Jonnepainos
/mämmi/
is this what the average finn looks like? looks slavic
oispa talvi
oispa loli
hyvää yötä nyymit
mä oon hyvä täsä
Poo poo nig nig poopy nigger Poopy nigger nigger Poopy nigger!
Sopimus on sopimus, nyymiseni
no olipa paska painos taas
Postatkaapa iltaista svengiä
youtube.com
PYHÄ PERSAUS JYSÄYS AAAAAAAHGHHHH NUUUHHHHHHHHHHH
Oispa mun sänky täynnä nyymejä
Curry!
Joku jonne selvästi löytänyt lauta-arkistot kun spämmää kyrpä kovana näitä vanhoja kuvia aloituspainoksiin.
Joo sori siitä
En ole homo mutta imisin tuolta kassit tyhjiksi
Kaikki mä
Minäpäs
Älä esitä mua
ostin karamellejä kaupasta taas vaikkei pitänyt
Mä oon se nyymi joka teki kerran huonon postauksen
jösses mikä senpai, oispa
mistä niitä isotissisiä lukiolaistyttöjä löytyy?
Löytyi sitten parempi aloituskuva. No, seuraava painosta odotellessa
Jätä ne syömättä
Omassa lukiossa tuntui kaikkien olevan lautoja
Lukiossa yks ihan helvetin isotissinen ja hyvännäköinen tyty kuolas mun perään ja minä autistina en tajunnut sitä kun vasta joskus kymmenen vuotta jälkikäteen.
Vittu.
ensimmäisenä vuotena muistan yhden vanhemman vuoden tytyn jollain psykologian kurssilla tai vastaavalla joka oli tosi nätti ja oli isot tissit ja se hymyili mulle kun puhuin jossain ryhmätyössä ja olin ihan myytyä miestä
Älä jauha paskaa.
Aina tämmöisiä postauksia saa ihmetellä kun tietää ettei tätä koskaan ole tapahtunut minulle
Ihan oikeasti, enkä tiedä vieläkään miksi.
Olen ruma, autistinen kääpiö. Muistan kun se joskus halas mua ja upotti "vahingossa" tissinsä mun naamaan ja nauro.
Vittu haluan tappaa itseni, ei saatana.
Olisin onnellisempi jos ei olisi ikinä tapahtunut tämmöstä koska sitten mun ei täytyisi hakata itteäni asian vuoksi.
eh nuoret tytöt nyt tekee tuota vanhoille papparaisillekkin, ne vaan tykkää siitä huomiosta ja reaktiosta minkä saavat ja te olette turvallisia miehiä joita voi härnätä loputtomasti kun ette te kummiskaan tee mitään toisin kuin maket jotka panee heti perseeseen
i eat burger
Missä ihmeen todellisuudessa elätte
Ainakin nää jutut on viihdyttäviä, vaikka nyymit on kyllä ihan pihalla tästä aiheesta
Melkein samat mutta tajusin kyllä mistä oli kyse. En kuitenkaan tehnyt asialle mitään.
juuh
menin sitten kattomaan ton tänään tulleen isekain. oli virhe. en edes koko jaksoa jaksanu loppuun kattoa kun oli niin vitun paska. kuka tätäkin kattoo
kikkels kokkels
ihan kuule oma ukki näin kerto ja äiti selitti miksi sille nuoret tytöt flirttailee
Mulle ei ole koskaan flirttailtu
Voi jukra mikä animekausi
Juuh aamuja monni-jonneille
meen nyt nukkumaan
Mun oli tarkotus mennä kans nukkumaan mutta jos postaat tommosen herkullisen idolipyllyn niin ei voi kun runkata.
Kiitti vitusti.
ai ei vai ;)
vittuako virnistelee tyhmä huora
:DDD
oispa World of CopCraft: Classic
Elikkäs Shadowrun
onks tää hyvä sarja
hyvä eka jakso, muuta ei voi sanoa
shadowrunissa ei ole alieneita ja se on tulevaisuuteen sijoittuva
Finn-chan
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
ラーメン一枚ください
Dozo
turpa kiinni vittu täällä yritetään nukkua
Suomalaisen nimirakenteen selite:
Muotinimi Aikuisnimi Liikanimi Huoltajansukunimi-Uusperhelällylisä
Pikaset itsetyydytysseissot ja sitten nukkumaan. Suosittelen muillekkin.
domo
tää uusi paska isekai kyllä hienosti yhdistää kilpisankarin nousun ja sen kerran kun uudelleensynnyin limana
>Isekai
ja roskiin
nimeä anime joka ei ole isekai? et pysty
Mitä mieltä oli nyymi 80-90 lukujen piirretyistä?
I don't knbow where you guys are from but I don't like any of you.
nice blogpost
homo
On ollut kummallinen olo muutaman päivän. Liian vähän ahdistusta.
Nize blogbost
Kuinka suuri osuus mämmiläisistä on animehomoja?
Arvaa
100%
is2.Jow Forums.org/v/1562621843982.png
en myönnä
En oo homo mut haluisin olla toi alimmainen samal ko Astolfoon mun päällä työntyy alfa make takaa.
Mielummin normoja ja nistejä kuin animehomoja.
Kohtalaisen suuri osa.
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Aika nokittaa unihiekat
en saa unta
7 aikaa salil
tulin vain tarkastamaan neekeriviestin
äiti anto lahjaksi vaa'an ja lenkkitossut, mitä nyymit veikkaa että painan?
this dude looks like 56% of my elementary school population
liikaa hölkkäämiseen
how does anyone look at that unnatural shape and think "food"
Oho
tuhat kiloa
Ompi hiljasta.
ei oo
Pelastan
Katoin Cop Craft ep1, Muumit ep21, Tejina senpai ep1, Konosuba ep4-8 ja Vinland Saga ep1-3.
En ossaa oikee mieltää oliko Cop Craftin eka jakso hyvä vai huono. Sarja suorastaan kiljuu 00-vuosikymmentä. Muratan taide ja design on timanttia mutta ei se koskaan animessa ole toteutunut täydellisesti budjettien ja vaivannäön puuttuessa. Silti mielenkiinnolla seuraavaa jaksoa ootellessa, Tila on söpöläinen.
Muumeissa Nuuskamuikkunen pakkasi kimpsut kampsut ja läks etelään ja syksy tuli ja meni talven edeltä. Yks melankolisimpia jaksoja mitä on koskaan tehty, viimeset pari minuuttia jaksosta on iskostettu mun alitajuntaan upean cel taustakuva taiteen ja musiikin kumppanuuden rikkautena.
Tejina on aika halpa versio Hotarusta (Dagashi Kashi) ja hiukan surku että ei osaa harrastustansa yhtään toisin kuin Hotaru tiesi kaiken karkeista. Olisi kivempaa seurata hahmoa joka tietää silmänkääntötempuista kuin ettei, koska taikuri jutut on mulle aika mielenkiintosia, silti Tejina on ihan hauska.
Konosubassa konosubailtiin, olisi kiva työntyä Aquaan niin kuin nyymi viimoset kaks päivää on ilmotellu.
Vinland Saga alko flashback osuudella Thorfinnin lapsuuden aikaan. Thors on kyl sellai vitun äijä et huhhuh ja Askeladd on enemmänki Chadeladd. Thorkell on kuitenki paras poju sen lihaksineen. WIT studio tehny hyvää jälkeä näiden jaksojen perusteella.
suunnitelmana ois nukahtaa
röihin
hyi yök ällöö
kävin ulkona, iho paloi
heräsin ja kuolettaa vielä kovempaa mitä teen
Takas nukkumaan
Kaikkea vitun ripulia säkin katot ja nyt vasta yhtä ainoota oikeasti hauskaa animea
ok
hyvää yötä nyymi
mä sanoin
HYVÄÄ YÖTÄ
NYYMI