/noregtråden/

Kvifor-hatar-ekko-ekko-ekko-dei-ekko-ekko-ekko-nordmenn-utgåva

Forrige> Forrige> Forrige>

Attached: Kvifor-hatar-(((dei)))-nordmenn-utgåva.jpg (2456x1189, 1.52M)

Other urls found in this thread:

un.org/en/development/desa/population/publications/ageing/replacement-migration.asp
twitter.com/SFWRedditImages

Mer mangfold i sentrum og på Bygdoy når?

*fiser i tråden*

postnord faen

Sitter på Gardermoen gutta.
Overlevde Osloturen uten å bli mishandlet av varme hender.
Fy flåbbe for en jævlig plass.

Attached: 1566131782470.jpg (1038x516, 151K)

*proooooooomp*
Hvordan får jeg jv?

Eg må drite

Tok du bilder? Gronntekst historie?

Litt festlig at «replacement migration» er en konspirasjonsteori. Men FN har en egen plan helt offentlig som handler om å bytte ut befolkningen i vestlige land.
un.org/en/development/desa/population/publications/ageing/replacement-migration.asp

Sykt at PST ikke overvåker FN. Nadia, setter du noen på saken?

Sjokk at lederen for anti-rasistisk senter mangler dybdeperspektiv.

Enda mere komisk er det som skjer med Norge er per def et folkemord i folge FNs egen definisjon, men det er klart at det gjelder kun joder og morkhudete, ikke hvite.

Article 2 of the Convention defines genocide as

... any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.
—Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide, Article 2[4]

>Replacement Migration: Is It a Solution to Declining and Ageing Populations?
Hores mer ut som et forslag til hvordan lose problemet med synkende befolkning og lav fodselsrate. Husk at evig vekst krever befolkningsvekst

stopp, ikke kom med fakta i jodepraten vår

Thanos hadde rett

Ja, hvem skal ta opp lån uten (((evig vekst)))

Slapp av gutta.. Vi kan alltid römme til Svalbard.

Problemet har oppstått som folge av seksualrevolusjonen, likestilling, feminisme og alt det andre faenskapet vi har i etterkant av andre verdenskrig.

Det som ville ha skjedd og som antageligvis kommer til å skje med Japan er at det blir flere ressurser tilgjengelig for den yngre befolkningen og at de dermed har storre rom for å selv få barn etc. I Norge derimot er ikke dette en realitet pga velferdsordninger og innvandring hvor det nå knives om ressursene.

>Demp hatpratet litt takk. Er du fascist eller? Punkt d skjer jo ikke i Norge. Og det teller bare når det er bevisst folkemord. Nordmenn er ikke engang innfodte, det er samene som er urfolket her til lands.

Attached: 15378318348348.png (1040x1137, 236K)

Hvorfor ikke stimulere til okning av fodselsraten? Jeg hadde heller tatt en fattigere Norge over utlendinger

>2019
>snakker ennå om innvandring
Gi opp og aksepter at det er ingen vei tilbake. Spis en kebab, ha sex med ei kurdisk eller kinesisk jente og spill FIFA med din pakistanske kompiser. Nyt livet og mangfoldet, og slutt å være så autistisk opphengt i rase

*SNIIIIIIIIIIIIIFF*
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!

dfn jeg nettopp bestile en 40cm pizza til frokost.

Attached: .png (673x840, 429K)

Ja, det er beklageligvis sånn "debatten" utvikler seg om man skal prove å belyse dette for de "intellektuelle". Det er helt umulig for dem å skjonne den simple logikk at det ville vært langt lettere for nordmenn å stifte familie hadde det ikke vært for innvandringen. Klart, de er ikke så tilbakestående, men later som de er det av ideologiske grunner.

Helt uironisk så skjonner jeg veldig godt at denne type folk ble sendt i konsentrasjonsleirer. De er ikke ærlige mennesker som er i stand til å revidere sitt ståsted gjennom fakta og logikk, men i stedet så blir de bare mere fanatiske og aggressive om de skal bli konfrontert med sannhetens enkelhet.

t.merlind ervind hvormye han betal.

Fordi da hadde vi ikke hatt noen grunn til å importere tusener av voldelige immigranter, dumrian

Kvifor bryr du deg om O*lo?

Oslo er hovedstaden, flere negere i Oslo vil gjore at resten av landet går under også.

*hoyreekstreme tanker*
*radikale meninger*
*HVITT SINNE*
*skumle våpen*
*rasisme!*
*går ikke ut i solen, sitter inne og surner*
*anti-semetisme*
*rasekriiiig*
*overtidsarbeid for stakkarn hos PST*
hahahaHAHAHAHA!!!

Attached: 1564705017797.gif (241x328, 3.89M)

Hvorfor snakker ingen om overpopulasjonen i Afrika? Det blir faktisk bare verre og verre. Kanskje for de det er rasistisk å belyse et realt problem laget av morkhudede i Afrika

For en bedriten situasjon vi vil stå overfor i det neste krakket.

Et frimurestyrt (les: jodestyrt) politi og rettsvesen som selvsagt vil favorisere de som har skapt dagens situasjon, hauger og dunger med innvandrere som har blitt vant til gratis penger og bolig som plutselig ikke får dekket sinne materialistiske behov og som selvfolgelig vil gå los på de som fortsatt skulle besitte verdier. Jeg hadde ikke sovet godt i en storre bolig på Oslo vest for å si det slik.

FN er en rasistisk organisasjon mot lyshudede mennekser. Du klarer ikke å bevise meg feil.

>overpopulerer seg selv fordi de mangler selvkontroll og vesten sender stotte som tillater slik dumhet
>Sulte, AIDS og Ebola sprer seg som en skogbrann
>millioner lider en grusom dod, vesten sender stotte og kunstig forlenger lidelsen
Shit, skulle nesten tro de gjorde det for å være slem hahaha

Attached: 1564526103107.jpg (824x1024, 59K)

Hjemmeinvasjoner fra både kriminelle og staten vil bli normen i fremtidens Norge.

Det skulle forsåvidt ikke forundre meg om at dette allerede er et ganske stort problem som media underrapporterer.

Les Den siste verdenskeiser.

Det er ikke bra, tjukken

>Det norske folkeslagets egenart står ikke i fare for å bli utryddet. Hvor var du sist 17. mai, for eksempel? Jeg er gjerne med på å diskutere problematiske sider ved innvandringen og hvordan myndighetene har håndtert den, men ikke med utgangspunkt i sånne paranoide vrangforestillinger som du legger til grunn.

Ja til mer skatt, större og sentraliserende stat og mer overvåkning

Nei til mindre skatt, mindre og en desentralisert stat og mindre overvåkning

Radikale islamister er hoyreekstreme, jeg bare nevner det

Hvis du er så opptatt av den hvite rases overlevelse, hvorfor finner du deg ikke bare en jente og får masse barn?

Attached: 69412-facebookbodnariu-adf-international.1200w.tn.jpg (1200x627, 82K)

Jeg er genuint bekymret.

Attached: African population explosion.png (750x563, 97K)

Tor ikke å snakke med folk. Har ekstremt sosial angst

Ja til mer mangfold, varmere fellesskap og flere konsumenter

Et par atombomber hadde lost dette problemet

Gode Gud, er fodt 100 år for tidlig.

Jeg vil bare ha en rullestoljv, er det for mye å be om?

skal ikke engang prΦve

Attached: når du.jpg (795x871, 363K)

studiestart i dag dere

Attached: 1562531923374.gif (1012x996, 2.42M)

>kompis er fra Oslo, han studerte megmeg studie på UiO ifjor
>Nå har han begynt på samme megmeg studiet, men denne gangen ved NTNU
Hvemfor flytte ut når han kan bo hos mor og far gratis?

Hvem vil uironisk bo i Oslo?

Kanskje han har lyst å pule og feste i studietiden sin, mer enn han har lyst til å bo gratis?

Er UiO en plass de har megmeg studie? Trodde det bare gjaldt UiT jeg

Tok ikke mange dagene for dere var på jodekjoret igjen nei.. lærte dere ingenting av alle artiklene og ekspertene som uttalte seg i media forrige uke? Sånt her er ikke greit, og om dere ikke snart slutter å snakke om de spinnville konspirasjonsteoriene deres kommer pst til å stenge tråden på ordre fra tore på c rex senteret.

Attached: 1565812440401.jpg (724x2640, 775K)

Bra memball

er dette ironi?

Espepe?

Alltid vi som blir bedt om å forandre oppforsel.
Hvis jodene sluttet å undergrave samfunnet så ville vi ha sluttet å klaget på de.

Er dette VG sitt kommentarfelt?

Deilig å være tilbake i Trondheim etter osloturen. Selv om det kryr av negere her er det ikke i nærheten så negret som oslo var. Fy flåbbe. Tror omtrent halvparten av de jeg så på gata var ikke-hvite. Har vel noe med at det var på dagtid, men det var en jævla soppeldynge. Gross og gru. Men Trondheim er vel sånn om 10 år også.

for helvete stop at breva racistiske saker. bare en uke siden at en fra norgetråden forsokte at gjore massemord.

det må stoppe

Vi er snille gutter. Det har Tore sagt

Byen min har et slik (((asylmottak))) i utkanten av sentrum. Når jeg sykler hjem fra jobb pleier jeg å möte på en gruppe med afrikanere som går samlet på fotgjengerfelt. I tillegg tar de opp hele sykkelfelt og ikke faen om de flytter seg for sykler som kommer. Jeg må ut i motorveien som har fartsgrense på 80km/t for å komme forbi. Har klaget til asylmottaket flere ganger og de sier at de skal ta det opp, men det skjer ikke en dritt.

Det mest ekstremistiske som postes her er hvordan man vasker tissefanten din.

Hold kjeft jævla utlending

Det er lov å kritisere innvandring, så lenge man ikke oppfordrer til vold eller trusler, noe jeg tar sterk avstand fra.

Vold er jo helt greit når staten gjor det

hva tar du svak nærhet til?

Jeg er sterkt for vold og trusler.

Var hjemme i den lille bygda i Hedmark jeg er fra i helga. Så én neger på hele turen, og han så ut til å være på gjennomreise. De eneste andre ikke-hvite jeg så var kinafolka som driver chingchong restauranten.

En Færoyer er bare en strandet Nordmann

Noen folk i volda her?
Brev bilde så jeg vet hvem jeg skal unngå

Mangfold er vår styrke, ingen protest

Attached: 1566212733833.jpg (3152x1864, 222K)

Noen UiT studenter her i tråden? Hvordan trives dere så langt?

Da burde de vel heller lage en plan om å oppfordre den yngre befolkningen med å skape familie istedenfor det motsatte hjernevasket som blir dyttet i vestlig-media idag. Og gjöre det enklere å etablere seg med familie og bolig istedenfor å vanskeligjöre etableringsfasen mye mer ved å prioritere lav-IQ svartskaller fra et annet kontinent som får gratis bolig, forerkort, bil, trygd, opplæring etc. Alle de pengene som slöses på å "integrere" innvandrere fra dritt-hol land (som faen ikke klarer å törke seg i ræva med dasspapir engang) kunne heller blitt brukt på vår egen befolkning for å fikse den lave befolkningsveksten. Men neida, lille skammelige Norge må redde verden fra alt.

FN's (((plan))) henger ikke på greip når problemet fint kan fikses internt uten innvandring.

Attached: 1565577362603.jpg (1000x563, 142K)

Bildets Ribbskog-orddeling får meg til å le hver gang

>tar med jente hjem fra byen
>hun spor om de hun horer gå utenfor rommet ditt er romkameratene dine
>du svarer at det er mamma og pappa
Ja tenk så rart at han flytter ut. Og fåvæ normale folk vil vanligvis forlate redet rundt i slutten av tenårene/starten av tjueårene.

Attached: 1566210935551.jpg (2663x1603, 3.11M)

Kan vi se kilden som viser at Bjorn Berg a Local Jew er jode?

jeg vil do

Er full

vakkert!

Eg må drite

Var heldigvis ferdig med studier i juni

skal på skolen snart

Attached: 1514417469362.jpg (535x577, 40K)

>finsk flagg
>brever på norsk
Jeg er forvirret

jeg og, jeg venter bare på meste stipend så jeg kan kjope meg gardintrapp og gå på selvmordsbroen

vpn, proxy eller ferie.

Broen til Kvaloya er losningen, er ingen selvmordsbarriere der

Jeg er halvt finsk halvt norsk

Forbrukslån eller kredittkort er din venn

Så, fǿrste dag på studiet i dag gutta. Læreren er et rivjern, og stoffet er altfor vanskelig for meg. Hvordan tar man enklest selvmord? Ikke foreslå masseskyting takk, jeg tar sterk avstand fra vold. Dessuten har jeg ikke våpen. Hadde jeg hatt det så hadde jeg skutt meg selv for lengst.

Attached: 1430744402689.jpg (1170x923, 124K)

Hva tar du svak nærhet til?

Heng deg Sutre

Tar du svak nærhet til heng deg Sutre. Hva betyr det?

Har du en selvmordsbro i nærheten?

kanskje han har en livsskrent i avstand?

bra brev

Nei, dessuten har jeg hǿydeskrekk dessverre.

Da har du nadirfryd heldigvis.

I Oslo ser du de mest fantastiske ting. På veien så jeg en pakistaner med en flott «Oslo kommune» drakt på, så kom kollegaen hans syklende, en eldre norsk mann med hvit skjegg. Er det ikke fantastisk hvor flinke mdg er til å sysselsette og skape samhold i denne vakre byen