Anonsen-utgave
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
hvit overmakt
Skulle til å lage OI jeg da, men ser du fant en fem år gammel trådstarter så
denne dör nok i löpet av natta, så du får nok flere muligher
Når innså du at staten trenger oss mer enn vi trenger staten?
Staten, det er deg, meg, Sutreanon, Erna Solberg, Ida, Kindah, Samon, resten av tråden og alle menn, kvinner og andre som bor i Norge det
da pappa lærte meg hva skatt er
Sitter her på en Mandag og drikker meg full selv om jeg må opp på jobb i morra. Er jeg på villspor?
foles godt å kutte alle broer med noen som en gang sa de elsket meg
La oss få hore historien da anonsen
Om du skal jobbe i fellesferien er du på villspor vil jeg si ja. Få deg en bedre jobb fåvæ
hvorfor er det en jodestjerne på frydenlundboksen?
er det jodestreker på gang..?
Hadde ferie i Juni. Nå tar jeg masse jobb fordi alle kollegaene har sommerferie. Får flere oppdrag enn jeg har tid til å utföre.
offameg det er såpass lang. noen som en gang faktisk brydde seg er nå bare noen jeg vil glemme. trodde vi fortsatt var venner, men hun tåler ikke att jeg kodder. hun fikk sand i fitta eller noe sånt og nå vil hun aldri snakke eller se meg igjen, hun truer med att om jeg kommer nærme henne skal hun ringe opp skolen jeg skal på og fortelle om hva jeg sier for i folge henne er en "mobber". har ikke gjort noe annet en å vært grei mot denne personen min nå har jeg fått nokk. blokkerte henne, slettet henne. hun ville dra med meg på ting og til og me festivaler. ikke faen om jeg vil ha noe med henne å gjore lengre. foles godt. jeg pleide å snakke med henne hele tiden men nå gidder jeg ikke mer av tullet hennes. jeg hater folk som ikke forteller sannheten og hun er en av dem, onsker henne det beste i livet men jeg er bare glad jeg er over henne.
Staten sexer Erna Solberg
Sutreanon sexer Kindah
Samon sexer Ida
Resten av tråden sexer alle menn, kvinner og andre som bor i Norge
Skulle gjerne hatt jentevenn selv, men å bli dratt med på festivaler er ikke noe jeg hadde satt pris på. Det folger vel med at det er neger-rap eller noe sånt de horer på også.
Hores ikke ut som at hun var veldig moden uansett da, ikke det at du skulle være det heller ettersom at vi befinner oss på et annonymt kurvvevingsforum. Hvilken alder snakker vi?
Hores litt ut som meg da jeg var ungdom, paranoid som bare faen, overanalyserte alt som ble sagt. Glad jeg var for autistisk til å faktisk konfrontere noen da.
Men ja, det er tungt å kutte kontakter user, men noen ganger er det for det beste, kuttet selv kontakt med en barndomsvenn i fjor.
Lillebror sin jentevenn sutrer fordi SAS ga henne gebyr fordi håndbagasjen hennes var 2 cm for höy.
00. hun er 01. hun var grei men jeg gidder ikke å assosiere meg med noen som mener jeg behandler de som dritt og ikke setter pris på meg. sånne folk er best å holde seg unna.
hvemfor sas gi meg bot for å ta med for stor bagasje?????? jeg er ei unik norsk kvinne, regler er for alle andre enn meg
regler er regler okei, skal ikke töyes
Godt valg user.
Kanskje lærer hun å respektere 2 cm nå da
Håhåhå!
Håhåhåhåhå!
Den satt!
takk. vil heller være alene for altid en å måtte konstant prove å minne meg selv om at det er håp.
Ville du?
ja, jag vill skicka henne hem igen ja
Se Greta, disse folkene koker kloden
Gutta...
Du er tilbake ja, hvordan har du hatt det de siste to ukene? Og står alt bra til?
iblant når jeg er ute blant folk, så lurer jeg på om det er synlig på meg, hvor stor taper med autisme jeg er
ESPEN :D
Går bra som du ser user
>armhule
Absolutt
det är helt klart synligt. googla "physiongnomy"
>råtten druesaft
for hvilket formål
Ser kos ut, sitter her med noe godt i glasset selv. Skål
Faen hvilken sojadreng
Er jentetissen hennes like skjeggete som ansiktet ditt?
tror jeg har sett hun der i tromso
Hva er det du formaner? At jeg ville ligge med et sånt udyr?
Ikke dårlig hun ser jo ut som en sotnos
For å kose seg?
Ja det er kos user.
"Nei"
>et kategorisk "Nei"
Så du har sett jentetissen hennes på nært hold?
>Esp*n er tilbake i tråden
nei takk for meg
brev jentetiss
Kanskje?
spǿr meg hva som helst om norrǿnt, så stikker sikkert Espen av
helvetes fellehomse kom deg til helvete ut
Er jentetissen hennes deilig?
HEI ESPEN! satt pris på praten vi hadde :) og det er godt du koser deg!
Ja den er det, hva fan user
Ja den var koslig, bare sleng på meg ei melding om du trenger hjelp igjen user
hvem her /kosærsæ/
>dfn har ikke smakt jentetiss på 9 år
Har du puttet guttetissen din inni hennes jentetiss?
Fy faen nå lyner det i ett kjor her
>helvetes fellehomse
Hva har jeg gjort nå da?
Nei, ja, kanskje? Hvem vet? Hm, vanskelig å si
Hvem misbrukte deg som barn?
(jbs)
Vet hun at hun havner her?
når skal dere få unger a?
Joakim, er du sjalu på Espen fordi han er trådens mest fantastiske trådpersonlighet?
Når Espen får seg jåbb
nei faen snublehomse mente jeg da
Nei og hun bryr seg ikke om at hun er dokset heller
Snart
Snart
espen og jobb går ikke
Nei, men jeg er ganske trist i dag, og jeg kunne virkelig trengt et interessant spǿrsmål eller to for å få meg til å fǿle meg litt mindre ubrukelig og tapersk.
Hva kalte man negerpakket på norront, hadde de et ord for sånt?
Joakim, hvorfor kjenner du bare til norrǿnt for halve landet?
>får fyrstikk på Knusk
>hun avfyrstikker meg 5 sekunder senere
>får ikke sett profilen engang
Hva faaaan
Hvorfor hater du penger?
på barneskolen snakket de om at det var to norrone språk, ost-norront for Sverige og Danmark og vest-norront for Norge og oyene våre, stemmer det?
Ellers, vet du om det alt var dialektforskjeller rundt år 800, da spesielt forskjeller mellom de skandinaviske landene?
ble aldri misbrukt da jeg var liten
lag en avatar og post den a gutta! picrew.me
Blåmenn tror jeg det var
Espen, Simon og Joakim, sett disse tre i rekkefolge fra mest til minst legendarisk
Men du har vel ikke bare fått en fyrstikk på knusk user?
>ble aldri misbrukt da jeg var liten
Hvorfor er du homofil da?
espen er god tier.
Simon > Jokke > Espen
sånne ting trenger man ikke å si! kom her!
>Samon på topp
Han har ikke gjort en dritt for tråden.
jbnd
Avinstaller Knusk. Er bare drittautister der. En kompis av meg har dame derfra og jeg sliter med å finne noen som er verre enn henne fåvæ
Nei jeg har faktisk 4 i skrivende stund
Bortsett fra at det homofile paret er opptatt av å misbruke ungen sin.
Altså JEG BARE SPOR
Han var kongen av tråden helt fra han laivet som Lahlum i 2015 helt fram til Espen vendte tilbake i fjor. Espen hadde en bra start i gamle dager med å være en kringlete autist og en av de forste som ble dokset, men han druknet litt i lignende personligheter som Vetle og til en viss grad Hora.
>leser ordet homo
>blir påminnet han skalla bergenseren på UiT med stramme bukser og tettsittende skinnjakke
>må motstå lystende
Gode Gud jeg er ikke homo
Men da går jeg fra å potensielt jv-e 4 jv-er til 0
Hvor lenge har du vært på knusk da?
Hortes litt homo ut fåvæ
>homofile paret er opptatt av å misbruke ungen sin.
Faktisk helt feil, hvilket grunnlag baserer du slikt hatprat på?
Har du standarder?
Veldig fin tommelnegl det der da
En måneds tid eller noe. Har i alt fått rundt 10-12 fyrstikker men så har noen forsvunnet
>laivet som Lahlum
Er dette grunnen til denne frosken?