Sverigetråden Gretaupplagan

Attached: 1565814953050.jpg (1040x693, 850K)

Other urls found in this thread:

streamable.com/eg9mb
kvartal.se/artiklar/celibat-hat-och-attentat/?fbclid=IwAR1a2UH7RD3YkQwjFkVPbr-AD2f51cTCQeNBFW0fOZJomjiUyh8Lv0qLbdY
twitter.com/NSFWRedditGif

kukar...

Attached: 1565536327848.jpg (1920x1080, 78K)

>tjejer och allmänheten behandlar dig som skit hela ditt liv
*skjuter upp en skola*

>de flesta av våra befäl är jättemjuka mot oss
>"vi är bara hårda mot er för att vi vill att ni ska lyckas", "fortsätt i eran egen takt, det är viktigt att ni säger till om ni inte klarar mer" osv
>får en ny korpral igår
>några i plutonen kommer två minuter sent till uppställning
>"Detta är fullständigt jävla oacceptabelt och kommer aldrig ske igen, eller hur?"
>marscherar iväg i full utrustning, några i ledet anhåller om att sänka hastigheten
>"Det här är en sabla söndagspromenad, om detta är för mycket har jag ingen aning hur ni har tänkt klara er i tio månader till"
>kommer fram, får kommandot färdiga till strid
>tre rekryter är för långsamma
>han ställer upp dem framför oss andra
>skäller ut dem och berättar att de hade belastat resten något oerhört i en skarp situation och hade riskerat både sina egna och våra liv
Baserad, hoppas att vi har honom igen så att det blir åtminstone lite mindre vuxendagis av det hela.

bögar är äckliga

Attached: Greta NMR.png (628x828, 649K)

Korrekt

>heemar dampus pung

Heh. Inget personligt, user.

Attached: 1564837767978.jpg (1158x1637, 143K)

Episkt

Europa kommer aldrig vara europeiskt igen så länge judar existerar.

Varför gör pol allt cringe

Jag har en sån!

hyresfritt

Attached: Zara stormar.webm (480x270, 1.26M)

Hej, jag är en mus

Attached: 1553651377960.png (200x164, 41K)

most of the swedish girls are ugly, but the ones that are hot are super hot, idk if it's good or bad. but all the boys are super beta autists

baserad, jag kom bra överens med en sergeant som jag till att börja med såg ut som en surkuk. snubben var jävligt påläst.

Besatt.

Jag hatar inte kvinnor per se.

Jag hatar bara svenska "kvinnor'.

Hej, jag är ett får
bäääääääää

Attached: 1530028795481.png (2113x1403, 102K)

jag knullar din mammas mus

f1h1

99% of swedish men mog your entire race

>let me tell you about your country

>Sov 9 timmar igår natt
>Lade mig på sängen och höll på med mobilen klockan 11 i förmiddags
>Råkade somna och vaknade nu
Vad fan är det som händer? Börjar jag bli gammal?

Attached: 1548190289872.jpg (668x712, 68K)

jajks

Hahahahahahahahahahahaha "aa"

lol baserat

>vänta lite
>*sätter några klibbor*
>du menar
>*runkar till fällor*
>så du säger
>*blir heemad av en pensionär*
>vänta lite
>*får aldrig ligga*
>vi var
>*blir doxad*
>du menar alltså
>*skitbrevar från sitt pojkrum*
>att vi var
>*runkar till 2d*
>att vi var vikingar och skit

Attached: 1506972273626.png (624x461, 136K)

>han hatar sin egna morsa
jajks

farfar...

hyresfritt

Han har inte fel

only strong swedish guy i know of is alexander gustafson but he is super awkward and got fucked up by a nigger so, yeah you can't do shit
go on you can't say shit about my country, we wer eremoving vodka and kebab alike while you squareheads were fucking ur own cousins

saknar att jobba favä, studentlivet blir tråkigt efter ett par år.

ja e en varg
avoof avoof

Attached: 1528032005_apu nuoli.png (643x575, 21K)

Lel

D1a

Kommer vi få kampkino från nordisk styrka?

Attached: Screen Shot 2018-09-08 at 7.55.53 PM.png (1381x767, 1.4M)

Personligen så föredrar jag en äldre otvättad vietnamesisk fitta!

Your country is cool, seems comfy.

Imorgon ska jag nog göra lite makaroner, steka lite falukorv och blanda med skivade ägg och kanske någon grönsak jag har hemma som matlåda till jobbet.

Attached: gas27h2052i01.jpg (1211x1920, 263K)

>go on you can't say shit about my country, we wer eremoving vodka and kebab alike
So thats why Abkhazia and South Ossetia are de facto independent?

förhoppningsvis

Förhoppningsvis

En man med integritet

That's what I thought

You do realize that you being 160cm halfbrown halfslav is pretty much subhuman right? Honestly by removing kebab and vodka you are probably making your country worse, wherever it is

alltid kul att se när stormarna ler

Attached: 1565762076669.jpg (1200x1200, 138K)

But what user said about 99% of us mogging you is still true :>)

>nassar kan inte hålla sams
>igen
>nu är deras promilleorganisation delad på mitten till två ännu mer irrelevanta promillegrupperingar
Sasuga stormbögar.

Episkt

Vad gör du!?

streamable.com/eg9mb

Najs

kaukasier är inte slaver
kaukasier är kaukasier

Du ska få se! Deras veckomemes kommer få stormen att börja!

hatar självsäkra tjejer

Kan det vara så att deras politiska tankegods inte är sunt?

I am 185cm kartvelian/caucasian with olive skin, but while you concentrate on trashtalking my country, look at my sex appeal and than look at my charm cuz I got both of them which basically work most of the times.
you mog them, arabs mog you and so circle is created, we are still at win tho.
abkhazia and south ossetia are our cute retarded cousins, they are not kebab or vodka

haha min bostad skulle absolut inte förfallit till det här stadiet om jag bodde själv

Attached: 1445885314976.jpg (900x9794, 1.88M)

Get out of our thread you ugly faggot retard

>abkhazia and south ossetia are our cute retarded cousins, they are not kebab or vodka
They are Russian puppets.

>"folkutbyte är dåligt"
ser inget osunt med detta

Nobody trashtalked your country until you came into our thread and acted stupid you insecure brown manlet turd

*cyklar in i tråden och heemar alla bajstransor*

Attached: emilcykel.jpg (1334x710, 285K)

s j u d a n d e

You should take a bass out of your tone because I don't think you know whom you are talking to
yes they are. but our women aren't puppets of some arab faggots who harass and rape them, and instead of giving them answer you trashtalk your friendly georgian guy who has swedish gf

tänk att människor bor såhär

you keep calling me brown manlet turd, whilst I am olive-skinned tall charm. what's with your insecurities ?

har han mini emil på ryggen lol

>dkn filmen kommer i slutet av månaden
Okej bara i Japan men snart så.

Attached: 1559856634890.png (700x700, 652K)

You're a 185cm manlet with no gf lmao

Fy! Du får inte bli arg.

Mmm för
>invandjin dåli!
Är allt de går ut på, sluta låtsas vara trög

Ja okej men det är amdra hången hon snurrar loss en rulle toapapper, behöver hon hjälp, tycker om det är kul? För om hon gillar det kan jag köpa en leksak åt henne istället.

lean mean and 185cm women's pet and men's regret i can't believe you called me manlet look at my gf and whilst you are looking at her look at the other one cuz i got 2 of them and both of them are basically swedish like mostly.

*rusar mot dig*

Attached: nmr.jpg (906x552, 47K)

jag hatar judar mer än de flesta, men att förneka förintelsen är efterblivet favä

*asgarvar*

Attached: 1565843675867.jpg (1280x1500, 269K)

>när stormbögar tror de gör en episk rusning som värsta rohirimanfallet

kvartal.se/artiklar/celibat-hat-och-attentat/?fbclid=IwAR1a2UH7RD3YkQwjFkVPbr-AD2f51cTCQeNBFW0fOZJomjiUyh8Lv0qLbdY

>Manshaus har enligt norska tidningar varit aktiv på flera incelsajter
>När vi kommer in på kvinnor och relationer blir tonen om möjligt ännu mer ilsken. Anton har aldrig varit ihop med någon tjej.

Attached: basert.jpg (985x546, 52K)

Jag vil ha ost

Attached: 1553674650224.png (200x164, 40K)

Kys nigger
Dont care about your ugly race or shithole country

Jag också

>Nätforum för incels har blivit forum för kvinnohat. Där förekommer också hyllande av massmördaren och incel-aktivisten Elliot Rodgers.

>Det är heller inte ovanligt med antisemitism, rasism, konspirationsteorier och homofobi.

>Man räknar med att antalet aktiva incels på olika sajter uppgår till cirka 100 000 bara i USA. I Sverige uppskattas antalet incels på olika sajter till ett par hundra men siffran är högst osäker.

Korvstroganoffen med grädde blev mycket smaklig.

Attached: smakligt.jpg (1136x852, 412K)

>30e augusti
Vafan trodde det var mycket längre bort

när kommer det bli olagligt att vara oskuld

bjuuuuuu!

Vilken film

Attached: 1529362302407.png (224x217, 4K)

Funderar på att vispa upp ett paket vispgrädde och bara äta som det är

han såg ju bra ut och var rik hur fan kan han fortfarande vara incel? Han är snarare volcel

GLOM
min ost

Attached: 1509380795387.png (1526x968, 71K)

>Det är heller inte ovanligt med antisemitism, rasism, konspirationsteorier och homofobi.

baserat

LISTEN SVEN, I WILL DO A HOME INVASION ON YOU. I WILL CUT THE POWER TO YOUR HOUSE AND THE NEXT THING YOU’LL HEAR IS ME CLIMBING UP YOUR STAIRS IN A PAIR OF NIGHT VISION GOGGLES I STOLE FROM RUSSIANS WHILE I WAS IN THE ARMY. I’LL PICK THE LOCK TO THE MASTER ROOM DOOR, TAKE A PICTURE OF YOUR GF IN BED WITH MOHAMMED AND ABDUL BROTHERS. I’LL TAKE SAID QUOTE UNQUOTE PHOTOGRAPH, POST IT AT DORKSFROMSWEDEN.COM, PASSWORD – NOT REQUIRED, USERNAME – NOT REQUIRED. THAT, SVEN, IS HOW YOU THREATEN SOMEONE. DUMMY.

kan vi återuppliva filmkvällen ikväll?

>dkn incel men inte med på någon incelsida
Heh...säpo ni har ingen chans