Iedereen welkom editie.
Behalve jij.
Iedereen welkom editie.
Behalve jij.
Other urls found in this thread:
store.steampowered.com
youtu.be
youtu.be
twitter.com
Niet lief
>een miet houden wanneer mensen moeten werken
Alsof jij werkt.
Ik werk, stap over een uurtje mijn bestelbusje in.
>in één of ander schijthol met kutverbindingen
Goedemorgen iedereen!!
We gaan het gewoon doen.
Deze ziet er een stuk beter uit, maar ik ga niet bij een globalistische burgerketen eten.
Gewoon beide doen.
>bezorger doet weer een telegraaf in de bus
Wat zegt dit over mijn voortuin?
Planeet namek
Moet je eens schoonmaken.
Voel jij je wel helemaal lekker, Patrick?
Hey homos
>dvw geen werkliefje vd
*sip*
Aaaaaah...Metroidvanias.
Zijn cool
Heb je Bloodstained al? Zeer goed spel, speel nu Samus Returns en het is best goed.
Is dit niet het weekend van Lowlands?
eun, tweu, dreu, veur, veuf, zeus, ...
Daarom /montfoortmiet/.
elke godverdomde dag, telkens weer en godverdomme weer, ik let op mijn voeding, ik probeer wat te sporten, ik lees, je misschien game ik nog wat, ja misschien verpsil ik mijn tijd af en toe wel eens graag door naar het plaffond te kijken als een mongool, nu, los daarvan, zoals ik al aan het vertellen was, je denkt dat je eindelijk immuun geworden zijt, ik maak me urenlang mentaal klaar, je hebt zoveel boeken gelezen man! je hebt de oude grieken gelezen! je hebt 24 jaar lang eenzaamheid meegemaakt! niemand heeft je ooit gesnapt! je bent helemaal niemand! ik heb het al opgegeven! het is zo veel makkelijker om door het leven te gaan wetende dat er niets te wachten staat voor mij, hoef je je niet bezig te houden met van al die hopende toekomstgedachtes! nee, er is niets voor ons, en dat weten we, dat maakt ons mentaal sterk! en dan sta je daar, 16 uur lang mentaal tot op het punt scherp gezet, kom ik aan, begin ik aan mijn werk, en dan zie ik haar weer, haar goudblonde haren, haar zoete ongezonde houding waar ze zich hoofd iets naar beneden aan het houden is, die blik in haar ogen, pure maar dan ook pure kunst, die alles omvattende glimlach dat dat mij laat voelen alsof dit en dit het enige is wat waar wij voor bestaan, om dit te beschermen, iets goddelijk dat we mogen meemaken maar nooit van zullen mogen genieten! houding van haar arm wanneer ze iets aan het schrijven is, haar elegante houding aan een computer.. dan sta ik daar! alles gaat teniet! alles waar ik mij mijn hele leven lang klaar voor heb gemaakt valt in duigen! een amalgatie van mijn hele leven in eens teniet gedaan door iets wat enkel mijn naam weet en niets anders! ik zie mijn leven voor mij flitsen, ik wens dat ik dood was zodat ik deze hel niet zou hoefden te beleven, ik zie mijn toekomst voor mij flitsen, een letterlijke hel, doch gedachtes dat ik bij haar ben, het enige wat mij nog staande kan houden, een valse hoop die ik mijn hart toegeef, maar mijn brein weet beter..
jij en ik broeder, jij en ik
>Oude Grieken
>Niet de Franse postmodernisten lezen
>Niet een stijve hebben voor Middeleeuwse legendes
>Niet Yukio Mishima aanbidden en zijn schrijftstijl zo perfect vinden dat je klaar bent met lezen want de kunst van het schrijven gaat niet meer verder
Net een mri scan laten doen. Hopelijk is de uitslag goed!
Succes user, dat je maar nergens last van hebt.
ik heb alles van mishima gelezen, dicht bij mij hart, maar, dazai is beter, ik raad je "masks" van enchi, "snow country" en "sound of the mountain" van kawabata, "a personal matter" van Oe, "the setting sun" en "no longer human" van dazai aan als je mishima goed vond
Dankjewel! Ik voel me al een stuk beter sinds een paar maanden dus wat er ook mis is/was het is bijna gedaan.
>sjinese letterkunst
Ik heb Schoolgirl van Dazai gelezen en dat vond ik eigenlijk niet zo. Kawataba ken ik niet, OE wel eens van gehoord. Zal het checken.
Japanese literatuur is geen animel, en neemt de Japanse cultuur wel serieus.
To gain a sense of its impact, we should think perhaps of the words of Yukio Mishima when he had previously discovered other similarly morally liberating art works by Aubrey Beardsley and Oscar Wilde: “Evil had been unleashed … moralizing was nowhere to be seen.”
As it happens, Mishima loathed Dazai, undoubtedly because he owed him so much in influence. Once, he followed Dazai to a party, styling himself as Dazai’s assassin, and told him to his face, “I hate your literature.” Dazai coolly looked him up and down and replied, “And yet you are here.”
Waarom zijn h*llanders zo?
>dagen lang pissen uit aars
>nu opeens elk uur pissen als een brandweerkraan
Dit kan ik toch niet bijdrinken, kutlichaam
Wat een kankermiet.
>letterlijk waar
>slecht te bereiken
>op een werkdag
Ik ruik je NOOTgeur vanaf hier.
>hij werkt
HAHAGHAGAFAHTAHHADGFSCJHGV
Nee, ziet er wel koel uit maar te directe kloon imo (kun je beter de oude spellekes spelen).
store.steampowered.com
Deze is echt wel mijn favoriet van dr afgelopen tijd. Goede platformer, uitdagend, darksouls achtige manier van verhaalvertellen (indirect via karakters en items), mooie geanimeers, levendige wereld, veel geheimen. Krijgt ook nie voor niks 10/10 in stoomreviews.
Valt binnen de bouwvak.
zielige ventjes
Projectie
>hij gaat niet "thuiswerken" om naar een miet te kunnen
Die Groningen miet zie ik mogelijk eventueel wel zitten.
Lowlands is voor normaaltjes ofniedan.
Maar user uit Groningen wil de 24e niet naar animemiet komen omdat hij naar lowlands gaat, dus dan kan hij ook niet naar Groningenmiet komen de 17e.
Klinkt als iemand die altijd wel een smoes heeft.
>dvw je een elastiekje vergeet in te doen/mee te nemen naar je werk en je te autistisch bent om er één te vragen
Word mijn vd
Goedemorgen!!
Ik heb er altijd eentje in mijn rugzak en vaak een reserve om mijn pols (maar die is wat uitgerekt)
Zo ben ik zeker en kan ik eventueel uitdelen aan anderen
T*tta's be like: Een huis? Nee dat is slecht voor het milieu. Nee het is geen zigeunerlevensstijl, het is verantwoord wonen
Goedemorgen. Ik moest vanmorgen al om 6 uur op. Morgen kan ik gelukkig ietsje langer blijven liggen en dan is het alweer weekend.
Morgen intake bij de GGZ.
Veel succes daar!
Ah goedemorgen anoniempje!
Oef, hopelijk is dat wat gelukt.
Wat leuk dat je vanaf morgen al weekend hebt oetz.
Zorg dat je niet wordt opgenomen, anders kun je niet naar de miet. Eventuele begeleiding mag mee.
KOM GEWOON
O
M
G
E
W
O
O
N
Na 5 jaar gestopt te zijn met mijn jeugdbeweging hebben ze mij nu toch overtuigd om leiding te worden. Wat voor programma maak ik klaar voor die 12 jarige?
12 is haast te laat voor grooming.
Goed
verdorie bijna geen eieren meer
Eieren met hopen hier maar ik weet niet of ik met jouw wil delen.
Je zult nooit eieren hebben.
goedenmorgen nederdraad vrienden en vriendinnen hopelijk hebben jullie een fijne dag
ugh...Mijn brein is een omelette
Mari-paler, kom je naar de animemiet?
Ik kan helaas niet!
ik ben een jongen
ik heb er een paar in mijn jas zitten, maar het was te warm om een jas aan te doen.
ik heb er nu 1 in mijn zakje gedaan waar ik ook de pasjes voor werk in heb.
>Ja ik ben een ariër, hoe zag je dat?
Omelette du...fromage.
Goedemorgen marianon!
Ik snap het. Ik gebruik er zo veel ik zou er direct terug staan. Hou uw eieren maar
zeg dat maar tegen mijn ijskast!
Goedemorgen mede antwerpenaar!
Oh ja dan snap ik waarom je het vergeten bent ;-;
Goede zet! En een fijne werkdag trouwens :)
*Komt de draad in glijden*
eieren, boter, emmental+gruyère, zout, pepper
beste ding fransen hebben uitgevonden
...
Dag Dries, goed je weer te zien
het is meer dat ik geen geld heb voor de reiskosten, overnachtingen en entree. muntjes op lowlands zijn kankerduur en ik kan niet vasten daar want het kost me veel energie om daar te zijn. bovendien zijn mijn moeder en zusje ook mee en zij vinden mij te dun, dus ik moet wel eten daar.
Naar de winkel om bonen te gaan kopen!
>En een fijne werkdag trouwens :)
ben al klaar met werken :)
Goede reis!
goede morgen van Brussel lmke
Armagnac, sauvignon blanc, roquefort, coq au vin, ile flottante, baguette, en pain au chocolat zijn het beste wat Fransen hebben uitgevonden.
Bedankt! Ik stap er naartoe zodat ik even rustig muziek kan luisteren
Ooh werk je 's nachts of in korte shiften ofzo? Hopelijk ging het goed!
Hallo brusselaarnon (sorry ik moet nog werken aan een goede naam)
Geniet van de muziek en hopelijk is het niet te druk daar
Ik denk het niet
Oetz vind ik het een beetje raar om met onbekenden van het internet af te spreken
>Pain au chocolat
Couque au chocolat aub*
Chouquettes, nougat, crêpes bretonnes uwu
CA FAIT OOOH
TU VAS FINIR AU PÈRE LAICHASE
ET PAS MOI PAS MOI
J'AI DES SONS QUI TE FONT PERDRE LA TETE
ET CA FAIT
BRUXELLES ARRIVE
ON EST SERRÉS DANS UN CAISSE
ik begin om 6:45, en ben vrij afhankelijk van hoeveel handel er is. morgen ben ik vrij omdat er (te) weinig handel is.
IK HEB NOG STEEDS SPIJT DAT IK GEEN GRATIS PANNENKOEK BEN GAAN ETEN IN DUFFEEELLLLL ;_;
Dagretour: €20
Entree: betaalt deze autist voor je
Overnachting: hotel is toch al volgeboekt, we zoeken wel een weeb met ritalin om te delen of crashen in iemand anders kamer
Eten: zuipen
KOM GEWOON
Je had mee moeten komen!!!
Nog nooit van gehoord, is dat een Belgische variant? Vraag me af of die lekkerder is.
ik ben user gewoon
Bruxelles is aan het groeien
Oh oké! Klinkt interessant.
Nog nooit van dat formaat van werk gehoord oetz
Ja echt hè!!!!!
Het was maar 50-51 minuten fietsen verdorie! zo dichtbij maar toch zo ver ;-;
Nee, is leuk. We zijn echt minder onbekend dan je misschien denkt, omdat iedereen hier al langer komt.
Vlamingen buiten.
>Dagretour: €20
dat werkt maar voor een dag