fortidspensionisten er ble user - udgaven
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
archive.4plebs.org
archive.4plebs.org
twitter.com
det tror jeg ikke, at han er
Dra ned buksa, jeg vil sjekke om det er godt å være norsk i danmark.
NÆSTE STATION
AUSCHWITZ
Why is everything after 10 pm closed in Denmark?
Why people are not outside having fun until 4 am?
Det bedste ved at have fået en computer igen er at jeg langt om længe kan spille Doki Doki Literature Club. Jeg prover at imponere Natsuki. Hun er sod. Men Sayori er vist ved at blive lidt jaloux, og jeg har ikke lyst til at såre hende.
Because we have work in the morning, difficult concept for a greek, i know.
i dag var en god dag!
I think it's normal outside of capitals.
Who the fuck works in July? Stop making excuses Rasmus
there are probably some bars open
It is difficult to explain to a foreigner what I mean. You need to come to Greece to really understand my question.
This is why Greece is in debt
>Who the fuck works in July
Is that a real sentence?
what do Greeks do after 10 pm?
Yeehaw
man kan installere classic nu
Respekt er ikke noget man gor krav på.
nu vil jeg se en film
Kæft jeg glæder mig
*kys* ;3
hyg dig, min ven
chips og cola skal der til
Natsuki respekterer folk selvom de har nogle udsædvanlige feticher. Det kan jeg godt lide!
Men for at snakke om noget andet, så synes jeg Jow Forums er langt mere brugervenlig på mobil end på computer. Browsede /sci/ på min nye Mac i går og fandt ud af at links ikke bare er til at klikke på som de er på telefon. Du skal hojreklikke på linket (hvilket i sig selv er en udfording når jeg ikke er vant til Apples åndsvage hojreklik-ækvivalent) og manuelt indsætte linket i sogefelten.
Derudover synes jeg det meget nemt at overse når nogen har besvaret et brev. Måske det bare er en vanesag.
>Men for at snakke om noget andet, så synes jeg Jow Forums er langt mere brugervenlig på mobil end på computer.
Der er jeg så godt nok uenig. Synes det er for bovlet at holde oje med flere tråde samtidigt på en telefon.
Can you at least try?
Jeg fik spillet en del Touhou 17 i dag.
Synes det er helt udmærket
Bostotte kommer imorgen klokken 12.
Burde jeg gå i seng, eller drikke bajere og æde kopnudler?
Hvis du går i seng ved 3-tiden kan du stadig nå at få otte timer sovn og stadig have en time at lobe på.
Jeg vil i hvert fald have en ol. I dag gik hen og blev en lige lovlig lang dag, så jeg trænger til noget alkohol.
er fortidspenisonisten virkelig ble user?'
Jeg ser ingen grund til at tro det
I can't interact I don't speak this barbarian language
måske er det mig der er lidt gammeldags....
youtube.com
Der er en user i tråden der allerede havde regnet det ud, så det begyndte at virke lidt forkert at opretholde skuespillet fordi han vidste at det var logn.
Gjorde ellers mit bedste for at gore bleanon til en seperat karakter. Bleanon stavede modsat mig kun med småt, han uploadede billeder fra Android (du kan redigere filnavne på iPhone ved at gemme billedet til Files og uploade det derfra), hans sprog- og skrivekundskaber var dårligere end mine, og så kneb det lidt med okonomien, så han drak Harboe til 2kr stykket og havde kun råd til bleer fordi han fik 7-800kr tilbage i skat.
Desværre fattede jeg indtil for 10 måneder siden ikke at iPhone-uploads har en unik signatur i forhold til deres filnavne, og det var det der fældede mig. user var dog hoflig nok til at holde sin kæft og lade mig leve mit dobbeltliv, men i tråden her sidder han og går arkiverne igennem og opdager min hemmelighed:
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
autistisk dedikation til en niche tråd er imponerende
>dfn du er den originale stalkeranon men nu er der kommet en ny stalkeranon på banen der er 10x bedre end dig
fortidspensionisten brever ikke anime billeder udover mikasa
I can understand parts of it here and there
>filnavne
Ikke et bevis, det kan forfalskes
Det var en anden taktik jeg brugte: bleanon brevede animebilleder som her:
desuarchive.org
Desværre lavede jeg denne broler som stalkeranon måske også har kunne koble sammen (Læg mærke til filnavnene: mit brev har Apples hexadecimale filnavn, bleanons har et originalt filnavn).
desuarchive.org
desuarchive.org
Kan godt li' Natsuki. Natsuki og Earth-chan... der var nok de eneste animepiger der sagde mig noget inden jeg for nyligt begyndte at se Attack on Titan. Har tidligere brevet billeder af nettop de to animepiger tråden (og nu hvor jeg har kobt en computer kan jeg endelig spille DDLC!).
Én ting jeg aldrig vænner mig til er at u'et i Natsuki åbenbart er stumt. Hvad helvede? "NATSKI" lydder som en kommando en Spetsnaz ville brole ind i en walkie-talkie under en ildkamp i Tjetjenien.
oink oink
En anden broler jeg begik...
DEN LOGGEDE MIG IND PÅ DEN FORKERTE SERVER AAAAAAAAAA
Jobcenter på Fredag.
Håber det går.
archive.4plebs.org
archive.4plebs.org
Noen nyhetssider brever at disse er av Philip, osloterroristen.
Greier de å koble han direkte til Jow Forums er norske flagg jævlig ille ute. Det er en reell sjanse for at nordmenn mister tilgang til Jow Forums.
Jeg forsvarer på ingen måte den motbydelige massakren han planla, forresten. Jeg vet at myndighetene ser på, så jeg bare passer på å belyse mitt standpunkt på saken.
det er mig, som bliver kaldt stalkeranon, tror jeg, og jeg har ikke holdt oje med noget af det der.
stalkeranon eksisterer kun i en eller anden anons hoved.
skal du være med til at spille classic WoW?
er der nogen
Det tror jeg ikke. Har aldrig spillet WoW for, og hele den der fantasy genre har aldrig rigtigt sagt mig så meget.
Desuden har jeg ikke rigtigt tålmodighed til spil længere. Jeg kobte RDR2 på udgivelsesdatoen og har endnu ikke kunne tage mig sammen til at gennemfore det. Der går tit flere uger mellem at jeg spiller videospil, og når jeg endelig gor fjoller jeg bare rundt i en time til halvanden i GTA.
hej
Hej!!!!!!
hvad laver du?
Ikke noget overhovedet. Vil hellere sidde oppe end at gå i seng. Hvad med dig, hvad laver du?
jeg drikker sleepytime te
Det er dem med bamsen på. Er ikke selv så meget til te, men kan bedst lide gron te.
jeg foretrækker også klart gron og hvid te frem for sort te.
sleepytime te er vel teknisk set slet ikke te.
men nu vil jeg snart lægge mig og se, om den virker