/nederdraad/

Gij zul komen.

Attached: 1545064536551.png (1275x955, 1.21M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yv4qot2Qa5Y
youtube.com/watch?v=fHNVIkuq71o
youtube.com/watch?v=9v12auQ-HO4
telegraph.co.uk/news/2019/08/07/two-women-accused-using-muslim-dress-shoplifting-spree/
twitter.com/SFWRedditVideos

Niet echt een originele editie, OP.

Eerste voor kutkanker

Eerste voor mijzelf

Attached: 1544939445088.jpg (512x512, 30K)

youtube.com/watch?v=yv4qot2Qa5Y

Attached: __________yup.webm (480x368, 369K)

>moord slecht

Kom naar deze miet, hoewel er wat kritiek is op de datum. Zal ik hem verschuiven?

Attached: 1555203432571.png (1192x1286, 2.2M)

>zul

Attached: 1523802253657.png (817x443, 34K)

Praat het uit, user

NEEEEEEEEEEEEEEE JE MAG HET LEVEN VAN IEMAND ANDERA NIET AFNEMEN

Anime

Attached: superallerliefstelachjevankjoetie.jpg (1441x1779, 916K)

Ik ga nu naar jaar 3 maar heb mijn P nog niet... Ik wist dit niet. Ben ik nu genaaid?

Ik wil graag weer komen maar ik moet even wat mensen meenemen ter ehhh bescherming.

Dat staat inderdaad in de wet.

Hm, misschien dat scholen dan hun eigen regels hebben of zo, bij moest ie in de eerste twee jaar af zijn.

Soms zou ik willen dat mijn leven een anime was voor precies genoeg tijd om die 2d kankerhoer van je dood te schoppen.

Heb je geen BSA?

Hoe mag jij nog naar school?

Gebaseerd!

Attached: 1484171435489.jpg (897x869, 95K)

maar ik ben het niet eens met de wet

>dvw geen dax zoals al mijn mede belgen

Attached: 1487537219975.jpg (1280x720, 106K)

JAAAAAA DE SLIMSTE MENS

>Montfoort
had je net zo goed in Kerkrade kunnen doen..

Daar heeft de wet en de mensen die daarover gaan geheel schijt aan.

Mari beste meid

>wees mij
>ga naar basicfit
>ze hebben daar zo'n virtueel assistent machine wat je lichaamsvet enz meet
>dvw 29% lichaamsvet

;-;

Maarten is slim oetz.

linkse ratten zullen ooit boeten voor de moord op Pim

Wauw Mafke heeft een bloempotkech cosplay gedaan.

Attached: bloempot.png (852x657, 933K)

Om dit soort dingen ga ik niet naar de sportschool.

Attached: tfw fat.gif (534x640, 22K)

AIVD, deze meneer hier.

Het is ook wel uitzonderlijk, maar ik ken wel ouderejaars die hun P ook pas in jaar 3 hebben gehaald
Ja, die moest je in jaar 1 halen om over te gaan

Attached: 497978.webm (608x368, 161K)

Gebaseerd.

Ik hou van anime, maar dit is best gebaseerd.

Attached: PinkUnfortunateHorseshoebat.webm (940x522, 2.1M)

>Wanneer je op tijd de WC haalt

Attached: IMG_20190802_200221_01_01.png (432x692, 407K)

Ik heb nooit geloofd dat het louter Volkert was die achter de moord zat. Er waren toen (en nu nog steeds) veel te veel machtige mensen die enorm veel baat hebben bij zijn dood.

Het gezonde vetpercentage van een volwassen vrouw ligt tussen de 20-32%. Bij een volwassen man is dit tussen de 8-18%

als je een wijf bent is het nie erg.

als er ooit weer een (s)linkse partij de grootste word is dit land echt verloren

>Ja, die moest je in jaar 1 halen om over te gaan
Nee, je P is dat wat je in jaar 1 moet halen, je krijgt een BSA (BAS in mijn tijd nog) als je dat niet doet.

Leo hou je kankerbek en laat ons gewoon rustig de slimste mens kijken

Maar wij zijn er niet (helaas) niet eens voor verantwoordelijk oetz. Maar ik bau verder aan det concept, geen zorgen.

ben ik niet.
ben te verliefd op werkschatje om boos te zijn om politieke onzin en allochtonen

>hij is niet blij dat 71% van zijn lichaam bot is

Attached: FondSameChick-size_restricted.gif (500x257, 980K)

Attached: 1556949872034.png (1750x2475, 272K)

>HIj weet niet dat de AIVD dit allang al gepland heeft
Pim kwam veels te vroeg, het 'juiste' kookpunt was nog niet bereikt volgens de hogere machten. Was overduidelijk gepland en gewenst.

Dan ben je echt een gekkie. Enige wat nog moeijk is, is dat de inlichtingendiensten het hebben laten gebeuren.

>foto van Leo in onderbroek palen
>foto weer verwijderen
>iedereen denkt dat conciërge heeft ingegrepen en ik een ban heb
>winst

Attached: 1556772657786.png (840x473, 464K)

Ik geef echt geen kanker om rechtse dode leiders oetz. Maar geen zorgen wechtsies, ik zal ze zelf nooit wat aandoen.

W-wie is nou de echte Leo?

Attached: 04c.jpg (222x250, 11K)

>leo is de enige die linkse mensen veracht

>OH NEE ONZE LOKALE DEMAGOOG BLOEDT DOOD OP DE STRAAT IEMAND DOE IETS! OMG NUUUU!

Attached: 1562762306844.png (540x510, 124K)

Daar gaat het niet om.
Ieder mens met gezond verstand veracht linkiewinkies.
Maar ik word gek van al die Leolarpers in de draad.

Wat stem je zelf, anoniempje?

>Regering in Italië op omvallen
oh ok

Attached: GeneralGroundedFish.webm (640x572, 2.09M)

ja, maar ik probeer niet eens als leo te larpen.
ik uit gewoon mijn mening over de laagste laag van onze bevolking

Hou je bek eens leo en/of brabo incel

stemmen is een joods complot

Gebaseerd, in dat geval.

Groenlinks en jij?

Gebaseerd.

Gebaseerde bommenlegger

Roomtaartje kuizen

Brood gaan kopen

Ik mis m'n ex
Haar benen waren zo warm en zacht

JAAAAAAAA RARA

youtube.com/watch?v=fHNVIkuq71o
Geen vd met grote tetten hebben die een jurk aan heeft, zodat het een tent vormt en ik mij er in kan verstoppen.

Attached: hmjkmhgjghjfhgjmghj.webm (500x280, 68K)

SGP want ik ben een boemer uit de bijbelriem

Ik mis Hitler
zn braaaaapppps waren zo warm en zacht

ik mis mijn ex
hoe ze 's ochtends in alleen haar tshirt door het huis liep

Ik heb het meegemaakt, en Pim Fortuyn is door de politiek onjuist behandeld, net als Janmaat, maar niet vermoord. Pim had streng kritiek op de toen al bijna een decenia regerend paars, zijn boek maakte veel mensen ook heel boos want zo schreef hij nou eenmaal. Maar hij is op live televisie onmenselijk behandeld, mensen noemde hem extreemrechts, een racist, vergeleken hem met elke rechtse dictator, tijdens debatten waren politici niet professioneel en kalm, maar toonde een voor Nederland zeer onbekende agressie tussen politici zelf.
Den Haag Vandaag, Nova, Buitenhof, NPS, het NOS, NRC, Witteman, minister Zalm, etc.

Veel mensen waren het helemaal niet eens met het integratiebeleid, beide links en rechts, en toch is het beeld geconstrueerd van een opkomende extreemrechtse gek door de verwarring met rassenhaat of anti-immigratie, terwijl het juist ging om het aanpassen van het integratiebeleid.

De Nederlandse journalistiek en politiek is heel oud en heeft eigenlijk heel lang geen veranderingen doorgemaakt van het typisch Liberale karakter, denk liberaal-links, ook al zeggen veel politici dat het poldermodel altijd voor snelle veranderingen zorgen.
Pim Fortuyn was zo anders dat de verouderde partijen naar iets wezen wat op de gevestigde politiek in Nederland lijkt, de NSB periode.

Attached: CZ_na1lUYAAEZ1U.jpg (600x750, 61K)

Overgewicht is een toenemend maatschappelijk probleem. Om overgewicht tegen te gaan, kan de overheid gezond gedrag en gezonde eetgewoonten stimuleren en ongezond gedrag en eetgewoonten ontmoedigen. Dit doet de overheid bijvoorbeeld door voldoende bewegen te stimuleren en gezond voedsel aantrekkelijk te maken.

Attached: 1554954197323.jpg (750x480, 29K)

Beter ben je besneden anders ben je antisemiet

Hoi SGP

Attached: 1564242217936.gif (540x300, 2.03M)

Pim was gewoon een kankerlijer, houd gewoon je bek.

Gebaseerd maar als Keessie met zn zachte lieve handen aan mijn JPS zwaar komt stem ik NOOIT meer op de SGP.

hoe bezegelen ik de overeenkomst met werkmeisje?

"je eet te veel sjinees"
youtube.com/watch?v=9v12auQ-HO4

Vieze homo wil gelijk prikken gelijk djoeke met die tempeltjes op hun hoofd

>OH MIJN GOD LAAT MIJN DEMAGOOGFU MET RUUUUSSSTTT SLINKSE MEDIA!!!

Attached: 1534221507840.png (714x800, 73K)

De gevestigde partijen deden idd net alsof ze met e.o.a. randfiguur te maken hadden, terwijl Fortuyn best veel mensen vertegenwoordigde.

Ik was er ook nog niet aan toe en mocht hem niet, was trouwens best wel geschokt door zijn moord.

Fortuyn was veel milder dan Wilders is, dus linkiewinkies bedank jullie eigen strijdmakker maar.

meisjes die meisjes kussen JAAAAAAAAAAa uwu

Attached: 1454328872536.jpg (1280x720, 49K)

laat je zwarten door een grote neger

..IK?

nee.

KANKERGAY

Turkije moet geen EU-lidstaat worden. Het land ligt grotendeels niet in Europa, kent een islamitische bevolking en cultuur, wil een antiwesterse rol in het Midden-Oosten spelen, maakt inbreuk op de rechten van minderheden (christenen, Koerden en Armeniërs) en grenst direct aan Iran, Irak en Syrië. Toetreding overvraagt ook de financiële draagkracht van de EU. De SGP vindt een geprivilegieerd partnerschap tussen de EU en Turkije een prima alternatief, om de handelsrelaties en diplomatieke betrekkingen met Turkije vorm te geven. Harde voorwaarde hierbij is, dat Turkije de Armeense genocide erkent.

Attached: 1547661668547.jpg (300x168, 6K)

Attached: 1563443182936.png (1275x955, 1.41M)

Wie hier /jossen op het idee dat je ieder moment betrapt kan worden/?

je wil toch een overeenkomst met werkmeisje?

Pim is een kinderlokker vooral mocros in de darkroom

Wilders heeft geen kanker bereikt, stinkracistje.

Ik wil twee zachte lippen tegen de mijne

mmmmm linkse traantjes, heerlijk!

JAAAAAAAAAA DE GROOTSTE NEDERLANDER BELEDIGEN

ik weet niet of dit de manier is om een relatie met haar te krijgen oetz

Kanker Wilders kanker pindajood

Prins Bernard?

Ik was het toen met hem eens, mijn hele Franse familie was dat bijna. Het waren toch ook vreemde wetten toen?
Mijn vader kwam hier met niks en kijk waar hij nu is, het is toch vreemd dat je mensen van bepaalde landen aantrekt waarvan je weet dat er geen welvaart is en de mensen weigeren t integreren? Ik ken veel buitenlanders en ze zijn of heel anti-integratie en zien Nederland vanuit een welvaartsperspectief, of je hebt buitenlanders zoals ik en mijn vader die ons gewoon hier willen settlen en echt Nederlanders willen worden.
Zo zijn de ouders van mijn vriendin ook, mijn ex was niet zo en haar ouders wilden dat ik Pools leerde en Rooms-Katholiek werd voor hun dochter, ja sorry maar dat is niet waar immigratie voor is voor de gewone burger die het economische gedeelte niet voelt.

En elke partij heeft het tegenwoordig over immigratie en integratie, er is geen weg omheen, het is dus geen raar onderwerp buiten de perken, het is een onderwerp wat in 1980 al een spelend onderwerp is maar meer dan 25 jaar later serieus word genomen door de politiek.

Attached: grey.jpg (1066x1600, 157K)

Ik wil twee zachte schaamlippen tegen de mijne

paal schaamlippen

telegraph.co.uk/news/2019/08/07/two-women-accused-using-muslim-dress-shoplifting-spree/