/Nederdraad/

/Nederdraad/

Mediterrane vrouwen editie

Attached: 1.png (649x725, 733K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=j1se2xsAfyk
youtube.com/watch?v=yPsUxLLeV1E
youtube.com/watch?v=dwmXqu1BrjA
youtube.com/watch?v=z5g1TsT3CSw
youtube.com/watch?v=kpiulHxM41Y
youtu.be/P9BfvPjsXXw
twitter.com/NSFWRedditImage

GEBASEERDE

Ik verdien sexs

Is it true that Dutch men look like this?

Attached: 2d08f977-5cf7-4671-a3f5-79bbf30fc3bf.png (1920x1080, 1.89M)

Deze was eerder

>Je bent niet bla-

Attached: CD9197626E3C4DCC84BFAEC3459FF188.jpg (841x966, 172K)

ga je nu huilen?

Looks like an American playing a Dutch guy

Ja :(

Ancilla > medkechs

Attached: 1451886263-4.jpg (768x1150, 110K)

Je moeder

VERWIJDER DIT ONMIDDELIJK!!!!

Attached: 1562709543668.jpg (652x664, 254K)

Yikes. Sorry for this one, netherlands, I know our diaspora is the worst in the world.

Niet huilen, iedereen met smaak weet dat Ancilla beter is dan enig Med sletje kan zijn.
Maar helaas is het hier het recht van de luidste.

Nee

Attached: Screen-Shot-2016-11-28-at-12.40.52-1132x670.png (1132x670, 571K)

Is dat een Berber?

h-haha wat maakt het uit dat ik een zwaar slavisch accent heb als ik nederlands spreek als ik nooit het huis verlaat h-haha

Kek, j'ai ri.

Attached: 22500528_171980116712912_8077039067914567680_n.jpg (1080x1080, 78K)

dag allerleukste nederdraad vrienden en vriendinnen wat gaan jullie op deze prachtige dag doen?

Attached: schattigstelachje.jpg (1280x720, 65K)

Ik wil solliciteren, maar het bedrijf neemt de telefoon niet op

Slavische mensen zijn gebaseerd, schaam je vooral niet met zo'n interessante cultuur.

Attached: 1564330420873.gif (313x499, 2.93M)

Slapen, boekje lezen
Verveel mij al een tijd in dit gat

Kleine stapjes hier. Ze lopen hier nog wat achter

Attached: 20190728_200948.jpg (3264x1836, 1.22M)

Go back to jvc

*LENGA DOC

Attached: _confederacio__catalano_occitana_de_republiques_by_ginart-d8j8rno.jpg (2000x1790, 1.04M)

waarom met spanje?

France*
Frankrijk*
Coming from the franks, a germanic tribe

When I was a kid there was this dutch woman who used to work on tv here.
She was so hot goddamnit

Een beetje bidden, Koran lezen, andere boeken lezen en misschien een film of twee kijken.

Catalanen zijn ethnisch en zelfs grotendeels genetisch dezelfde mensen.

We're not Franks and never have been, Occitania and Aquitaine were conquered lands given their independence by Charlemagne himself. We don't want to be part of France proper.

youtube.com/watch?v=j1se2xsAfyk

Attached: Italian soccer.webm (640x360, 2.77M)

wat is er mis met frankrijk?

Als we toch zo autistisch gaan doen BEN IK EEN KLEINZOON VAN ALP ARLSAN AMK

Teveel om op te noemen maar grootste reden is dat ze degeneraten zijn zonder enige standaarden.

>We're not Franks and never have been
Ok so explain me why your country is named after a frankish tribe, on your passport there is the name of the frankish country, on your id there is the name of the frankish country, on administrative papers there is the name of the frankish country...
France is called France for a reason no ?

Vraag dat de Molukker maar dan over Nederland.

GEBASEERD, TURKENSTRIJDERS.

youtube.com/watch?v=yPsUxLLeV1E

De slag bij Ain Jalut moet echt esthetisch geweest zijn.

Because you promised independence and you never gave it, we're not Franks, as you yourself said, France is a Germanic nation, so why should I be part of France proper if I defy your French idealism?

Attached: Battle of Ain Julut.jpg (1554x1186, 413K)

Kanker letterlijk op terug naar frankrijk dan wijnaap

Is iemand van jullie een H.P. Lovecraft fan?
en kun je me dan antwoord geven op deze vragen;
>Speelt een Lovecraft verhaal zich af in Canada?
>Speelt uberhaupt een verhaal van Lovecraft zich af in Canada?
>Komt er homosexualiteit voor in de Lovecraft verhalen?
Alvast bedankt

Attached: 5c65c0c3f80752d85c00574f257c19f2_original.jpg (1552x873, 448K)

Ben ik ook van plan over een paar jaar.

youtube.com/watch?v=dwmXqu1BrjA

Attached: 1562538586927.jpg (1080x1315, 81K)

Frankrijk is geen Germaanse natie mongool.

De Frankische adel was maar een zeer klein percentage van de bevolking de rest bestond uit geromaniseerde galliers

Dus houd je kanker bek dicht over mijn germaans volk.

die domme autist kan waarschijnlijk zelfs nog geen frans. Behalve 2 regeltjes met google translate

Niemand hier een /lit/ autist?

Attached: 9251601ecd022e3dab95859158a880a1_original.jpg (1552x873, 262K)

>Speelt een Lovecraft verhaal zich af in Canada?
Meestal of in Engeland of In Amerika, meestasl in Amerika.
>Speelt uberhaupt een verhaal van Lovecraft zich af in Canada?
Nee.
>Komt er homosexualiteit voor in de Lovecraft verhalen?
Nee, maar hij zei wel dit.

>As a matter of fact—although of course I always knew that paederasty was a disgusting custom of many ancient nations—I never heard of homosexuality as an actual instinct till I was over thirty . . . which beats your record! It is possible, I think that this perversion occurs more frequently in some periods than in others—owing to obscure biological & psychological causes. Decadent ages—when psychology is unsettled—seem to favour it. Of course—in ancient times the extent of the practice of paederasty (as a custom which most simply accepted blindly, without any special inclination) cannot be taken as any measure of the extent of actual psychological perversion.

Ik heb het geleert voor mijn oma met alzheimer omdat ik niet met haar kon praten, jij idioot.

Attached: 1564058381214.jpg (1080x1350, 137K)

w-waar is mijn fiona?

voor altijd weg uit de draad

Attached: Ptbw9yH.jpg (800x522, 48K)

>geleert
>idioot

chino chan

Godverdomme genoeg. Genoeg godverdomme. Ik ga het echt doen. Ik zever niet. Ik voel verlossing komen.

Vertaal heel je paal dan in het frans, als je het toch kan.

ga je klaarkomen?

Bedenk je dat iedereen met jou problemen achter blijft, als jij vandaag zelfmoord pleegt dan verdwijnt jou pijn en kwelling voor jou ja, maar het verdwijnt niet van deze wereld, en blijft achter voor anderen, waardoor je de kwelling van anderen vergroot voor de rest van hun leven.

Wil je dat echt op je geweten hebben? Waarom niet je best doen om de pijn en kwelling te verminderen zodat je juist minder van dit achterlaat voor andere mensen?
Tenzij je leven echt alleen maar fyisieke pijn is van onleefbare schaal zoals extreme hoofdpijnen of ongeneeselijke kanker, heb jij weet ik vrij zeker niet genoeg pijn verzamelt om zelfmoord te plegen.

Attached: 1550511352104.jpg (640x800, 86K)

nee man ik ga gewoon een wandeling buiten maken.

Ik ga het toch niet doen denk ik.

Helaba gaan we zo beginnen dan?

Er is bijna geen seks in zijn verhalen laat staan homoseks and voor zover ik het weet speelt het zich allemaal af in Amerika.

Lovecraft is geen literatuur

>dus niet in Canada maar Amerika
Ok bedankt

>Of course—in ancient times the extent of the practice of paederasty (as a custom which most simply accepted blindly, without any special inclination) cannot be taken as any measure of the extent of actual psychological perversion.
Zegt hij hier nou dat pedofilie normaal is?

Attached: 1502253451604.jpg (728x809, 76K)

neuk deze sperma slikkende wereld

>mening
Boeit me niet ik zag dat het gelinkt is aan een seriemoordenaar en denk dat hij wellicht de boeken volgt maar ik weet niks van lovecraft dus vraag ik het hier.
>ik hoop stiekem dat ik een tip geef die er voor zorgt dat ze gepakt worden

wat loopt er fout schatje?

Ich habe Französisch gelernt für meine Oma, weil sie Alzheimer hatte.

J'ai appris Francais pour mon mémé, parce qui elle avait la maladie d'alzheimer, of gewoon alzheimer.

Je legt trouwens wel de vinger op de zere plek en dat geef ik gewoon toe, mijn Nederlandse moeder wilt geen Frans met me spreken, mijn vader irriteert zich aan mijn tatta accent, en mijn tante spreekt zo kankersnel in Ik durf ook niet veel in /fr/ te zitten want ik ben bang om het te spreken, in Nederland vragen mensen ook vaak of ik het voor ze wil spreken en dat durf ik dan ook niet.

Maar hey het is voor de miems, wat verwacht je dan? Dat ik serieus een hekel aan Nederlanders heb of echt denk dat Mediterraanse mensen beter zijn?

Hij zegt dat homofilie erger is dan pedofilie, en dat we niet pedofilie moet zien als hoe ver perversie kan gaan in het oude Griekenland, want homofilie is veel erger.

Attached: 1564139144874.jpg (2560x1600, 668K)

Ja homofilie is wel erg ranzig ja.
Pedofilie is tenminste tussen maagd en verkrachter

welke talen?

kom in brussel wonen dan, tweetalig

Duits, Frans, Nederlands, Engels, ik wil graag een wat minder Europeaanse taal leren of wat verder naar de buitenkant zoals Russisch, maar Japans, Koreaans, etcetera zijn echt niet te doen en Russisch nou ook niet bepaald.

Ik oefen soms Kroatisch met mijn vd.

MON MECS DE BRUXELLES

youtube.com/watch?v=z5g1TsT3CSw

Attached: 1358118481166.jpg (522x540, 44K)

Maar nee ik wil onironisch wel in een Francofonisch land wonen, ben in Brussel geweest vaker en mensen waren heel aardig.

Behalve de taxichauffeur, die noemde ons kutnederlanders in het Frans en dat was awkward.

Attached: Spanjaarden DNUG.jpg (528x960, 67K)

jow jow jow

Voila, nog één in de filter gesmeten. Eindelijk van dat misbaksel af komt er een andere aandachtshoer boven.

flikker op f*ona

ik ben die andere, schatteke

nee dat ben je niet dus stop maar weer

nogmaals: ik wil het bewijzen als je wil, maar je geeft me nooit een serieuze kans of negeert mijn bewijs

je praat precies zoals fiona

dit

hoe wilt ge dan daddekik praat? moettekik mijn platse antwáárps boven'oalen ofwa? edde da liever palerke van mijn voeten da ge zijt

altijd (gij)s aftroggelen zoals 't bedelaarke da ge zijt

>Vraag dat de Molukker maar dan over Nederland.
DE OVERHEID MOET ZICH NOGSTEEDS VERONTSCHULDIGEN TEGEN DE INDOS EN MOLUKKERS. ELK KABINET NEGEERDE ONS.

ga is gewoon hoeren neuken zoals iedereen

Nederlanders denken wel vaker dat er maar één Vlaming paalt in de nederdraad.

>ook van antwerpen
Ok Fiona

Echt achterlijk van die gast oetz
Zó geobsedeerd met een paler dat hij altijd hoopt dat ik die ben
En dan noemen ze mij geestenziek

Fiona is een Nederlander, regio Purmerend

Alsook:
>er is maar 1 transgender in antwerpen
zoet zomer kind

Ik ben het hier onironisch mee eens, er zijn wel bestuursleden die zich er individueel voor uit hebben gespreken maar er is nog nooit een echte verontschuldiging gemaakt.

Attached: q.jpg (1080x1350, 169K)

als het van mij afhangt klap ik ze allemaal in elkaar

>ga naar fionas nieuwe oude plek
>zegt allemaal dat ze dood wil en probeert te zelfmoorden
>wdn
>kijk paar dagen later
>paalt nog steeds
Hoe ver gaan jullie voor (jijs)
>

Seg maat als ge al klapt, klapt dan beter een jonko he seg
Verspilt awen tijd is ni zo

Mijn Belgische nibbas, kunnen jullie mij AUB vertellen waar ik Carambar kan vinden?

Eten jullie die snoep in België?

Attached: 1564310723937.jpg (1080x867, 144K)

>verontschuldigen willen na een terroristische aanslag
>zeuren over een verontschuldiging ookal krijg je positieve discriminatie en mag je legaal een Nederlander wegpesten uit "jouw" buurt

Attached: 1562037665788.jpg (906x1024, 196K)

Toen wij in nederland kwamen moesten we alles lenen. Geen gratis hulp zoals andere groepem die kwamen. pension, voedsel alles moest worden terugbetaald.

Ge beseft toch da kik u waarschijnlijk elken dag zie. Misschien moete we samen is een porroke paffe

Kruidvat misschien?

>geef letterlijk alles voor Nederland
>oke jullie krijgen de molukken maar moeten eerst even wachten in nederland tot het geregeld is
>vergeet wat je hebt gezegd volledig
Nederlandse overheid weet hoe ze vieze spelletjes moeten spelen.

>10 mensen van een ethnische groep staan gelijk aan iedereen.

Vergeleken met hoe Duitsland en Nederland omgingen met Balkanvluchtelingen in de jaren 90.

En wat zegt, ze hebben meer gedaan voor Nederland dan de gemiddelde woonwagenbewoner die zeikt over muh Nederlandse cultuur beschermen.

Attached: 1564072420962.jpg (1080x1336, 155K)

Dat betwijfel ik sinds ik de meeste dagen binnenzit en binnen mijn fusiegemeente blijf, maar allez ik geloof u
Wa is uw favoriete bier, mysterieuze persoon? Het mijne is op dit moment de nieuwe speciale editie van Gulden Draak

Nee ze verkopen het hier nergens, worden ze in België verkocht?

Attached: 1562453931172.jpg (1080x1080, 138K)

youtube.com/watch?v=kpiulHxM41Y

Hou eens op met mooie vrouwen te palen. Dat is nergens voor nodig.

youtu.be/P9BfvPjsXXw
>dvw geen alternatieve vd

seg mateke ik zit hier dus wel op de tram he ge zult efkes moete wachte sorry ze

Denk het niet maar ik eet nooit snoep eigenlijk.

GOUWGELE TOVEURDRENK ME NEN WITTE KRAACH DROP

Attached: 1564608358715.jpg (597x805, 37K)

Toen ik uit mijn moeders kut kwam kreeg ik ook niets. Kan nog steeds gee huis krijgen, vind het kut dat andere groepen letterlijk decennia geleden dat wel kregen, maar de lokale bevolking krijgt ook niet alles gratis en die mogen niets zeggen als er mensen van een andere etniciteit naast hun komt te wonen.

Misschien omdat Nederland gewoon de macht niet had om de Molukken te behouden/zelfstandig te krijgen.

10 mensen die veel schade aanrichten, helemaal voor hun groep waar voor streden

>dvw geen vlaamse vd om samen pintjes mee te drinken