Innafor å henge seg-utgaven
Forrige:
Innafor å henge seg-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtu.be
resett.no
discord.gg
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
reddit.com
twitter.com
Forste
Mårn
eg må drite
>våkner
>bæsjer
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!
>juridisk kjonn
>juridisk bæsj
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!
kringle fåvæ
>Alle våpene er beslaglagt og ingen av dem var halvautomatiske.
Altså hvem faen går inn i en moske med en lovlig anskaffet hagle og to rifler som ikke er halvautomatisk en gang? Han hadde ikke med seg en pistol eller revolver en gang
Hodekål er veldig godt.
Eg må drite
Jeg er ikke rasist, men hvordan er barn fodt i Syria av syriske foreldre og aldri har vært i Norge ansett som norske?
Det er vel snakk om barn fra foreldre som har hatt oppholdstillatelse i Norge
>dfn ingen Snolos jv
Virker så jævlig impulsivt og autistisk hele greia. Lurer på når journalister er ferdige med å melke denne dode kua som om det ligger noe mer bak. Manshaus er jo helt latterlig sammenlignet med Tordenkuken Breivik som faktisk gjennomtenkte hvordan og hvorfor han utforte det.
Mårn
do you own one of these?
Nei, spor Sverigetråden
God natt.
only semi ugly feminist bitches wear these along with to baggy jeans.
Nei, jeg er ikke kvinne, barn eller hipster.
>takk for pizzaen, anonsen, den var skjempegod!
Vonar verkeleg ikkje at dette er ein av dykk
ttps://twitter.com/pretzelzcollie/status/1163777778086342656?s=21
Kjeks
kake
Kringle
bolle
Dette er den dummeste videoen jeg har sett, jeg har ikke dusjet siden juni, har heller ikke brukt våtservietter eller deodorant og jeg har ikke noe kloe, ikke noen eksem, osv. Er jeg bare heldig med at jeg ikke svetter nok til å få slike symptomer?
fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faen
brev bilde av trynet ditt, jeg kan garantere deg at du ser helt jævlig ut selv om du kanskje ikke ser det selv.
Så dere kan dåkse meg? Haha, glem det dåkseanon.
Jeg vet at jeg er stygg uansett om jeg dusjer eller ikke.
jeg håper hvertfall at du har vett nok til å være asosial, din jævla gris.
Slutt å mobb han.
nei, han skulle bli slengt i ei botta og blitt tvangsskrubba med lut sånn som i tegneseriene vi så på når vi var små når noen hadde blitt utsatt for et skunkangrep.
Hei! Vær snill mot hverandre!
dds
Selvfolgelig er jeg asosial, jeg dusjer hvis jeg skal ut og jeg dusjer hvis noen kommer på besok.
Har nettopp tipset Kripos om deg for å oppfordre andre til å ta selvmord, kos deg i kasjotten.
he he epiks politfråks bli i karasjott epiks he he he
Er Tore på sporet?
kansj han få nadie me he he dem set i karasjot he he epiks meg meg
Kjenner rullestoljenter at de må bæsje?
Come to our int server. Need more nords
discord.gg
>bruker en trådstarter som bakgrunnsbilde
Kult brev
he he frosk epiks he he elsk den frosk meg meg he he
Hei
Heng deg sutreanon
vem knuse bror karakter greta brukar
Så fint det var den uka ikke sutreanon var her.
>alt Philip klarte å drepe var denne sotpaien
For en jævla mislykka taper.
Hun var jo faktisk ganske stygg, da.
Med de oynene der er det faen ikke rart at sideforholdene på de fleste skjermer gikk fra 4:3 til 16:9 da asiatere fikk mer innflytelse i teknologibransjen.
men men
bare noe jeg tenkte på
Luft er stærkere end olie
Du er dansk, åpenbart.
Du er svensk.
>Du er svensk
Si det til fjeset mitt og se hva som skjer, pinglegutt.
Kjeks
Du er svensk, negergutt. Dra hjem.
Finnes det noe mer jævlig enn "Eides språksjov" egentlig?
En synes no at det er koseleg eg då
>Nei, selvsagt forsopler jeg ikke miljoet. Det er aldeles uansvarlig og destruktivt for vår planet.
hva ville du valgt:
bodd 2 år i en liten hytte med samon, eller måtte se eides språksjov på repeat 100 ganger.
Samon er dessverre dod
Tror jeg hadde valgt Samon, vet ikke hvordan han er da, men hadde ikke overlevd det andre.
Eg kosar jo meg når eg sjår på Eides Språksjov, so eg hadde nok valt Linda Eide eg då
Hadde du latt han her gjore hva han ville med deg i fire timer hvis du fikk en million kroner
Ja, eg vonar det hadde vore bra for både han og meg.
hva om han bare dreper meg da
Tror dere Manshaus har vært innom tråden? Eller er vi for lite "ekstreme" og "seriose" for han? Tror dere han var innom tråden på et eller annet tidspunkt i hans historie? Man har jo gjerne vært gjennom de fleste brett for man ender opp på åttern og endekanalen.
Han var selveste Bibelvers og daieranon.
syntes du kan slutte å prove å få oss til å gjore jobben din tore
Tror han brevet her.
Utenkelig!
>provde å konvertere tråden til kristendommen
>var medlem og interessert i Læstadianerne
>la seg tidlig hver dag
Sykt å tenke på at det var Samon som introduserte ham for læstadianismen
Bibelversanon kan ikke en dritt om kristendommen da, desverre. Han hadde ganske ustodige forklaringer når han ble spurt hva diverse vers betydde.
Det var en i tråden som fikk han til å oppsoke Læstadianere
Det var Samon, han gikk i en lokal bedehusgudstjeneste som en del av en avtale med Bibelanon og det viste seg å være en læstadiansk gudstjeneste. Så ble Bibelanon nysgjerrig på dette.
På tide med en ettermiddagslur
Samme her
Mansuhaus var nok ikke bibelvers nei
Bibelvers hadde jobb og var flinkere til å skyte
fra denne tråden
desuarchive.org
desuarchive.org
desuarchive.org
>Så lenge jeg ikke har noe jeg må være veldig opplagt for på dagtid (moter, revisjoner, auditer, reiser), ja. Årets hoydepunkt, den gåsejakta.
Hvorfor har Bibelanon sluttet å breve, da?
tror ikke philip var noen weeb jeg heller, nei
Sikkert for å skape mysterie rundt seg selv, slik folk som ha en intrenet personli oft vil dem vil gor dem da for dem tro på all
Hvordan går det, luksusburger?
det går bra, men eg e norsk
Har merkeligere ting skjedd til sjos enda?
reddit.com
Tråd hvor rnorges mange sosialister forklarer hvorfor ikke oljefondet brukes på infrastruktur.
Lær norsk
>Ah, så det er der du vil. Mindre offentlig sektor, mindre innvandrere. Make Norway Great Again. Fungerer jævlig bra borte i statene det opplegget der.
vem da du kast psyk 'O' logi?
gutter. når de du sokte jobb hos sender på mail at jeg dessverre ikke fikk jobben, svarer man på en slik mail. og i så fall, hva?
de eneste merkelige tingene her er arbeidsforholdene
ingen voldtekter enda?