Attached: 13014277_o_1_1.jpg (520x772, 82K)
Sverigetråden - vikingupplagan
Ryan Brooks
Other urls found in this thread:
travelchinacheaper.com
nordiskstyrka.org
guardianproject.info
youtube.com
desuarchive.org
youtube.com
youtube.com
desuarchive.org
twitter.com
Brody Adams
Läs böcker istället för att glo på animes och youtube.
Jack Thompson
haha WOW asså
Brayden Ramirez
den här tar vi
Jacob Turner
Detta
Xavier Jenkins
Jag blir fucking tokig. Landade i Peking idag men kan inte varken kolla karta, mail eller sökmotor då alla Googles tjänster är blockerade. Vad fan ska jag göra? Och inte fan går det att fixa vpn heller för att alla deras webbsidor samt playstore är blockerade. Aaaaaaa
Grayson Sullivan
rysshatare gillar att LAJVA
Oliver Rodriguez
din bög det kanske du skulle tänkt på innan , herregud vad dumt om det ens är sant
Asher White
FORT!
BREVA KINESPASTAN
Nathan Fisher
vif user
du kommer bli heemad
Henry Cox
>oironiskt betala kanalpass
yikes
Jaxson Harris
Fungerar bing?
Nolan Flores
konstigt att dom inte ha blockat Jow Forums. Sluta ljug och ta bort din vpn flagg.
Kevin Moore
De har blockat google captcha så du kan bara breva från kina med pass, vilket är varför det är så få kinabrevare här
Zachary Roberts
Jow Forums är inte blockerat i kina
Robert Mitchell
Bing fungerar men det suger röv. Jag behöver främst Google Maps och mail, samt Facebook.
Det går att komma åt genom https samt kanalpass.
Jayden Flores
äheejejej
Isaac James
baserat
Logan Jones
Cameron Roberts
>han sticker till kina
du skulle bara åkt till thailand som alla connys och knullat horor där istället
Nolan Robinson
Bing är en bra sökmotor. Bing Maps är ett skämt, men sökmotorn är bra.
Om du behöver kartor hittade jag denna artikeln Lycka fuking till med att komma in på Gmail och Facebook man1
Jaxon Green
Vill någon vänligen länka en nedladdningslänk till en APK fil för en vpn som troligtvis inte ännu har blockerats?
Jaxson Rivera
Å NEJ NEJ NEJ
De klippte bort manskultingarna i kamprapporten
Ryder Hughes
kan någon ge mig en snabb nerspringning på vad den här splittringen handlade om?
Benjamin Ramirez
Skit i det.
Kolla på vad Nordisk Styrka skrivit angående detta istället.
www.nordiskstyrka.org
Det är inte hälsosamt för någon att rota sig ner i det här, det har jag fått veta idag när lite fler detaljer bubblat upp till ytan, det är riktigt illa, så skit i det och HELL SEGER.
Carson Myers
Ayden Perez
kan bild relaterad få dig att hamna i finkan?
Henry Cruz
En autist i partiet tyckte inte om att NMR var för milda och moderata så han lämnade och startade en splittergrupp (NMR förespråkar inte folkmord av judar och avrättning handikappade exempelvis).
Easton Adams
guardianproject.info
Använd sedan Bridge => meek-azure (pic rel). Lycka till och försöka vara lite mer plannerat nästa gång din damp jävel.
Asher Wood
>nordiskstyrka.org
user, jag bad om en snabb nedspringning av det här, inte en länk till en sida som säger "vi tänker inte ge en snabb nedspringning av det här"
James Martin
En total lögn
Lucas Long
Hej user
动态网自由门 天安門 天安门 法輪功 李洪志 Free Tibet 六四天安門事件 The Tiananmen Square protests of 1989 天安門大屠殺 The Tiananmen Square Massacre 反右派鬥爭 The Anti-Rightist Struggle 大躍進政策 The Great Leap Forward 文化大革命 The Great Proletarian Cultural Revolution 人權 Human Rights 民運 Democratization 自由 Freedom 獨立 Independence 多黨制 Multi-party system 台灣 臺灣 Taiwan Formosa 中華民國 Republic of China 西藏 土伯特 唐古特 Tibet 達賴喇嘛 Dalai Lama 法輪功 Falun Dafa 新疆維吾爾自治區 The Xinjiang Uyghur Autonomous Region 諾貝爾和平獎 Nobel Peace Prize 劉暁波 Liu Xiaobo 民主 言論 思想 反共 反革命 抗議 運動 騷亂 暴亂 騷擾 擾亂 抗暴 平反 維權 示威游行 李洪志 法輪大法 大法弟子 強制斷種 強制堕胎 民族淨化 人體實驗 肅清 胡耀邦 趙紫陽 魏京生 王丹 還政於民 和平演變 激流中國 北京之春 大紀元時報 九評論共産黨 獨裁 專制 壓制 統一 監視 鎮壓 迫害 侵略 掠奪 破壞 拷問 屠殺 活摘器官 誘拐 買賣人口 遊進 走私 毒品 賣淫 春畫 賭博 六合彩 天安門 天安门 法輪功 李洪志 Winnie the Pooh 劉曉波动态网自由门
Hudson Hughes
动态网自由门 天安門 天安门 法輪功 李洪志 Free Tibet 六四天安門事件 The Tiananmen Square protests of 1989 天安門大屠殺 The Tiananmen Square Massacre 反右派鬥爭 The Anti-Rightist Struggle 大躍進政策 The Great Leap Forward 文化大革命 The Great Proletarian Cultural Revolution 人權 Human Rights 民運 Democratization 自由 Freedom 獨立 Independence 多黨制 Multi-party system 台灣 臺灣 Taiwan Formosa 中華民國 Republic of China 西藏 土伯特 唐古特 Tibet 達賴喇嘛 Dalai Lama 法輪功 Falun Dafa 新疆維吾爾自治區 The Xinjiang Uyghur Autonomous Region 諾貝爾和平獎 Nobel Peace Prize 劉暁波 Liu Xiaobo 民主 言論 思想 反共 反革命 抗議 運動 騷亂 暴亂 騷擾 擾亂 抗暴 平反 維權 示威游行 李洪志 法輪大法 大法弟子 強制斷種 強制堕胎 民族淨化 人體實驗 肅清 胡耀邦 趙紫陽 魏京生 王丹 還政於民 和平演變 激流中國 北京之春 大紀元時報 九評論共産黨 獨裁 專制 壓制 統一 監視 鎮壓 迫害 侵略 掠奪 破壞 拷問 屠殺 活摘器官 誘拐 買賣人口 遊進 走私 毒品 賣淫 春畫 賭博 六合彩 天安門 天安门 法輪功 李洪志 Winnie the Pooh 劉曉波动态网自由门
hoppas deras säpo heemar dig
Joshua Rivera
Jag vill vara hennes klubba om ni fattar ;)
Liam Rivera
Hi buddy
hoppas deras säpo heemar dig
Oliver Hughes
Döda ryssar > levande ryssar
Parker Morales
HAHAHA LOOOL SO FUNNY EPIC STYLE
Ryder Price
>skor inomhus
Nicholas Collins
Nej
Brayden Roberts
kan ge dig nordvpn user:pass lista om du vill
Eli White
Varför triggar Felix och Marzia så många incels?
Kayden Ortiz
>Började på ett nytt jobb.
>Håller för mig själv.
>1 år passera.
>Ingen på jobbet vet nånting om mig
>Skulle gå hem i fredags.
>Den mest populäraste kollegan kom fram och bjöd på fest hemma hos honom.
>"O-Ok jag kommer".
>Stack till festen på lördags.
>Kollegan öppnades presenterade mig för alla. Inkl. hans 10/10 fv
>Satt och drack för mig själv i typ en halv timme.
>Gick på toan.
>Upptäckte tvättkorgen.
>Tog en kik, såg ett par spetstrosor
>Snodde den
>Ursäktade mig från festen gick hem och runkade till trosorna
>Dom luktade skitgott
Har jag autist grabbar?
Eli Price
………………….___…………………………………………….__„„„„-
……………„-~*¯¸„--~¯**~--¸……………………………_„-~^*¯„-~*
………...„*: : „-*…………….*……………………„-~*¯: : ¸„-*
……….ƒ: : ƒ………………………………….„-*: : : _„„-*––––––„„¸_
………'|: :.'|…………………_„--~^***¯¯¯¯´`-, : : *¯: : : : : . : . : . : .¯*~--„_
………|:.:.'|…………...„-~*¯ : : : : : : : : . : : `-, : : : : : : : .*~-„„„„–––––––-*^-„¸
………*„:.:|……….„-* : : : : : : : : : : : : : . : : : `, : : : : . : . : : : *-„
………..*-„*„…..„-* : : : : : : : : : : : , : : : : . : : : ', : . : . : : : :, : : : '*-„
…………...**-„'* : : : :, : : : : : : : : :|\ : : . : . : \ : ',-, : : : : : : :`-, : : : :*-„
…………….„* : : : :,-´. : . : . : ', . : | '\ : : . : . : |\ ¸„-^***^ : : : : : :`-, : : : :*-„
…………...ƒ : : : ,-' . : . : . : : :| : : | .'\ :\ : : : . '|'*', ', . *-„ : : : : : : :*„„_ : : :*„
…………../ : : : ,' . : . : : : : : :_„-~^^~ \ :\ : : . :| . .',', . . *-„ : : : : : :*„~--„¸ : :*„
………….|' : : :,' . : . : :.:. :¸„-* , : :| . . . *„\ : : : | . . .\ ._„„--*„ : ', : : : :\…..¯*-„*„
………….| : :,´ . : : / :.:. :-* : :,', :,' . . . . .*„ : : '| . . ~„„„~^\¯|'*„ :', : : : :|………**„
………….| : ,' ,| : : | : :. : : : :,' .| / . . _ . . .*„ : '| . . . |; ; ; ;| ' | `, ',-, : : '|
………….'| / ./ | : :'| :.:. : : : :| . |/„-~*„„^^ . . .'| :'| . . . .|´\„/ |'| . |:.|\,', ', : :'|
…………..|´/ : '| : : | :.:. : : :ƒ-^*'„~^* ; ;\ . . . | :| . . . . \ _ /¸| . \:.:| '...'\ : |
………….'/^ : :'| : :,| :.:. : : ƒ *¯\; ; ; ;',\ \ . . .'|ƒ . . . . . ¯¯ . . . \.:\…...\ |
………….'..| | :| : :/ |:.:. : :ƒ*„ .`-,\;\'\_| '\ , . . .* . . . - . . . . . . .„* . \…..\|
…………..„„|/„„ | : |:.|.:.: :„*.:.*„ . . `-,,_„-' . . . . . . .,–-´ . . . .,-´,\.:. . \
…………( . . . . ¯*^-„|.:.:„*.:.:.:*„-^*^„ . . . . . . .*~*´ . . . . „-*\\..\ |.: : .'\
………….`,--„„„_ . . . .*-„/_\.:.:.| . . .| . . . . . . . . . . . „-*´|| | | |…`\.: : \ '\
…………'„* : :.:.¯*-„„----„_*--`,_,' . . /`,––––––-,––,~*´; ;'| | / /……'\ : : \ '\
………..„* : :.,-´.:.( . . . . ¯^, . . . . |.:.:*„`,:: :: :`-:: ,\; ; ,',',',','……..'\ : '|.'\'\
Lincoln Sullivan
runkade till dom idag igen, luktade fortfarande gott
Levi Powell
mm bajs o kollegans sagge
Caleb Stewart
Man är inte beta för att man tar ansvaret när en sliskig typ har lämnat som en fegis. Man är en riktig man när man tar upp uppfostran av ungen och ger ungen en vettig fadersfigur så ungen inte gör samma sak som hans farsa gjorde. Med andra ord så gör man det rätta, inte för att det känns bra eller för att man får respekt för det, man gör det för ungen.
Ta och väx upp user, din tjej har redan haft oturen och träffat en oansvarig kille. Bevisa för henne att vi respektabla män fortfarande existerar.
Ta och väx upp, en bild på sojawojak är inte ett argument.
Ta och väx upp hörrni, tänk om det var ni själva som var ungen, hade ni velat att er mamma hade träffat någon schysst kille som blir din nya fadersfigur eller hade ni velat ha en megaincel till styvfarsa som bara känner förakt för en. Ge er.
Cooper Long
Kommer du ihåg att du skrev att du skulle rannsaka dig? Börja med att SLUTA SKRIVA SÅNT HÄR SKIT
Asher Watson
Varför tänkte idioten inte på att lägga några hundra spänn på vpn INNAN han åkte?
Eli Fisher
det är inte jag
Leo Green
cringe
Juan Thompson
vif sverigetråden
Matthew Johnson
t. avundsjuk incel
Aaron Reed
>svart slips och skjorta
Jayden King
Hunter Gray
>t. avundsjuk incel
Nolan Turner
Nalle Pu %$#$#@%chingchongpling566E%@&$$, Himmelska fridens Torg $%%%@&%%#%*"*#chinplingplongpi gpongchingchong, Xianjiang autonoma provins {%##&%%#%#&%#%plingchingplong, Free Tibet %%#%@&$&%chingchonggooknip
Logan Cruz
Har hon underbett eller gör hon något konstigt med käken i just den stunden?
Dominic Rodriguez
det är dagen han måste säga upp sitt liv så det är passande
Jordan Lewis
Jag som inte har någon webm player här igen och ska skaffa en nu. Vilken är bäst och någon man kan skaffa utan att få 80 virus på köpet?
Hudson Bennett
>allt i svart
vgh
Isaiah Ross
Tänk er hur många liter juggesagge har injicerats i alla hennes in- och utgångar. It ho är riktiga jävla sliddjur som inte ens kan tänka utan en dos babbesats i blodomloppet varannan timme.
Lincoln Long
åt mögelost för första gången idag
fy fan vad gott det är
Jackson Long
lyckliga stjärnan var ett mästerverk
Levi Torres
>webm player
Mediaspelare? Kör bara VLC
Jayden Moore
Italienare gillar inte turkar/juggar
t. vetare
Easton Green
antar att pengar inte nödvändigtvis ger dig bra smak
Noah Nguyen
>Riddjur och klinga: fanherre
>Kerbalska rymdprogrammet 2
Vi ska åka hem grabbar...
Carson Cook
tack
David Hernandez
Din familj är cp.
James Adams
må så vara men mögelost är fortfarande gott
Xavier Flores
2020 kommer vara vårat år
Mason Ortiz
Baserad upplaga och riktigt jävla bra bok.
Colton Hall
Ethan Cook
Ja, men det borde du ha uppdagat innan du lärde dig skriva.
Kevin Parker
DET ÄR TIMJAN I KORVEN
DET ÄR TIMJAN I KORVEN
DET ÄR TIMJAN I KORVEN
Parker Morales
Långt skott men har någon här den där bilden med den bruden som var knäböjd framför spegeln med byxorna ner till knäna och visade rumpan? Hon var svensk med.
Connor Turner
var alla bjudna på kräftskivan eller var den bara för några få utvalda inom rätt clique?
Aiden Wright
haha aa
Sebastian Anderson
Snubben som skrev den här boken var en äcklig jävla islamälskande cuck.
Justin Morgan
sjudande stormsnorre
Gabriel Miller
alltid lika kul att se hur rövsmärtade incels blir av felix och marzia
De träffades genom att marzia skrev till honom på ansiktsboken när felix precis hade börjat med youtube och knappt hade några premuneranter och fortfarande jobbade i en korvkiosk för att tjäna pengar
Marzia hade blivit mobbad hela sitt liv pga sin röst och hade jättedålig självförtroende och vågade inte ens webcamma med Felix i början så istället så skickade de videor till varandra. Marzia brukade till och med medvetet prata med en lägre ton för att hennes röst inte skulla låta så vasal
De har fan allt man kan drömma om men ändå så kommer incels med samma skit
>DUDE GOLDDIGGER LMAO
>DUDE CHAD PUMPED AND DUMPED HERE BEFORE THEY DATED
>DUDE SHES 26 BUT DONT LOOK 12 ANYMORE SHES TRASH LMAO
vill oironiskt slakta alla incels
Leo Gray
Skryter vänsterfittor seriöst om att älska islam?
Colton James
Snorre Storm-Sjudasson
Caleb Hughes
>vänsterspöket
Sebastian Carter
För de som var med på aktiviteten antar jag.
Owen Hughes
Jayden Smith
Min neger
Colton Walker
Ian Myers
Nolan Cook
hallå, user. ska du gå och lägga dig redan? klockan är ju bara 18...
Jaxson Davis
lmao fuckin weebs
Adrian Gray
Pewds :O
Christian Scott
Caddes fru
Ayden Ward
d1a. Folk är så djävulskt svartpillrade
Michael Sanders
Hur fan visste du att jag planerade att lägga mig snart?
Colton Stewart
JA MEN VISSA AV OSS MÅSTE BETALA RÄKNINGARNA DIN JÄ HO
Brody Ross
Jacob Nguyen
Käften Felix ingen bryr sig