eikenprocessierupseditie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
chrisklomp.nl
telegraaf.nl
youtube.com
youtube.com
youtube.com
bespokesurgical.com
youtube.com
mantotman.nl
twitter.com
lekker frisse nieuwe draad
Steek die eikenprocessierups maar in je reet man.
ik haat belgische vlaggen
Kopje koffie
je zal die maar in je reet krijgen, kun je een jaar niet zitten lel
Ze zien het probleem tenminste. Ze zijn al een stuk verder dan de meeste anderen.
Sterke drank, sigaretten
We slippen langzaam dicht en vervetten
Met al die luxe gaan we kapot aan ons genot
Maar ik hou van beschaving
Ik wil een keurig nette verslaving
Na al die jaren weet ik het wel, en ik bestel
Een kopje koffie
kantkechje paal kontje
Welk probleem?
Ik liet een scheet naast het vriendje van m'n zus :[
Racist.
was het wel een lekkere scheet, met veel geluid!
Ik stapte op een steen in het water, nu doet mijn voet pijn. :[
Het probleem van een multiculturele samenleving.
waarom is twitter een soort aids
>heb manjaro kde op pc
>update mijn paketten
>herstart
>touchpad werkt niet meer en ik krijg het maar niet gemaakt
tijd om opnieuw te installeren...
ik raakte de kut van je zus aan, nu is ze nat :[
Zoek een leuke hobby erbij, dan hoef je niet altijd je frustratie te uiten op minderheden.
Helaas wel. Weinig geur gelukkig
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.
Nou ben ik nog steeds niks wijzer.
ik heb gehoord dat microzacht ramen best goed werkt
lekker toch, lucht altijd zo op
HET PROBLEEM VAN DIE BRUINE GEVALLE OVERAL
>Criminaliteit.
>Integratieproblemen.
>Armoede.
>Verloedering.
>Islamisering.
Zo goed voor je?
Waarom maak je steeds dezelfde achterlijke editie?
zelf problemen gehad met de 1903 update,
siesteem wat bevriest of langzaam vast loopt
ok schatje ik zal ramen er weer op zetten
Sleutelwoord hier is:
K A N S E N P A R E L S
>>Criminaliteit.
Nu kan ik het mis hebben, maar volgens mij is criminaliteit iets van alle tijden en van alle bevolkingsgroepen.
>>Integratieproblemen.
Zoals? Beetje vaag dit.
>>Armoede.
Zelfde als bij criminaliteit. Armoede komt blijkbaar niet of nauwelijks voor bij bepaalde culturen of zo? Wil je dat soms zeggen?
>>Verloedering.
Letteriljk wat de kanker moet dit betekenen?
>>Islamisering.
Lol.
Lmke wat voor een troep kijk jij allemaal wel niet op Jijbuis / Dumpert?
muhfrouw uw bloes staat op een kier,
u leid mij af
ik verdien sm-seks met een vd
sm?
sappige massage?
eerst je huiswerk
Ja, in Marokkanen komt het allemaal samen.
Je staat niet zo open voor mijn opmerkingen, geloof ik.
Bijvoorbeeld de criminaliteit:
Uit de meest recente cijfers van het CBS blijkt onder andere:
>In 2012 werden gemiddeld 572 van de 10.000 inwoners van Marokkaanse herkomst in Nederland verdacht van een misdrijf. Onder autochtonen zijn dit er 106 per 10.000 inwoners. Onder mensen van Nederlands-Antilliaanse herkomst is dit aantal overigens hoger: 656.
>Met name mannen van Marokkaanse herkomst tussen de 18 en 25 worden vaak van misdrijven verdacht. 20,3 procent van hen werd in 2012 van een of meer misdrijven verdacht. Dat is meer dan vier keer zo veel als bij autochtone mannen van dezelfde leeftijd (4,5 procent).
>Van de jongens van Marokkaanse herkomst tussen de 12 en de 17 werd 13,1 procent in 2012 verdacht van een misdrijf. Dat is vijf keer zo veel als onder autochtone jongens (2,6 procent).
Ik kijk nooit op Dumpert. Hoezo is wat ik kijk relevant?
Dit is een huiswerkpil.
heb geen huiswerk meer ;D
wat is de best cup maat?
b
ik verdien een lief vd met een mooie gezicht
>Hoezo is wat ik kijk relevant?
Benieuwd.
kunnen jullie dat stomme beestje eens een keer met rust laten?
DD onironisch
wat een lekkere stem heeft zij toch
youtube.com
als een vrouw geen 52I heeft kan ze het wel schudden
Ik kijk vooral Jijbuis, maar weinig.
c
>Je staat niet zo open voor mijn opmerkingen, geloof ik.
Nou ja, je motiveert ze verder ook niet. Dan heb ik verder ook geen keuze dan ze af te serveren als onzin.
Ik snap verder je punt wat betreft criminaliteit ook niet, maar als ik het goed begrijp probeer je een causaal verband te leggen tussen groep en criminaliteit wat best wel dom is. Kale cijfers zeggen niks zonder duiding. Je kunt wel zeggen dat groep x zo vaak is betrokken bij activiteit y, maar dan moet je alsnog voorzichtig zijn met het trekken van conclusies. Ik raad je het volgende stuk aan, zeer verhelderen wat betreft het framen van groepen met cijfertjes zonder duiding:
chrisklomp.nl
maar die gaan hangen als meisje ouder word...
Boeiend. Dat hoort erbij. Mijn piemel gaat ook hangen als ik ouder wordt
Het is een racist, wsl. gelooft hij ook in rassenleer. Daar pint hij de oorzaak op vast.
Nou ja, ik geloof in de goedheid van de mens.
Wellicht wat naïef, maar vaak kan je mensen ook overhalen met een goed verhaal.
>Beste provincies
1. Utrecht
2. Zuid-Holland
3. Noord-Holland
>Goede provincies
4. Noord-Brabant
5. Limburg
>Slechte provincies
6. Groningen
7. Zeeland
8. Drenthe
>Kutprovincies
9. Friesland
10. Gelderland
11. Overijssel
12. Flevoland
lekker motorbootje spelen
Hier, nog een recent voorbeeld van overlast door allochtonen:
telegraaf.nl
Het zijn altijd de mocroboys. Hoe zeer ik ook probeer het te bagatelliseren, het is altijd dezelfde groep.
het is de schuld van hun ouders
kwil dit bij kantkechje doen
Ja, deels. En dat zijn ook Marokkanen. Als we in de jaren zestig en zeventig de grens niet hadden opengezet, dan hadden we dit probleem niet gehad.
Tja, als je losstaande gebeurtenissen als 'bewijs' voor je stellingen gaat aanvoeren, dan zijn we snel klaar. Bovendien lijk je dan zelf ironisch genoeg weg te kijken voor criminaliteit onder autochtonen, maar dat terzijde. Ik heb je net een verhelderend verhaal gelinkt waarin wordt uiteengezet hoe kortzichtig het is om cijfers aan te halen zonder duiding. Ik zou je dan ook vriendelijk willen vragen om het verhaal te lezen.
Ja die ouders zien hunzelf als het centrale punt van de samenleving en proberen zo alles te verdraaien.
Veel mensen(leerkrachten, politie etc...) buigen helaas met hun mee in voordeel van die kids.
youtube.com
alles geprobeerd om jou maar te vergeten
Houd je bek stadse rat
>Ook hier is de statistiek echter een tamelijk slechte duider. Een groep afzetten tegen de algehele populatie is een slechte manier om cijfers te interpreteren. Omdat het namelijk vaak gaat om een groep jonge mannen waar de opleiding niet is gelukt, waar er geen werk is en als gevolg daarvan ook geen of weinig inkomsten. Het percentage werkloze Marokkanen is ongeveer drie keer zo hoog als het percentage werkloze autochtonen. Marokkanen scoren bovendien rond de vier keer zo hoog als het gaat om lage inkomens. En met de opleiding is het al niet veel beter. Marokkanen komen opvallend vaak niet verder dan het basisonderwijs. Bijna vier keer zo vaak als autochtonen.
>Vergelijk je deze groep dan ook met een allochtone groep jonge mannen met dezelfde kenmerken (met betrekking tot opleiding, inkomen en werk) dan zie je de cijfers hard naar elkaar toe schuiven.
Vertaling: Marokkanen zijn zielig en daarom belanden ze allemaal in de criminaliteit. Mijn punt blijft staan: als ze hier niet waren geweest, hadden we alle ellende ervan niet.
>Grootste provincie
13. Je Moeder
Niemand geeft om Boerenpeupelzone #1929.
>Vertaling: Marokkanen zijn zielig en daarom belanden ze allemaal in de criminaliteit.
Dat staat er toch helemaal niet? Doe je dit nu expres of wat?
Ga huilen strontboertjes
Lol waarom willen al die kakkers hier dan wonen?
Dat staat er wel. Marokkanen hebben minder werk, slechter betaald werk, en een lagere afgeronde opleiding (gemiddeld). De implicatie is dat ze daardoor makkelijker de criminaliteit inrollen.
Hij wil het gewoon niet horen.
als jij hier niet was geweest hadde we jouw gezeik ook niet
Kees in punt.
Ik rust mijn Kees.
Ja, maar dat is toch wat anders dan wat jij zei dat de auteur ze 'zielig' vindt? Het punt is dat criminaliteit sociaal-economisch van aard is wat ook gewoon logisch is. Als je verder geen perspectief hebt rol je inderdaad makkelijker de criminaliteit in. Dát is dus waar beleid gericht op moet zijn: het verbeteren van de sociaal-economische omstandigheden. Dat geldt niet alleen voor een bepaalde groep, maar in zijn algemeenheid.
Wat wil ik niet horen? Verlicht me.
lel
de oorzaak licht eerder bij de aanpak van de politiek en handhaving in de jaren 70 en 80.
Ja, dat is wel logisch, maar dat doet toch niets af aan het probleem? Je kunt wel proberen de Marokkanen uit de armoede te verheffen, maar je blijft zitten met de criminaliteit en de overlast.
Heren dit is in de diskoord al behandeld.
godumme wat luuster ik graag naar dikke polkas
ja Tetten is een beter onderwerp, kan iemand lekkere tetten palen?
hjb diskohomo
Gebaseerd
ze heeft ogen van de blauwste hemel
alsof ze aan regen dachten
ik haat het om in die ogen te kijken
en een greintje pijn te zien
Dat is het punt, slimmerd. Als je sociaal-economische omstandigheden verbetert bestrijd je armoede én criminaliteit. Dat is wat verstandige mensen al decennia zeggen, maar die verstandige mensen worden overschreeuwd door mongolen als Wilders met gezeik dat iedereen 'tErUG nAaR iSTaNbOeL' moet. Die mensen gaan niet 'terug', want ze zijn hier geboren. Er is nergens om terug te gaan. Je hebt er maar mee te leren leven.
still want that inside of my ass
Er zijn ook andere beproefde manieren om van deze mensen af te komen.
droom vd, lekker grof
youtube.com
>Je hebt er maar mee te leren leven.
Ja, dat is precies wat ik niet wil. De politiek had die mensen nooit hiernaartoe moeten halen. Nu zitten wij met de brokstukken.
niet geklikt
>een link waar niemand om gevraagd heeft
Maar homoseks hoort toch vies te zijn?