/nederdraad/

#boerkaverbod editie

Attached: 1555545073184.png (1024x683, 1.23M)

Other urls found in this thread:

bitchute.com/video/cfruplaD1jGQ/
youtu.be/WDswiT87oo8
youtube.com/watch?v=LR2j-hXx0_0
en.wikipedia.org/wiki/Broken_Arrow_killings
youtu.be/CIbaqtcU0uI
youtube.com/watch?v=9h69UHbRrfY
youtube.com/watch?v=1I7bfA73qYs&list=OLAK5uy_lDoWDo84pIUn9E_TTvgca5PT5DL8W2B_Q
youtube.com/watch?v=rcJHk77bUGo
youtube.com/watch?v=URj_MgB5qcQ&list=OLAK5uy_mgv40LJb0TjPrVW_0gdeV0fOLmVnIdD4M
twitter.com/SFWRedditGifs

Kapsalon

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTPFPFPFPFFPFPFPFRRRRRRRRRRRRRRRRTRRRRTTTTTTTTTTTTTT

PFFFFFFFFRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTT

Attached: 1566308219807.jpg (2576x1932, 491K)

sorry, de Nederlandse rechtsstaat is te corrupt om haar eigen wetten te handhaven

Paal knappe jongens

Attached: beachandpool0107.jpg (637x956, 107K)

nee bedankt.

Attached: 1566231651444.jpg (1024x616, 82K)

Nee ik stel voor dat we dat achterwege laten.

>Vat het rijmpje niet op als luchtig grapje
ik dat je wellicht een autist bent.

Waarom wordt jij altijd zo opgewonden van mensen met een andere kijk op de wereld dan jou?
Even eerlijk wat maakt het dat je niet instaat bent om anderen te tolereren?

Attached: Syed Rizwan Farookk and Tasheen Malik.jpg (992x558, 65K)

Dan doe ik het zelf. Deze heeft wel een lekker lijf.
Ik zie geen rijmpje. Schrijf een gedicht over mooie jongens.

Attached: 580849_230799287047183_1113843563_n.jpg (498x700, 39K)

>knap
>paalt een lelijke homo
user waarom doe je ons dit aan?
Wij hebben jou toch ook niks gedaan?

Doe het dan zelf. Wat vind jij mooi aan jongens?

Attached: brent-corrigan_0.jpg (480x720, 45K)

op de vorig draad paalde ik dit rijmpje trouwens deze video maakt me verdrietig bitchute.com/video/cfruplaD1jGQ/

ben ik de enig die het treurig wordt van mensen met zware mentale problemen?

>wetteloosheid betekent permanent oorlog
de ideale samenleving heeft geen wetten nodig omdat haar inwoners weten wat goed en slecht is

Ik moet nog even een vervelende gebeurtenis uit m'n duim zuigen voor de psychologe morgen. Niet bedoeling dat ik maar zo gezond verklaard word.

Attached: IMG_20190819_222309.png (900x1200, 775K)

Ik word treurig van jou, is dat hetzelfde? (Wat zou daar moeten rijmen dan, kop en Glock?)

Attached: 726cae64ce40effe79bcd351a0d5c199--asian-guys-asian-men.jpg (540x720, 65K)

Jongens met volle lippen en mooie ogen.

zeg dat je god bent

ben inmiddels ook een filter aan het overwegen, vooral die autist met een obsessie voor moord is onuitstaanbaar

Vertel haar dat je direct verliefd werd op het koffiemeisje omdat ze je extra slagroom gaf.

ook altijd gvd een ik-telefoon
waarom zijn homo's zulke trendflikkers?

Attached: 1 ted.jpg (1280x1544, 832K)

>paalt een aziaat
gadverdamme

Ik heb ergens wel medelijden met zo iemand oetz

ze had bruin krullend haar, sproetjes en lichte ogen. ze had dus verder gewoon een goed koppie

Veel twijgen zijn niet uit te staan IHEL.

Attached: Snapchat1481628747.jpg (2182x4608, 466K)

ik dacht dat damon albarn was voordat ik op de duimnagel klikte
youtu.be/WDswiT87oo8

Doe maar dan verlaag je de verdragingsdrempel nog meer waardoor de waarschijnlijkheid van het worden van een toekomstige schietmeneer omhoog gaat en dan kan ik zeggen dat ik met een schietmeneer op de draad zat.

nee deze is ook niet knap

ZA DOM SPREMNI
youtube.com/watch?v=LR2j-hXx0_0

Hier is een mooie man

Attached: 9a8f92a408729b0f782713fe759c1b60.jpg (492x634, 51K)

kale kutjes zien er best raar uit oetz

nee

Dit is Micheal

Attached: Michael Bever 16 after arrest for murder of parents & 3 siblings on July 22–23 2015.jpg (986x554, 121K)

dit is zijn broer

Wie van deze twee is de leipo die zijn familie heeft vermoord met messteken?

Attached: Robert Bever 18 after arrest for murder of parents & 3 siblings on July 22–23 2015.jpg (903x710, 159K)

>wees mij
>ga naar /s/
>zie kunstkech draad
>bezoek kunstkech draad
>helft van de plaatjes zijn plaatjes die k3 ook wel is paalt

de lelijke

hjb

Attached: a37aa49cbedef4e504974161c3989000.jpg (736x1030, 78K)

Shht user, ik run die draden en ben de OP.

Attached: 53877701_360546471215024_8651504314486588948_n.jpg (1080x1350, 228K)

Maar niet de huidige OP.

Attached: tumblr_o15rh0bWMx1v3tc82o1_1280.jpg (768x960, 277K)

>een moordenaar kunnen identificeren aan het uiterlijk
ik dacht dat het al een keer bewezen was dat dat niet kon, maar ik kan het ook mis hebben.

de kans is groter hoe lelijker de persoon is, incels moeten dood

Nee de oudere broer met die rare glimlach en adrenaline blik in zijn ogen.

Ja en nee.
In dit geval is het zijn gelaatsuitdrukking.
Het broertje heeft ook moorden gepleegd maar het was de broer die de leider was.
En dat kun je zien aan zijn zelfvoldane glimlachje.

>ga naar een spa
>zie een kut zonder hangende schaamlippen en zonder schaamhaar
>denk dat het er raar uit ziet
is dit het moment dat ik er achter ben gekomen dat ik homo ben?

en.wikipedia.org/wiki/Broken_Arrow_killings
Deze 2 longlijers vermoorden hun eigen broertjes en zusjes en ouders om vervolgens een school beschieting te beginnen maar de politie kwam eraan en ze werden gestopt voor ze het konden doen.
Echt maf dit.

enige reden waarom je dit kan zeggen is omdat het al bewezen is. je hebt al een uitkomst, jij voegt er alleen een narrative aan toe die je aan je theorie kan binden

>studeer voor examen, doe dit al voor de 10de dag deze vakantie
>denk dat ik het goed zal kunnen
>maar het zou ook de ritalin kunnen zijn die mij dit doet denken
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ik ben blij dat ik dit spul niet elke dag moet nemen want anders zou ik wel eens domme dingen kunnen doen

Attached: 1532297041903.jpg (770x702, 64K)

Hoe kom je aan ritalin
Ik vraag voor een vriend

naar de doktor gaan en zeggen dat je nergens op kan concentreren en dat je dagelijkse eronder lijdt

ze zijn dus allebei opgepakt voor de moord?

Heb autisme of ADHD

ik heb letterlijk ADD en kan ongeveer niet studeren zonder dit middel
dagelijks functioneren lukt nog net maar ik irriteer mensen heel vaak door ineens niet meer op een gesprek te letten of gefascineerd te zijn door stomme dingen in de omgeving

voor jouw geval raad ik aan om ofwel iemand te zoeken die ook een voorschrift heeft, of om op het donkere web te kijken maar ik ben niet verantwoordelijk voor jouw arrestatie mocht je een foutje maken

Turkije moet geen EU-lidstaat worden. Het land ligt grotendeels niet in Europa, kent een islamitische bevolking en cultuur, wil een antiwesterse rol in het Midden-Oosten spelen, maakt inbreuk op de rechten van minderheden (christenen, Koerden en Armeniërs) en grenst direct aan Iran, Irak en Syrië. Toetreding overvraagt ook de financiële draagkracht van de EU. De SGP vindt een geprivilegieerd partnerschap tussen de EU en Turkije een prima alternatief, om de handelsrelaties en diplomatieke betrekkingen met Turkije vorm te geven. Harde voorwaarde hierbij is, dat Turkije de Armeense genocide erkent.

Attached: 1542958463574.jpg (629x419, 32K)

Nee vaak is er bij een duo moordenaars 1 sterke persoonlijkheid en 1 volger.
de scherpschutter vader en zoon duo in het District van Colombia was ook 1 sterke persoonlijkheid en een volger.
Seria moordenaar duos hebben dit ook zoals Bonnie en Clyde.
Vaak versterken ze mekaar en escaleert het tot het resulteert tot iets gruwelijks.
Dit gebeurt ook op universiteiten met die kut verenigingen.

youtu.be/CIbaqtcU0uI

Attached: SmartSelect_20190820101646_Instagram.jpg (1080x848, 245K)

>velletjes van knakworst is schapendarm
Kankervies nu lust ik het niet meer

Ja allebei.
De jongste probeerde te doen alsof het allemaal zijn broer was maar het broertje deed net zo hard mee en zeker niet uit angst.

>mooiste moskee staat in Europa
zet je echt aan het denken

youtube.com/watch?v=9h69UHbRrfY
>dit is ook wel kut voor die vader

Ik moest stoppen met Ritalin anders mocht ik niet eens m'n rijbewijs halen. Met ADHD met je voor je rijbewijs Ritalin slikken, maar met autisme dus niet.
Die anti-depressiva waren dan weer helemaal geen probleem, moet ik over 5 jaar alleen een keer opnieuw voor bij een psycholoog komen. Terwijl dat echt zware troep is.

*Mag je

>geven meer geld uit om Europeanen te imponeren dan hun eigen boeren volk
Ze willen Europa overnemen

Wat kan Europa er aan doen dat ze het rijkste zijn?

Stel je niet aan joh!
Doe gewoon normaal, lach gewoon ofzo en zit stil.
Moeilijk figuur, beetje speciaal doen om hoog te worden van onze belastingscentjes.
Kut hippie!

Attached: Roslyakov 1.jpg (480x640, 33K)

Waarom slik je antidepri

Maakt het erger

>buschauffeur weigert wandelende tank.
>mozziewozzies kankerboos
Hoe kan één man zo gebaseerd zijn?

t. heeft een blog gelezen

Dat heb ook gewoon op feestboek gestaan hoor

Attached: istock_000022933869_small.jpg (1100x732, 122K)

Ons land is klein en dichtbevolkt. De mogelijkheden om (economische) migranten op te vangen zijn dus beperkt. Daarom moeten we de toestroom van kansarme migranten beperken. Wat dat betreft, zijn uit het verleden teveel slechte voorbeelden bekend, vooral op het gebied van gezinsmigratie. Het gebruik van sociale zekerheidsregelingen door deze migranten is vaak hoog. We moeten daarom eisen stellen aan migranten om hun kansen op een actieve deelname aan onze samenleving te vergroten.

Attached: 1546793939923.jpg (640x360, 28K)

Aah, dan is het hoogstwaarschijnlijk waar.

Nee zelf altijd die troep geweigerd

Farmaceutische industrie contracteert en betaalt psychiaters en artsen die het voorschrijven om zo kwetsbare mensen met psychische problemen verslaafd te maken aan letterlijke mdma-analogen.

De effecten op lange termijn zijn slecht onderzocht, maar ik ken kinderen die ze het al vanaf 8-10 jaar voorschrijven. Kan me voorstellen dat 10-20 jaar aan de antidepressiva permanente hersenschade aanricht door uitputting van de betreffende receptoren.

Het is ook nooit een lange termijn oplossing en gewennen treed sowieso op waardoor patienten steeds meer en zwaarder antidepressiva gaan slikken. Dan treed homeostase op en is er uiteindelijk geen winst meer.

Iedereen met een beetje begrip van het menselijk lichaam ziet dit in. Het spijt me als ze je die rotzooi hebben aangepraat. Ik zou oetz niet naar een psycholoog luisteren die mij verslaafd maakt aan vergif maar oke ieder zijn ding.

is dit de mooiste moskee?

Attached: lp.png (225x224, 9K)

Oke ik ben overtuigd nu

nieuwsflits, om je economie draaiende te houden heb je altijd maar meer bevolking nodig. Kijk maar naar de grafieken van westerse landen over de laatste 20 jaar. Het is 1 groot piramide spel. En de bevolking zal altijd blijven toenemen, er zullen gewoon meer appartementen komen ipv huizen.

De SGP ziet de aanwezigheid van een moskee of minaret niet als verrijking van onze publieke ruimte. Onze cultuur is in brede zin gestempeld door eeuwen van christelijke traditie. Bij de bouw van moskeeën en minaretten mag van gemeenten verwacht worden dat ze de uitstraling op de publieke ruimte tot een minimum zullen beperken.

Attached: 1542484208314.jpg (763x431, 37K)

youtube.com/watch?v=1I7bfA73qYs&list=OLAK5uy_lDoWDo84pIUn9E_TTvgca5PT5DL8W2B_Q

nee

laat hem, hij heeft weer een autistische aanval

Het huwelijk van man en vrouw is in alle tijden een vanzelfsprekende leefvorm geweest. Dat is begrijpelijk, want juist man en vrouw vullen elkaar in het huwelijk goed aan. Man en vrouw hebben een verschillende aanleg en roeping. Het is onbegonnen werk om dit onderscheid weg te poetsen. Het hameren op gelijkheid en onderlinge uitwisselbaarheid van man en vrouw miskent de natuurlijke werkelijkheid. Man en vrouw maken elkaar compleet. Zo ontmoeten zij elkaar in gelijkwaardigheid. Dat geeft kleur en zin aan het leven.

Attached: 1560302361664.jpg (763x431, 38K)

Om de economie draaiende te houden importeren we werklozen.

>autistische aanval
Wat mogen wij ons daar bij voorstellen?

ja want leningen zijn geld en werklozen zullen in de toekomst moeten gaan lenen.

Maar meeste mensen zijn ongelovig?

dat verschilt per persoon maar in zijn geval is het de plotselinge drang om de draad vol te spammen met dezelfde teksten die hij al 50 keer heeft gespamd

Die redenering slaat nergens op. Want dat geld wordt gewoon betaald door andere mensen. Die werken gewoon voor een extra persoon. En die persoon vernietigd gewoon veel kapitaal (wat inherent is aan het bestaan).

roodpil jezelf vriend
youtube.com/watch?v=rcJHk77bUGo

youtube.com/watch?v=URj_MgB5qcQ&list=OLAK5uy_mgv40LJb0TjPrVW_0gdeV0fOLmVnIdD4M

Attached: 58b73b12cbc0e.jpg (2000x3000, 391K)

Nee maar deze wel
Blauwe moskee beste moskee

Attached: Interior-of-the-Blue-Mosque-in-Istanbul-Turkey.jpg (1280x854, 443K)

We gaan niet meer over ons eigen geld. We hebben de euro.

Eerste keer dat ik de binnenkant in het echt zag kreeg ik kippenvel oetz.

mooie ding, lijkt veel op Hagia Sofia oetz

Lekker weer geen groente vandaag.

AIDS is een wereldwijd probleem. Wie echt wil helpen zal ook aandacht moeten vragen voor onthouding vóór het huwelijk en trouw bínnen het huwelijk. Bij de aanpak moeten ‘faith based’ organisaties en kerken een rol spelen, omdat ze een sleutelpositie innemen in preventie en de zorg voor aidspatiënten.

Attached: 1561087466081.jpg (2048x1152, 217K)

nieuwsflash, heteroseksuele seks zorgt amper voor aids. Ben je achterlijk ofzo?

Van welke heb je de onderbroek gezien?

paal bleke wangetjes

Donderdag weer een date met die ene chick die me had aangerand.

Attached: 1559623737116.jpg (211x239, 9K)

Attached: 1557060046349.png (237x279, 104K)

>AIDS is een wereldwijd
Alleen in Russia en Afrika,niet in de landen van God en de propheten(Midden-Oosten+Turkije)

degene die ging surfen op het publiek