/danmarktråden/

ris og kylling udgaven

Attached: DANMARK5.jpg (743x560, 30K)

Other urls found in this thread:

amtsavisen.dk/oestjylland/Uro-i-Djurs-Sommerland-13-unge-maend-bortvist-to-anholdt/artikel/454774
youtube.com/watch?v=N9XKLqGqwLA
dr.dk/radio/p1/digitalt/digitalt-2019-06-11
twitter.com/SFWRedditGifs

>dfn du gik glip af byturen i nat.

Attached: 643A2FB1-2CB2-480F-98A6-22580232E822.gif (500x324, 2.63M)

Danes are ______

Attached: 1A370469-52EA-4FF4-978C-2756B51C981F.png (1600x1724, 449K)

vi tager i thansen

Jeg keder mig
Nogen idéer til et tråd billede?

Attached: 11048644.jpg (767x1023, 160K)

lav en hvor holger danske eller en anden famos dansker holder en god bajer i sin hånd

based

Attached: yuki.jpg (960x960, 92K)

unusually enamored with the car manufacturer Peugeot.

And SEETHING THAT WE GAVE ALL OUR OIL TO NORWAY IN A CARASTROPHIC 1963 NEGOTIATION.

Attached: 4C0AD545-9262-4766-89AD-E20C3E18A9A1.jpg (799x562, 97K)

peugeot burde give us nogle unikke modeller siden vi er deres bedste kunde

Hvilken slags bajer?

carlsberg, tuborg, limfjordsporter, albani giraf, blå thor, albani, valget er dit

>Albani
Så bliver det Odense Classic

ikke den Mikkel

Det gjorde VW faktisk da Danmark havde verdensrekord i Up-salg. Man kunne kobe en VW Up Roskilde Festival Edition med et anlæg der sagde spar to. Der blev solgt 200 eksemplarer hver sommer over en 2-3 årige periode. Nogleringen bar biles nummer i serien (f.eks. 182/200) og var lavet ud af et stykke af teltdugen fra Orange Scene.

Attached: 97828A0A-A8C0-4E41-B44E-94C3F3278F17.jpg (650x433, 126K)

Jammen for helvede

Attached: 456456456.png (385x544, 207K)

de burde lave en luksus peugeot 108 med et lækkert læder interior

Attached: --.,..png (870x750, 736K)

smukt billede
smuk bajer

Manglen af sode 2 dimensionelle piger er stor på dette billede

godt billede

må man drikke ol derinde?

Ja

En Peugeot 108, en boomer med en girrafol, den internationale rumstation, en tissende kvinde, en hashrygende animepige, en wojak i en kokkehue med et glas pesto i hånden, en gigachad med en mikrofon med en talebobbel med en linje fra teksten fra en af vocaroo anons sange, en apu der giver en kvindelig wojak med en hårtorrer smæk med en klip-klap - altsammen photoshoppet ind i det mest danske billede af Danmark der nogensinde er blevet taget: et billede af Nyhavn.

Attached: E86A6607-E4F8-48AF-AD8B-425EC9A18DB5.jpg (2048x1360, 377K)

og et iron maiden album

Pigerne skal også have lov til at holde ferie
Det er noget af en mundfuld

Attached: Capturea.png (1388x258, 422K)

hvordan fortæller jeg fortidspensionisten på en rar måde at han indtage for mange kulhydrater

det gor du ikke din spasser

Iiiih hvor er de sode, bliver altid så glad når jeg ser 2d piger og store danske flag

>Kæreste fortidspensionistanon, jeg er bekymret for dit helbred. Jeg synes du burde skære ned på kulhydraterne eller jeg flækker dig

Hvorfor navngiver du dine billeder på den facon?

Enig, "asdfghasd" er en bedre måde at navngive på

Inden jeg fik lavet en samlet mappe til dem, gjorde jeg det bare så de lå overst i billedemappen når den blev sorteret alfabetisk
Burde nok give dem nogle bedre navne

Hej kære venner
Jeg skal tilbage til Danmark, fordi min far er dansk. Jeg har aldrig været i Danmark for, og jeg tror, at jeg har accent på dansk og taler det dårligt. Vil jeg blive betragtet som en lokal fyr, selvom jeg har problemer med grammatik og sandsynligvis taler som et retarderet barn?

Gronsager og salat er ikke velegnet til eneboere. Jeg smider altid tre fjerdedele ud når jeg en gang i mellem kober en pose salat.

Sogte 'fat apu crying' på google for at finde et billede til at akkompagnere dette brev. Jeg ved, at der findes et billede af en tyndfed Pepe der grædende kigger sig selv i spejlet, men Pepe er gået hen og fået nynazistiske konnotationer. Fandt aldrig en tilsvarende apu, men min sogning ledte mig til en artikel der brokker sig over at Alison Brie lægger stemme til Diane Nguyen. Jeg vil fandme ikke finde mig i det her. Diane er sod som hun er FORDI hun er som hun er. Alison Brie er en væsentlig del af karakteren Diane.

Attached: F5CCBB75-1066-4A29-A289-A729306F386A.jpg (780x482, 99K)

folk vil være glade for at du kan tale dansk, selvom du har en accent.

smukt

Far siger jeg ikke har en accent men jeg taler som en idiot

vocaroo

det er lige meget, så længe man kan forstå hvad du siger.

Attached: 1558264379946.jpg (768x1024, 91K)

Du vil være undskyldt hvis du siger du har levet i Rusland hele dit liv. Der er intet at være bekymret over
Plus, hvis du virkelig taler som en idiot, så lærer du hurtigt ikke at tale som en idiot

det går nok, ven

derfor skal du lave pesto pasta med spinat og peberfrugt


(frossent spinat steger du bare, og det samme gor du med peberfrugten)

t. uhyggeren

amtsavisen.dk/oestjylland/Uro-i-Djurs-Sommerland-13-unge-maend-bortvist-to-anholdt/artikel/454774
Læser den artikel og det eneste jeg tænker er "Hvilken race er de anholdte?" Det er ved at være irriterende.

Jeg har det samme problem. Jeg skyder skylden på amerikanernes konstante trang til at få alt til at handle om race

den lårt gled ud som var den smurt ind i smor

perkere uden tvivl

kan man skade sin blære ved at stoppe med at tisse når man kun er halvt færdig? (har ondt i området ovenfor pikken efter et ble relateret incident i går).

ewww, she is even more horrible than he is

Det er altid godt med masser af fiber.
Hvad fanden er der galt med dig?

tror mere det er fordi den ikke var særlig fast

Skrid og så hæng dig selv. Tak.

usandsynligt men du skal nok ikke gore det for ofte
gik der hul på bleen

Jeg havde tyndskid for nylig, men der var ingen lort på papiret da jeg var færdig.

Hojst besynderligt.

nej, var bare bange for den ikke ville holde hvis jeg tomte min blære helt. det viste sig senere at jeg havde ret, men jeg tissede færdigt i brusekabinen så det gjorde ikke noget.

Jeg har ikke været her i noget tid nu, hvorfor er der flere autister end normalt? Hvad sker der for alt pis, lort og ble snakken?

Attached: 1563343436435.gif (240x266, 3.86M)

Jeg har en australsk ven som også snakker dansk med australsk accent, det var hyggeligt at hore på
Men det var ikke noget jeg gik op i, og det gjorde andre heller ikke
Det var bare herligt at kunne snakke dansk med ham

youtube.com/watch?v=N9XKLqGqwLA

>amtsavisen.dk/oestjylland/Uro-i-Djurs-Sommerland-13-unge-maend-bortvist-to-anholdt/artikel/454774


det var nok et af mortens ostergaards gode kammerater

Vi har degeneret efter valget, alle de gode brevere efterlod os til skraldbreveri og Jow Forumsaber
Og nu er vi fucked, vi kan ikke komme ud af den, du synes det er mærkeligt, for os er det blevet normalt
Send hjælp, HÆjææælp HÆJLLLLLLLLLEPLEPLEAH FIU#QH"IJV¤"4pl,sfgsdf
fae09ifjadpkmfd09gw

Jeg lader folk gore sit.
Synes dog at det kan blive for mærkeligt, som når folk brever billeder af deres lort, eller fetichsnakken eskalerer

Attached: 1552474332551.jpg (453x532, 86K)

det er heldigvis ikke mig, der brever billeder af lort.
jeg kan bare godt lide at sige ordet lårt.
og det er jo altid godt at lægge en ordentlig lårt.

Samme her, syntes stadig det er vigtig at der er plads til os alle
Men ja, nogle gange forsvinder snakken steder hen hvor jeg kontemplere min eksistens
Og tjek lige de her dubs man

Attached: 1491638440951.jpg (460x460, 28K)

Det er også helt udmærket

Du stjal mine dubs, hvorfor skal du være sådan der?

Attached: 1526068109619.png (400x384, 220K)

4kanalen tiltrækker en vis demografi som ikke foler at de hore hjemme på eksempelvis Facebook eller www.heste-nettet.dk. Lyt eventuelt til vores egen Carl fra /danmarktråden/ fortælle om det barske liv i internettets skumle sidegader i dette radioprogram på P1.

dr.dk/radio/p1/digitalt/digitalt-2019-06-11

Og tror lige jeg retter den til "synes" for grammatik-user vågner

ups

Attached: 1460192726230.png (304x304, 105K)

lægger lige et brev i tråden så I ved at jeg er her

Attached: 16134131.png (680x626, 153K)

velkommen

Autister ved ikke hvornår de går for langt. Ville være godt hvis nogen sagde noget en gang imellem.
Men det er svært at finde en god balance hvor alle er velkomne. På samme tid så er der også emner (som en ble fetish) hvor jeg synes at det måske godt kunne have forblevet privat.

Attached: he ded.gif (344x242, 1.61M)

Har gået og glædet mig til at jeg langt om længe kan skifte mit PSN brugernavn, men nu hvor jeg endelig har muligheden for det kan jeg ikke finde på et navn på 16 tegn som er sjovt og samtidig beskriver mig som person. Og hvor sjofelt tor man at satse på at kunne lave det uden at Playstationpolitiet vurderer at det er uanstændigt?

LeatherGodOfPhobos var mit foretrukne valg, men det er 18 tegn langt, og selvom jeg ændre Phobos til Mars for at holde det indenfor 16 tegn er navnet formentligt alligevel for frækt. MrPretimeseniorcitizen er også for langt.

Attached: CD633E06-F257-4AE0-9539-5BE79541646E.gif (500x508, 65K)

Kan man ændre det nu? Jeg har stadig mit meget tåkrummende navn fra da jeg spillede Call of Duty 4 da det udkom

/dabmarktrådens/ officielle aftensmad

du skal bruge
>1 pose pasta 500 gram
>1 glas pesto 130-190 gram
>noget kod hvis du er til det
>noget peberfrugt eller parmesan ost hvis du også er det til

sådan gor du

>kog pastaen
>steg kodet og grontsagerne
>hæld vandet fra det kogte pasta
>hæld pastaen over på din pande
>hæld så pestoen på
>bland det hele sammen

voila, og så er der serveret.

Attached: penne.jpg (462x600, 138K)

dabmarktråden?

Attached: 1554099284746.png (1000x1000, 534K)

Det jo fordi de prover at fylde tomrummet i tråden når snakken langsomt falmer hen
Hvad skulle vi sige for at få det til at stoppe? Kan vi tillade os at sige noget uden det bringer uhyggeren frem?
Det jo lidt svært at holde snakken oppe hver dag, i mange tråde, nu hvor mange af de gode gamle hygge brevere skred ved valget
Syntes dog det er blevet en del hyggeligere siden valget, vi skal bare lige vågne op igen

Attached: 39165907_10217067212856050_9093942810842759168_n.jpg (480x480, 27K)

Ja! Forste navnændring er gratis. Derefter koster det vist omkring 60-70kr.

AHJHJHJHJHJHJHJHJHJHJ HVORFOR BLIVER JEG VED MED AT SKRIVE "SYNTES"
Grammatik-user har odelagt mit liv, jeg kommer til at blive fikseret på synes/syntes, får jeg nogensinde fred?

Hvad skete der ved valget? Fulgte ikke rigtig med i det.

Denmark seems like the best nordic country where to live, whats the best period to visit? and are there many cute danish boys?

Seriost? Næsten 100 kroner bare for at skifte navn? Hold nu kæft mand.

Folk snakkede bare rigtig grimt til hinanden og om hinanden
Nogen provede på at få politik ud af tråden, nogen ville kun snakke politik osv. -hele den badulje
Og det resulterede bare i at folk skred fra tråden i den periode, om de er kommet tilbage, ved jeg ikke
Men folk snakker pænere til hinanden nu i hvert fald

I'd rather visit Sweden. Denmark is the best place to live imo, but it's not really all that pretty.
A few towns are pretty chill. Like Ribe, but I wouldn't say it's worth travelling to if you're from a different country.

Attached: 56356867979.jpg (2815x1964, 1.53M)

Åh skont. Troede Danskere ikke kunne falde ned på Amerikanernes niveau, men åbenbart så kan vi godt. Fantastisk!

Attached: my life.gif (576x360, 1.33M)

copenaghen looks like a nice place tho, i think it is at least worth a visit

Det er også kun $4.99, men prisen må blive blæst op af dansk moms og afgifter og ugunstige valutakurser og hvad ved jeg.
Blev selv overrasket da jeg så prisen. Tjekkede lige - prisen er 74kr i Danmark. Men 4.99$ er p.t. 33kr.

If you're really set on Denmark then I'd say around summertime. Like June-July. Denmark is cold and wet, so peak summer would seem like the most ideal to me. Danish summers aren't too hot anyways.

Synes stadigvæk det er utroligt de vil bede om penge for bare at skifte dit brugernavn.

Yea, det var sgu ov at være observator til, men er glad for at vi er faldet til ro herinde

Attached: 1514987458371.gif (245x250, 961K)

Hvorfor er Asuraerne så nuttede?! Fuuck!!!
Er der overhovedet nogen der spiller GW2 mere, tror kun det kun er WoW der er populær for tiden.

Attached: tumblr_pa4a4ntPso1tzfvefo1_1280.png (1000x1290, 1.26M)

Det dyr hun holder er sodt. SODT!

Kneb Asuraen, ik dyret!!! For helvede, mand!

Attached: 233466454756.png (422x750, 344K)

Oh oh oh
Oh, user, every morning there are beers to drink
Taking all my time
Oh, when I get up, this is what I see
Welcome to reality

Det var nu heller ikke sådan ment! Jeg synes bare den ser sod ud. (Kan bare ikke vurdere om det er en fugl eller et næbdyr eller en havskilpadde eller noget helt fjerde).

Attached: BF01AEFF-C5D3-4FBE-8476-F071078706E5.gif (245x380, 1.53M)

Har aldrig set dem i spillet så jeg har ingen ide

Attached: hent (3).jpg (800x800, 166K)

Dabmarktråden,

WoW er da heller ikke populært mere.
MMORPG er i vel praksis en dod genre, men jeg har hort at FFXIV skulle være en af de gode nyere titler.
Classic WoW redder forhåbentlig genren. Pantheon ser også lovende ud, men der går nok stadig mange år.
Jeg spiller kun GW2, når der kommer nyt indhold, og det holder så lige nogle timer og så er det tid til at holde pause i et par måneder igen.
Det er enormt ærgerligt for GW1 er et mesterværk, der aldrig er forsogt efterlignet.

Gad godt have en MMO ligesom Animal Crossing. Hvor du kunne stort set bo i en fantasy verden i stedet for a grinde hele dagen bare for at kunne se nogenlunde ud.

[spoiler] gad godt have en MMO med loli nisser [/spoiler]

Loool! Jeg provede. Ville stadigvæk gerne have loli nisse

Attached: hent (5).jpg (500x674, 77K)

*tschhhhh*

Yep...

*slubrer*

Dengang jeg var på jeres alder kobte vi ringetoner fra bagsiden af tabloidblade.

Attached: 8F3CF189-D032-467C-9117-CBFDF957A6C3.jpg (1998x1598, 412K)