pistää itellä ihan käsittämättömät kuumotukset tulille. Onneksi on viinaa.

Otin liian paljon. Toisaalta jos olisin ottanut vähän enemmän niin olisi kosketus todellisuuteen kadonnut kokonaan enkä olisi pystynyt soittamaan mm. äidilleni sekä hätänumeroon.

happo on tarkoitettu vain älykkäille miehille, normoilla ei potenttiaali riitä

kantsisko hoitaa ne psykoosit sisätiloissa

>mm. äidilleni sekä hätänumeroon
nyt vasta luin tämän, voi nyymi minkä teit

>vlcsnap
Nyymi..
Ja oisit nyt laittanut ees pari framee myöhemmästä tilanteesta kun on suoraan naamalla ja käsi puristaa pebaa. Silti huhheijaa.

Attached: Miho's sliding pole posterior grope by Mako.jpg (1920x1080, 686K)

harrasta seksiä

No olikohan se vaan huono trippi sitten eikä psykoosi? Oon mäkin ottanut liikaa pari kertaa ja piti vaan kestää koska tiedän että se vaikutus loppuu aikanaan.

Laitanko ketsuppia vai sinappia hodariin? Ei ole valitettavasti muuta.

tasa-arvo mennyt liian pitkälle kun on tytöillekkin haaremi sarjoja

Srirachaa, kuivattua sipulirouhetta, kurkkusalaattia

Muakin pilvi ahdistaa hirveästi ja olen sen polttamisen lopettanut. Pajariövereissä ollut ehkä pahimpia pelkotiloja ikinä. Hapoissa muutaman kerran myös polttanut. Pahat aikaloopit ja jonkinasteinen egokuolema taattu.

joukko miehiä kilpailee naisen huomiosta? liian realistista minulle

Attached: 1550611325896.jpg (992x1403, 1.21M)

Öljyä pylly, setä vie nyt poikuuden

Fable TLC vai Anniversary?

ei poikuutta voi viedä iteltään, höpsö

Anniversary.

Molemmat paskaa. Pelaa Talesia

anniversary

Sairaalassa mut pumpattiin täyteen bentsoja niin trippi katkesi lopulta. Myös jälkikäteen olen ajatellut että saattoi olla jotain tutkaria kun lappujen ottamisesta olin alle puolessa tunnissa unohtanut kuka olen ja sen että olin edes ottanut huumeita.

oisimpa ollut jonkun öljysheikin poika jolla ollut oma haaremi jo ala-asteelta asti

Siksi mä oonki täällä auttamassa sua. Nyt ne mutinat sikseen

*asentaa nyymin koneelle McAfeen*

Oon ton tapauksen jälkeen käyttänyt lsd:tä monta kertaa mutta en ole ottanut 150 mikrogrammaa enempää.

halusitko sä päästä poikuudestas vai et

Vähän sun viestiin liittymättömämpi mutta mulla on nykyään omat bentsot melkei joka tripille ja testikitti. Salee jotaon tutkaria sait.

*paukuttaa pallei*

Kuulinko koiran älähtävän?

Selittäkää nistit meille ihmisillekkin, mitä tutkari on.

kattelin googlesta että anniversarys on hiiren kaa kameraongelmia? aattelin pelaa näppiksellä

ei Ei EEEEEIII ÄLÄÄÄÄÄÄ NYYMI MITÄ SÄ TEIT EI EI EI

En pystynyt pidättelemään pierua kaupassa joten kun nostin ostoksen liukuhihnalta kassiin tuli pieni pöräys ja tätä jatkui ainakin viiden ostoksen verran ennen kuin paine hellitti.
Onneksi olivat sen verran hiljaisia että kassaneiti ei niitä kuullut.

Mä pidän tripeillä mukana aina yhtä mirtatsapiinia. Toimii vielä nopeammin kuin bentso. En oo kun kerran katkaissut tripin sillä koska halusin nukkumaan. Pillerin ottamisesta 30 minuutissa visuaalit oli täysin poissa ja nukahdin.

pelasin joskus fable kolmosta 2C-B päissäni ja se oli tosi jännää
vittu sitä pettymystä kun kokeilin sitä sitten selvinpäin

En osaa vastata, koska mulla ei ollut.

paljonko nyymi käyttää rahaa yhteen trippiin? uteliaisuudesta kysyn

fi.m.wikipedia.org/wiki/Muuntohuume

Kiinalaista paskaa joka muistuttaa esim LSD:tä mutta usein ovat vaikutuksiltaan ihan arvaamattomia ja huomattavasti vaarallisempia.

13-20e haposta per lappu, riippuu montako ostaa kerralla
sienistä en maksa

miksi joku rauhoittava katkaisee visuaalit

ei mulla oo koskaan katkassu visuaaleja, kooma ja tipahdus vaan
bentsot ihan mukavia esim. hapoissa kun välillä voi olla aika ylistimuloitunu olo

miksi youtube mainostaa tämmösiä "couples react" videoita joissa on sekarotusia pareja?

12-15 euroa per 100 mikrogramman lappu. Yhden sellaisen otan kerralla. Sienistä oon maksanut 10e gramma ja syön 2 grammaa kerralla.

Ihan vaan että saisit jotain mistä pahottaa mieles

Vihaan teitä kaikkia niin paljon.
Paitsi animepyllypostaajia.
Rakastan animepyllypostaajia.

Sain viimeisen viestin

no mitä siinä luki?

Koska Google tarkoituksella edistää noita arvoja vastaavia poliittisia näkemyksiä muokkaamalla hakutuloksia.

Että "hyvä läppä" vastauksena yhteen höpsöön viestiin

Attached: 1539536245865.png (3760x1864, 2.76M)

eu.usatoday.com/story/news/nation/2019/07/07/youtube-software-engineer-injures-lsd-rampage-police/1669362001/
semmoset happorallit

Mikskä sitä sanotaan kun tekee nistipataa mutta laittaa riisiä eikä makaryllejä?

Alko käsi vispata krapulassa niin kovaa etten voinut pelata tietskaripeliä. Nyt äkkiä tasoittavia hyi helvetti.

Attached: 1546989350888.jpg (850x1133, 674K)

perustettu

nistipata deluxe

joko opit?

>ota kaksi lappua
>flippaa
>ota kaksi lisää

Mitä koitit pelata?

rintaan sattuu todella paljon

kinkkipata

en halua

Eihän kukaan, mutta meidän kaikkien on pakko.

youtube.com/watch?v=0500usRAtTM
Mikon keskiyön striimi alko just, pelaa jotain Nostalgia Juna peliä Japanin ympäristössä? Näyttäs olevan 80-lukua.

Attached: Miko broom - hatsushimofu.png (2894x4093, 2.51M)

Kivittäjärokki... siinä vasta tyylilaji

ei huono

kummitus juna...

Attached: 1550675676395.png (1602x901, 1.13M)

pöllin tän omaan käyttööni enkä anna sulle siitä kunniaa

Ei.

Mirtatsapiini on antagonisti samoihin serotoniinireseptoreihin mihin happo sitoutuu. Rauhoittavista en tiedä mitään.

youtube.com/watch?v=N9G-lvqaBfM
*liukuu*

Isäs oli antagonisti ku sua teki

*muuttaa nyymin asetuksia*

Käy

voiko tuo pliis tehdä jotain ja liikkua

Mutkun faneille on niin kiva jutustella. Mut joo meni aika raiteilta (heh) mut ilmapää kun on.
Japari park!

Attached: Japari Bus.png (619x350, 567K)

Juu elikkäs liisaliini miukumauku luukku piste com

Attached: tenpu.png (1920x1080, 1.35M)

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
HIRVIÖ

Mähän just tajusin että tosta naapurirapun huoratalosta ei tehdä ikinä meluvalituksia sen takia, koska tässä talossa asuu sen vakkari asukkaita.
Voin kertoa että heti kun mulla on yksikin kiistaton todiste siitä, että siellä on tommonen niin tulee leikille loppu ja otan homman puheeksi yhtiökokouksessa julkisesti.

asiakkaita eikä asukkaita

Oispa 80-luku ja maaseutu
asiat olivat niin paljon paremmin silloin