Sverigetråden - occultaupplagan

börja praktisera magi

Attached: 1539079112689.jpg (499x499, 25K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5ooUR9SGrcw
en.wikipedia.org/wiki/Tsagaan_Khas
twitter.com/NSFWRedditGif

Kan vi börja filmkvällen vid 8?

D-dog soldiers?

2 år kvar sen är jag redo

Jag tycker att vi har en omröstning

Vart är bilden på hamburgarna?

Varför är nbögar så jävla besatta att jobba 24/7? jobbar själv 8 timmar och tycker det räcker medan nbögarna vill jobba 12 timmars pass

ickerunk+ickeporr+vitd3+k2+magnesium+b12+b6+zinc+1mgCvitamin=gudläge

Hur jävla många gånger måste vi säga nej innan du fattar det din dumma bög

>Tumba
känner du till Slow Riders MC Tumba? har 2 st huvtröjor därifrån jag fick från en släkting som bor i stockholm

Stickholmare är fega av karaktär, direkt när de måste utföra en syssla som tar dem utanför stickholmen så skakar dem i sina converse.

har några biliga jävla skitdojor från nike ska du ha jävligt klart för dig, bonde

youtube.com/watch?v=5ooUR9SGrcw
det är vetenskapligt bevisat att de som inte lyssnar på hårdrock inte kan ha lika högt testo som de som gör det
fysiskt omöjligt helt enkelt

Attached: 8ccd345c2719e78c867061d63a7ab0d2.jpg (500x698, 59K)

mellanstor middis

2 cheese n bacon mål med stora pommes
1 sourcream onion påse
370g plockgodis
1 banan
3 clementiner

Attached: 1561989360514.jpg (743x1204, 190K)

Jag är 28 och i stort sätt samma situation. Jag har pratat med tjejer och hade tjejkompisar i mellan och högstadiet, dock har jag aldrig så mycket som hållit hand med en.
De enda jag pratar med är mamma, pappa och min syster, och jag känner ingen av dem vidare mycket. Jag berättar inte för dem hur jag mår, de vet nästan ingenting om mig.

Brukar bli påmind om hur sjukt mitt liv är när jag hör hur folk får intressanta presenter av deras föräldrar då de fyller år, de får saker för att deras föräldrar känner dem och vet något om dem. Jag har ingen utstrålande personlighet direkt så jag ingen vet vad jag skulle vilja ha.

Annan sak som påminner en om hur illa det är, är när andra som är missnöjda för att deras liv är misslyckade och tomma lever betydligt mer produktiva och givande liv än en själv. Tror de flesta av er inte hade klarat av att leva mitt liv, ni hade blivit tokiga. Inte för att det är för psykisk påfrestande, utan bara för att det är så brutalt tomt. Men man har blivit hjärntvättad genom åren, man har psykiskt brutits ned till den punkt att man kan sitta stilla en hel månad utan att göra något, inte se film, inte se tv, inte spela spel, inte läsa, inte göra något annat än att sitta och stirra på skärmen.

Oj oj oj, grabben har märkesskor från Nike

bild din jävla lögnare

Attached: 1563143285754.jpg (392x500, 117K)

fordi de är NPCer. oironisk. de vet inte vad de skal når de inte jobbar.

>mellanstor middis
>2 cheese n bacon mål med stora pommes
>1 sourcream onion påse
>370g plockgodis
>1 banan
>3 clementiner

Attached: 1564072910468.webm (960x540, 1.82M)

dra åt helvette laca

rannsak. find ut av vad du vill med dit liv

går och köper en kebabrulle nu, morsan lagade biffar men dom smakade förjävligt så jag slängde skiten när hon gick ut för att ta ett bloss

Går du runt med kinesiska kopior av MC tröjor med patch och allt ditt miffo

baserat
en.wikipedia.org/wiki/Tsagaan_Khas

Attached: dayar mongol.jpg (260x381, 20K)

Är det någon MC-klubb? Det är för sprängare

om 20 minuter väl?

>lyssna på musik gjord av norska twinks i gothaktig utstyrsel

på uppäten mat? hur tänkte du nu, hjärnkultingen?

pallar man att jobba mer än 6 timmar så är man en NPC

kinesiska kopior? fan säger du pucko?
det är huvtröjor med tryck där det står "slow riders mc tumba" på och inget mer
det var en jävla present från en släkting
ja men har antagligen inte många medlemmar eller nedlagd

;~;

Attached: dogsoldiersbg.jpg (700x1050, 142K)

>en organisation för mongoliska nazistlajvare har fler medlemmar än NMR
lol

har viljat se denna film länge men hittar ingen som vill se den med mig favä
tittar inte på film ensammen längre

korvsoppa ida, den ble go favä grappar

Attached: 1564209528530.png (1653x917, 207K)

Beror på jobbet. Jag har haft jobb jag inte klarar av mer än två timmar. Nuvarande jobb kan jag dra nio timmar utan problem så länge jag inte är uttråkad.

Attached: 1546346980711.webm (853x480, 73K)

Vi kan streama bara du och jag

Attached: 16bf83ef83d1997b8d5352e57c79c38d--manga-boy-manga-anime.jpg (236x236, 14K)

men dö

>lajvare
de gör iallafall motstånd tillskillnad från NMR

Fick intrycket av att slow riders mc är hangarounds eller 1%are till hells angels.

Låter bara så bisarrt men jaja inte jag som får hembesök.

>direkt när de måste utföra en syssla som tar dem utanför stickholmen så skakar dem i sina converse.
>utanför stickholmen så skakar dem i sina converse.
>så skakar dem i sina converse.
>sina converse
>converse

Mann1 ingen som bor någonstans relevant i Stockholm eller inte är autistisk har på sig converse. Jag vet inte vilken skithåla du måste bo i för att tycka att converse är något "stockholm". Skojar inte när jag säger att det är återkommande skämt i mina kretsar att skämta om människor med converse, vi brukar förknippa det med tonåringar på landsbyggden som desperat försöker se balla ut, även fast dem har på sig det stockholmare hade för... Ja, vad blir det nu? Snart 10 år sedan?

B-)

>åkte iväg till kvarterskrogen för att käka jobblunchen
>smäller i mig ett par dagens
>får alltid dimsyn i ~30 minuter när matkoman slår till så lutar mig tillbaka och vilar ögonen en stund
>ringer plötsligt i telefonen, måste åka ut på ett akutärende
>höll på köra ner ett halvdussin personer inom loppet av 20 minuter

förfan trälberg du måste låta oss smälta maten så det inte händer olyckor

Attached: fet wojak.gif (633x758, 14K)

>Religion Tengriism
hel madafakking seger baserad

Här har du bild på mina 3 kycklingburgare ditt transmissfoster
Brevar du än gång till i tråden ska jag fan bränna ner varenda animestudio på jordklotet

Attached: 0D2E43F6-7F49-45AC-BA7A-EC7FFC6CB83D.jpg (4032x3024, 2.19M)

>inte göra något annat än att sitta och stirra på skärmen.

Har gjort det här i 10 år favä

Din framtida dotter

Attached: Tuttar.webm (720x1280, 1.87M)

baserat men fyfan vad vidrigt med kycklingburgare

Nä det är skitgott häng dig själv jonte

rannsak, det är aldrig for sent

Attached: 1448102374791.jpg (550x535, 49K)

>kuksugarankläppar

>kycklingburgare
>bokstavliga kycklingfiléer på bröd
user...

>200 kalorier

Attached: libbe 2019 svällmaxx och fällor.png (591x578, 791K)

använder bara Converse på gymmer när man ska deadlifta skönt för de ha platta sulor och stöd för fotleden

Jag visste fan att du var stickholmare. Större bögar och vider får man leta efter. Jag är rikare än dig på liv. Jag har gård och frihet, var har du? Avgaser och babbar

Attached: 1501902389322.png (898x292, 66K)

>han använder inte sina utomhusskor som gymskor
Bögholmare..

kräsen

hade jag sett dedär i en klubb och jag vart full hade jag bara frågat henne om jag fick ta på dom
om hon då skulle ge mig minsta indikation till att hon inte skulle anmälva mig för våltäckt skulle jag behandla dom rattarna som om jag spelade in en porrfilm
AHOOGOA AHOOOGA

Attached: pe.jpg (646x595, 42K)

Försvinn, Peder.

Bröden är väl 200-300 kalorier per 100g och det är typ 200g bröd så säg 500kal på dem
~300g kyckling 100kcal/100g

Lite sås räknar jag inte, sallad räknas inte

800kcal går kalaset på

Jag är inte svullanon som sagt vill bara få tyst på damptransan

d1a, jobbar på en bli verkstad
tycker det ä kul o klarar jobba många timmar

kek

Attached: Merry 2.gif (160x160, 811K)

tving mig

Attached: 1552078735408.jpg (900x900, 135K)

Syns på hur trist det ser ut att det är nyttig slankbyggarmat

sen kommer vi till nästa fråga och det är vad i hela friden du har för slags jagjagbord?

åker inte alla smulor och skit ner på golvet? Är det på en veranda?

vad är dit jobb?

Jag kommer aldrig ha barn, eller en flickvän så nej.

Fan vad autistiskt gjort, du gick så långt att du tog du tog kort på din mat, och sen laddade du upp bilden på Jow Forums, riktigt krinsch.

Kommer aldrig få barn favä så haha

minst 100 kcal i stekfett och sås på burgarna.

>300g kyckling 100kcal/100g
100g kyckling är 239 kcal. Det där är nog mer än 300g rå kyckling favä

får virkeligen en till att tænke

Attached: 15124890300.png (317x295, 169K)

Attached: 1546012880979.jpg (628x446, 35K)

>räkna kcal

Attached: 154646455.jpg (647x740, 54K)

Attached: svällmaxxare.png (2518x1024, 197K)

okej men du använder dina ainastuds till att sitta på en maskin medans jag står och dealiftar 200kg och kan inte sluta titta

Har vart i samma sits tidigare, var dock betydligt yngre. Eftersom alla fungerar olika vet jag såklart inte varför du är som du är, men det som fick mig ur skiten var någon sorts form av optimistisk nihiism, med tankesättet att eftersom ingenting ändå spelar någon roll kan jag lika gärna gå ut och ta för mig av det lilla existensen har att erbjuda.

Dock kom den största skillnaden inte från någon 2djup4dig uppenbarelse, utan snarare att jag tog tag i mig själv och skötte hälsan (vilket är nästan självklart) på en nästintill autistisk nivå. Började med en avancerad nootropics rutin och nördade in mig på att se till att allt som får hjärnan att ticka går rätt.

Tror helt ärligt att den här positivets-kulturen vi har kan vara skadlig för folk som lider av depression och liknande, i vissa fall ligger det helt enkelt i generna, och ingens kropp är byggd för att leva den livsstilen vi moderna västerlänningar gör. Det är orealistiskt att tänka att man ska dra ut på savannen och äta som en grottman, men man kan iallafall öka sina odds med att optimisera maskinen.

Helt ärligt har du inget att förlora vid det här laget, hoppa bara direkt in på dem grova grejerna så ska du nog se att du lämnar lägenheten.

VMA: Total ignorera "dansken"

Komigen, vad är felet med dig som laddar upp detta, vilken reaktion vill du att vi ska ha när vi ser det här. Och jag tycker inte synd om honom, jag känner stolthet och motivation för han är ute och lever livet trots hans utseende. Jag tycker mer synd om dig som tycker hans åkomma är rolig eller är så sadistisk att du skrattar åt sånt själv och förväntar aig att andra skulle skratta.

För att hålla det kort, du är inte rolig. Jag tycker synd om dig.

finns det mer av denna episka varelse?

cringe to da max

Kan fråga henne.

Attached: 1563911638435.jpg (259x287, 36K)

Pfft, jag hatar inte dig, gubben. Hat förbehåller man till dem ovanför sig –till dem under känner man bara förakt. Inga stockholmare hatar lantisar, men det är inte ovanligt med tvärtom. Varför, tror du? :^D

Det är garanterat samma person som tycker "jak e bajsnöötig" är jätteroligt

Häng dig

Jag tar nog dig i alla lyft för jag har något som kallas ortenstyrka. Direkt när jag ska lyfta 500 kg så får jag 2 bröder vid min sida så jag kan ta dig, samma sak kommer hända i duschen sen, helt plötsligt står dem vid min sida när vi omkringar dig och tvingar dig till samlag för att bevisa dominans över dig, och sen kommer du veta din plats. Jävla svenne

baserad SBSK tittare

Såsen är 34/kcal per 100g och hela burken var 200g så de tre skedarna jag hade på är knappast något

Sen steker jag utan fett också, pannan är non stick så ser ingen anledning att ha på massa onödigt fett

Är ju inte ens i närheten av vad svull-lajvaren påståd han åt minst varannan dag.

>dkn min tröja kom äntligen i posten
>dkn allt känns bra igen
>aggression är som bortblåst
jag har ett köpberoende

Attached: 1538684962852.png (1105x1053, 90K)

fråga kapten Ahab

Attached: Screenshot_2019-07-31 moby dick - Sök på Google.png (528x588, 828K)

äda lite glas

Attached: 1555643926184.jpg (746x694, 192K)

Sen är detta bara en måltid
Jag får väl i mig 4-5 måltider av denna storlek på en dag
Men sen så tränar jag och är 192cm lång så jag gör av med runt 4000 kalorier om dagen

garanterar att "dansken" är libanon

varför har du inte gått med i vårt förbund än?

Attached: satanist.jpg (2048x1152, 647K)

Libbe lärde sig bra svenska för typ två år sedan, hur fan skulle han ha lärt sig danska nu?

baserade Nordfrontläsare

>glas
tugga ordentlig med stora bitar

Attached: 1557011919401.jpg (734x729, 56K)

aaaAaaaaAA ja brände gommen
fanfsnfanfanfan

Attached: 1563472680824.png (916x634, 311K)