Sverigetråden

Normala upplagan

Attached: 1551678302588.png (806x1200, 912K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IkGB5ncYhtE
youtube.com/watch?v=1svA2sGhDEE
youtube.com/watch?v=nqxVMLVe62U
twitter.com/NSFWRedditGif

Psykfallet är alltid där med sina upplagor. Varför låter vi denne mupp göra varenda tråd?

he se

Attached: 1544251171689.png (783x783, 109K)

youtube.com/watch?v=IkGB5ncYhtE

Attached: 1446726813253.gif (720x720, 2.32M)

vad tjänar Dr Shekelstein på att veganer känner sig bekväma?

avrätta alla icke-vita, judar, bögar och annat pack.

gör en själv favä

HE FU SE

Attached: 1545836087013.png (521x600, 528K)

Därför att staten vill ändra på människors beteende samt suga åt sig mer av människors pengar. Ju mindre pengar gemene man har, desto mindre medel har de att göra motstånd med. Och desto mindre andel av tallriken kött utgör, desto svagare blir den genomsnittliga människan och därmed ytterligare mindre handlingskraftig.

gay

Tack.
Hur fan då?

Attached: 1446408873931.jpg (1800x1920, 230K)

>det är en agenda att bli mer miljövänligt
>klimatförändringar händer inte
>judarna vill döda vita rasen

Attached: 1551434609003.jpg (403x448, 24K)

>öppet diskutera terrorplaner på kanel

vad gör han?

Attached: 1484986814115.jpg (969x720, 184K)

>Haha fuck svennebanan, han är så lättlurad! Han går på allt som judemedia skriver! Haha!
>Asså lol köttproduktion är farligt för naturen, den globala uppvärmningen späs på av ekologisk odling, Dr Shekelstein skrev på DN att vi måste äta maskar för att inte skada naturen!

Avrätta alla finnar så åtgärdas alla problem som finns i Sverige.

Det jag menade är att det har aldrig funnits en fri marknad innan moderniteten. Samhället var strikt reglementerat och reglerat. Konceptet av kapitalism och konceptet av att man skulle få handla och producera med viss frihet uppfanns först på 1700-talet kring regionen England och Nederländerna. Konceptet av en "ekonomi" fanns inte heller före denna tid. Därför kan man inte skylla på "den fria marknaden" för hur despotiska monarkier kom att styra världen för det fanns aldrig någon fri marknad till att börja med.

Om hur många år kommer den första vågen av massjälvmord av zoomer transor?

Har du några bevis för att uppvärmning och nedkylning av klimatet är en konsekvens av mänskligt beteende, och inte som en del i naturliga fluktuationer av klimatet?

>köttproduktion är inte alls farligt för miljön, har du inte lyssnat på guldsteins föreläsningar?

misaka?!

Jaja, vi hör dig David Shekelstein.

>JAAAA RYMDSKEPP, ÄTA MASKAR OCH BO TILLSAMMANS MED AFRIKANER! JAAA TV-SPEL

Attached: 1549502025213.jpg (664x627, 56K)

Jag vet nog user.

kan de inte bara få tag i protein på annat håll, t.ex. insekter?

Hur känns det att vara vegetarian och därmed underlägsen näringsintagsmässigt?

>dkn lagar chili con carne till pvn för att han ska fisa mer

Attached: SNIFF.png (724x610, 158K)

vi kan ju plocka massor av jävla bevis från t.ex nasa och massor andra vetenskapsmän, men det skulle vara judar enligt dig med dold agenda

Varför är den svenska mentaliteten omedelbart att fly/gå runt ett problem/orättvisor istället för att krossa/åtgärda de?

Jag tänker inte äta insekter bara för att judarna och deras jävla slavar säger åt mig att göra det.

>honungste, avokadotacos och havremjölk!

Attached: 1540333915429.jpg (800x800, 92K)

laca...

Kör hårt, jag väntar. Ge mig bevis för att det är människans fel att inte klimatet konstant befinner sig på exakt samma temperatur varenda sekund av året.

Tråden är nästintill obrevbar just nu
Fy fan vilket pack som råkat trilla in just i dag

Inte de vassaste knivarna i lådan. Kul med vårt tredje (förmodligen fjärde) iscensatta terrordåd i Sverige nyligen, men tacksamt nog så dog ingen (precis som vid det som förmodligen var det faktiskt tredje).

Attached: 1501399700517.png (992x1470, 356K)

Attached: 1543019587609.jpg (975x1234, 629K)

Räntefritt

ogaogababaffffiiiii

Attached: 1553530948235.jpg (249x249, 31K)

Attached: 1543274535629.jpg (1257x622, 365K)

>det finns människor i denna tråd JUST NU som pappegojar judisk propaganda från judiska tidningar om hur ondskefullt kött är, att ekologisk matproduktion är rasistiskt och att vita människor har en skyldighet att mata konstant växande mängd icke-vita

Bara dampus som dampat idag, för övrigt var han betydligt värre innan idag.

men saboterar du inte hela deras plan genom att få i dig protein utan kött?

varför shillar de för insekter när det ger dig lika mycket protein som kött om tanken är att du ska bli svag? varför inte bara göra köttet så dyrt att du inte har råd med det och sen shillar mot insekter och säger att de gör dig sjuk eller nått?

utan koldioxiden ingen mat och grönska

idag är jorden grönare än någonsin

Var är källan? Och vad innebär ökad koldioxid i atmosfären? Tabellen påstår sig visa koldioxidmängder i atmosfären men drar inga slutsatser om vad detta innebär, för att inte nämna att ingen källa är angiven.

Ska jag säga varför jag vet att du inte är akademiker? Fast det är inte många klimatnissar över lag.

mmm och utan järn i kroppen så sviktar hälsan, det innebär inte man ska ha ett par kilon av det i kroppen

>NEEEEEJ! sluta skaffa barn det är dåligt för miljön! DÅÅÅÅLIGT SÄGER JAG!

Attached: 1561717606881.png (315x380, 85K)

jag ser du spelar klimatförnekar spelet på mardrömsläge

Attached: 1548342162192.jpg (820x821, 50K)

Bra idé, går hand i hand med att köttpriserna går upp OCH insekter shillas samtidigt, inte sant?

direkt från "judarna" på nasa

>analogiargument

>breva den materialiserade ursojamannen

Attached: 1541054132722.png (684x626, 55K)

>t. permaoskuld

påminnelse att sojaspammaren är jugge

Attached: 1535607411546.jpg (1064x452, 72K)

>argumentationsfelscucken

Du svarade på en av mina frågor men backade inte ens upp det svaret.

Vad är källan? Ge mig källan.
Vad innebär ökade koldioxidmängder i atmosfären?
Finns det bevis för att ökade koldioxidmängder i atmosfären är kopplade till en uppvärmd planet?
Finns det bevis för att ökade koldioxidmängder i atmosfären som är kopplat till uppvärmning ligger bakom en potentiell uppvärmning av planeten?

f1 rolig jugge

har aldrig rört en kvinna som 26 åring.

Ja det är ju bekräftat han har en blattehudton sen innan

Åh nej nej nej

Till att börja med så kan vi ta kopplingen, d.v.s. den observerade korrelationen mellan ökade koldioxidnivåer och ökade temperaturer tillsammans med faktumet att koldioxid har bevisats kunna agera som växthusgas i laboratorieexperiment.
Kopplingen mellan koldioxid i atmosfären och temperatur ser vi dels historiskt och i de senaste 150 åren.

Attached: Climate History.png (811x1409, 522K)

>JAAA KRIG OCH CIVILISATION, PRECIS SOM HOI OCH UNIVERSALIS

Attached: 1565196199097.png (664x627, 221K)

juggen är marxpillrad

Attached: 1538647768330.png (600x600, 154K)

jvdk. samtidigt fick mina syskon barn när de var 20-24.

ska jag gå igenom hela processen av globaluppvärming. är du så jävla borta eller vadå?

analogin fallerar ändå, desto större kroppen blir (mer matproduktion och grönska) desto mer järn behöver den

baserat

detta är nu en kommunisttråd

Attached: 1562810603871.jpg (564x804, 70K)

men varför försöker de få dig att äta protein om de inte vill att du ska äta protein?

Autism

varför är rödingar så jävla patetiska?

knulla er liberala miljöbögar

vi ska ha köttproduktion, kärnkraftverk och så stänger vi ner elförbrukning som är onödig (ex på nätter och dagar)

era livsstilsförändringar är borgerlig ideologi

Attached: 1546703054810.jpg (1140x1200, 187K)

sjud mer stövelslickaren

men du menar att det funnits en fri marknad innan moderniteten?

Veganism är extremt skadligt och nedbrytande ifall man inte tar massor av (((tillskott))). Veganism kommer trenda de kommande åren då det är i led med klimatförändringar, miljömedvetande och djurrätt. Follow the money.

Får ångest över att blattar och negrer existerar i Sverige grabbar

Attached: 1566159009718.jpg (1833x2121, 851K)

hur många timmar har du lagt på sv3riges kanal?

is this true?!!
damn!

Attached: swede by night.png (616x406, 206K)

Vad ska tabell 1 föreställas visa?
Tabell 2 visar en ökning av ungefär 0.3 grader de senaste 100 åren.
Tabell 3 visar en ökning av ungefär ~60 de senaste 100 åren. Mycket tyder på att detta är en del av mänsklig aktivitet, som första bilden du postade visade.

Var är beviset för att resultaten i tabell två är pga resultaten i tabell 3?

sluta vara en rasist

>nazisterna i tråden hatar på vegetarianer och värna om miljön
>när Hitler själv var för båda två
Jaha, ni är bara kantiga konträrer utan faktiska åsikter. Vilken chock.

youtube.com/watch?v=1svA2sGhDEE

Det var bättre förr

Menar du att den svenska regimen och dess judiska hantlangare försöker förmå människor att få i sig bra proteiner från kött?

Är det kommunism eller kapitalism när man lever på andras arbete?

Attached: 1563472032485.png (420x420, 12K)

nej, någon sa insekter tror jag

>sluta äta kött!!!!!! aron shekelsteinowitz på Aftonbladet sade att köttkonsumption är rasistiskt eftersom det bara gynnar vita människor men förstör planeten och VI blir bara FLER och FLER och vi måste tänka på alla afrikaner! >:3

90% av sv ho har mer än 2 könssjukdomar.

Båda

Allt handlar inte bara om rena proteinmängder, du tror väl inte på fullaste allvar att insekter ens kommer i närheten av att vara lika näringsrika som kött? Kött innehåller fler viktiga saker än bara proteiner.

Globaluppvärmningstöntarna i denna tråden känner förstås inte till detta.

Lastbilsknasterflakisterflamberiliumsorin

Det är ett ord det.

Jag känner veganer, de som är någolunda friska och enbart har problem med kroppsvikten (för fet pga fett och socker eller för mager pga duuh) dricker tillskottsvätskor och tar piller, de andra ser bokstavligen ut som mupparna i veganskräckfilmerna på YT.

youtube.com/watch?v=nqxVMLVe62U
Det svänger gubbar

Kapitalism

vad jag förstår är insekter mycket mer näringsrika än kött

>alla på Facebook i ens ålder som lägger upp bilder på sitt bröllop
stort yikes, kan dom inte bara dö?

Då förstår du fel, det är de självfallet inte.

>anekdoter

Inte ett argument

Vegetarianer kan leva ett normalt liv jämfört med veganer, veganer bör inte skaffa barn eller ha husdjur.

Attached: 1563027439995.jpg (604x604, 47K)

Ett väldigt bra argument när alla människor på hela planeten kan intyga att det stämmer. Veganer är mentalt sjuka och undernärda, och framförallt så tror de på "global uppvärmning" lmao.

Attached: edc.jpg (1000x682, 259K)

>det finns bara en sojabrevare

Attached: 1566229090400.jpg (374x426, 62K)

har du någonting som stödjer det påståendet?

Vi vet inte exakt vad som kommer hända men haven tar upp mycket koldioxid som blir kolsyra som dödar smykryp med kalkskal som hela havet lever av.