Gonattupplagan
Sverigetråden
Först för rumpor
Först för BBQ, Pågen, Badboll och Myskakan
ÅÅÅÅÅH SÅ SMAKLIIIIIIIIIIGT
nja beror på vart i landet, i dessa småkommuner som först nu får känna av mångkulturen så är sossarna skitstora, jag tänker på kommun och landstingsvalen också, där är inte sd lika stora som i riksdagen
snubbelpsykfall borde sättas i koncentrationsläger
Pälsbögar...
>Gonatt
Vaknade nyss
haha snart blir allt bra igen eller hur hörni
Palme blev inte mördad av något slumpmässigt psykfall. Han blev lönmördad av en CIA-agent för att han vågade ställa sig emot USAs krig mot Vietnam. Han vågade tala ut mot USA. För detta blev han lönmördad.
Prisa Narko
druckit flera liter vatten idag ändå är jag törstig
vad har jag för sjukdom? kommer jag överleva natten?
>dkn la till polarens lillasyrra på AB
>dkn hon är het som fan
>dkn inte träffat henne på 8 år
>snackat i ett par dagar
Ska man köra pojkar?
palmemordet.eu
ålder?
>Måste sova
>men vill inte
eller så blev han inte mördad överhuvudtaget
Olof palme gick på bio.
Tralalalala la la la la
"Fredrik, din tjocka nördkompis försöker flörta med mig på fejan, han är ganska läskig."
Nej du ska återfödas
he ok
Har faktiskt inte pratat med honom på lika lång tid. Är även snygg och fräsch, men autistisk
Iaca läggdags! Kryp ned bredvid mig så kan vi båda sova
Här ska ni få tråden
bre bi fö fan
Aftonbladet?
När nybögen får en son som läser tråden..
Kanske du har diabetes
Är du perser eller Scottish?
Kek
dra på sig otroliga skulder
Iaca sova nu!
Apberget? Visste inte det fanns kvar...
>vill sova
>kan inte
>dkn Jack skrev en till krönika full av halvsanningar
Jag har fått nog! (ja ja, jag ser dig)
kan inte avgöra om detta är bete eller inte.
youtube.com
fyfan, visste inte att hon blivit så där heemad
Skulle inte banga
saknar denna serie så jävla mycket
youtube.com
Jag känner till ett par judiska tuttar när jag ser dom
Vilken översättning av Mein Kampf ska man läsa?
>Det ter sig numera för mig som ett lyckligt sammanträffande, att ödet utsåg just Braunau vid Inn till min födelseort. Denna stad ligger ju på gränsen mellan de båda tyska stater vilkas återförening åtminstone för oss yngre framstod som en livsuppgift, som med alla medel måste förverkligas.
>Numera förefaller det mig som en ödets skickelse, att jag råkade födas just i Braunau Am Inn, ty denna lilla stad ligger precis på gränsen mellan de två tyska stater, vilkas återförening synes åtminstone oss yngre vara en livsuppgift, som med alla medel måste genomföras.
Vilken av dessa är Quiding, och vilken är Holmberg?
Den andra verkar vara Quiding, är den första Holmberg eller någon annan?
oironiskt baserad
häng dig pedobajstransan
youtube.com
Fångig låt, dålig serie.
>dkn ingen storbystad judinna med bullfitta
suck...
>avatar är pedobajstrans
häng dig bög
ett jävla animebarnprogram?
ja, då är man sannolikt en pedobajstransa om man tittar på det i vuxen ålder.
hoppa in i ugnen.
>ugh... i mitt rike får man inte njuta av sina barndomsminnen
>ugh.. tänk er en framtid där vi bara lyssnar på fallschirmjäger remix
Tornets skjutklubb. Säger intet mer
Den andra känns ju som en google translate om man ska vara ärlig
>njuta av sina barndomsminnen
>2005
inte undra på att du är helt förtappad och en sojagrabb.
bajsgrids i hjärnan.
ugh... grün ist unser fallschirm...
youtube.com
Så jävla surrealistiskt
t.vedbod
>vara så här besatt av bajstransor
Det är dags att ta en paus från tråden
ugh... ss marschiert in feindesland und singt ein teufelslied
Den låter bra mycket bättre i andra stycken dock
>Först när riket inom sina gränser har samlat alla tyskar och inte längre kan erbjuda dem en ekonomiskt tryggad tillvaro, växer ur det egna folkets nöd den moraliska rätten att förvärva främmande territorier. Plogen blir då till svärd, och vattnat av krigets tårar växer de kommande generationernas dagliga bröd.
>Först när rikets gränser innesluta även den siste mannen av tysk börd utan att längre kunna erbjuda garanti för hans försörjning, uppstår ur det egna folkets nöd den moraliska rätten till förvärv av främmande mark. Svärdet blir då plogen, och för eftervärlden kommer det dagliga brödet att spira ur krigets tårar.
Kanske går till biblioteket och frågar dem. De kan väl ta reda på sånt?
TIS-100 är toppmys favä.
Vad brukar ni fantisera om när ni går och lägger er?
Jag brukar låtsas att jag reser tillbaka till olika tidpunkter i mitt liv och får fixa allt som gick fel. Fantasierna är rätt djupa och jag tenderar att komma rätt långt in i dem innan jag somnar.
jag är som dig fast mina drömmar det samma, mår dåligt när jag vaknar då allt som kunde varit var i mina drömmar
Hur är det att gå på universitet, är det värre än gymnasiet?
Beror på hur du menar, pluggmässigt eller miljömässigt?
PS: Även relevant vilken linje du gick.
båda delar
drömmer sällan om det men när jag väl gör det är det både positivt och negativt.
Positivt för att det hela känns mycket verkligare men negativt eftersom jag blir så jävla besviken när jag vaknar och hela dagen blir förstörd
pluggmässigt mycket värre
gick på samhällslinjen
>>Först när riket inom sina gränser har samlat alla tyskar och inte längre kan erbjuda dem en ekonomiskt tryggad tillvaro, växer ur det egna folkets nöd den moraliska rätten att förvärva främmande territorier. Plogen blir då till svärd, och vattnat av krigets tårar växer de kommande generationernas dagliga bröd.
>>Först när rikets gränser innesluta även den siste mannen av tysk börd utan att längre kunna erbjuda garanti för hans försörjning, uppstår ur det egna folkets nöd den moraliska rätten till förvärv av främmande mark. Svärdet blir då plogen, och för eftervärlden kommer det dagliga brödet att spira ur krigets tårar.
Kör engelska desu, Kan du inte tyska är du redan lurad. Finnes en hel del weeraboos i USA som ger en korrekt utgåva
Pluggmässigt är det klart tuffare, även lite svårare för den generella 4kanal-demografin då mycket görs i grupp.
Miljömässigt är det ganska trevligt. Förutom tentorna förstås, tentorna kan suga 2000 kukar i helvetet.
Brukar tänka på självmord för att somna och hur hopplöst mitt liv är för att somna. Har blivit tryggande att tänka på det.
Jag är så uttråkad visste ni det
Är en adelsman (Dock inte svärdsgrenen som är en viktig del i en nystartad stat, egentligen ett Baroni, men egnetliugen en svag burg) Sen så hjälper jag till att bygga upp sa,hället här. Typ som i Deadwood
jag klarar av grupparbeten, bara om jag tycker om människorna såklart.
pluggade aldrig på gymnasiet så att börja plugga känns faktiskt som ett utomjordiskt koncept
är hemtentor en sak? fick göra det på gymnasiet och det gick faktiskt bra, men den man skriver i skolan sög kuk.
har man tid att spela world of warcraft?
vilka sätt brukar du fantisera om och brukar du fantisera om vad som sker efter döden?
samma här hela sommaren
låter intressant favä,m spelat mycket Korsfararkungar 2?
cringe som fan
Hemtentor: j
WoW: Socionom: J, Ingenjör: N
>Ingenjör: N
å tack gode Gud att jag inte lyssnade på farsan
är det typ bara alla nördgrejer som involverar matte och sånt som är jobbigt?
Det beror på hur högt du siktar eller vilka betyg du vill ha. Jag blev civilingenjör på fem år och pluggade aldrig hemma/på helger utanför tentaveckorna. Så man hinner med allt man vill utanför skolan. Man måste dock faktiskt försöka lite till skillnad mot gymnasiet
får ofta bilder av platsen jag skulle göra det på. tänker mycket på hur folk hade reagerat och också vad jag hade sagt till dem före jag gjorde det.
är väl någon slags önskan, något man vill säga nu men aldrig gör. ofta tänkt på det, att man ska skriva ett självmordsbrev, öppna upp om allt och bara be morsan läsa det, bara för att få ut det i det öppna.
sen tänker jag mycket på allt jag inte har, allt jag aldrig upplevt, hur värdelös jag är.
vet inte varför det hjälper mig somna, men det gör det.
Brukar bara fantisera ihop scenarion där jag faktiskt får visa vad jag kan. Eller bara där jag får något sorts erkännande av min familj, bara ett "bra jobbat grabben" av alla släktingar
Hur är det att vara så här smart? Ditt liv måste vara helt annorlunda jämfört med oss som inte ens klarar gymnasiet, är vi ens samma ras är frågan.
Japp, men det var efter jag började läsa romersk historia från romerska historiker
Jag hade tänkt mig studera kultur, samhälle och det mest baserade ETNOGRAFI.
är det något som är känt som svåra ämnen?
Libanon? Tattaranon?
Brukar fantisera att jag pratar med andra människor. Inget speciellt, bara snackar med dom om saker. Brukar faktiskt hjälpsamt med att reda ut olika tankegångar jag har.
libbe på bilden ja
Har läst Ingenjör inom Datavetenskap. Matten och programmeringen är det tyngsta, de valbara kurserna glider du igenom.
Om du inte har fallenhet för matematik och vill slippa tunga motgångar så ska du definitivt INTE läsa ingenjör.
Fördelen med universitetet är att du givetvis väljer något som man är intresserad av, välj inte något slumpmässigt bara för att läsa.
Ser ut som mig fast fet. Och jag e 100% tattare
Jag är inte så smart, känns som det är massa grejer jag inte fattar. Tror bara gemene man inte gör sitt bästa.
Kanske låter lite pretto men jag är fan inget geni asså
Jag vet inte, tror det beror mest på vilket universitet. Ofta så är "mjuka" ämnen lättare att bs sig igenom då det inte finns ett glasklart svar. Så länge du tycker ämnena är kul så går det nog rätt lätt
hade tänkt läsa arabiska, det lär nog bli det svåraste tror jag.
har hört att tolk tjänar stora summor med pengar
Vad hände efter han rakat sig? Inte sett han sen dess. Fick han psykbryt och brände ner farsans pizzeria och sitter numera i libanesiskt fängelse? eller vad hände?
den satans jäveln som föstört minecrafttexturerna borde bli kastrerad
Om hur jag har en fv att kela med i sängen, om vad som kommer ske när jag begår självmord, om hur allt kunde varit annorlunda, brukar lyssna på ASMR för att fösa bort dessa tankar
Lär ju finnas jobb hos SÄPO. Har du tur kanske du kan jobba med analysera hot i kanalen på dagen och skitbreva på kvällen.
ladda ner gammalt texturepack ditt mongo
>bilar
för zoomer för att relatera