Uplaggan
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
svenska.yle.fi
healthline.com
resetera.com
twitter.com
image.jpg
show me your cocks, swedish boys
That's a really nice cock, user.
I'd deep throat it all night
Thanks. Now show me yours
i'm fat and mine is small
eew
Er den helt hard?
>grå stolskudde
>krökta metallben
>det golvet
Vad i...
Bor du i Örebro?
>bögpedofiläcklen bajsar sönder ännu en tråd
>mm fågelmat, smakligt
Ser inte en enda hittills, men nu när de ser hur triggad du är så kommer de säkert dyka upp och reta dig. Grattis, du förstörde tråden
Inte han men de sitter ju för fan och diskuterar en kukbild som en av dem brevade
>Inte han men
>träffade en kanadensisk sötpaj på /soc/ för över ett år sedan
>vi började skriva till varandra på discord
>skriver och videochattar nästan varje dag
>vi blir tillsammans
>hon skickar nakenbilder osv
>både jag och hon föreslår ibland att jag kanske borde hälsa på henne i Kanada
>börjar spara pengar, tar ledigt för jobbet och beställer flygbiljetter till hennes hemstad
>berättar det för henne som en överraskning
>dkn hon slutar skriva till mig
>har nu gått nästan en vecka utan några som helst svar
>dkn för sent att omboka biljetterna och flygresan går om ett par dagar
Hur har du fått för dig att "det lyder järnbrist i samhället"?
>lmao om det är facking frön i din avföring kan du tamigfan lita på att de drog med sig din näring och du fick inte ett jävla skit av dem.
Vad får dig att tro det? Du framstår som förvirrad och osammanhängande. En knäppgök helt enkelt.
Är du sjuk i huvudet på riktigt?
Sök hjälp. Du är inte frisk.
Va?
hon är upptagen med chads qk i munnen just nu
Min er storre femisvenske.
Tvättäkta dampussvar
Breva bevis
>Dieten som gör hjärnruttna spannmålsmongon SJUDANDE
fy faan va pin, berätta aldrig detta igen
Varför fylldes tråden med mentalsjuka äckel helt plötsligt?
gnäggus~
Vad fan är det där för spya?
>ny ip
Oanatändigt! >\\\
Detta är nog det märkligaste med dig. Du är så insnöad i att detta hjärnspöket 100% definitivt måste finnas att varje gång du hör att du inte är frisk eller att du borde söka hjälp så är det hjärnspöket som försöker psyka dig.
Inte han du svarade på förresten.
svenska.yle.fi
Bara ett exempel. Jag kan kopiera in fler länkar om du vill.
healthline.com
Och inte nog med att de inhiberar din möjlighet att absorbera järn, de inhiberar din förmåga att absorbera zink också, ett ämne som behövs för testosteronproduktion, vilket jag har orsak att tro att du har väldigt lite av.
f1h1 :3 men varför är din pung så liten?
Gosa inte med dampus! Han är elak!
>hela tråden går från att attackera oss köttätare och försvara sin cancerdiet till att böga sig med kukar och animebilder
hmmmmmmmm får mig verkligen att tänka jag undrar om det finns någon korrelation
Kom ihåg att rapportera psykfallsäcklen. Vem vet, städaren kanske börjar göra sitt jobb nån gång.
Vad tycker du om kuken, gosanon?
Stort om sant
>Kom ihåg att rapportera psykfallsäcklen
Sluta kolla på hans sak!
blir att ta med sig lite toapapper från jobbet imorgon
>antyder att städis inte är den värsta bögtransan
>ny ip
Fin selfie
Dårlig vinkel.
jag i mitten
>ny ip
>asså tonårstjejer som blöder varje månad och äter vegankost kan få järnbrist
Är du en tonårstjej? Du är ju virrig och lättpåverkad som en i alla fall.
t. äter bokstavligen djurmat till frukost varje dag
Ska byta IP nu varje gång jag brevar
OMG DAMPUS SLUTA BREVA FRÅN 40 OLIKA IP-ADRESSER JAG ORKAR INTEEEEE
Kanske borde ta en till bild då
>äter frukost
>kommer aldrig klara det och har säkert diabetes
Mmmmmmmm.
laca...
äter efter gymmet och på kvällen för att maximera vinningarna
How is that multiculturalism coming along? Do you feel enriched?
ERA FUCLIING JÄVLA RYSSRUNKARE VARFÖR ÄR NI SÅ ARGA OM LIILLA BÖLGRYSSLAND :^)= LOLOLO BÖGSEX HAH BRINNANDE BIL LOL. :) NI ÄR ALLTID SÅ ARGA FÖR JAG HÅNAR RYSKA MILLITÄREN ELLER SOM JAG KALLAR DEN BÖGRYSSLANDFS ANALUTSKOTT LOL :3 NI ÄR SÅ ARGA SÅ FORT JAG BREVAR BÖG OM RYSSLAND BÖG BÖG BÖG BÖG PROSTITUERADE. JA JAG SER DIG , Du MED MILD AUTISM. DU ÄR ARGAS%T AV ALLA :^3 LILLE GUBBEN NÄR SKA DU FÖRSTÅ ATT HUR MYCKET PRIDE DU ÄN BREVAR SÅ ÄR RYSSLAND INKOMPETENDA AIDS OCH BÖGPROSTITUERADE SOM BRÄNNER SIN EGEN BIL!!!!!SIN EGEN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS DERAS MISSILER FUNKAR INTE HELLER LILLE TOVARISH SÅ DET KANSKE OCKSÅ GÖR DIG T J U D A N D E HAHA DE KAN INTE FÅ NÅGONTINGH RÄTT OCH DET GÖR DIG SÅ ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRH SÅ ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG MEEDAN JAG, EN SASNAD INDIVID SER DETTA SOM INGET ANNAT ÄN ETT LITET NÖJE JAG ÄNGNAR 24 TIMMAR OM DYGNET TILL :^)
PS: SÅ ARG :3
PSS. SJUDANDE AV ILSKA GRÄGGUS DU ÄR HAHA MLP 2018 VAD GÖR DU
PSSS: OMG KATTPOJKAR SÅ SÖTT :3
PSSSS: DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG DU ÄR ARG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSSSSS: SLUTA FUCKING BREVA NÄR ÖB GÖR BORT SIG IGEN JAJAJAJA VI VET HAN SJUNGER EN SÅNG MEN TITTA PÅ RYSSSLAND JÄVLA BÖGMISSFOSTER :^)
PSSSSSSS: DAMPe DAMPE DEAMPE..... HUR FAN LYCKADES DU GÖRA EN TRÅD INNAN JAG INGET FUCKING LIV:)))))) JAJA GFGÖR INGET NÄSTA TRÅD BLIR EN FIN 2D TRÅD :DD
Tänk att allt ni brevar sparas på en fet jävla server i Tjeckien.
En dag när NMR tar makten så ska vi gå genom den servern och sedan delat ut permaheem genom hela riket.
>I'm a plural system (all people with DID are plural systems, they just have additional complications such as memory loss due to trauma). I have around 4-6 headmates, and our original committed suicide about a month or so ago... we think. So now it's just the headmates left. It's very interesting to live with, but desu we wouldn't trade it away. We see ourselves as a big family sharing a home, though admittedly we have a lot of trouble with communicating with each other so it tends to just be one at a time. If you want to talk about it sometime, we're here! :D
resetera.com
Hur kan jag vara anti köttätare när jag själv äter kuk varje dag?
Kan LCHF mongot vara hänga sig själv snälla ingen bryr sig att du gillar att äta ren ister
>lyfta på tom mage
neger vad gör du
norrbaggen är lite sugen ser jag.
mer troligt att stormbrevare kommer heemas eller få långa fängelsestraff
>dkn oironisk stormbrevare som ibland ironiskt bög och axelbrevar
jag är körd
>mamma hittade mappen med mjvk
>jaaaaa stick med dig snälla breva med kukbilder istället ååååååååå
bögar som du ska dö
men förhelvete sluta breva kukar era sär
D1a kek
Jag förstår inte vad du menar, är de inte en del av samhället? Jisses mannen, jag skäms för dig.
Riktigt fin kuk, user :3
Dags för heem
Sluta vara kuksugen.
Du och vilken armé?
Är det möjligt för kanalen att helt bannlysa proxy's och VPNs? förmodligen inte, men det är så vanligt nu för tiden att folk utnyttjar dem till att spamma precis vad fan de vill utan konsekvenser, börjar bli tröttsamt.
Älskar denna pastan
Du är lika störd i huvudet som bögpsykfallen favä. De är äckligare bara.
>han har aldrig lyft på tom mage
>han har aldrig slått rekord på tom mage
jajks
>dkn mamma hittar dina mappar med rasistiska och sexistiska jagjags
>mdongo hittade heembildsamlingen
Jag ser dig.
99,97% av svenska folket
Jag är frågetecknet som var här för ett tag sen
>han har aldrig tappat fokus och fått huvudet krossat av en skivstång för att det var 12 timmar sen han åt sist
vänta bara
Jag tror du är lite nyfiken, norrbaggen. Annars hade du inte brevat din kuk till törstiga bögarna här.
Tror Norrbaggen vill frotta.
Proxy/vpn/tor är redan emot reglerna men hur fan tänker du att 4kanal ska ha koll på miljontals ipnummer
Sen är det asenkelt att bannducka med mobilen ändå
åt bara 350g gröt på morgonen och inget efter
svältmaxxar
>svenska folket
asg
>dkn fven hittade porrsamlingen
Vad göra?
Att en pytteliten grupp i samhället har en minoritet som riskerar järnbrist är inte riktigt samma sak som att "det lyder järnbrist i samhället". I vilket fall så rör det inte oss och vår kosthållning.
Funkar inte så man1
answer me you Swedish swines
vad är det för porr?