Kyouko udgaven
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
svt.se
reddit.com
reddit.com
youtu.be
youtube.com
twitter.com
gutter..
dromte om en sod og pæn pige som jeg modte på universitetet... jeg er neet..
Danes are dummies
ryd op på dit værelse
næ
nu har jeg lige taget 20 armbojninger som dagens træning
tid til morgenmad
Jeg dromte jeg fik mit ben skåret af, af en afrikansk krigherre
fik du så en protese
nej han tvang mig til at klatre op på en stige, som han derefter skubbede mens jeg var på den
så vågnede jeg
Godmorgen!
G'mor'n
Varför är det så få danskar på Jow Forums?
normiger
Fordi alle har forladt siden
og normiger
har du sovet godt I nat?
Nu har jeg også dyrket morgengymnastik. Jeg har onaneret en time til fantasien om at blive domineret af Alita. Gad vide hvor mange kalorier man forbrænder på det?
>dfn lægen vil ikke være med til at udskrive finasterid 5 mg så jeg er nodt til at bruge 220 kr på finasterid 1 mg om måneden for at opretholde mit hår
Ja, dejligt. Dog ikke så længe. Vågnede klokken 7 som jeg altid gor, selvom jeg faldt i sovn klokken 2
Jeg har lige taget opvasken, og nu vil jeg spille Stellaris
Lyder som om det er billigere (og nemmere) bare at få en hårtransplantation i længden, hvis du bekymrer dig så meget om dit hår
Vi har en hemmelig chan kun for danskere
Ska flytta från Stockholm till Kongens Lyngby i övermorgon :)
Tillykke. Har du tænkt dig at bombe DTU? Jeg har hort at det er ret populært blandt "svenskere" at bombe danske bygninger i disse tider.
Hvad sker der hvis jeg bliver ved med at dreje nöglen selvom bilen er startet? Det kom jeg til i dag 3-4 i træk, og bedom lige mit gennemsnitlige benzin forbrug
skal du starte på universitetet snart
Sagde den mærkelige lyde? Hvis ikke sker der ikke noget.
jo den sagde sådan nogle grinding lyde
Der er nok ikke sket noget, men lad være med at gore det igen. Og kob en ordentlig bil næste gang.
en 108'er er en ordentlig bil
Det er en af de billigste biler man overhovedet kan kobe. Der er grænser for hvad man kan få for 80k.
det er stadig en okay bil
Should i go on a weekend to Copenhagen to see if my hatred of danes is justified ?
er det sjovt
Rödpillra mig på detta
næ..
svt.se
Der har været flere andre eksplosioner, og sprængstofferne kommer sandsynligvis fra Sverige.
Synes at der er en del
Vad har det stått om det i danska medier?
>Kongens Lyngby
Der er jeg
Ikke andet. Der er navneforbud i sagen.
Kan jeg lovligt sælge nogle nudes og en sexuel video af mig selv for 2000$ som jeg modtager over paypall. Vil banken blive mistænksomme og kontakte mig? skal je betale skat af det hvis jeg har nogen inkomst af at arbejde. Kan jeg gore det hele anonymt? Jeg er en 18 årig pige. Giv mig legal advice
arbejder ikke, min eneste indkomst er nogle penge jeg for betalt fra en arv
Det kommer an på indholdet. Du kan blive nodt til at sende den til mig for at jeg checker den igennem.
Post dine bryster eller forsvind.
er det en tissevideo?
også mig
der er en der vil betale mig 2000$ for at se mere, skal jeg kaste mig ud i det? kan jo aldrig vide om han er for real, men jeg mister jo ikke noget af at prove gor jeg?
Vi ku snuppe en bajer
Jeg kan godt huske da du brevede dem på reddit. Tag et nyt billede med tidsstempel, så skal jeg nok hjælpe.
>$2000
Ågerpriser
Ja, lad os det. Skal vi sige ol og vinstuen på hjornet af toftebæksvej og gammel lundtoftevej?
cool! måske senere
bor du også omkring lyngby?
Okay ulrikke
jeg ville onske der var en pige der ville betale mig 2000$ for at se min bare overkrop
tror ikke på dette er dig
tidsstempel eller smut
Det er jo der det sker.
Er det to steder du snakker om? Har ikke hort om det
Jeg ville breve et link men 4kanalen tror det er dåseskinke.
har du også akne på ryggen og en fin lille olmave
jeg har akne og en skelet krop
I denne weekend vil SpaceX udfore en 200 meters testflyvning af prototypen af deres kommende interplanetære rumskib! Det vil være den storste og mest kraftfulde raket nogensinde konstrueret og vil kunne fragte 80-100 personer til Månen, Mars og månerne omkring gasgiganterne. De 82 SpaceX opsendelser der har fundet sted i lobet af de seneste 13 år har alle ledt op til dette ojeblik.
Hype niveau: 103/100
vi skal med bussen til mars, når den korer
Vægtlosheden odelægger ens ojne
har du provet for?
Ja. Er kommet til at gore det i min mors bil nogle gange fordi den er langt mere stojsvag end mit gamle hakkeapparat. Man kan vel brænde startermotoren af i sidste ende, men hvis det man kun gor det ved et uheld en sjælden gang i mellem sker der nok ikke det store.
okay tak for svar nu har jeg det lidt bedre, kom til at gore det i sekunder af gangen fordi Jeg troede batteriet var stået af igen
kæmpe fan af St. St Blicher
Er der nogen der kender en god Mazdaforhandler omkring hovedstaden? Vil gerne kobe ny bil men vil ikke blive kneppet af nogen der ikke har forstand på en skid.
kob den fine brugte mazda 323 fra 80'erne til 45.000 på bilbasen
Havde nu kigget på den dersens Mazda 3.
kob en soo bar ro eller den nye camry fra Toyota
>dfn når du blev fodt for tidligt til at eje en Mazda MX-5 i din vilde ugdom da det at bruge 3.000kr om måneden på et billån ikke kom sig så noje.
Udover MX-5 har jeg sgu svært ved at forstå nutidens Mazda. Det er det eneste mærke der kategorisk nægter at hoppe med på trenden med downsizing. I stedet bygger de 2-liters motorer med fuldstændigt tovlige kompressionsforhold, og på trods af dette er de stadig mindre effektive end en Honda Civic 1.0. Hondaen går ikke blot længere på literen, men har også marginalt flere hestekræfter.
de der nye civic'er ser pæne ud
Min hjerne fortolker dit billede som en slange med lilla hoved der stikker tungen ud
Min officielle aftensmad
>1 plade Marabou
Vi skal jo stotte op om Novo Nordisk
jeg kan rapportere at pesto pasta breveren er bandlyst i 22 dage mere
Kilde? Det er vel ikke pga. pesto pasta han blev bandlyst?
baseret
det stod i Ekstra bladet her den anden dag
Fortæl mig om pesto pasta breveren. Ved man hvor han bor?
Hans CPR-nummer er 140593-3472, blodtype B+
Ok. Tror alligevel ikke jeg kender ham i virkeligheden så..
Det kan jeg faktisk godt se nu hvor jeg er blevet gjort opmærksom på det.
Minder mig lidt om Spyro, hvilket minder mig om at jeg havde i sinde at kobe den remasterede trilogi til PS4, men har aldrig fået taget mig sammen.
Pasta pesto breveren er en pige!
>Hans CPR-nummer er 140593-3472
>Hans
>CPR nummeret er et lige tal
Der er noget galt her.
Glæder mig til den 30.
I will take that as a yes
Også jeg!
Hvad synes du om singlen? Tog mig et par lyt for jeg var fan.
>2000
hvad fanden er det for en stabajs der betaler så meget for så lidt?
har da for betalt 50 dollars for at se en tos skide i trusserne på kamera.
To tusinde dollars, må satme være nemt at være kvinde
Livet som kvinde er p[ easy mode. Der er s[ mange tabere som vil g're alt i h[bet om at f[ lidt fisse.
han har bare fået juridisk konsskifte
det kan man vist nu
>roomie flytter til udlandet pga. arbejde
>laver opslag om værelse til leje til billige penge fordi jeg skal bare have en ind og betale halvdelen af lejen fra næste måned
>129 henvendelser på lidt under 24-timer
>skal nu til at tage stilling til hvem jeg vil bo med
Fuck jeg gider ikke det her.
>2019
Jeg kan egentligt godt lide den. Var også så heldig at hore dem til Copenhell og de to numre de spillede der virkede rigtigt gode, så jeg er spændt.
Håber de tager på europa turné når albummet kommet så jeg kan hore dem igen.
>led efter sode piger
>snak med sode piger
>ok du kan flytte ind i morgen