Paijaava äityli :3 -painos
/mämmi/
lisää kaljaa
Älä höpötä
O-oho
oispa talvi
Pitääkin tässä katsoa Slayers ties monennen kerran uudestaan.
Mikä Slayersin suomennettu nimi olis? Tappajat?
Montako päivää olet ollut tänä vuonna selvinpäin?
Itse 23, laskin aivan itse eilen kun näin silmät tonttusen.
lasketaanko krapula selväks päiväks?
Listijät
Kirjoitatteko kymmensormijärjestelmällä? Itselläni on jop 15 vuotta hyvin hautunut ns. 7-sormijärjestelmä jolla kirjoitan melkoista vauhtia vaikka vammaistahan tämä onkin.
Juon ehkä kolmena päivänä viikossa joten ehkä 22 päivää kuussa keskimäärin. Onko tarpeeksi vai meneekö määrityksen mukaan alkoholismin puolelle?
Kirjoitan pelkästään etusormilla.
>Alkoholismi eli alkoholiriippuvuus (lat. alcoholismus, ICD-10: F10.2[1]) on sairaus, johon sairastunut tuntee pakonomaista tarvetta juoda alkoholia. Alkoholismi on tila, jossa alkoholin käytön hallintakyky on lopullisesti menetetty. Alkoholismi on yksi päihderiippuvuuden muodoista.
Päätä itse.
pelaan elokuvaa
10fastfingers.com
Tehkää tää kolme kertaa ja postatkaa tulokset. Itellä: 89, 91 ja 87
joku 8-10 sormijärjestelmä
Pyörämatkat joilla kuuntelen animemusiikkia ovat keskimäärin 2 km/h nopeampia kuin matkat joilla en kuuntele.
>finnish
oho oonkin journalisti
Miten vaikea on pitkäaikaistyöttömänä löytää töitä? Mulla ei ole oikeastaan muita vaatimuksia kuin että vuokran ja muiden pakollisten kulujen jälkeen jäisi 200-300 euroa omaan käyttöön. Kyllästynyt olemaan kelan tanssitettavana.
Pleikkari"pelit" on paskaaaaaaaaa
Missä nää Classic servut sijaitsee kun saan 38ms pingin?
Itsehän en ole tehnyt mitään mitä kela on pyytänyt/käskenyt/ehdottanut. Mutta eipä niillä ole muutakaan vaihtoehtoa kuin jatkaa rahan antamista.
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
aika paska painos taas jtp
Ei kannata, jos haluat virikkeitä tee jotain mistä tykkäät päivät. Tämä on Suomi.
Matalapalkka-alalla työskentely on kuin rangaistus kiitos yhteiskuntajärjestelmämme.
>02:00:01
vois tää ehottomasti parempikin olla mutta pelataan nyt loppuun kerta alotettu
Matalapalkka ei sinällään haittaa, mutta se haittaa että kys. työt on yleensä lähinnä pätkätöitä ja muuta paskaa määräaikaishommaa. On tullut jo koettua tuo pätkittäinen töissä-työttömänä rumba ja se vasta perseestä onkin kuin töiden loputtua ei ikinä voi olla varma saako mistään rahaa kun kela on niin helvetin tarkka kaikesta. Tuohon verrattuna ennemmin vain on ihan vaan työttömänä ja nauttii sitä kelan tarjoamaa niukkaa leipää.
>YKSIkokonaiskatastrofin kannalta pieni mutta erittäin kuvaava esimerkki puheiden ja todellisuuden välillä näkyy helsinkiläisissä päiväkodeissa.
>Helsingin ylin poliittinen päättäjä eli kaupunginvaltuusto on linjannut, että kaupunki puolittaa lihan ja maidon kulutuksen vuoteen 2025 mennessä. Samaan aikaan päiväkoteja on vanhempien mukaan ohjeistettu, että pienipäästöistä kauramaitoa saa vain lapsi, joka on täysin vegaani tai jolla on lääkärintodistus.
Nämä ihmiset on mielisairaita
Neekereille meni
ebin "en jaksa tehdä töitä ja yrittää nousta parempiin hommiin kun kelasta saa melkein saman verran rahaa vaikka olenkin tällöin itseään elättämään kykenemätön loinen" asenne
eihän noita pätkähommia kannata tehdä, oletko kartoittanut kaikki vaihtoehdot?
kot
Not really anything interesting without more context, about some seasonal activity and how the cat is crazy
jos asiat ois menny toisin niin musta olis voinu tulla ihan mitä vaan.
Mikä vittu se suomalainen "rock" bändi oli n. 15 vuotta sitten jolla oli niitä aivan saatana myötiksiä musavideoita.
olisin voinu vaikka keksiä jotai tai olla joku stara jos en olis mä
haven't been in yiluatta in a long time
what boards do you visit?
rolling stonesit
Mitä oisit halunnu olla?
mikan faijan bmw
joku 6-7 sormi järjestelmä en tiedä ketään kuka kirjottaa 10 sormella
oispa kissa mitä paijata
kissat on tyhmiä
youtu.be
jep oon iteki vähän tyhmä
ois kyl kiva mut oon allergine nii ei voi ja sit en tiä mite pidän katista huolta ku en osaa pitää itestääkää, oon nähny uniiki siit et mul on kattei mut en muista laittaa ruokaa niitten kippoihin ja ne kuolee nälkään
Tulin haukkaan tänne vähän happea.
Elkää panikoiko, mää vettiin 12 vuotta huumeita ja hyvin mennee, töitä on ja ulosotot maksettu.
tuli mieleen yks animekohtaus mutta en muista mistä sarjasta se on
Oli aivan uskomaton huono ja kiirehditty loppu kyllä tolle pelille. En suosittele. David Cage on pelle ja homo.
älkää menkö
>tuote verkkokauppa komissa 300e
>osamaksu 3kk
>todellinen vuosikorko 52%
Mitä vittua? Ja joo maksan sen keralla, mutta kuka vittu tuollaisiin ehtoihin suostuu.
no kokeileppa vaikka kuvailla se
ryys
Sama
herää nyymi!
menen maate.
Lopettakaa se animen töllöttäminen ja hakekaa töitä.
nouse jo ylös!
Ompi hiljasta.
oispa hiljasta
Taas alkaa uusi päivä. Tehdään parhaamme!
*tukkii nyymin suun*
>Salasana sisältää kiellettyjä merkkejä
...jotain jotain kadullekakkaajat jotain kiintiötransut jotain...
koitin joskus ja oli ihan perseestä, ei kannata.
Sorry for me its still east asians
nuuh
kävin ostaa huumeita äsken. onneksi asun vantaalla nii kioski on auki 247.
v
V
V!
ketä huumeita?
se ois se perus vauhti ja jonnebis
juon kahvia
*juo kahvia*
Juuh voisihan sitä mennä nukkumaan
Katoin Symphogear XV ep5 ja nu-Fruits Basket ep17. Mnjoo Tsubasan muodonmuutos oli iha ookoo, ehkä jopa parempi kuin Chrisin, Marian ja Shiraben. Vähän kaikki ollu meh paitsi Kirikan joka oli seks bätäng lääh puuh luokkaa. Oli hiukan letkeempi jakso vihdoin, MIku squirttasi kylvyssä Hibikin päälle ja sitten käytiin karaokessa jossa Elfnein pääsi laulamaan sövösti, mutta sitten Alca-noise saapui paikalle ja tuoksinnassa pääpahikset löysivät Mikun ja Elfneinin kahestaan pakosalla ja jakso päättyi kuilunpartaalle veren lentäessä, mutta kenen?
Hedelmäkorissa Uo-chanin aiempaa elämää osa 2 käytiin läpi loppuun. Ja mitäpä tähän voi sanoa ko että taas samaistuminen vahvaa Uo-chaniin 90% aivan sama kasvuvaihe ja elämä, muuten kuin että en kuulunut tälläiseen rähinäjengiin samalla tavalla. Ainoa ero lopputuloksessa vaan se että Uo-chan löysi onnensa ja voimanlähteensä parhaan ystävän äidin kautta, joka antoi hänelle paljon. Olen odotellut jo kymmenisen vuotta itse samankaltaista mutta eipä näy ja tuskin tuleekaan. Olisikin onnea elämässä, mutta silti onnen kyyneleet silmissä kattoo kun Tohrun äiti kantaa Uo-chanin kotiinsa jossa Tohru hymystä tapissa odottaa heitä vastaan äidin pelastettua Uo-chanin joka halusi erkaantua tyttöjen rähinäjengistä. 90-luvun Japani oli todella vahvaa tässä jaksossa, oispattaa niin kovasti.
Vitun aamupuu
Solukämppis muutti pois, juhlin kaksi päivää ja tänne tunki vielä ärsyttävämpi yksilö. Vissiin sitten viimeinkin hylättävä tämä paikka, harmi vaan kun osui elokuulle, eikä mistään saa enää fiksusti hinnoiteltua asuntoa.
Kiitos kun luitte blogini
vasta 2h päästä saa kaljaa
Mulla on yleensä ollut kämppä tyhjänä kuukausikaupalla kun toinen muuttaa pois
Menkää nukkumaan
vasta heräsin vitun toope
ei uneta
classic...
Et puhu mulle noin. Mene nukkumaan.
Mene silti
Tänään ei sitten nukuta, ettäs tiedätte.
yöllä nukutaan
tänään krebataan
>Näin voit parantaa ilmastoraportin synkkiä lukuja – Ruoan heittäminen roskikseen ei ole pikkujuttu
>Ruokahävikin hillitsemisellä myös kotikeittiöissä on iso merkitys taistelussa ilmastonmuutosta vastaan, osoittaa IPCC:n tuore ilmastoraportti
Öyh
en heitä ruokaa pois juuri ikinä, olenko ilmastosankari?
ILMASTO SITÄ ILMASTO TÄTÄ
OLKAA JO VITTU HILJAA
Onhan toi aika iso osa kun menee joku neljäsosa kaikesta ruuasta globaalisti hukkaan ihan turhaan ja siihen on käytetty kumminkin resursseja sen tuottamiseen. Tuota en vaan älyä että miten ihmisillä menee kotona ruokaa roskiin, itsellä ei melkein ikinä kerkeä mitään pilaantua. Enemmän sitä määrällisesti varmaan menee kaupan tasolla ja kuljetuksen/tuotannon osalta silti
miksei näissä muuten ikinä mainita tupakkaa? eikö tuo ole vielä tuhoisampaa ja täysin turhaa vieläpä
Taas ihan vitun harhaanjohtava ajatustapa ja yhdentekevä aihe. Jopa nälänhätä-tier afrikassa on ruokahävikkiä kun kaikkea ei voi/kannata syödä. Toimittajan mielestä olisi varmaam parempi jos täälläkin näännyttäis niin ois parempi ilmastollei...
Jotenkin vitun vaikea uskoa tätä 'ilmastoahdistusta'
Miten voi olla niin heikkomielinen että koko mieli hajoaa tähän paskaan?
Pyöräilijä ajoi minua päälle. Sanoi vain oho ja ajoi sitten pois.
Jos ihan totta puhutaan niin olisin itse varmaan tehnyt samoin.
no minkä päälle se sinua ajoi, selitä paremmin