/mämmi/

Vanhat Herrat-painos

Attached: DxDp6LDWkAYD76K.jpg (632x776, 64K)

Other urls found in this thread:

is.fi/kotimaa/art-2000001925632.html
youtube.com/watch?v=Zv1FyQn2kQA
fi.wikipedia.org/wiki/Ravintoketju
fi.wikipedia.org/wiki/Rosso
youtube.com/watch?v=ZFwWGVxm7vw
twitter.com/SFWRedditVideos

kulli

pahkeinen>hemmo paskiainen>vanhat herrat>miihkaili>jurppo

mitähän sitä tekis

Attached: neat.jpg (1197x1600, 267K)

is.fi/kotimaa/art-2000001925632.html

Tää on vähän kun neekerit taistelis siitä että kenen "ghetto" on paskempi. Mut postaan silti. Hain JUURI TUOLTA kuvan paikasta bentsoja aamulla.

Attached: koivis.jpg (1920x1280, 616K)

Missä kaikki neekerit?

mikä saa ihmisen pistämään sitä subu teksiä

Attached: 1540058327604.png (1280x1217, 1003K)

Wanha kuva, nykyään tossa Alepan kohalla on "Yalla" (joku arabilainen halal kauppa) ja tuol on ehkä kolme suomalaista jotka on spurguja ja loput on mamuja.

Suvela on oikeasti ihan mukava paikka asua. Huonointa Suvelassa on maine. Espoon maine toisaalta on liioitellunkin hyvä.

Mikä saa ihmisen ryyppäämään kokoajan? Subusta tulee ihan hyvä olo ilman toleranssia kun sitä vetää nenään, kun suoneen vetää niin tulee parempi olo,

>Subusta tulee ihan hyvä olo ilman toleranssia kun sitä vetää nenään, kun suoneen vetää niin tulee parempi olo,
ei oikeestaan, samalta se tuntuu, tarvii vaan pienemmän annoksen
t: subun piikittäjä

ei kai täällä kukaan epäironisesti käytä huumausaineita?

Oon eri mieltä. En oo ikinä osannu piikittää subua mutta kaveri on heittäny mulle hihaan ja se pärisee oikeesti vitusti kovempaa. Sama amfella.

Kerran tai kaks vuodessa tulee poltettua pilveä

Just äsken vedin nenään amfetamiinia, poltin paukut ja otin gababentiinii joku pari grammaa. Niin joo ja viinaa myös.

Piikkihommiin ei kannata ryhtyä.

Attached: 000z.png (657x527, 101K)

Onneksi en ikinä osannu tehdä sitä ite. Kaverit aina sen teki. Kerran kyl onnistuin vetää metaa hihaan mutta sekin kuumotti vitusti, oli frendi joka ei edes juo vetämäs vyötä et suonet pullistuu ja meni ihan suoneen mut sen jälkeen kuumottelin vitusti et meni ohi kun tuli mustelma vaik mitään ei tapahtunu. (tää oli yli vuos sitten)

juu, kovempaa mutta ei erilailla

melkein kaikkea tullu kokeiltua
nykyään enää vaan jonnebista tulee vähän maisteltua viikonloppuisin kaljoittelun ohella

Tää on mun tavote. Jonnebis ja psykedeelit. Niistä on oikeasti jotain hyötyä.

En ole kokeillut mitään päihteitä. No, hieman kahvia.

Mitäköhän pienirintaiset naiset ajattelevat isorintaisista naisista?

miten yrität saavuttaa tän tavoitteen?

Vedin jo 360" kääntymisen mis oon tavannu uusia ihmisiä (naisia varsinkin) ja alkanu käyttää jonnebista ja vähentäny myös alkon ja muiden huumeiden käyttöö.

samaa mitä pienimunaset miehet isomunasista miehistä

t: tälläkin hetkeillä piripäissään ja lääkkeissä

kiihottuvat?

Joo mut ois synttärit. Täytin just vähä aikaa sit 25. Hei kelaa miten lähel oon 30.

youtube.com/watch?v=Zv1FyQn2kQA

epäilen

Mitä?

Attached: party.gif (640x359, 4M)

paljonko nyymillä on ulosotossa?

miksi joku vaan tulisi laudalle ja kirjottais valheita? mitä hän ajaa takaa tällä?

Kylläpäs tämä lanka on Vantaamainen

Helvetti soikoon metaa suoneen.
Olen kuullut että piri on ihan eri maailmasta hihaan vedettynä. Siitä sitten vaikea palata mihinkään syömis tai nokkatouhuin takaisin.

Penisvertailu tulee taas harvemmin, kun ovat piilossa verrattuna naisten rintoihin.

jotain 3k

Attached: 1552073658059.png (1280x720, 366K)

Osaisinpa vetää suoneen. Siitä tulee ihan järkyttävän euforiset nousut. Varsinkin metasta.

Käytän psykedeelejä epäironisesti ja joskus ironisesti.

nyt kun on nistejä paikalla, kertokaapa miten on mahdollista joutua huumevelkoihin? ei kai kettään myy nistille luotolla?

Attached: hatsikuji.png (742x720, 756K)

silleen että otetaan huumeita velaksi ja ei makseta takaisin
mikä vitun kysymys tuo on?

En tiedä, en ole joutunut huumevelkoihin mutta pikavippejä ja muita lainoja on 28k.

Tosin toi ei ole nistien ainoa juttu, yhdellä kaverilla joka ei narkkaa ollenkaan on joku ~50k velkaa.

Oletko tyhmä vai esitätkö vaan vammaista?
ei nisteillä oo rahaa, mut ne tarvii kamaa nyt ja maksaa heti kun tuet tulee bro

taas ihan vitu tylsää

Varmaan ihan hyvä ettet osaa, se paska raiskaa kehon varmaan pahemmin kuin mikään muu aine jo ihan ilman neuloja.

mutta miksi diileri myisi nistille luotolla?

Ottamalla sata grammaa ganjabista myyntiin tukku-ukolta/kasvatusukolta ja sitten jotenkin kuset sen homman.

myyntiin

Se on jännä miten se raiskaa kehoa silleen että oot joku viisi päivää hereillä ja se ei oo enää edes hauskaa siinä kolmannen päivän kohdalla mutta silti pakko vetää.
Ei liity sun postaukseen mutta pakko sanoo että LSD, sienet, DMT ja ganjabis on oikeasti paras ja hyvä ihmismielelle joka haluaa laajentaa sitä.

diileri on yleensä itsekkin ihan täys nisti ja on semmoinen naiivi kehitys pysähtynyt 15-ikävuoteen idiootti joka luottaa ihmisiin vaikka luottamus olisi petetty 100 kertaa
jotta pääsisi kamasta nopeammin eroon ettei sitä lojuisi kämpillä kilokaupalla
diileri tietää, että nyymi tulee kuitenkin pyytämään lisää ja sitten voi kiristää vanhoilla veloilla
diileri yleensä myy kamaa eteenpäin huomattavalla voitolla, joten se jos nyymi jättää velkansa maksamatta muutamaksi kuukaudeksi ei yleensä paina paskan vittua

ihan oma vika jos vetää jonkun aineen kanssa överiksi, se kertoo jonkunlaisesta mielenköyhyydestä kun ei osaa käyttää kohtuudella
ei se ole sen aineen vika

You are the most active posters here do you sleep ? or do have a lot of free time ?

Attached: 1565232677967.jpg (670x670, 43K)

>diileri on yleensä itsekkin ihan täys nisti ja on semmoinen naiivi kehitys pysähtynyt 15-ikävuoteen idiootti joka luottaa ihmisiin vaikka luottamus olisi petetty 100 kertaa

Ei kyllä mun kokemuksella. Ne on ite semmosia rottia jotka ei maksa takas tai jos maksaa niin se on jotain puolikkaita ja tyyliin muutama rööki siihen päälle.

>diileri tietää, että nyymi tulee kuitenkin pyytämään lisää ja sitten voi kiristää vanhoilla veloilla
Tää on kyl totta subunisteille.

>diileri yleensä myy kamaa eteenpäin huomattavalla voitolla, joten se jos nyymi jättää velkansa maksamatta muutamaksi kuukaudeksi ei yleensä paina paskan vittua
Tääkin riippuu. Jos haet suoraan maahantuojalta ja kuset jutut niin sulta lähtee vähintään sormi.

On ne nistitkin ihmisiä joilla vaan on pahoja ongelmia päihteiden kanssa.

juu laita yks irti leikattu pää ja pala parhainta hasistanne kiitos

miks kukaan alkais diileriks jos on niin vaikeeta

En ole ite diileri mutta ymmärrän miksi joku rupeisi, kelaa kun saat monta tonnia verotonta rahaa kuussa + kelan tuet.

mut jos kuset jotain lähtee henki tai sormet + pääseekö tollasesta koskaan ulos

juuh näin sen on pakko olla jos nyymi niin sanoo

Attached: howdy.jpg (441x418, 19K)

Can't read Finnish and the translator don't translate your pist well

Attached: 1565248399698.png (1770x1080, 1.2M)

juu sitä tulee harvemmin mutta se iskee kovemmin itsetuntoon kun jotku miehet tykkää pienistäkin tisseistä mutta kukaan nainen ei tykkää mikromunista

Meno ihan vitun Lahti

puhutaanko jostain muusta kun nisteistä?

Attached: 1548100955441.jpg (1024x580, 43K)

Pitää olla pro näissä jutuissa ettei kuse, oot siellä "food chainin" -yläpuolella (vittu en nyt muista sitå suomalaista termiä)
Joo. harmillista että vaikutan paskalta psykedeeleihin verrattuna mutta se on sama kuin ne jotka juo yhden bissen vs. ne jotka juo koko lavan.

Psykedeelit on oikeesti hyviä, niin on oikeastaan kaikki päihteet kuhan niitä osaa käyttää. Oispa lisää kannabista btw.

ihan oma vika

Joo puhutaan huumeista

ravinto ketju

puhuinkin nyt diilerin ja nistin välisestä suhteesta, en maahantuojasta
jos maahantuoja myy suoraan nyymille huumeita niin sitten on ihan täys idiootti kyllä kyseessä
>on ne nistitkin ihmisiä
tätä hoetaan aina kaikesta mahdollisesta ihmisroskasta, mutta tässä päästään aina siihen samaan "onhan neekeritkin ihmisiä" mantraan
se on ihan sitä minkä luokittelee ihmiseksi, nistit on yleensä ensisijaisesti valehtelevia, toisia silmittömäksi hyväksi käyttäviä sikoja jotka ovat lopettaneet oman omantuntonsa kuuntelemisen vuosikymmeniä sitten ja oikeuttavat nistipiireissään paskaa käytöstään sillä että kaikki muutkin niiden tutut käyttäytyy samalla tavalla, taputtelevat toisiaan selkään ringissä ja sanovat itselleen ja toisilleen olevansa hyviä ihmisä vaikka käytöksessä ja muussa ei ole asiasta mitään näyttöä ja toistavat samoja virheitä vuodesta toiseen vannoen joka kerta ottavan opikseen
mä katkasin välit just hiljattain yhteen kaveriin kun se kuvitteli, että se voi pettää mun luottamuksen 2 kertaan kun sen oma läheisempi nistipiiri sietää sitä
t.huumepuristi joka on menettänyt monta kaveria nistikulttuurille

no vittuako postailet tähä sitten vitun daiju

Ai nii ku Rosso

alkoholismista voitaisiin puhua, samaa paskaa eri termillä eri paketissa

fi.wikipedia.org/wiki/Ravintoketju

ok jätän nyt ، toivotan sinulle hyvää päivää user

Attached: 1565207106210.jpg (1280x720, 48K)

fi.wikipedia.org/wiki/Rosso

Firkin oli kyllä hyvä kun oli pieni ja halus nähdä seksiä.

Onko neekerit ihmisiä?

youtube.com/watch?v=ZFwWGVxm7vw

>nistikulttuurille
tää on se pahin asia huumehissa
saisivat laillistaa sen jonnebiksen jo ettei tarviis asioida niiden separien kanssa

olen pahoillani että kaverisi olivat itsekurittomia ihmisriekaleita

o

>hei mä kuulin juttua et sä olit ottanut/tehnyt ton jonkun jutun, onko tää totta?
>ei

>hei mä kuulin jälkeenpäin jostain muualta, et sä olit todella ottanut/tehnyt sen jonkun jutun, mut sillon kun mä kysyin sitä sulta ni sä sanoit että et ole?
>no juu

Tällaisessa käytöksessä ei ole nistin mielestä mitään ongelmaa. Tämä on nistin mielestä täysin inhimillistä ja oikein, koska omaa persettäänhän siinä vaan suojeltiin ja kaikki tekee virheitä joskus bro

ei rajoitu niihin mun kavereihin ja mun kaverit on yleensä vaan niitä lievemmän päädyn esimerkkejä siitä miten nuo hommat oikeasti toimii noissa piireissä
oikeen ovela yritys vittuilla, mutta tiedät itsekkin että kaikki mitä sanoin on ihan totta

Aika surullista luettavaa nämä kaupunkinuorten jenkki-lähiö fantasiat. Säälittävää emuloida elämäntyyliä jota muualla ei vapaaehtoisesti valita.

Jurpo>pekkos-bill>kaikki muut

Attached: CoOWZSIWYAA9QmW.jpg (680x229, 56K)

ratkaisu: älä nistahda äläkä hengaile nistien kanssa
oliko tässä nyt jotain hankalaa?

kun ei pysty kantamaan vastuuta omista teoista niin lopulta päätyy yhteiskunnan kuraviemäriin

Moni narkki ei osaa käsitellä tunteita ja vastoinkäymisiä enää normaalisti kun vuosikausia tottunut vain ottamaan substansseja säädelläkseen oloaan. Käytös voipi olla hämmästyttävän esi-teinimäistä vielä yli kolmekymppisenä.

minähän juuri sanoin että olen katkaissut välejä niihin kun ne on nistiintynyt ja sit sä sanot mulle että mun pitäs tehdä juuri niin kuin olen tehnyt ja sä esität tässä jotain fiksua
tais liippasta vähän läheltä?

nyymillä on kova äpötaitti

Moni narkki myös rupeaa narkiksi perhe-ongelmien takia, esim. vanhempien eron tai vanhempien oman narkkauksen takia. Tämän takia jos hommaat lapsia niin niistä pitää pitää todella tarkkaa huolta.

en lukenut yhtäkään sun postausta, mitä sä selititkään?

En usko että tässä on kyseessä mikään jenkkien touhun ihannointi, ennemminkin globalisaation myötä nää suuren maailman ongelmat alkaa olla arkipäivää myös täälläpäin nyky_vuonna.

>paskat vanhemmat kasvattaa paskoja lapsia
Juuh yllätys yllätys

Vittu täällä /mämmi/:ssä on nykyään paljon narkkeja. Ei siinä sinänsä mitään mutta todella jännää. Uushomoja vai vanhahomoja jotka on nipahtanut?

Ongelmalähiöt tosin olleet ongelma jo ennen kuin Suomi "avautui"

et pysty lukemaan, koska et kestä katsoa totuutta silmiin
älä vastaa mulle enää ali-ihminen

Kummatkin.

tänään on kiva päivä ku voi vaan lämmittää eilistä ruokaa

juuh
mut ei sitä kamaa liikkunut samoissa määrin ennen
+ nyt on kaikki torilaudat sun muut
t. ongelmalähiössä kasvanut

Mimmonen lapsi susta kasvoi sitten? t. eri

Siellähän ne juurisyyt ovat. Harva tasapainoisen ja normaalin lapsuuden/nuoruuden elänyt muuttuu nistiksi vaikka huumeita vähän vetelisikin.