pass-på-hva-dere-skriver-utgaven
forrige:
pass-på-hva-dere-skriver-utgaven
forrige:
Eg må drite
Forrige:
Episk brev:
tråden skal jo være sokbar vrææææl
Hei, PST her. Hvorfor skriver dere så dårlig norsk? Utlendinger med VPN?
Hvordan få jobb hos PST? FSB er dårlig betaler
God natt. Nå skal jeg sove
Hvorfor ble dette slettet egentlig? (jbs)
Kan moderatoren som sletter alle Torebrev vennligst ta kontakt med Styret. Styret vil gjerne ta en prat med ham.
Med vennlig hilsen
Styret
Fucking kek
Baniz :DDD
Venter på NAV mote da gutta
Smol :3
Er det ikke kos at i PST sine oyne så er vi snille gutter med droy humor?
Vi er jo det? Vi har ikke gjort noe gale
*kaster jven din utenfor selvmordsbrua*
hva tror dere Tore tenker om hans nyvunnede megmeg status?
er sånn de fleste på 4kanalen er, selv Jow Forums består stort sett av folk med droy humor og satire.
Faktisk helt sant! Skal vi ove oss på litt uskyldig satirisk sannsynlighetsregning sammen?
>1 av 4,620,054,353,091,400,000,000,000
Det er oddsene. Hvis du bytter ut Turners 11 Utövende Ledere, CNNs 11 Utövende Ledere, og CNNs 17 Ankere med innbyggere fra USA valgt helt tilfeldig, så er oddsene for at du får en jödisk majoritet på alle tre nivåene:
> 1 av 4,620,054,353,091,400,000,000,000
> En av fire septillioner, sekshundre-og-tjuesektillioner, femtifire quintillioner, trehundre-og-femti quadrillioner, nittien trillioner og firehundre billioner
Og likevel, så er 5 av 10 av Turners Utövende, 6 av 11 av CNNs Utövende, og 9 av 17 av CNNs ankere er jödiske. Men vent! Det er mer! Hva med raten av jödiske mot ikke-jödiske hvite? Uten å inkludere minoriterer i CNN, så er 5 av 9 (Turner Utövende), 6 av 10 (CNN Utövende), og 9 av 15 (CNN Anker) jödiske. 20 av 34.
Hvis du fylte alle disse posisjonene med ikke-minoriteter valgt helt tilfeldig, så er oddsene for å få minst like mange jöder:
> 1 av 92,026,493,323,110,000,000,000,000
> En av nittito septillioner, tjueseks sextillioner, firehundre-og-nittitre quintillioner, trehundre-og-tjuetre quadrillioner og hundre-og-ti trillioner
For mange gorrilioner for å fatte? Her er noen kjappe sammenligninger så du forstår störrelsen av denne tilfeldigheten:
> Hvis du kjöpte akkurat 3 Powerball-Lottori biletter (hver med 1 av 292 million sjangse for å vinne), ja da er det 20 ganger mer sannsynlig at du vinner Powerball-Lottorier alle tre gangene, enn det er sannsynlig at det er så mange jöder på alle nivåer i CNN
> Hvis du og jeg ble transportert adskilt - helt tilfeldig - til en stjerne hvor som helst i universet, så er det 100 ganger mer sannsynlig at vi skulle skulle ende opp på noyaktig samme stjerne, enn sannsynligheten for å få så mange jöder i CNN
> Hvis du svarer på denne tråden EN gang, så er det 1,650,000,000 ganger mer sannsynlig at både du og personen over deg får fire like siffer på slutten og deler den samme bursdagen enn at sannsynligheten for at det er tilfeldig at det er så mange jöder i CNN
Kult? Flaks at jöder er akkurat som oss og ikke har noen som helst inngruppe preferanse, eller bruker makten i media til å kontrollere okonomien, og politikken, og til å fremme immigrasjon for alle andre enn Israel, og til å få oss med på evig krig for dem i Midtosten. Det er flaks det.
Men sånn helt urelatert hva var egentlig grunnen til at Hitler hatet jöder igjen? Det var noe med at han ikke kom inn på en kunstskole og så ble han så sint på jödene som ikke tok ham inn at han bare med det som grunn overtalte noen titals millioner tyskere til å stemme på han ved valget så han kunne få ta hevn? Ja, det var noe sånn froken sa? Uflaks for jödene at de fikk så mye ufortjent pepper under andre verdenskrig bare av den grunnen og ingen annen grunn. Skikkelig uflaks. Men sånn er det med tilfeldigheter.
Det brevet må være larp
Det er fortsatt episk
Kanalen generelt er vell stort sett guttestreker og skjitprat. de uironiske nassene henger mest på kanal8
Det er en del nasser her og på Jow Forums også, bare at de gjemmer seg bak syv lag med ironi
har han en veps på overleppa?
Eg må drite
Han har herpes av typen AIDS
herpes etter å ha slurpet negerkuk i kasjotten
faen ta postnord
En anen fikk brevet sitt sitert ordrett fra aftenposten.
Aftenposten har vært i tråden.
>Vi har ikke helt forstått i hvor stor grad denne sosialiseringen på nett erstatter moter mellom mennesker. Man egger hverandre, oppmuntrer hverandre og gir hverandre folelsen av å bli sett, sier han til Aftenposten.
I ettertid av moskéangrepet har den siktede blitt latterliggjort blant likesinnede som fleiper om hans inkompetanse. Ifolge Dagsavisenblir Manshaus kalt en amator og ledd av fordi han ble overmannet av en «gammel mann». «Tenk å dra til en moské på en lordag. Kan han ingenting om islam?» spor en annen og sikter til at bygningen var nesten tom da gjerningsmannen ankom.
>«Tenk å dra til en moské på en lordag. Kan han ingenting om islam?
desuarchive.org
Hva faen var poenget i å lage en ny tråd för den forje traff bumpegrensa?
Aftenposten tok det sikkert rett fra Dagsavisen
Det var mitt brev det..... Tror dere PST overvåker meg nå?
det er og var ingen annen norgetråd på brettet
Du er en idiot, det var det helt klart og tydelig
Kanskje ikke PST. Men tempelriddere.
I avhor så kaller du bare Philip en idiot og sier at islam har sin mest hellige dag på fredag. Si at du trodde dette var basisk kunnskap
eg må drite
eg må drepe tråden
Eg må drite, må du også drite Tore?
Ikke si noe som helst til politiet. Snakk kun med advokat.
dette!
ja dette her, det var basert
PST gir faen i hva dere skriver, med unntak av Espen og Sutreanon da
Joa, stemmer nok det, men du vet jo aldri. Og med "tips" som dette (Hei Catherine), så er det viktig å rette opp.
God dag til min favoritt underjordiske höyre ekstremist muslimhate hackerklubb
eg vil se guttefittå di
Nadia fra Oslo politidistrikt her, hvem er denne "Sutreanon". Sutrer han hele tiden, eller lider han av store psykiske lidelser?
fyfaen jeg hater sprengere. se for deg å ha så lite peiling på et tema du er erklert """ekspert" på
Kan det være han er en del av tempelridderne?
fy flåbbe, folk fra tromsö og uit er ikke gode.
>han prover å rodpille tore tordenkuk
usarkastisk basert, men jeg tror tore allerede er klar over dette
hvis du leser hva tore har skrevet om hoyreekstremisme osv, virker han ganske sympatisk mener nå jeg
Jöder er dyktige og intelligente, derfor de er overrepresentert i media. Det er absolutt ingen nepotiske ute å går her. Slutt med sånn konspirasjonsvada og heller doner penger til MIFF eller ARS.
en av de FREMSTE eksperter, på bilder med tekst
en såkalt mehmeh
Nadia og Tore bör passe seg, henger de for mye på tråden og på 4kanalen for lenge så begynner de å finne det sjarmerende og morsomt
Skjonner de godt jeg, det er jo trist å bo i Tromso og i tillegg være student hos UiT. Rart ikke byen gjor en bedre innsats for å forhindre at flere ikke hopper fra brua
ble satt opp gjerde rundt selvmordsbrua for en stund siden
derfor lokalbefolkningen nå må stille på dugnad for å hjelpe folk over.
sånn som på denne filmen:
ebin XDD
Husker du ikke hvordan det gikk med Lill-Snorr?
Jeg håper det forblir at bare de sideliggende nyhetsmediene poster sånt, det siste vi trenger er at mainstream media starter å koble angrepet til oss
Hei alle Anarko-inceler i tråden.
Kl 1800 skal vi holde et möte om hvor vi skal gjennomföre vårt neste angrep for å stige i Chad-hierarkiet. Målene vi har diskutert til nå er Furuset moske for å ta rotta på noen muslinger som stjeler damene våre, eller UiT hvor det er en sterk overvekt av jenter som ikke vil ligge med oss.
Om noen har andre forslag ber vi dere skrive dem opp i Google skjemaet, så kan vi diskutere det på mötet.
Hilsen Styret i Norsk Anarko-Incel Forening
Skulle onske jeg var Gud så jeg kunne sett reaksjonen til Tore og Catherine når de leser det brevet der.
hello norwegian police
arrest these racist nazis immediately before they shoot up another mosque
Om dere vil så kan vi kjore i gang et nachspiel hos meg etter motet så stikker vi bort på selvmordsbrua etter det
uironisk drep deg selv
Anarkoincel her!
Jeg ble radikalisert av NRKs program "Trygdekontoret"
uironisk spis sunt og hold deg i aktivitet for å ha et langt og produktivt liv
kringlete
basertete
er det ikke ulovlig å skrive slikt?
Du vet de leser denne tråd.
Kan ikke forestille meg at politiet vil ignorere en oppfordring til terrorisme, så kort etter. Selv om det ser ut som en vits.
ha det goy i tingretten, galning.
bra du bruker fritiden din på å gnåle om disse jodene. Ring meg opp når du faktisk prover å gjore noe med dem
Eg må drite
hvordan bli kvitt jödene:
>slutt å se på medier produsert av jödene
>ikke kjöp jödiske produkter
>ikke ta opp mer lån og betal ned det du har fortest mulig
gjör dette og de vil migrere til et annet land i stedet.
Jag måste skita
å spre info om jödiske triks og fiksfanterier til befolkningen er nobelt arbeid
ikke gjor det i vår tråd da for faen
vekk vekk
selv jesus som var jöde selv, ble så drittlei av jödiske triks at han jaget pengelånerne ut av tempelet. skulle mye til for å få jesus sinna for å si det sånn. som hevn konspirerte de mot han og fikk han korsfestet.
In the Matthew gospel is said that Barabbas' first name was Jesus. Mattheus 27:16 - At that time they were holding a notorious prisoner, called Jesus Barabbas. This has led to a theory that the people, in fact, wanted to set free Jesus of Nazareth. In Jewish prayers God was often addressed to as Abba, and Bar-abbâ would thus mean son of God. Advocates of this theory suppose that the Jewish crowd at Pilate's palace asked for the liberation of Jesus, the son of God. According to this theory, anti-Semitic christians would have re-written the story in such way that the Jewish were to blame for Christ's crucifixion, by letting them plead for the liberation of a murderer.
The Smiths
Radiohead
Pink Floyd
The Beatles
David Bowie
Dire Straits
The Strokes
britiske drittautister
u wot
hvem kan være bak dette brevet?
Kan det være tempelridderne?
>Urgeanon
Fy faen... Lenge siden sist jeg så deg breve, hvordan går det?
Kutt ut med dette her, dere kommer bare til å få dere selv anmeldt
jeg er i ferd med å gå manisk gutta. Fy faen det er deilig.
Er litt som mdma med en jevnlig bump med cocain. Kan vare i månedsvis.
Fy faen det foles uvirkelig godt. Snart mister jeg sinnet men det kan bli verdt det.
Har du det greit Bipolaranon?
>Har du det greit Bipolaranon?
veldig
jeg er tullingen fra i går som kopierte det ene brevet fra 2015 med froskebildet
jeg lever i beste velgående, og så snart jeg er ferdig på jobb skal jeg hjem og drittbreve til jeg legger meg
DET ER PIKACHU
koss kan eg få smadra svart guttefitta i stavanger-område? e faen så kåde, gutta
Brever du fra mob? Jobben min har sperret 4 kanalen
>dfn du får oppleve enda en runde med manisk breving fra Bipolaranon
Foles bra
alltid mobilnett
jeg er permanent utestengt på IPen hjemme for grov drittbreving
er dette virkelig en gutt?