Kaasupainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
twitch.tv
yle.fi
twitter.com
Oispa kaalilaatikkoa.
oispa talvi
Paska painos
>käyttäisin pelkästään englantia
Toi on aika lailla se syy miks siedän sitä suomifetisistiä ja pelaan mukana kääntäen kaiken paskan suomeksi. Varmaan sitä jotenkin sisäisesti tietää että olis huonot vaikutukset kielen menetyksellä, muistisairaudet yms
paska kulli vittu röyh pyh
laksatiiviset pastillit odotettu lierustusaika 23:31
>suomifetisistiä ja pelaan mukana kääntäen kaiken paskan suomeksi
Täh
twitch.tv
Katsokaa
Ootko uusi täällä?
Vituttavia nämä animepainokset.
NO EN
Ei kiinnosta.
Suosittelen Redditiä. Siellä on joku Suomi alalauta.
harmin paikka
Odotan että GGXrd alkaa toisessa virrassa
painu reddithomo vittuun
Vituttavia nämä normot jotka matkailee jonnekin ulkomaille naisensa kanssa. Menisivät jonnekin naamakirjaan saatana
Katson evo7, on kyllä niin paskan näköne tää Kill la Kill peli. Sääli.
Hyvä vaan.
Limps-limps!
Puhas kass
Mä tajuan että sua kiinnostaa toi mikä se onkaan mutta ootko harkinnu ettet mainostaisi sitä joka kymmenennessä lankaan tulevassa viestissä?
riittääköhän 11 kaljaa vai haenko vielä muutaman lisää?
tuli mieleen että vastaakohan nämä japoniassa urheilupelejä, siellä kun nuita kanppailulajeja harrastetaan
Käytän Reddittiä jo.
ei
et
Mitä sinne naamakirjaan pitäs sitte pistää?
>ole intissä
>gonaile
>kaikki haukkuvat vitun vässykäksi
>yritä vähän sykkiä ja hoida hommat kunnolla
>vastaanota samoilta ihmisiltä vittuilua "Jaaha mikäs vitun operaattorilarppaaja sä luulet olevas, mikset mee vaikka navy sealiks ku noin paljon kiinnostaa"
Oliko muilla intissä samanlaista vai oliko mulla jotenkin poikkeuksellisen vammaiset palvelustoverit?
Olet vaan vammainen.
Olit vaan helppo kohde
Olen
Kuka vittu tänne rinkirunkkuun viittii postata :D
>(19)
Juuh täysin samaa käytöstä sain itsekkin, niin vedin sitten aivan vitun gonaksi kun ei oikeen kiinnosta tommonen paska. Kaks viikkoa (viikko alku ja viikko keskikohilla erikseen) maksettua kotilomaa oli aika jeba ja sai useet näistä kateellisista paskoista aivan vitun punaseks. Kerran oli tyynyn alla suolakurkkui ja haarukka läpi tyynystä. Vitullista kiusaamistahan tuo oli ja olisi pitänyt ilmottaa mutta ei oikeen jaksanu ja siinä vaiheessa palvelus oli milteen päätöksessä noin muutenkin.
En kyl ymmärrä tämmöstä käytöstä välittää siitä mitä toinen tekee jos se ei sua kosketa mitenkään.
Me on the left.
Suomessa hyvin yleinen "rapusankko" asenne.
Jos erotut negatiivisesti tai positiivisesti karjasta niin sitten sinut nyitään takaisin muiden joukkoon.
kaikki jotka sosialisoivat vapaaehtoisesti ovat normoja, myös kaikki tänne postaajat
Tän takii jos esim. voittaa lotossa, niin siitä ei kannata kertoa muille.
Ei
Joo
Postatkaa nopeammin
höpö höpö, eihän nyymit ole oikeita ihmisiä
Mäpäs postaan tänne vastentahtoisesti.
>jos se ei sua kosketa mitenkään.
Sun työpanoksen joutuu vaan joku toinen tekemään, niin koskettaahan se. Yhtä lailla jos iniset ja teet kaiken paskasti, niin muita vituttaa katsella sitä ja kuunnella. Miksi ylipäätänsä mennä inttiin, jos ei aio panostaa yhtään mihinkään tippaakaan?
En oo normo kun robotit pakottaa postaamaan.
Pistä vakavaväittelyt tulille jos on tylsää
läskeilin ja söin Tupla 50g maxi suklaapatukan, mites teillä lauantai?
Miksi sitten samat ihmiset vittuilee jos yrittää hoitaa hommat kunnolla?
>Miksi ylipäätänsä mennä inttiin, jos ei aio panostaa yhtään mihinkään tippaakaan?
Oisko toi lainsäädännöllinen pakollisuus?
Ei ollut. Mun yksikössä oli yks move jolle kaikki vittuili, mutta muuten ketään ei kiinnostanut muitten panostus.
Mammi I like mammi
voispa laittaa munan nadekon suuhun
aina voi mennä sivariin
>Sun työpanoksen joutuu vaan joku toinen tekemään, niin koskettaahan se
Minkä vitun työpanoksen? Oisin voinu olla armeijaan menemättäkin mun papereilla. Menin koska elämäntilanne oli paska ja vuoden ajan ei tarttenu ajatella mitää ko valtio makso kämppää ja ruoat päälle mikä helpotti, pää oli tyhjä ainoan läheisen kuoleman jälkeen.
Toki ymmärrän kyllä pointtiasi että ei olisi kannattanut myöskään mennä mutta tässähän se ero on että kapiaisilla ja henkilökunnalla löyty paljon ymmärrystä asian suhteen ja tulivat paljon vastaan tilanteeni kanssa mutta samanikäisiltä sitä ei saanut missään nimessä jostain syystä, ei edes silloin kun yritti parhaansa niin sitten sitä moititaan.
Yhtä paskaa jollei paskempaa, ja kestää pidempään. Ois pitäny mennä inttiin 6kk.
t. sivari
Koska erehdyt luulemaan paskanpuhumista vittuiluksi. Ootko perspurilainen?
Ketään ei kiinnosta sun nillitys. Kirjoita viesti uusiksi ja jätä itkut pois.
Kieltäydyt, käyt sivarin tai hankit lääkäriltä c-paperit.
>työpanoksen
:DDDD
En ymmärrä mistä tää asenne tulee, ei mua koskettanut ainakaan yhtään nähä muita vemppaamassa tai mitään, töitä on ja löytyy kaikesta huolimatta aina intissä, ei ne lopu mitenkään. Jämpti kersantti keksii vaikka aseen putsausta tuhanteen kertaan jos siltä tuntuu, ei se helpota mua jos se vemppaaja on putsaamassa omaansa meikän kanssa.
Olipas outo elokuva
jokohan sitä nukkumata
Jos menet edelle niin sitten iskee alemmuuskompleksi.
Suomalaisen sosiaalisen ilmapiirin manipulointi vaatii että et juokse kenenkään edellä, jos et ollenkaan suostu juoksukisaan on myös virheliike koska sitten ne jotka juoksee alkavat kyseenalaistamaan omaa tekemistään ja sitten purkavat syntyvän kiukun sinuun, rinnalla juoksu tai taakse jääminen on ok mutta jos menet edelle tai et ota osaa niin sitten olet uhka.
Juokse rinnalla ja ohjaa ihmisiä haluamaasi suuntaan vahvistamalla heidän uskoa siihen että he ovat elämän protagonisti.
Mikä nyymeillä vaikuttaa? Itellä MDMA, subutex ja kalja.
Siekin voit jättää itkusi pois jos noin vituttaa heikommat ihmiset että pitää piilovittuilla siitä kun henkinen ikä luokkaa teini-ikä.
Olut ja viina.
pruut prööt pryyit
pierustus lierustus hyh yök
>joo jos ei miellytä niin ota sitten "vaihtoehto"
>ei ole oikeasti vaihtoehto, sisältää sosiaalisen stigman joka vaikuttaa työllistymiseen ja siihen miten ihmiset kohtelevat sinua koko lopun elämäsi ajan, jopa sukulaiset ja perhe
>Vaihtoehto C: mene inttiin ja älä anna vittuakaan
kohta nukustus lääke
>e-eikun sinä itket
Miksi luulit, että olisi hyvä ideä purkaa jotain pikkulapsen valitustasi mämmiin? Ootko estrogeenikuurilla tai jotain?
ei vielä mikään, vois kohta joiberiloiberin pyöräyttää
Kuka tääl maahanmuuttajataustainen /neettikuningas/
Juuh estrot tulilla kaljan kera, tekee eetvarttia, kokeilisit sinäkin. Saatais ehkä tuo asenteesikin korjattua siinä samalla.
Ei kai täällä ole juotu rähinäviinaa?
Kaljan ilostuttamanahan nauraisin tuplasti tuollaiselle vuodatukselle. Kaikelle on paikkansa ja aikansa. Mämmi ei ole äidin tissi, jota vastaan itkeä.
Neekeri
wallah mun musta veli
En puhukaan mistään p-kauden peruskoulutuksesta, vaan jostain ryhmätason jutuista, ym. Esim. teltan pystytys aamukolmelta räntäpaskasateessa, aseman pyöritys ja vartiointi 24/7 neljän miehen voimin, saman tavaramäärän kantaminen marsseilla, jne. Jos joku jätkä toistuvasti ja melkein aina on tekemättä hommiaan, telttaa pystyttäessä istuu kuusen juureen, jättää kaverin -35c pakkasessa vartioon, koska ei itse tehnyt mieli mennä, niin alkaahan muita vituttamaan se henkilö, kun siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Sysärisukkaa ja telamiinamakuupussia pitäisi tuollaisille jo antaa.
>Pääministerin sijaisena toimiva vihreiden Pekka Haavisto kertoo tänä aamuna julkaistussa Kauppalehden ja Uuden Suomen videohaastattelussa, että on viestittänyt kurdeille al-Holin leirillä olevien suomalaisten oikeudesta palata kotimaahansa ja julistaa, että heille kirjoitetaan passit, jos he pääsevät Irakin Erbiliin.
kaikki kotiin
Jaa Jow ForumsSuomi
Kusipää homo, tuo Haavisto.
En mä menny ku Savoon
Mä olin se joka vittuili, se on hauskaa
Kaikilla oli poikkeuksellisen vammaiset palvelustoverit. Intti oli paikka tai olosuhde, missä pääsi näkemään ihmisyyden puhtaimillaan. Suurin osa ihmistä on idiootteja.
Niin sanotut vertaiset ovat mulkkuja, uutisia yhdeltätoista. Kapiaisilla on ammatillinen pakko tulla vastaan ja auttaa. Jos kapiukot eivät tekisi sitä, he olisivat itse kusessa.
Seuraavaa terrori iskua odotellessa
DDG haun perusteella kyllä. Kerrotko vielä miksi noita Redditin laudanvastineita kutsutaan?
Kattoko kukaan assemblyn demo compoa? Vittu mitä paskaa. Varmaan kaksi tai kolme oikeaa demoa.
Subreddit, alareddit. Jow ForumsFinland on sitten englanniksi ja lähinnä ulkomaalaisille
Miksi vihreät yrittävät tehdä vahinkoa suomalaisille joka käänteessä? En keksi ainuttakaan suomalaisia hyödyttävää asiaa jota ko. paskiaiset ajaisi.
Hyvä. Nyt kun tiedän niin voin ammattitaitoisesti käskeä teitä homoja painumaan takaisin sinne.
>YK:n raportti varoittaa: Terrori-iskut saattavat lisääntyä lähikuukausina
>Noin 2 000 on entistä Isis-taistelijaa on raportin mukaan palannut Eurooppaan.
Vihreille ja äänestäjille hetkellinen tunteiden tyydytys on hyve, joten ajattelevat tekevänsä hyvää täyttämällä omat tarpeensa.
Konkretialla ja kestävyydellä ei sitten niinkään väliä.
Verta kaduille, tyhmistä äänestäjistä koko kansa kärsii.
Käytän molempia ja siihen Jodel päälle, FB myös mutta lähinnä seuraan siellä ryhmiä vaan. Mitäs näitä muita someja nyt olikaan. Ei nää sulje toisiaan mitenkään pois jtp.
Jos kyseinen henkilö on jatkuvasti vemp, luulisi jo kuvittelevan että häntä ei ole olemassa, aivan sama että joko tai ei ole armeijassa, ei ole pois mitenkään loppupanoksesta vai kuvitteletko että miljardi kiinalaista on rinnallasi joiden työpanosta painat?
Mitäs vittua? Ei mua edelleenkään kiinnostanut mitä muut tekee jos keskittyy omaan, silloinkin kun sykähdytti enemmän ja katto vemppoja niin ei tuntunut missään, mistä tää vittuuntumisesi juontaa juurensa oikein?
vitun neekerit
Mennyt jollain intissä kettuilut suht kovasti tunteisiin kun vieläkin harmittaa.
En jaksanu mennä nii en tiiä.
nyymi nähty kaljanhakureissulla
kiva että käytät kypärää
Ihanaa etnistä värinää
ens viikolla tulee röimiehet tarkastaan asuntoa, vittu joutuu oikeasti siivoamaan parin vuoden jälkeen
Lauri Allan Törni?
Mitä ne tarkastelee kun joutuu ihan siivoamaan? Onko nyymillä taas luteita
Mitä asiaa?
Vittu mitä itkupilli jonneja taas mämmissä. Teitä kiusataan ihan syystä, kun olette niin vitun naisaivoja.
>yhyy yhyy