/norgetråden/

Josefs utgave
Forrige:

Attached: josef.jpg (650x650, 243K)

Other urls found in this thread:

nettavisen.no/nyheter/her-er-plattformen-hvor-philip-manshaus-hentet-inspirasjon---gir-naering-til-hatet-sier-forsker/3423828738.html
twitter.com/NSFWRedditGif

norks are gay

Hei Josef, jeg hetter Idris :)

Attached: ikkevrslem.jpg (724x2640, 809K)

Bra trådstarter

Jeg heter Kristian, men du kan kalle meg Ice Cold Nigga Killah

Jeg heter Anders, jeg er en arbeidsledig naut fra Finnmark som begynner å utvikle depresjon. Vurderer å henge meg....
Hva heter du?

nettavisen.no/nyheter/her-er-plattformen-hvor-philip-manshaus-hentet-inspirasjon---gir-naering-til-hatet-sier-forsker/3423828738.html

> Dette er en plattform for utforming og spredning av dypt rasistiske og konspirasjonsteorier og innhold. Det er et samlingssted for spredning av hvit overmakt-ideologi. En av hovedkonspirasjonsteoriene er at det finnes en bevisst plan om å erstatte den hvite rase, forklarer forskeren.

>konspirasjonsteorien
>hvis du snakker om FNs prognoser så er du konspirasjonsteoretiker

Attached: befolkningsprognoser.jpg (2629x1767, 1.94M)

Nå er det faktisk ikke tull lenger. Mediapersoner og politiet leser faktisk, uironisk tråden.
Til hele Norge - Jeg er IKKE en terrorist, jeg spytter på Manshaus, Tarrant og Breivik og jeg er ikke en ekstremist innen noe felt.
Forovrig er /norgetråden/ og Jow Forums IKKE stedet hvor ekstremister som dem holder til. Vi er ufarlige.
Takk for din oppmerksomhet.

Veldig snilt av NRK å lage en egen frosk til oss på skattebetalernes regning!
Skal lage en Josefversjon av denne, så alle nyvenner kan lære seg skikk og bruk av /norgetråden/

Attached: 1565809419623[1].png (650x650, 77K)

>hvis du lurer på om det er relevant eller ikke om det er bevisst så er du ond og hatefull, og også en konspirasjonsteoretiker selvfolgelig

Attached: 1564935663098.png (671x446, 98K)

det er mangel ja, problemet er at det er de færreste som vil jobbe der hvor det er mangel

Er uironisk MASSE ledige jobber på alskens fiskebruk ved kysten.
Godt betalt til å være ufaglært arbeid er det også.

Til posteren som nevnte lærerjobber med mange sokere: hva slags lærer da?

Til hele Norge, media og PST. Vi er samfunnets tapere. Vi er den gruppen mennesker som Erna Solberg, resten av regjeringen og Stortinget som helhet har glemt.
Mange av oss prover så godt vi kan, men det er aldri hjelp å få. Vi er Norges glemte sonner og dotre

jepp, som jeg sa i midt brev. er mange folk som ikke vil jobbe på slike steder. enkelte takler ikke noe annet enn asfaltjungelene oslo og bergen

Finnes det noen statistikk på når i svangerskapet kvinner tar abort i Norge?

>og hvis du viser til konkrete planer fra FN og ledende jöder som steg for steg tar for seg hvordan man skal utrydde "den germanske befolkning pluss pluss", ja da er du så konspiratorisk at du sagt fra deg alle menneskerettigheter

Attached: 4.png (1602x1308, 1.06M)

Det nærmeste vi kommer en dotre her er vel bipolartranseanon.

Hvem skriver slik ubeskrivelig ondartede brev??
Veldig trist fåvæ, jeg onsker at alle skal være venner...

Vennligst ikke Anders, Finnmark (Norsk Sibir) er avhengig alle sine ti innbyggere!

fy så mange megmeger vi har fått den siste tiden

Attached: bleksmil.png (376x370, 9K)

Attached: 1565724301025.jpg (450x482, 23K)

Flytt sorover, ta d-vitamintilskudd (250µg /dag), og uironisk ikke drep deg selv.

Attached: gutta.png (692x464, 100K)

Tenk at Josef er sponset av alt fra oss til fjesboknormissene og kaffeslurkersprengerne, ja, til og med til de varme hendene som holder AAP. Sannelig, et megmeg som foreniger oss alle.

Attached: feeled.jpg (800x450, 58K)

Betyr det at jeg kan hoppe rett fra min giddelause NAUT-stump på promperommet til en godt betalt stilling hvis jeg flytter til Röst kommune?

Dette.

Attached: itsok.jpg (599x591, 60K)

Kan bekrefte at Sogn og Fjordane er Norges koseligste fylke.

>Nchan
Hva mente han med dette?

Attached: _20190814_215218.jpg (720x531, 75K)

Tenk dere om to ganger för dere trykker på breveknappen!
I tråden skal alle föle seg trygge.
Vi takker NRKs grafikkavdeling for /norgetrådens/ vær varsom plakat

Attached: josefsierikkeværslem.jpg (724x2640, 775K)

Det er en hemmelig chan som bare kule folk vet om, så du har nok ikke hört om den.

>Troms så hoyt over Finnmark
Hva er greia? Dette er visst ikke bare et sporsmål om solmangel.

kek

Attached: 1565795341771.png (206x223, 87K)

Godt arbeid!

Kanskje noe med avstander å gjore? Er jo langt mellom folk i Finnmark og Hedmark

Hvor lang tid tar det for nye Josef blir nazist?

Så lenge han holder seg unna Max Mekker og Jow Forums vil jeg tro det tar en uke ca

Attached: max.png (940x940, 43K)

Solbrent soyboy her, vil bare si at dere utgjor en trussel for Norges sikkerhet

Attached: oWeqcgnj_400x400.jpg (400x400, 39K)

Jeg liker virkelig dette bildet. Bra at du bytta ut svenske Libba med Espen. Lagret og vil breve i fremtiden. Takk Anonsen

Fortell meg om sjakksamen.

Hvorfor liker han rullestolbrukere?

skift filnavnet med en gang, skal hete vann.png

>Er uironisk MASSE ledige jobber på alskens fiskebruk ved kysten.
fortell meg mer om disse jobbene, begynner sånn smått å få overtaket på angsten min og er lut lei nautlivet fåvæ

Attached: 1565592614302.jpg (1024x1023, 648K)

>kilde: knowyourmeme.com
Nrk snakker om chad og virgin og tegner pepe. Er de radikaliserte?
>kilde: knowyourmeme.com
ikke basert

Attached: _20190814_221045.jpg (720x1086, 129K)

sattans mobilposting

Attached: 1565791690267.png (800x796, 552K)

NEI DET GJOR VI IKKE!

Attached: 1563740808435.jpg (10000x7268, 3.79M)

hvor langt oppe i hierarkiet er du?
jeg er sånn 3, men hvis alt går som planlagt i morgen vil jeg havne på kanskje 7-8

t-takk..

Attached: autisme.jpg (458x527, 95K)

Husk at Christine leser disse trådene anonsen

Attached: 1503075332020.png (646x595, 304K)

Bak kulissene så er jeg altså på toppen.

Greide bare å fornærme 3 minoriteter i dag, og kona mi ringte politiet etter kun 2 slag. Faen gutta jeg kommer aldri til å bli Chad

om du ikke klarer å havne mellom 27 og 33 (siste nivå) så er det ikke engang verdt bryet fåvæ, selv er jeg på nivå 5

Skulle õnske Christine var min mamma...

Sikkert stå i en fabrikk å rense fisk. Ordentlig dritt jobb. Da tar jeg heller selvmord fåvæ

Vannevann namme namm

mmmmmmm

namme vanne vannenam

Attached: Vann.png (205x222, 67K)

Kjeks

>cathrine vil aldri skifte bleia di og pudre deg med babypulver

>Barth Eide mener klimakrisen krever en sterkere stat
OKOFASCISME

Attached: grooonnntt.png (2000x2004, 115K)

lukta fælt av prompen min gitt

nå ble jeg torst

Attached: 1565648809174.jpg (1182x754, 52K)

Der kom den ja.
Hele klodekoker-greia handler bare om å gi staten mer makt og få folk til å godta lavere levestandard og höyere skatter og avgifter under mantra at vi redder kloden.

Attached: 1560601753345.jpg (1077x1077, 89K)

Da begynner forste mattetime imorra, om jeg ikke forstår det forste han sier dropper jeg ut

Attached: 20190814_154931.jpg (4032x1960, 2.3M)

fy flåbbe for et sammentreff
gasset nettopp hjemmekontoret mitt noe helt forferdelig

Attached: 1565591494833.png (228x246, 124K)

Samme her. Lukter rene kloakken. Skulle ikke ha spist den kebaben

Lykke til kompis

når blir det immigrasjonsstopp i klimaets navn?
afrikanere forurenser mindre der de er nå

Er tallblind selv, så onsker deg lykke til kompis.

Sjakksamen er svak. Hvis han noensinne skulle klart å være dominerende ovenfor en jente må hun være fysisk tilbakestående.
Det er åpenbart at sjakksamen også onsker å gjore i virkeligheten som han gjor på sjakkbrettet. Han vil være kontrollerende og flytte rundt på folk på en strategisk måte.

Her var det mye drittpreik, gitt.

Så noen foreslo i sveits å redusere innvandringen for miljoet sin del. Basert folk det der.

OG HVIS EN DOBBELDEKKER BUSS
KRÆSJER INN I OSS
Å DO VED DIN SIDE ER SLIK EN HIMMELSK MÅTE Å DO

Attached: 7E0A7FE3-98D0-41A4-A1DB-85919169EA9E.jpg (300x240, 23K)

>Tore vill aldri se skuffende på deg når du kommer ut som homo
FFFAAAAAAAAEEEEEEEN HVORFOR LEVE

Attached: file.png (407x400, 205K)

Hold kjeften din ho..

Klimaflyktninger er den nye oljen.

Hvemdan vet du at sjakksamen er svak?

Uironisk ikke gjor det. Du vil forstå det om du bruker litt tid på å prove. Tiden det måtte ta er unik for deg, men det gjelder bare å ikke gi opp.

Det gjelder å gi ned

den nye oljen ja, fordi klimaflyktninger også KOKER KLODEN

>ikke få ned

>nrk lager memer for tråden
er vi i klovneverden 2019 nå?

Attached: ribba.jpg (512x512, 18K)

Höyst problematisk forslag, vennen

Jeg er en nivå 15 internettkriger. I dag måtte jeg lage ny Facebook konto etter jeg atter en gang ble stengt ute. Jeg har noen oppdrag IDVL som jeg har satt på vent, om jeg spiller dette riktig klarer jeg å havne i nivå 33 for jeg havner i kasjotten.

Attached: (dette er bare tull).jpg (1418x644, 87K)

Jeg har en stå penis akkurat nå. Jeg ville bare informere dere om det. Ha det bra

Dette brevet her Nadia

Se på gutten da. Han kan nå aldri ha vært på et treningsstudio

Kjeks

>tore vet fullt navn og adresse til negerkukanon

Brev som dette er grunnen til at jeg fortsatt henger her. Er glad i dere gutta, dere er ganske artige av og til altså.

Hörte en dritskummel plystrelyd komme fra stua nå som jeg var på kjökkenet uten noen lys på, alene hjemme. Setter husalarmen på maks, legger meg, og håper at jeg våkner i morgen (fordi favorittspillet mitt oppdateres da)

Ring Åndenes Makt med en gang!

Er vel på nivå 1, Lars Gule har bannlyst meg på fjesboka...

kloden er viktigere enn menneskeliv

Innafor å havne i kasjotten? Gratis kost og losji gutta

Sorry, ville bare si ifra at jeg var der også, men har autisme så er dårlig på sånt

Tore kan dokse hele tråden hvis han vil. Han kan finne ut navn, adresse, skatt, hvilke studier du har studert ved UiT og mye mer

Jeg er sulten. Lag mat til meg.

Attached: 1023.jpg (300x218, 11K)

>mfn media uironisk setter en 15 år gammel autist opp på sokkel og bruker henne som en autoritet på klimavitenskap
Noen vil hevde at det er et kynisk knep journalistene bruker for å kunne fronte radikale og virkelighetsfjerne politiske losninger som de stotter men ikke kan skrive selv da de hadde blitt latterliggjort. Men når de bare rapporterer på hva en 15 år gammel autist sier så kan de spy det ut, samtidig som det ikke er stuerent å komme med krass kritikk siden hun bare er et spekterbarn. Klimapolitikkens David Hogg fåvæ.

Du har schizofreni. Livet ditt er over

Sprengere oppdager 4kanalen

Attached: Screenshot_20190814-224709.jpg (1440x1463, 269K)

>Bestevennen min skal spille klassisk VaK
Kommer til å bli komfortabelt dette

Attached: hjem.jpg (590x350, 41K)

bært bært

Attached: klovn.png (650x530, 156K)

kjop deg en grandis. kiwi i Fredrik Langesgate er åpen i 12 minutter til