Nyymit juovat tätä kuin vettä-painos
/mämmi/
lasissa pepsi max: 2-pack
Kuka tota paskaa muka kittaa?
pienenä poikana sen huomasin
Oikeasti sinä
koko mämmi minun markkinointityön ansiosta
Osanottoni kovakakkanyymille
pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki pukki
enpä ole maistanut
kävin äsken kakalla
en juo kaunhiasti limuja mutta semmoisset apelsiinilinut on ylensä parhempia ajettelin nyt alkaa aloittamaan pellaamaan pokemonia (ruby eli rubiinua)
se on sitten mudkip
mä ja nyymit
ajattelin lukea mun monokatari kirjaa ja sitten ehkä illemmalla hakea kaljaa kun on viileämpi ulkona
Ostin normi pepsi 2-päck ja se maistuu paremmalta kuin max
Ja juna kulkee vaan.
pelonoloista
rituaali
kävim reppa kaupas sumk helma ostaa kaljer iikoja murtes maalto kurppa
juu
Kiitos. En tainnut käydä paskalla edelliset 2-3 päivää ja olen syönyt paljon kiinteätä ruokaa
no löysitkö?
miksi mulla on niin vitun kova erektio
sori siitä
Olisitteko mielummin lentoemäntä vai kosmetologi?
ketä tarina
nekoshiro
miekkä on se logi?
hassuja kissoja
Tein perunamuussia ja jauhelihapihvejä.
Kohta syön keksejä ja pelaan dotaa.
Mitäs muut nyymit?
based
jaahas ja perse reiästä taas valunut ripulia lattialle
höpö höpö
oon vähän kade sillä kuunlostaa muekkavalta itsse syön ruokee ja syön ja sitten ei muuta
Oon kävelyllä ja kun pääsen kotiin syön makaronilaatokkaa ja juon pepsi max.
Vois taas laittaa semmosen pienen 30kg tilauksen menemään.
mitä siinä vittu höpö höpöttelet??
Herkkupeppunyymi
Hähää läski.
Oletko iso nyymi?
Miks pitää aina tulla esittämään tänne että oisit paskonut housuun tai muuta? Onko toi sun mielestä hauskaa?
mitävittuu painu sinä vitun normo helvettiin täältä jos pikku lierustus tuntuu niin uskomattomalta. varmaan parempi ettet tuu tänne enää.
kuinka se nyt silleen?
kasvi ompi alkanut kukkimata
En minä koska siitä tulee karseat vatsanväänteet jonkun takia.
vähä masu ollut löysällä viime aikoina ja nuhaa kun on niin yskimällä sattuu vahinkoja
pistä masu tiukemmalle
älä ysksi
helpommin sanottu kuin tehty
Laita korkki persiiseen nyymi
Onko miksen ja mikset puhe- vai kirjakieltä???
Miksi mämmin kontentti on kaikkia muita kenraaleja paskempaa? Ovatko suomalaiset oikeasti ali-ihmisiä?
ei ole luonnollista niin parempi vaan että lierustan menemään ainakin on tekemistä kun pitää siivota sitte kun jaksan
Ei.
Taidettu siimalla sitoa toisiinsa.
mitähän vittua sitä tekis
tapa ittes
hahahaha vantaa ripuli lieru
täky.txt updeitattu
on
Miten muuten edes sait ne ripulit sinne lattialle? Pyöritkö alasti lattialla vai valuiko pikkareiden läpi?
emt ite ajattelin runkata ja pelata vähä division kakkosta
varmaan tullut huomaamatta kun nukun aina pari tuntia päivässä lattialla
*riistää nyymin vapauden*
Neekeri neekeri neekeri nee kerinee kerinee kerinee keri
>miksi et
>miksi en
kirjakieltä
>miksen
>mikset
vantaakieltä
juuh (ja se on hyvä juttu!)
onko savolaiset ollu aina näin tummia?
vantaalainen sanois kyl miks mä en eik mikse
*miksemmä
miksetsä
miks vitus
saint vitus
sain (taas) vikan
kukaan ei pidä susta
Syön liikaa pitsaa
miksi ylpeilet viimeisellä paikalla
Vantaankielen lauserakenne muistuttaa englantia, venäjää ja somalia
interested in selling Åland?
antaisin pois ilmaiseksi jtp
Laita lihapullat ja pari maahanmuuttajaa tulemaan.
Yes
Paljonkohan toi Puuttinin homo city vierailuki kustantaa ku pitää laittaa puol kaupunkia kiinni ja raahaa kaikki poliisit muusta maasta sitä varten.
Nuoki rahat maksais nyymien settingsit varmaan loppuelämäks saatana.
Kui sää ny tollai menit tekemää? Typerä nyymi!
a-anteeks
*hipsuttaa nyymiä*
koska vikan saaminen on haastavaa perus pulliaisille mutta itselle helppoa
oispa Kirnu ja tuoretta vesimelonia
Yes. Just thought about that today. We don't need them. They don't want to be Finnish. Fuck em.
Pepsi and coke both taste disgusting, stop drinking liquid sugar man child.
pepsi and cokke sucke but pepsi max 2 pack is very good and tasty and fun and everyone likes it
diabetes
totuus tuleepi juutalaisen suusta
*pours lukewarm pepsi max 2 pack into the nyyms cup*
Venypä taas päikkärit kun herätyskellot ei herättäny jostain syystä
I drink ykkösolut for thirst
jokainen ihminen on laulun arvoinen
Antabusnyymi paikal?
Merchant, what's the best drink for money gains?