/noregtråden/

Mige-utgaven

Forrige

Attached: 1536155742024.webm (640x560, 2.62M)

Other urls found in this thread:

resett.no/2019/07/26/nrk-beklager-og-fjerner-satiriks-sketsj/
bitchute.com/video/ngSrzOdu69Tc/
twitter.com/michaeldickson/status/1152866235685703680
youtube.com/watch?v=qBHL35_JOsI
p3.no/filmpolitiet/2019/07/the-boys-s01/
israellobby.org/ADL/1199215-000 --- 100-HQ-530 --- Section 2.PDF
youtube.com/watch?v=zB5Ra5IhXoM
etherkiller.org/aune/kriposhunter.html
twitter.com/SFWRedditImages

TFW NO WHITE BF

Eg må drite

Får ikke sove gutta, er så jævla varmt

Tor ikke legge meg, kommer til å bæsje på meg tror jeg.

God morgen

Attached: Katt.jpg (1920x1080, 685K)

Gleder meg til hosten, gutta, da skal jeg til USA på ferie.

Attached: ods0asgxfH1rxuqtuo1.jpg (540x720, 50K)

skulle onske jeg kunne knullet og sprutet inni fitta til nano. tenk å få henne gravid...

Jeg bor i USA. Landet er et dritthull for aa vaere helt aerlig.

Attached: cliff.jpg (600x450, 41K)

Tenk å være den heldige som får smelle Birgit Skarstein på tjukken, etter Paralympics i Tokyo, så klart

Morn

resett.no/2019/07/26/nrk-beklager-og-fjerner-satiriks-sketsj/
>Flere har reagert kraftig på NRK Satiriks’ video hvor ordet «jodesvin» blir brukt. NRK fjerner nå sketsjen fra sine plattformer, og beklager ordbruken.

>Sketsjen viser en mann som spiller Scrabble mot en ortodoks jode. Mannen har bokstaver som staver ordet «jodesvin», og kvier seg for å sanke inn poeng for å legge det stotende ordet ned på spillbrettet.

bitchute.com/video/ngSrzOdu69Tc/

Her er en morsom Twittertråd med masse cuckservative Amerikanere som går fullstendig av skaftet over den sketsjen.
twitter.com/michaeldickson/status/1152866235685703680

Innafor å ringe til krinkastningsrådet for å klage på at de beklager seg?

Jeg er glad for at dette skjedde. Nå ble antageligvis en og annen normis oppmerksom på særbehandlingen til joder.

Hets mot jöder er visstnok rasisme. Så jöder er altså en egen rase og ikke en religion?

De er er det ene eller andre eller begge deler når det passer dem.

NAME???

She's Icelandic

Attached: C8D9VGXXUAEMqbQ[1].jpg (900x720, 98K)

Kanskje jeg skal gjöre som han tannlegen i Seinfeld og konvertere til jödedommen så jeg kan fortelle jödevitser helt lovlig....
youtube.com/watch?v=qBHL35_JOsI

Attached: Seinfeld+in+Yiddish+-+Dentist+Jokes[1].jpg (675x418, 29K)

Tenk at noe som startet på /norgetråden/ skulle få så store konsekvenser. Bare å breve dette bildet er vel hatkriminalitet nå.

Attached: jødesvin.jpg (1184x667, 129K)

Det er ikke et namn

innafor nå?

Attached: neger.jpg (1184x667, 268K)

>svarting
>ikke negerkuk
Fy faen

resett.no/2019/07/26/nrk-beklager-og-fjerner-satiriks-sketsj/
>det kommentarfeltet
fy faen, for en jödeblekke resett er...

Attached: 5677567346.jpg (577x451, 36K)

>resett.no/2019/07/26/nrk-beklager-og-fjerner-satiriks-sketsj/
frimurere og sprengere i skjonn forbrodning.

>MSM er kontrollert av jödene
>"alternative" nyheter er kontrollert at jödene
er lokalavisa det eneste man kan lese uten å bli kontrollert av jödene?

Lese om rullestoljenter i lokalavisa

Planen er å besoke noen kompiser i L.A.-området, hvis det ikke var for det hadde jeg nok tatt meg en tur til Japan igjen istedet.

Glem aldri.

Attached: jødesvin.png (1187x769, 638K)

kjenner den folelsen

>Tenk at noe som startet på /norgetråden/
Hva mener du?

Nei for de lever også av pressestotten.

fleste muslimhatere sleiker jodenes rasshol

dette er hvorfor du må sende ungene dine til Jow Forums så de kan lære å hate både joder OG muslimer

lynch (david)

Attached: 1497776543903.png (485x428, 49K)

I ny her from Reddit, hvordan downvote?

dette, vi trenger flere homsenasser

Attached: pol.jpg (900x513, 90K)

savner espen jeg, hvorfor er han så stille? :(

Attached: fe6.png (427x492, 13K)

imaginiser å ta seg nær av ord
fire milliarder år med evolusjon og noen arbitrære luftvibrasjoner er alt som skal til for å sette visse mennesker helt ut av spill

AAAAAAAAA KLODEN KOOOKER

>koker
hun der greta må være dårlig i kjemi

fordi de fleste andre enn deg var drittlei den konstante bloggbrevingen hans

Posten har nå brukt 1 uke på frakting av brev fra Kristiansand til Trondheim

brev bruker 1 dag mellom soringland og tromso :^)

Derfor har vi en ting som heter e-post.

>Brev
>2019
Narkotika?

Nei, konstabel.

vi lever i et u-land

jeg husker da posten ble levert 6 dager i uken jeg. men så husker jeg også den gangen da trygdeetaten og arbeidsmarkedsetaten fantes.. de to etatene var mye bedre enn samlikgsetaten nav

p3.no/filmpolitiet/2019/07/the-boys-s01/

Skal dere se på Gutta, gutta?

gutta, jeg tror kona til sjefen florter med meg
hva gjore

Siden det ikke er netflix finnes det vel en liten mulighet for at det ikke er 100% söppel.

nei

Bare hvis Kessler er med.

Attached: The Boys Omnibus vol 01 (2012) (digital-Empire) 023.jpg (1989x3056, 1.32M)

Spill med

ha samleie

MEGET subtilt...

ikke gjor det. tenk om det var din kone? ville du att hun skal ligge med en annen? la dem fikse det selv, ikke odlegg lykken til denne stakkars mannen. du er bedre en det.

Silje........ Jeg vil sleike din slimete fitte

Sier ikke at han skal gjore det, men hvis det virkelig er sånn at kona til sjefen florter med Anonsen for å sexe ham vil hun nok bare finne noen andre på et senere tidspunkt hvis Anonsen takker nei til deilig konefitte.

Direktor Kessler er Samon i tegneserieformat

Attached: The Boys Omnibus vol 01 (2012) (digital-Empire) 289.jpg (1988x3056, 1.24M)

2/2

Attached: The Boys Omnibus vol 01 (2012) (digital-Empire) 290.jpg (1988x3056, 1.23M)

1. Brevet blir levert i feil postkasse og blir liggende til feil mottaker legger det i en rodkasse.

2. Brevet blir lest feil av maskinene til posten og ender i en runddans i systemet.

3. Brevet faller bak en reol og blir ikke oppdaget for renholder er bak og torker stov.

4. Brevet ender bak setet i postbilen og blir liggende til postmannen rengjor.

5. Brevet blir spist av maskinen (da er det tapt).

6. Kasser med post settes til side og blir glemt.

7. Brevet blir skadet eller solt på, og blir uleselig. Det blir kastet.

Da jeg jobbet i posten håndterte vi rundt 120 000 brev på ei vakt. Mellom 0 og 3 brev ble spist av maskinen hver vakt.

Si fra til sjefen at kona hans gjor uanstendige fremstot.

bortsett fra å onanere til (voksne) handikappede kvinner i offentlighet, hva har denne mannen gjort galt som gjör at Strafferen straffer ham?

jeg vet. men annonsen burde fortelle henne att han ikke foler seg komfortabel med å hjelpe noen med å være utro. om kona skiller seg så er det greit. men den verste folelsen i verden er når noen du bryr deg om og elsker er utro mot deg.

Regner med at dere klimafornektere er ganske lange (og svette) i maska nå om dagen!

Attached: bp_greta_thunberg_150319_15[1].jpg (780x520, 54K)

>men annonsen burde fortelle henne att han ikke foler seg komfortabel med å hjelpe noen med å være utro
Hva hvis Anonsen er autistisk og har mistolket signalene? Tenk hvis kona bare prover å være hyggelig og grei mot Anonsen, men det eneste hun får tilbake er "Nei jeg skal ikke hjelpe til med at du skal være utro". Det hadde vært flaut.
Florting er jo bare goy, det trenger ikke nodvendigvis å ende i samleie.

Nå om dagen? Vi hadde en enda varmere sommer ifjor. Kun tilbakestående FrP velgere som forsatt fornekter at klima endrer seg i 2015+5-1

israellobby.org/ADL/1199215-000 --- 100-HQ-530 --- Section 2.PDF

Les side 119 av dette dokumentet.
Fikk meg virkelig til å tenke.

Attached: hm.jpg (544x549, 32K)

endelig hjemme og jeg finner ut at jeg glemte SSD-en min som inneholder masse forskjellige japanske visuelle noveller om bord på båten
håper ikke de finner den og tror jeg er en slags pervers otaku-pedofil

Attached: gråter litt.png (492x521, 408K)

Interessant for all del, men Anonsen, hvorfor sitter du og leser et 126 sider langt dokument om jodene? Er du besatt?

Slikt kan straffes med 3-4 måneder i fengsel i Norge, hvis jeg har forstått det riktig. Du er fucked user ;_;

hva snakker vi om her? shota eller loli?

bare helt vanlige visuelle noveller med H-scener etter kanskje 20 timer med spilltid, ikke noe nukige eller noe

Attached: Untitled 3.jpg (519x161, 89K)

kanskje...

Attached: 1551165728481.png (540x540, 342K)

>Yume Miru Kusuri
dæven, flashbacks til ca. 10 år siden. Var ikke to av jentene der ganske loli-aktige? Jeg gjentar: du er fucked Anonsen.

Arna Ýr Jónsdóttir

Attached: 60304339_183067179348420_5438087482239048417_n.jpg (1080x1349, 244K)

Det er ikke Strafferen, det er Slakteren.

Attached: The Boys Omnibus vol 02 (2012) (digital-Empire) 012.jpg (1989x3056, 1.22M)

jeg vet ikke jeg har ikke spilt det enda

og jeg tror ikke jeg er fucka for hva er sjangsene for at noen legger seg i senga mi, finner SSD-en som ligger klemt mellom madrassen og veggen, plugger den inn i en datamaskin, går igjennom den, går forbi alle de titalls mappene med vestlige filmer og tv-serier for å trykke på mappen som heter VN, trykker seg inn i en av spill-folderene, installerer ett av disse fremmede progammene korrekt på sin datamaskin for å så spille langt nok inn til å komme til noe som helst upassende med en av de fåtalls heltinnene som ser ut som hun er underaldret, alt i lopet av en uke i hardt fiskeri for jeg kan dra om bord og hente den igjen?

alt kommer til å ordne seg når jeg tenker på det.

Attached: takagi.jpg (1176x1080, 351K)

fnis
"rullestol"

Attached: fnis.png (710x577, 44K)

Attached: ribba.jpg (512x512, 18K)

og vi er tilbake på joderoret
youtube.com/watch?v=zB5Ra5IhXoM

Attached: m87hGdf[1].jpg (640x470, 115K)

anakondagjengen sendte meg hit

etherkiller.org/aune/kriposhunter.html

Er Anakondagjengen trådens ferskeste megmeg?

I folge brukeren NSO på freakforum og spooooork på rnorge så er ikke anakondagjengen noe å spoke med. De ranet trossalt til seg en jakke en gang på slutten av 80-tallet og beviser dermed at nordmenn har en utbredt historikk med å rane folk for klær og verdisaker på åpen gate.

>Jeg har bodd i navn på by i 20år og jeg har enda til gode å bli slått ned helt uten videre.

Attached: npz.jpg (490x586, 19K)

dem bare logn på forum dem frimurer har den funet mang som er frimurer å politi på mang forum

Det er alt for varmt!!! Kloden koker

Attached: 1549370850200.jpg (1122x1024, 322K)

Hvis vi fjerner tax free så kommer folk til å fly mindre

>har hatt forstoppelse i et år
hvor lenge har jeg igjen

Resten av livet ditt

Dramatikk i Tour de France gutta

Hvem skjer?

Attached: 345324.jpg (770x562, 94K)

Hvemdan overlever folk i midtosten slike temperaturer

Hvordan melder man seg inn i Anakondagjengen?
Spör for en venn.

rart. skulle trodd det hadde skjedd oftere når man sitt inn å skriv på Jow Forums hele dagen