Bathory upplagan
Sverigetråden
>kommer aldrig bli en kattpojke
Först
Bathory?
bög
bror
sex
du kan nöja dig med att bli min pv! ^~^
>dkn gymmet har en ipad som man kan spela musik på
>jag måste logga in med fejjan för att logga in på spotify
>dkn glömmer att logga ut
>det är en tjej jag gått i skola med och 3 styrketränarmän där när jag går
>kollar på telefonen i bilen och ser att 1 minut av denna låt youtube.com
>dkn min facebook och spotify står till hela gymmets förfogande
Dags för middag. Vad käkar ni anons idag?
>du kan nöja dig med att bli min pv! ^~^
Cuckanon...
Hvem er dette?
Inte ens i närheten, titta på skruvarna.
Det där är en Casio
>när deras liv är mer pinsamt än den påhittade historien om dampus
Hahahahaha..HAHAHAHAHAHAH
åh nej nej
ÅHNEJNEJNEJNEJ GNÄGGUS SKÄMMER UT SIG IGEN!
Bajstransorna
haha mm du var tvungen att logga in med ditt konto, det är inte så att gymmet har ett eget konto som är inloggat, precis som det är på alla andra gym i Sverige.
För fan, om du ska hitta på sakar så kan du väl åtminstone göra något kul eller intressant med fantasin istället för den här smörjan
Tror aldrig mina föräldrar har pratat med mig om något som inte har med jobb att göra
Enda sen 14-15 års åldern har ALLT handlat om vad man ska utbilda sig till och vad man ska jobba med
Aldrig en gång att de ville hitta på något som familj eller var intresserade av mina intressen
Är alla familjer så här eller är det bara mina päron som är såna här rövhål till borgare
>ha så här dålig op.säk
annika strandhäll nivå på denna it-inkompetens. herregud
Varför är du så kåt på emojianon?
3 av transorna som förpestat tråden med sitt vidriga brevande. Tyvärr hann de bjuda in flera nya vider+le ironiska bögbrevare innan de försvann
Blev bara lite smörgåsar och två ägg till middag idag.
>bry sig om vad gymmet spelar i sina raspiga högtalare
nä, inte ens jag är sprängare av denna kaliber
Amalia-user ska du skaffa switch mini :3?
kära nån vissa här behöver verkligen hjälp... varför i hela friden skulle jag ljuga om det?
Gnäggus, din desperata skadekontroll funkar inte
Jag har trådlösa earbuds och spelar mongolisk musik när jag tränar.
>så otroligt sjudande att de kallar på städis direkt
Amalia har ju inte kanalfilnamn
D1a kek
För att du har tråkigt och vill ha (Du). Ingen är dum nog att tro på dina patetiska berättelser
>skilda föräldrar
>farsan är schizo
>lillasyrran blir transa
>kör upp ficklampor i tråden, lade upp en bild på en bajssmetad sådan i tråden
>jobbar med att torka nerbajsade dementa gamlingar
>runkar på jobbet
>gav bort 8 lax till en transa i USA han inte ens sett ivl
>blev dumpad av transan
>gick på dejt med mongobögen, började gråta i hans knä
>brevade sitt fula tryne på bögbrädet
>blev doxxad pga en jävla plastpåse
bajslampan hade ett tufft liv
Tror snarare han raderade det själv favä
Gnäggus gnäggus, grina mer din patetiska dvärg.
sjudande
Jag gör alltid det. Ibland är de bara lite snabbare än andra gånger
>dkn känner sammanhörighet eftersom jag är turk
mitt gym har bara någon nbög radiospellista som spelas. Ingen kan byta låta eller spellista
glöm inte att han också gick på coop med en dildo i röven
>gav bort 8 lax till en transa i USA han inte ens sett ivl
Någon som sparade alla rim om detta?
>user, varför brevar du fortfarande bilder på mig i tråden efter alla dessa år? sök hjälp favä
>n-nej jag lovar det var inget konto inloggat så jag var tvungen att använda mitt!
>n-nej det var ett konto inloggat men jag var tvungen att logga ut och logga in på mitt konto så att jag kunde strömma samma låt fast via mitt konto istället för det är definitivt så spotify funkar!
rövsmärtad :)
>MLP-tittande blattemanskulting med dyslexi och grova psykiska problem
Tänk att vara den "människan"
Ja, du förstör tråden, din skitstövel
hennes hals känns som den var byggd för mitt strypgrepp
Dampus :)
Verken Emil eller Dan svarte :/ jag som er en söt pojke og..
Får vel laste ned en sånn app som sender 100 sms automatisk da..
>NNNEEEEJ SLUTA BREVA MIN PERSONLIGA INFORMATION !!!
Dan Bolin Bergdal
Emil Lindh
Leonardo Varga
ara-ara dampus-kun~ varför blir du så rädd och springer iväg skrikandes när jag kommer för att träffa dig, har du inte kulor nog att möta mig har jag några kulor du kan få~
mann1 vad gör du...?
Kära animetransor, det är såhär en kvinna ser ut. Ni kommer aldrig vara kvinnliga.
baserat
>t.
Vad ska jag göra med den här informationen?
Vad bra för jag är en man.
dampus hoppas någon ska vara lika sjuk i huvudet som han är och bry sig men samtidigt inte vara lika feg som han är och våga göra något mot dem
Helvete så baserad
MAAAAMMMMMMA
>D-du är så feg
>STÄDIS RÄDDA MIG AAAAAAH
>frågade om svho på fnöske som hade sverige-emoji på profilen och skrev att hon "lyssnade på sjukt mycket poddar" lyssnade på radio nordfront
>borttagen igen
bara massa hjon på den där sidan
Detta, sötbreveri är en manlig syssla som både bögar och heterosexuella bör ta del av.
Jag behöver hjälp med att hitta en artikel som handlade om hur sverige husar jihadister med skattebetalarnas pengar men google måste ha minneshålat den. Hjälp mig här, jag behöver den för att dabba på en twitter-marxist.
Jag önskar mig en riktig fittbiff! En bullfitta! Eller bara en fitta att slaska på!
När någon Googlar på deras namn så får man direkt veta vad de haft för sig
>Hmm, nu ska vi se om den här personen är lämplig att anställas här
Så varför har du inte gjort med än att dampa i tråden och skrivit fantasier där du vågar skicka brev och mail, fucking lolar åt ditt larpande din fega tönt
>dkn köpt vaxremsor
Dags att dra bort all hår för en gångs skull, trimmer eller hårborttagningskräm räcker inte.
>gnäggus tror detta
hahahahahahaha, Sayako har förmodligen redan jobbat mer än du har i hela ditt liv
>införe du tror daglig verksamhet är ett jobb
Det är du som är cp-skadad som hittar på historier som inte ens är intressanta, roliga, förargande eller tankeställande. Rannsaka din patetiska existens
Duktig flicka.
>pippis pappa är tydligen baserad på en sann historia
varför har man aldrig hört talats om detta tidigare?
sv.wikipedia.org
youtube.com
Grillade med sambon och hennes päron tidigare idag, ska beställa pizza snart tror jag.
kommer ni ihåg när MLPus blev lurad ut på stan av uppenbara gyckelbrev och sedan gick på det igen en andra gång? hur jävla trög kan en människa vara liksom
å grodegud
herregud vilken existens du måste ha...
>ställa upp och jobba massor av extra
>hålla på så hur länge som helst tills jag går i väggen
>bli sjukskriven och få skjukpenning
vad tycker ni om min plan?
I rumpis också?
han behöver iaf inte sitta och hitta på skitdåliga historier som inte ens går ihop på fyrkanalen
dampbögen har tappat det helt
pinsamt? ser du inte på deras självsäkra attityd och smilande 2dbilder vilket tufft gäng tjejer de är? tar inte skit från nån och skäms inte för att ragga på varandra! alfa som fan!
ja, men på ett anonymt bildbräde då... men det är säkert en reflektion av hur de är ivl!
Vill någon ha en kopp kaffis och sockerkaka? Bakade precis.
ok
men googlar man mig kommer man till DIVA och LinkedIn
Inte att jag är bajspedo
>han
åh herregud vad GÖR du?
Gnäggus... att du sedan skämde ut dig och visade dina skräpskor och att du är en manskulting gjorde ju bara det hela bättre, hur jävla sorglig kan du bli liksom, sedan när du skulle äga någon transas dutubvideo episk stil ägde du bara dig själv och bevisade IGEN hur du är en MLP-tittare
Ha det i åtanke till din nästa historia och ansträng dig lite mer
Ja tack!
>mongobögen fattar inte att anime är lika cringe som mlp
Ja tack >///////
STÄDIS WTF HÖR DU MINA SÖTISARS LIV ÄR I FUCKING FARA OCH DU GÖR INGENTING DET FINNS EN PSYKOPAT I TRÅDEN OCH DU GÖR INGENTING. KOMMER FAN VÄCKA HELA DISCORDEN TILLS DU GÖR NÅGOT
>Gnäggus skadekontrollerar
Är det Margit jag hör i korridoren Gnäggus? Bäst du gömmer telefonen.
>Gnäggus... att du sedan skämde ut dig och visade dina skräpskor och att du är en manskulting gjorde ju bara det hela bättre, hur jävla sorglig kan du bli liksom, sedan när du skulle äga någon transas dutubvideo episk stil ägde du bara dig själv och bevisade IGEN hur du är en MLP-tittare
Japp, det är Jow Forumsjonten deluxe som är bakom den här serien av brev. Dina historier kanske funkar på Jow Forums men här har vi lite högre standard. Svara på mitt brev med din image.jpg-bild nu och få det överstökat
Allt hår ska bort, vill inte ha en hårig röv när jag ska knullas lmfao. Det är inte snyggt.
>Bakade precis.
Duktig flicka :3
vet inte ens vad jag ska säga...
>Gnäggur är arg
hahahaha, har du ett extra stort tangentbord så dina feta äckliga blattekorvfingrar kan skriva ordentligt utan att trycka ner typ fyra tangenter samtidigt?
el globlino